Mies halusi ensin läheisyyttä ja sen jälkeen eron
Menin miehen luokse tarkoituksena selvittää meidän välejä ja sopia miten edetään suhteessamme. Taustalla riidan päätteeksi miehen puolelta tullutta eropuhetta. Mies oli ystävällinen, teimme ruokaa, hän pyysi kainaloon ja olimme käytännössä toistemme iholla koko illan niin kuin pariskunta. Ajattelin että mies haluaa jatkaa yhdessä hänen käytöksensä perusteella. Halusin kuitenkin varmistaa vielä asian ja kysyin sitä häneltä. Hän kertoi että ei halua enää seurustella. En voi ymmärtää miten joku voi leikkiä toisen tunteilla noin, sanoin hänelle. Hän vain ihmetteli suureen ääneen että mitäs kysyit eikä ollut mielestään tehnyt mitään väärin. Onko tämä nyt teidän mielestä kunnollista käyttäytymistä? Miten mies ei voi muka tajuta loukanneensa?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat usein juuri tuollaisia!
Roikottavat löysässä hirressä ja siinä ohessa etsivät vähän parempaa tilalle.
Tämä on koettu enkä ymmärrä miksi??? Miks pitää roikottaa löysässä hirressä!? Ei niinku minkäänlaista kykyä asettautua toisen asemaan. Miks pitää olla k..pää?
Ai et ymmärrä? Miehet haluavat säännöllistä seksiä ja siksi roikottavat. Siinä samalla etsivät parempaa. Siksi. Julma totuus. Sinkkuna eivät saisi niin paljon seksiä.
Minäkin olen ollut suhteessa tuollaiseen mieheen. Yksi syy on varmaan se, että minun on vaikea luottaa omiin tuntemuksiini ja siksi toinen voi helposti puhua mustan valkoiseksi. Sismmässäni tiedän, että toinen kohtelee huonosti, mutta kun tämä selittää, kuinka kohtelu johtuu siitä ja tästä minun tekemisestäni, alan epäillä olevani vaikea, vaativa yms.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ollut suhteessa tuollaiseen mieheen. Yksi syy on varmaan se, että minun on vaikea luottaa omiin tuntemuksiini ja siksi toinen voi helposti puhua mustan valkoiseksi. Sismmässäni tiedän, että toinen kohtelee huonosti, mutta kun tämä selittää, kuinka kohtelu johtuu siitä ja tästä minun tekemisestäni, alan epäillä olevani vaikea, vaativa yms.
Saatat olla läheisriippuvainen niin kuin monet empaattista ja kiltit naiset sitä ovat. Omat rajat pitää osata asettaa ja pitää niistä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, ihan samaa olen kokenut. Mies paljastui monen vuoden on/offin jälkeen itsekkääksi narsistiksi. Tuossa on kyse kylmän ja kuuman vaihtelusta. Vuoristorataa ja asiat tapahtuvat miehen ehdoilla. Suhde on vallankäyttö ja hyväksikäyttösuhde. Empatia puuttuu ja vastavuoroisuus. Lähde. Ei tule muuttumaan. Juhlapyhinä ja lomia ennen ne piirteet voimistuvat.
Samoin vaikka asuimme yhdessä, olimme jopa kihloissa!! Olin tyhmä myönnän mutta en jotenkin osannut/halunnut avata silmiä ajoissa.
Jaa...Toivottavasti ei oo mun ex. Meni nimittäin heti kihloihin kun meille tuli ero.
Epäilen, että tämä aloittajan mies on eksäni, niin samalta kuulostaa. Missähän päin mahtaa vaikuttaa?
Pano ja pois. Mitä uutta ja ihmeellistä tuossa on?
Minäkin epäilen että kyseessä on eksäni. Ap? Mistäpäin olet?
Monet ovat tuollaisessa hyväksikäyttösuhteessa vuosikausia, jopa koko elämänsä kun traumaside niin vahva. Pääsit helpolla eroon ääliöstä.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että tämä aloittajan mies on eksäni, niin samalta kuulostaa. Missähän päin mahtaa vaikuttaa?
Keski-Suomessa. ap
Vierailija kirjoitti:
Onko suomalainen ?
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko suomalainen ?
Kyllä on. ap
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-Suomessa. ap
Googletin Keski-Suomen ja exäni ei ole sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän tunnistan myös tästä suhteesta. Tuli mitä tahansa, mies käänsi syyn aina minuun jolloin aloin itsekin miettiä että olenko minä tähän syypää. Ja aloin muuttaa käyttäytymistäni jotta siitä ei tulisi enää sanomista. Mies ei ottanut oikeastaan vastuuta mistään tai pyytänyt anteeksi tekemisiään. Toisaalta tiesin ettei tämä ole oikein mutta en tiedä miksi en itseäni kuunnellut. Jospa tästä on nyt oppinut jatkoa ajatellen. ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen?
26v. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen?
26v. Ap
Ei kyllä ihan noin nuoria olla vaan jo keski-ikää lähentelee.. ap
Inhottavasti käyttäydytty. Voimia ap. Toivottavasti mies ei tee enää vastaisuudessa samoin kellekään, vaan taitaa olla turha luulo...
Mutta miksi oli tämä tauko? Siihen ei saatu vielä vastausta.
Tuollaisilla miehillä joita ap kuvailee ei ole mitään empatiaa. Heillä on usein rikkinäinen parisuhdehistoria takanaan josta visusti vaikenevat. Paljon jätettyjä naisia joiden sydän särjetty. Ovat sarjaseurustelijoita ja pettäjiä. Ei tunnu heissä missään, ovat etuoikeutettuja kohtelemaan toista niinkuin haluavat välittämättä satutetun tunteista.
Jos tällaisella miehellä on vielä hyvä ulkonäkö, status, hyvät tulot ja asema töissä niin sitä helpommin niintä naisia saavat itseensä.koukutettua. Nauttivat vieläpä tästä pelailusta. Ja aina naiset näihin hurahtavat ja sen nämä.pelimiehet kyllä tietävät varsin hyvin.