Mikä vaivaa aikuista miestä
Joka haluaa tahallaan loukata ja tuoda epävarmuuden olon suhteeseen aina kun on ollut kivaa yhdessä? Joka kerta sama kaava toistuu. Täysin vastakkainen käytös hyvin vietetyn yhteisen ajan jälkeen viesteissä/puhelimessa eikä suostu ymmärtämään kun siitä nainen mainitsee ja kysyy vaan kääntää asian naisen syyksi/ylireagoinniksi eikä pyydä edes anteeksi vaan tylysti päättää keskustelun.
Kommentit (17)
Aloitus on täysin tyhjää höpinää jos et konkreettisesti kerro tämmöisiä kokemiasi loukkauksia.
Niin. Mikä vaivaa sinua, että olet edelleen tuossa suhteessa? Kyllä sen verran itseensä pitää arvostaa, että lähtee tuommoisesta suhteesta samointein. Miehellä on selkeesti jotain opittavaa, mutta sinä et voi häntä muuttaa.
Yhteinen aikanne oli kivaa vain sinusta ja pakkopullaa hänelle, nyt sitten on jo kiintiö täynnä vähäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ala C:llä.
Kysyin, mutta ei yhtään itsereflektointia.
Naiset valehtelevat ja ylireagoivat aina.
Kaikkien asperger, autisti, adhd ongelmaisten kanssa suhteet on täynnä tuskaa. Tämä oma kokemus.
Sellaista kuumaa-kylmää - kohtelua. Manipulointia, koukuttamista. Jättäisin tyypin pelailemaan pelejään ihan keskenään.
Ei sitä mikään vaivaa, sitä ei vaan kiinnosta hetkeen kun on saanut seksiä. Jonkun ajan kuluttua haluaa taas ja sen jälkeen kun saanut kasvattaa taas siittiöitä seuraavaan kertaan.
Keskenkasvuiselta tuntuu, no näitähän täällä riittää sekä miehissä että naisissa.
Hei ap, taidan tietää mitä tarkoitat! Minulla eräs kaverimies toimii samoin. Ei siis mitään romanttista kuviota. Ensin tehdään yhdessä jotain, on todella mukavaa, hänkin monesti toteaa. Seuraavan kerran keskustellessa tai soittaessa on ilkeä, tuskkn tahallaan mutta ihan joka kerralla sanoo pahasti. Yleensä alkaa arvostella minua, tapaani elää tai vaikkapa poliittista näkökulmaani. Olen useamman kerran eri tavoin sanonut että tuntuu pahalta, älä tee noin. Toisinaan tulee riita, toisinaan tajuaa itsekin että nyt meni yli. Mutta tämä toistuu vuodesta toiseen.
Olen pitkään pohtinut provosoinko häntä jotenkin, mutta nyt vuosien jälkeen todennut että se on hänen tapansa toimia eikä liity siihen miten minä toimin.
Yksi vinkki on: käy keskustelu, kerro syyttelemättä mikä tuntuu pahalta ja jos toiminta ei muutu, lähde suhteesta. Muista arvostaa ja välittää itsestäsi.
No kuullostaa mt-ongelmalta. Minun huumeita käyttävä sukulainen samanlainen. Jotkut tarvitsevat elämäänsä draamaa, eivätkä voi elää ilman sitä. Oma kommenttini tähän on se, että jos et halua elämääsi ihmistä joka imee sinusta lopulta kaiken energian, niin kannattaa pysyä kaukana.
Aina ensin kannattaa miettiä onko minussa itsessä jotain vikaa, koska omaa käytöstään voi muuttaa, mutta toisen käytöstä on lähes mahdotonta muuttaa ja jos tulet tulokseen ette voi oman käytöksen osalta tehdä mitään, niin kannatta siirtyä elämässä eteenpäin, eikä tuhlata energiaa asiaan mihin ei pysty vaikuttamaan.
Mies on epävarma, mitä touhuat, kun ette näe, ja epävarma siitä, mitä oikeasti ajattelet hänestä ja suhteestanne. Hän epäilee sinua, haluatko sittenkään olla juuri hänen kanssaan. Ja haluaa loukata siltä varalta, jos sinulla kumminkin olisi jotain jättöaikeita hänen suhteensa. Esittää, että ei hänellä kuule niin ole väliä.
Kyllä minä vähän myös ihmettelen miehen kumppaniakin, että jaksaa tällasiat typerää käytöstä mieheltä yhä uudestaan ja uudestaan.... Vai oliko taas tarkoitsu bain (piilo)vittuilla läheisyden kaipuusta kärsiviä tolkun miehiä kohtaan. Mutta enhän minä näin saisi kysyä ja kritioida kun jos näin teen minut kivitetään katkera incelin. joka ei ymmärrä mitä on oikea rakkaus
Laita Puh numero niin kysyn. Tai miksi et itse kysy jos tuttukin?