Kenet haluaisit Suomen seuraavaksi presidentiksi, jos voisit valita kenet tahansa?
Kaikki ehdokkaat on huonoja. Jos minä saisin päättää, Sale jatkaisi edelleen. Vaihtoehtoisesti voisivat vaihtaa paikkaa Jennin kanssa. Jenni ottaisi pressan hommat, ja Sale puolisona vaikuttaisi taustalla.
Kommentit (92)
Ehkä politiikan ulkopuolelta tiedemaailmasta ja joka on nähnyt maailmaa kirjojen ulkopuolellakin...
Taavi Kassila tai Anne Brunila olisi ihan hyvä vaihtoehto.
No Olli Rehn vaikuttaisi muuten ihan OK:lta, mutta vaimonsa ei luo lainkaan hyvää vaikutelmaa, kun esiintyi tissipuvussa ja turkispuuhkassa linnanjuhlissa. Vaisto sanoo, että mieskin on silloin ei-ei.
Valitsisin Riitta Uosukaisen tai muun jämäkän, viisaan äitihahmon. Sellaisen vanhan ajan opettajahahmon.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee ikävä Saulia!!!
Mulle myös!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee ikävä Saulia!!!
Mulle myös! Senkö tähen että se kirjoitti salaisesti sopparin kekä antaa WHO:lle vallan määrätä millon Suomessa alkaa pakkopiikityksiä vaativa rutto?
Vladin eli Vladimir Vladimirovich Putin
Ehdottomasti Donald J. Trumpin. Aivan ehdottomasti.
Varapresidentiksi (jos olisi mahdollista) Vihtori Kosolan.
Vierailija kirjoitti:
Presidenttiehdokas Jussi Halla-aho itsenäisyyspäivänä: Tämä on meidän maamme
Perussuomalaisten presidenttiehdokas Jussi Halla-aho piti puheen Suomen itsenäisyyspäivän kunniaksi Helsingin Tähtitorninmäellä. Suomen Uutiset julkaisee puheen kokonaisuudessaan.
https://www.suomenuutiset.fi/jussi-halla-aho-itsenaisyyspaivana/
Olipa hyvä kirjoitus ja puhe. 👏👏
Huhtasaaren siskoksista jompi kumpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen jämäkän miehen jolla on perinteiset arvot kunniassa. Koti, perhe uskonto, isänmaa.
Eli, jonkun fasistisian.
Iigor hiljaa.
Päivi Räsäsen