Kenet haluaisit Suomen seuraavaksi presidentiksi, jos voisit valita kenet tahansa?
Kaikki ehdokkaat on huonoja. Jos minä saisin päättää, Sale jatkaisi edelleen. Vaihtoehtoisesti voisivat vaihtaa paikkaa Jennin kanssa. Jenni ottaisi pressan hommat, ja Sale puolisona vaikuttaisi taustalla.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihminen joka nai kummityttönsä ei ole tehtäväänsä pätevä.
Mun mielestä taas ihminen jonka horoskooppimerkki on ravut ei ole tehtäväänsä pätevä.
Pekka Siitoin, jos olisi vielä elossa. Se vaatisi tietysti perustuslakiin muutoksen jotta saataisiin oikea titteli hänelle:
Juha mieto, siinä on mies paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Paavo Väyrynen.
Sauli on vain tuhonnut Suomen itsenäisyyttä, ja median mainostamat pyrkijät tahtoisivat jatkaa samaa tuhotyötä.
Ja siihen päälle vielä tämä sodanlietsonta, haluaa näköjään tuhota Suomen lopullisesti.
Antti Kaikkonen olisi ollut ok.
Suomi tarvitsee isähahmon, vakaan ja turvallisen joka kykenee myös "kurinpitoon ja järkevään keskusteluun diplomatian hengessä". Ei diskodiivoja, eikä tuliseluja, eikä puna/vihreitä.
Haavistoa äänestän, mutta toivoisin voivani äänestää Sannaa 2x6 vuotta.
Maajussille morsian ohjelmasta jonkun
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen jämäkän miehen jolla on perinteiset arvot kunniassa. Koti, perhe uskonto, isänmaa.
Miksi miehen? Samat arvot voi olla naisellakin.
Vierailija kirjoitti:
En keksi ketään, joka olisi jollain lailla parempi kuin ehdolla olevat. Ja heistä Stubb tai Halla-aho.
Mä keksin. Jenni, kuten ap:kin ehdotti, tai sitten Marinin Sanna.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen jämäkän miehen jolla on perinteiset arvot kunniassa. Koti, perhe uskonto, isänmaa.
Paavo Väyrynen.
Halla-aho on globalistinatsí, jota persujen junttiäänestäjät luulevat kansallísmieliseksi.
"Toistaiseksi vaaliin on asetettu yhdeksän ehdokasta.
Useimmat heistä eivät kanna huolta Suomen itsenäisyydestä, vaan ajavat rajatonta globalisaatiota ja EU:n kehittämistä ylikansalliseksi liittovaltioksi.
He kaikki kannattivat kovalla kiireellä tehtyä päätöstä liittyä sotilasliitto Natoon.
Useimmat heistä ovat omaksuneet kannan, jonka mukaan Suomen tulee kaikessa ulko- ja turvallisuuspolitiikassaan seurata Yhdysvaltain ja sen lähimpien liittolaisten, Baltian maiden ja Puolan linjaa.
Venäjän kanssa emme saisi edes keskustella ilman liittolaisten lupaa.
Ja kuitenkin: Nato on vain puolustusliitto, jossa päätetään yhteisestä puolustuspolitiikasta ja puolustuksesta. Siinäkin jokainen jäsenmaa toimii omien kansallisten etujensa mukaisesti.
Jokaisella jäsenmaalla on itsenäinen ulko- ja turvallisuuspolitiikan linja. Niin tulee Suomellakin olla, ja meidän tulee vastaisuudessakin pyrkiä tiiviiseen yhteistyöhön ensi sijassa muiden Pohjoismaiden kanssa."
Kukahan nämäkin sotkut selvittää?
https://www.paavovayrynen.fi/2023/12/03/kukahan-namakin-sotkut-selvittaa-2/
Vierailija kirjoitti:
Matti Vanhanen tai Jenni Haukio.
Aika hyvät vaihtoehdot!
Tuure B