Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monelle teistä on tärkeää, että seurustelukumppani on ns. vapaa?

Vierailija
18.11.2022 |

Katsoin tuossa deitti.net-nimistä deittisivustoa ja ihmettelin sitä miten suuri osa miehistä (n.90-95%) piti yhdentekevänä sitä, onko deittikumppani vapaa tai parisuhteessa oleva. Ja kysymys oli nimenomaan niistä heteromiehistä, jotka etsivät seurustelukumppania, eivät seikkailumielessä seuraa hakevia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne valehtelee, panoja ne hakevat kuitenkin vain.

Vierailija
2/11 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ajattelisin niin, että on turvallisempaa etsiä varattua henkilöä kuin vapaata, koska jos on varattu niin se on osoitus myös siitä, että on jotakin tasoa. Vapaa voi olla sellainen, joka ei välttämättä ole kelvannut muille. Ja voihan varattu helposti muuttua sinkuksi, jos löytää sopivamman kumppanin. En pitäisi tuota mitenkään ongelmallisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoisia tyyppejä ja seksiä... ei muuta.

Vierailija
4/11 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä eronkin jälkeen pitäisi jonkinlainen sinkkukarenssi olla toisella takana, muuten on vaarana että joutuu vain laastariksi.

Vierailija
5/11 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä ajattelisin niin, että on turvallisempaa etsiä varattua henkilöä kuin vapaata, koska jos on varattu niin se on osoitus myös siitä, että on jotakin tasoa. Vapaa voi olla sellainen, joka ei välttämättä ole kelvannut muille. Ja voihan varattu helposti muuttua sinkuksi, jos löytää sopivamman kumppanin. En pitäisi tuota mitenkään ongelmallisena.

Hmmm... ehkä se sinkku osaa olla yksin. Varattu, joka voi lähteä toisen matkaan on joko itsekäs eikä välitä kumppanistaan vaan aina tahtoo itselle parempaa tai läheisriippuvainen, joka ei ole pystynyt lopettamaan huonoa suhdetta ennen kuin on uusi suhde heti valmiina samaan aikaan aloitettuna.

Vierailija
6/11 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä varatun kanssa ryhtyis mihinkään.

Vierailija
7/11 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panoseuraa hakevat miehet ilmoittavat hakevansa sekä vapaita että varattuja. Senhän sanoo järkikin.

Vierailija
8/11 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä eronkin jälkeen pitäisi jonkinlainen sinkkukarenssi olla toisella takana, muuten on vaarana että joutuu vain laastariksi.

No tämä. Muutamat kerrat erehtynyt tekemisiin sellaisen kanssa joka vähintään säätänyt exänsä kanssa ja sellaisiahan nämä on sitten olleet että pakko olla jatkuvasti vaan joku kun yksin ei kykene olla. Minuunkin sitten ottaneet eron jälkeen taas yhteyttä kun seuraavan kanssa mennyt juttu puihin.

Vierailija
9/11 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai panoa etsivät miehet ottavat varatun naisen, koska se ei jää kiinni punttiin, soittele perään tai ala elättelemään toiveita parisuhteesta. 

Vierailija
10/11 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi ollenkaan treffeille varatun kanssa. Mitä järkeä siinä olisi? Pettäisihän se jossain vaiheessa minuakin jos nykyistäkin kumppaniaan pettää. Lyottamusta ei pystyisi rakentamaan ollenkaan tuollaiselle pohjalle.

Vierailija
11/11 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus lähdin varatun kans, mentiin avoliittoon ja kas kummaa, petti mua myös useiden naisten kanssa. Oikein mulle, karma.

Tuon jälkeen en ole edes katsonut varattuja, hyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi