Mies halusi ensin läheisyyttä ja sen jälkeen eron
Menin miehen luokse tarkoituksena selvittää meidän välejä ja sopia miten edetään suhteessamme. Taustalla riidan päätteeksi miehen puolelta tullutta eropuhetta. Mies oli ystävällinen, teimme ruokaa, hän pyysi kainaloon ja olimme käytännössä toistemme iholla koko illan niin kuin pariskunta. Ajattelin että mies haluaa jatkaa yhdessä hänen käytöksensä perusteella. Halusin kuitenkin varmistaa vielä asian ja kysyin sitä häneltä. Hän kertoi että ei halua enää seurustella. En voi ymmärtää miten joku voi leikkiä toisen tunteilla noin, sanoin hänelle. Hän vain ihmetteli suureen ääneen että mitäs kysyit eikä ollut mielestään tehnyt mitään väärin. Onko tämä nyt teidän mielestä kunnollista käyttäytymistä? Miten mies ei voi muka tajuta loukanneensa?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, ihan samaa olen kokenut. Mies paljastui monen vuoden on/offin jälkeen itsekkääksi narsistiksi. Tuossa on kyse kylmän ja kuuman vaihtelusta. Vuoristorataa ja asiat tapahtuvat miehen ehdoilla. Suhde on vallankäyttö ja hyväksikäyttösuhde. Empatia puuttuu ja vastavuoroisuus. Lähde. Ei tule muuttumaan. Juhlapyhinä ja lomia ennen ne piirteet voimistuvat.
Minullakin saman tyyppinen kokemus. Myös tuo lomajuttu, alkoi aina ottaa etäisyyttä/viritellä eroa ennen lomaa. Saitko selville, mistä tuo johtui? Kiinnostais muakin,
Sain selville. Käyn nyt terapiassa puhumassa asiasta. Kyseessä terapeuttini, itseni, ystävieni sekä psykiatrin mukaan on narsisti. Ja tämä ei nyt ole mitään sitä että 'kaikki exät olisi narsisteja" haukkumista vaan aivan totta. Pitkään olin sen tiennyt mutta olin pahasti koukuss
Tosi ikävä kuulla, että olet joutunut tuollaista kokemaan :( Onko narsisteille tyypillistä, että temppuilu tehostuu ennen lomia?
Mies on epävakaa ja tunteeton vaikka olisi kuinka ihana ja hurmaava. Nyt päästät hänestä irti ja tulet löytämään vielä arvoisesi miehen joka kohtelee sua hyvin.
Kyllä. Tosi tyypillistä. Mulla on monia esimerkkejä kuinka huonosti ja dissaavasti käyttäytyy ennen lomia, jouluja ym. Laitan sulle tänne videon: Narsisti vs minä You Tubesta. Siinä kerrotaan asiasta hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi kans noin. Tuli illalla luokseni. Ihan sitä samaa kaavaa. Vähän viiniä juotiin, juteltiin ja sit nukkumaan koska seksin takia jäi luokseni yöksi. Tätä vaan jatkui ja jatkui. Aina sama kuvio mun luo kerran viikossa. Jossain vaiheessa aloin kyllästymään tähän samaan kaavaan kun suhde ei edennyt mihinkään suuntaan. Lopussa mies vaistosi että olin kyllästynyt ja varsinkin kun näistä asioista häntä ei kiinnostanut edes keskustella. Tuli hyväksi käytetty olo ja kärsin. Hän ei panostanut suhteeseen yhtään. Viimeinen ilta meni juuri noin. Sain läheisyyttä joka tuskin edes oli aitoa hänen puoleltaan. Sitten sitä seksiä ja aamulla vierestäni herätessään oli aivan outo ja kylmä sekä etäinen. Tiesin että tää suhde jos sitä miksikään suhteeksi voi edes kutsua on ohi. Hän vain katosi 3 viikoksi. Ei vastaillut viesteihin tai jos vastasi niin viestien sävy oli vähäsanaista ja välttelevää. Toinen nainen oli jo silloin kuviossa. En
Auts. Tuli muistot mieleen eräästä miehestä. Heti seksin jälkeen hän muuttui, oli juuri tuollainen kylmä ja etäinen. Ja aamulla lähtiessään pussasi minua väkinäisesti (omasta aloitteestaan). En halua mitään säälipusuja! Aivan järkyttävää. Sydän murskaantuu kun mietin sitä hetkeä, kun hän yhtäkkiä olikin kylmä ja etäinen. Kuin aivan eri ihminen.
Tässä video juhlapyhien pilaamisesta ja syistä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi kans noin. Tuli illalla luokseni. Ihan sitä samaa kaavaa. Vähän viiniä juotiin, juteltiin ja sit nukkumaan koska seksin takia jäi luokseni yöksi. Tätä vaan jatkui ja jatkui. Aina sama kuvio mun luo kerran viikossa. Jossain vaiheessa aloin kyllästymään tähän samaan kaavaan kun suhde ei edennyt mihinkään suuntaan. Lopussa mies vaistosi että olin kyllästynyt ja varsinkin kun näistä asioista häntä ei kiinnostanut edes keskustella. Tuli hyväksi käytetty olo ja kärsin. Hän ei panostanut suhteeseen yhtään. Viimeinen ilta meni juuri noin. Sain läheisyyttä joka tuskin edes oli aitoa hänen puoleltaan. Sitten sitä seksiä ja aamulla vierestäni herätessään oli aivan outo ja kylmä sekä etäinen. Tiesin että tää suhde jos sitä miksikään suhteeksi voi edes kutsua on ohi. Hän vain katosi 3 viikoksi. Ei vastaillut viesteihin tai jos vastasi niin viestien sävy oli vähäsanaista ja vält
Seksi on narsisteille suoritus ja olet hänen jatkeensaajaksia, objektinsa. Kun se loppuu muututaan kylmäksi ja etäiseksi. Käännetään heti selkä ja läheisyys on loppu jos sitä nyt edes olikaan. Ei ollut narsistin puolelta mutta sinun puolelta kyllä. Muissakin asioissa näkyy se yhtä äkkinen muutos ikään kuin kiinnostus katoaa kuin leikaten.
Uteliasta kiinnostaa, että mistä asiasta tuo eropuheet käynnistänyt riita oli ollut?
Olitko itse kärjessä jonossa aloittaessanne?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tosi tyypillistä. Mulla on monia esimerkkejä kuinka huonosti ja dissaavasti käyttäytyy ennen lomia, jouluja ym. Laitan sulle tänne videon: Narsisti vs minä You Tubesta. Siinä kerrotaan asiasta hyvin.
Kiitos videovinkistä :) Pelottavaa kyllä, alkaa minunkin exäni touhuista yhä useampi ilmenemään tyypilliseksi narsistiselle ihmiselle. Ja minä kun yritin selittää kaikki toisen vaikealla lapsuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos videovinkistä :) Pelottavaa kyllä, alkaa minunkin exäni touhuista yhä useampi ilmenemään tyypilliseksi narsistiselle ihmiselle. Ja minä kun yritin selittää kaikki toisen vaikealla lapsuudella.
Vaikea lapsuus. Kenelläpä ei olisi tai olisi täydellinen lapsuus. Selittelin myös itselleni että kun sillä on vaikea lapsuus niin kohtelee siksi minua huonosti ja välttelevästi. Mutta tämä.on sitä uhriutumista jolla kerätään niitä empatiapisteitä ja sitä sitten käytetään tekosyynä omalle huonolle käytökselle. Usko vaan näin se menee. Vaikeasta lapsuudesta etsitään niitä tekosyitä teoille..
Olen lukenut viestejänne, kiitos niistä. Mitä enemmän näistä narsistisista piirteistä luin ja otin selvää, sitä enemmän tuntuu että tällä mun miehellä oli niitä. Juuri tämä tapahtui aiemminkin että hän oli lämmin ja välittävä ja yhtäkkiä todella kylmä. Hän esimerkiksi pari kertaa vain sanoi ettei jaksa minua ja kielsi ottamatta yhteyttä määrittelemättömän ajan verran. Hän ottaa sitten yhteyttä kun siltä tuntuu. Ap
Miehellä ei muka ole oikeutta erota vai?
Kuule naiset miehet myös voi erota milloin vaan!!!! Ei siihen edes tarvi syytä!
Täällä usein näkee "jätä se". Tuleeko teille yllätyksenä, että se toimii toisin päin myös?
:D mutta nautin, kun akat kertoo kuinka he tuli hylätyksi :D
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut viestejänne, kiitos niistä. Mitä enemmän näistä narsistisista piirteistä luin ja otin selvää, sitä enemmän tuntuu että tällä mun miehellä oli niitä. Juuri tämä tapahtui aiemminkin että hän oli lämmin ja välittävä ja yhtäkkiä todella kylmä. Hän esimerkiksi pari kertaa vain sanoi ettei jaksa minua ja kielsi ottamatta yhteyttä määrittelemättömän ajan verran. Hän ottaa sitten yhteyttä kun siltä tuntuu. Ap
Minunkin exä asetti noita yhteydenottotaukoja. Monesti juuri lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti
Minunkin exä asetti noita yhteydenottotaukoja. Monesti juuri lomalla.
Tuossahan vaan jätetään toinen ulkopuolelle leijumaan ja miettimään että mitä ihmettä. Epätietoisuudessa sitten elät ja mietit että mikä mussa on vikana ja miten mennään eteenpäin, mitä toinen ajattelee ja tekee.
Miksette naiset ymmärrä, että jos valitsette paskoja miehiä, niin niistä ei kuoriudu hyviä miehiä millään. Olenkin tässä jo pitkään todennut, että jokainen nainen jolla on huono mies on miehensä ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Mies antaa ymmärtää mitä vain kun haluaa pesää. Sentään kertoi totuuden, kun kysyit suoraan.
En tajua tätä palstan väitettä. Jos haluaa seksiä voi sanoa sen suoraan.
Ex teki noin. Oli ollut jonkun aikaa vetäytyvä ja erilainen. Tavattiin aikomuksena keskustella suhteesta. Mutta kun tavattiin, olikin yhtäkkiä se vanha "oma" itsensä (näin silloin ajattelin) ja meillä oli tosi ihana viikonloppu. Eron hetkellä sitten sanoi jotain että mietitään jatkoja sitten myöhemmin. Kyllä suutuin ja loukkaannuin, oli vaan käyttänyt hyväkseen. Kun sanoin tämän ääneen, totesi mulle että "mutta sä oot niin kuuma, en mä voi itselleni mitään". Eli mun vika sekin. Ja ihan kamalaa myöntää mutta meidän suhde ei edes päättynyt tuohonkaan vaan jatkui vielä pari vuotta. En tajua mitä ajattelin.
Vierailija kirjoitti:
Miksette naiset ymmärrä, että jos valitsette paskoja miehiä, niin niistä ei kuoriudu hyviä miehiä millään. Olenkin tässä jo pitkään todennut, että jokainen nainen jolla on huono mies on miehensä ansainnut.
Tässä on vaan se, että alkuunhan mies ei näytä paskoja puoliaan joten miten siinä voi edes tietää mitä on tulossa. Ei kukaan nainen halua paskaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies antaa ymmärtää mitä vain kun haluaa pesää. Sentään kertoi totuuden, kun kysyit suoraan.
En tajua tätä palstan väitettä. Jos haluaa seksiä voi sanoa sen suoraan.
Mutta tässä tapauksessahan mies tiesi jo ettei halua jatkaa mutta päätti olla kertomatta naiselle siitä ennen seksiä. Miksi ei olisi voinut ensin kertoa asiasta, jotta nainen olisi tiennyt. Koska ei olisi silloin saanut ja nainen olisi lähtenyt. Itsekäs p.
On/off 1.5 vuotta ja sitä ennen myös lyhyitä tapaamisia jolloin hän katosi ja palasi elämääni useita kertoja. Ihan hirvee kokemus oli. Tää lies jaksaa yleensä korkeintaan sen 1.5 v yhden kanssa ongelmitta. Riippuu sit naisesta kuinka kauan antaa itseään kaltoinkohdella. Monet liian pitkään. Tuossa ajassa kyllä alkaa jo rikki menemään.