Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, IL:n vaalikoneessa 1. Halla-aho 71%, viimeisenä Andersson 46%

Vierailija
05.12.2023 |

Ja en ole edes mikään persu.

Kommentit (168)

Vierailija
101/168 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia ettei äänestä caruna Pekkaa ja työpaikka kiusaajaa.Al -hol  tuonti ei herättäne arvostusta.

Vierailija
102/168 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia ettei äänestä caruna Pekkaa ja työpaikka kiusaajaa.Al -hol  tuonti ei herättäne arvostusta.

Moni ihminen arvostaa sitä, että lapsia pelastetaan hirvittävistä olosuhteista. Persut luonnolisesti eivät, mutta sivistynyt osa yhteiskuntaamme kyllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/168 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain 78% Halla-aholle ja 33% Anderssonille. Yllättävää vastauksissa oli, että esim. Urpilaisen kanssa olin 55% samaa mieltä.

Vierailija
104/168 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap n luvut päin persettä prossia on yht. 100

Vierailija
105/168 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli Rehn ykkösenä 88%. Eipä tarvitse sen enempää miettiä ketä äänestäisi, kun Rehniä olin ajatellut muutenkin äänestää.

Vierailija
106/168 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap n luvut päin persettä prossia on yht. 100

Tässä on kyse ap:n omista vaalikonetuloksista, toopet.

Vierailija
107/168 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö Persut laskee prosentteja??

Vierailija
108/168 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinkö Persut laskee prosentteja??

No niin neropatti. Kyse on vaalikoneesta joka kertoo jokaisen ehdokkaan kohdalla paljonko omissa vastauksissa on yhteneväisyyttä eri ehdokkaiden kohdalla. Tässä ei ole kyse mistään yhteenlaskusta arvon vasemmistoaktivisti.

Vierailija
109/168 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olli Rehn ykkösenä 88%. Eipä tarvitse sen enempää miettiä ketä äänestäisi, kun Rehniä olin ajatellut muutenkin äänestää.

Hän on hyvä, maltillinen ja fiksu vaihtoehto.

Vierailija
110/168 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullakin on enemmän prossia kuin sata???

Vierailija
111/168 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli viimeiseksi Li,sitten Haavisto,Urpilainen.IHan oikein meni inhokit.

Vierailija
112/168 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän Halla-ahoa, koska jos teemme kaiken kuten Ruotsi olemme kohta kuten Ruotsi. Ja koska minulla on pieniä lapsia ja haluan Suomen koululaitoksen taas kuntoon. Toki ymmärrän, ettei kuulu Presidentin toimialueeseen, mutta hän on mielipidevaikuttaja monessa asiassa. 

"Kasvatustieteitä opettaneet tutkijat arvioivat jo 2000-luvun ensimmäisellä vuosikymmenellä luennoilla, että maahan muuttajien määrän noustessa Pisa-tulokset laskisivat.

Pisa-tutkimuksissa menestyvät yhtenäiskulttuurit, joissa oppilasaineksella on kotoa hankittu vankka äidinkielen osaaminen.

Aasian maat ja Viro ovat yhtenäiskulttuureita. Suomi ei sitä enää ole, mikä näkyy Pisa-tuloksissa."

Vierailija
113/168 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Li viimeisenä kaikilla? Vaikuttaa, että vassari pahnanpohjimmaisena jokaisella.

Minulla oli kolmantena.

Vierailija
114/168 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole mikään vasemmistolainen, silti Andersson oli ykkönen ja Halla-aho jäi nollille.

Vierailija
115/168 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinullakin on enemmän prossia kuin sata???

Vaalikone, ystävä pieni, ei gallup.

Vierailija
116/168 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni halla-aholle.

Vierailija
117/168 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän ruccat laskee myös prossia,kaikille riittää yli 70, mutta puttelle 100 

Vierailija
118/168 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ole mikään vasemmistolainen, silti Andersson oli ykkönen ja Halla-aho jäi nollille.

No pakkohan sinun on olla vasemmistolainen jos olet vastannut rehellisesti kysymyksiin koska Hesarin ehdokaskartassa Andersson oli asteikon aivan vasemmassa reunassa. Sen enempää vasemmalle ei pääse.

Vierailija
119/168 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pakkohan sinun on olla vasemmistolainen jos olet vastannut rehellisesti kysymyksiin koska Hesarin ehdokaskartassa Andersson oli asteikon aivan vasemmassa reunassa. Sen enempää vasemmalle ei pääse.

Eiköhän ap:nkin ole pakko sitten olla persuhtava. 

Vierailija
120/168 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ap:nkin ole pakko sitten olla persuhtava. 

No jos hän sai 71% Halla-aholle niin varmaan lievästi on. Ei ole kuitenkaan 29% samaa mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi