Mies halusi ensin läheisyyttä ja sen jälkeen eron
Menin miehen luokse tarkoituksena selvittää meidän välejä ja sopia miten edetään suhteessamme. Taustalla riidan päätteeksi miehen puolelta tullutta eropuhetta. Mies oli ystävällinen, teimme ruokaa, hän pyysi kainaloon ja olimme käytännössä toistemme iholla koko illan niin kuin pariskunta. Ajattelin että mies haluaa jatkaa yhdessä hänen käytöksensä perusteella. Halusin kuitenkin varmistaa vielä asian ja kysyin sitä häneltä. Hän kertoi että ei halua enää seurustella. En voi ymmärtää miten joku voi leikkiä toisen tunteilla noin, sanoin hänelle. Hän vain ihmetteli suureen ääneen että mitäs kysyit eikä ollut mielestään tehnyt mitään väärin. Onko tämä nyt teidän mielestä kunnollista käyttäytymistä? Miten mies ei voi muka tajuta loukanneensa?
Kommentit (104)
Mies saattaa olla narsisti, joten toimii miten toimii.
On tai ei, älä ikinä mene miehen luokse selvittelemään eropuheita. Menköön, jos siltä tuntuu. Siitä ei IKINÄ, KOSKAAN seuraa mitään hyvää, että puhuu suhteen jatkumaan. Mies saa itse tehdä työn tulla takaisin ja selvittää epämääräiset puheensa ja jos mies ei sitä tee, se oli sitten siinä.
Mies halusi tiukempaa läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mies saattaa olla narsisti, joten toimii miten toimii.
On tai ei, älä ikinä mene miehen luokse selvittelemään eropuheita. Menköön, jos siltä tuntuu. Siitä ei IKINÄ, KOSKAAN seuraa mitään hyvää, että puhuu suhteen jatkumaan. Mies saa itse tehdä työn tulla takaisin ja selvittää epämääräiset puheensa ja jos mies ei sitä tee, se oli sitten siinä.
Hyvin sanottu.
Ainahan se naisten mielestä on tunteilla leikkimistä kun mies ei unohakkaan omia tunteita ja haluja siinä vaiheessa kun koko suhde on vain ja ainoastaan naisen halun mukainen jossa miehellä ei ole muuta arvoa kuin sen naisen etukäteen käsikirjoittaman roolin toteutus.
Vierailija kirjoitti:
Hei, ihan samaa olen kokenut. Mies paljastui monen vuoden on/offin jälkeen itsekkääksi narsistiksi. Tuossa on kyse kylmän ja kuuman vaihtelusta. Vuoristorataa ja asiat tapahtuvat miehen ehdoilla. Suhde on vallankäyttö ja hyväksikäyttösuhde. Empatia puuttuu ja vastavuoroisuus. Lähde. Ei tule muuttumaan. Juhlapyhinä ja lomia ennen ne piirteet voimistuvat.
Samoin vaikka asuimme yhdessä, olimme jopa kihloissa!! Olin tyhmä myönnän mutta en jotenkin osannut/halunnut avata silmiä ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette naiset ymmärrä, että jos valitsette paskoja miehiä, niin niistä ei kuoriudu hyviä miehiä millään. Olenkin tässä jo pitkään todennut, että jokainen nainen jolla on huono mies on miehensä ansainnut.
Tässä on vaan se, että alkuunhan mies ei näytä paskoja puoliaan joten miten siinä voi edes tietää mitä on tulossa. Ei kukaan nainen halua paskaa miestä.
Juuri noin. Varsinkin narsistit ovat taitavia peittelemään sen todellisen luonteensa. Koettu on.
Miehet ovat usein juuri tuollaisia!
Roikottavat löysässä hirressä ja siinä ohessa etsivät vähän parempaa tilalle.
Kannattaa uskoa, millainen toinen on, kun hän näyttää sen. On hulluutta alkaa kaasuvalottaa itseään johonkin muuhun.
Paska käytös on paskaa käytöstä, koska ihminen kokee ok:ksi paskan käytöksen. Tunteeton toiminta on tunteetonta toimintaa, koska ihminen on tunteeton. Jne jne.
Mieti, toimisitko itse vastaavasti. Jos et, älä jää setvimään tilannetta toisen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa uskoa, millainen toinen on, kun hän näyttää sen. On hulluutta alkaa kaasuvalottaa itseään johonkin muuhun.
Paska käytös on paskaa käytöstä, koska ihminen kokee ok:ksi paskan käytöksen. Tunteeton toiminta on tunteetonta toimintaa, koska ihminen on tunteeton. Jne jne.
Mieti, toimisitko itse vastaavasti. Jos et, älä jää setvimään tilannetta toisen puolesta.
Totta! Pitää itsekin vastaisuudessa luottaa siihen mitä näkee ja kokee sekä omaan vaistoon jos herää mitään ihmettelyä toisen toimintaan liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei muka ole oikeutta erota vai?
Kuule naiset miehet myös voi erota milloin vaan!!!! Ei siihen edes tarvi syytä!
Täällä usein näkee "jätä se". Tuleeko teille yllätyksenä, että se toimii toisin päin myös?
:D mutta nautin, kun akat kertoo kuinka he tuli hylätyksi :D
Miksi pitää sellaista ihmistä halailla ja leperrellä ummet ja lammet, jonka kanssa haluaa erota? Kun minä olen halunnut erota, niin olen sen kyllä ihan osoittanut käytöksellä, ettei ole epäselvyyttä.
Kokemusta on. Kannattaa olla vaan iloinen, että pääsi paskasta eroon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei muka ole oikeutta erota vai?
Kuule naiset miehet myös voi erota milloin vaan!!!! Ei siihen edes tarvi syytä!
Täällä usein näkee "jätä se". Tuleeko teille yllätyksenä, että se toimii toisin päin myös?
:D mutta nautin, kun akat kertoo kuinka he tuli hylätyksi :DMiksi pitää sellaista ihmistä halailla ja leperrellä ummet ja lammet, jonka kanssa haluaa erota? Kun minä olen halunnut erota, niin olen sen kyllä ihan osoittanut käytöksellä, ettei ole epäselvyyttä.
Tätä minäkin ihmettelen. Jos itse haluan erota jostakin niin en todellakaan halua hänen kanssaan mitään läheisyyttä vaan sanon suoraan. Ja tässä tapauksessa naisella olisi ollut oikeus tietää että mies haluaa erota. Tuskin olisi mies silloin saanut. Törkeää hyväksikäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on koettu enkä ymmärrä miksi??? Miks pitää roikottaa löysässä hirressä!? Ei niinku minkäänlaista kykyä asettautua toisen asemaan. Miks pitää olla k..pää?
Miten tuollaisesta myrkyllisestä suhteesta voi toipua ja päästä irti, eteenpäin? Onko tyypillistä että mies vielä vonkaa perään? Vahvaa päättäväisyyttä varmaan tarvitaan.
Ryhdy seuraamaan miesyhteisöjä. Silmät avautuu kumman nopeasti monen miehen ajatuksen juoksulle. Useimmat hakee naisesta hetken hupia. Ole oikeasti varuillaan. Et näe päältä päin kuka seuraa yhteisön "sääntöjä". Yhteisössä hengaa niin köyhät kuin rikkaatkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi kans noin. Tuli illalla luokseni. Ihan sitä samaa kaavaa. Vähän viiniä juotiin, juteltiin ja sit nukkumaan koska seksin takia jäi luokseni yöksi. Tätä vaan jatkui ja jatkui. Aina sama kuvio mun luo kerran viikossa. Jossain vaiheessa aloin kyllästymään tähän samaan kaavaan kun suhde ei edennyt mihinkään suuntaan. Lopussa mies vaistosi että olin kyllästynyt ja varsinkin kun näistä asioista häntä ei kiinnostanut edes keskustella. Tuli hyväksi käytetty olo ja kärsin. Hän ei panostanut suhteeseen yhtään. Viimeinen ilta meni juuri noin. Sain läheisyyttä joka tuskin edes oli aitoa hänen puoleltaan. Sitten sitä seksiä ja aamulla vierestäni herätessään oli aivan outo ja kylmä sekä etäinen. Tiesin että tää suhde jos sitä miksikään suhteeksi voi edes kutsua on ohi. Hän vain katosi 3 viikoksi. Ei vastaillut viesteihin tai jos vastasi niin viestien sävy oli vähäsanaista ja välttelevää. Toinen nainen oli jo silloin kuviossa. En
Sen siitä saa kun kelpuuttaa vain komeita jänniksiä kumppanikseen. Tuollaisia ne ovat koska voivat.
"Liian hyvää ollakseen totta" miehet ovat juuri tuollaisia narsistisesti toista hyväksikäyttäviä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi just näin ja se oli todella satuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman tunnin yhdessä tekeminen ja läheisyys (myös seksikin) ei ole ollenkaan samanmittainen asia kuin seurustelu. Ihan turha loukkaantua moisesta. Toisekseen tekemänne asiat eivät tarvitse seurustelusuhdetta. Vaikuttaa että seurustelu ei ole teidän juttunne, mutta toisen seura kyllä kiinnostaa. Jatkakaa sillä.
Jos lukemisen ymmärtäminen on tätä tasoa useillakin, toivo on menetetty.
Aivan siis sama tilanne kuin mulla. Ja mies yritti laittaa sitä myös mun viaksi "koska mitäs kysyit" ja hän luuli että tiedän että hän haluaa erota. Mikä ajatusten lukija minä olen etenkin kun itse käyttäytyy siten että haluaisi olla mun kanssa. ap