Jaahas, IL:n vaalikoneessa 1. Halla-aho 71%, viimeisenä Andersson 46%
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Pääasia ettei äänestä caruna Pekkaa ja työpaikka kiusaajaa.Al -hol tuonti ei herättäne arvostusta.
Moni ihminen arvostaa sitä, että lapsia pelastetaan hirvittävistä olosuhteista. Persut luonnolisesti eivät, mutta sivistynyt osa yhteiskuntaamme kyllä.
Itse sain 78% Halla-aholle ja 33% Anderssonille. Yllättävää vastauksissa oli, että esim. Urpilaisen kanssa olin 55% samaa mieltä.
Ap n luvut päin persettä prossia on yht. 100
Olli Rehn ykkösenä 88%. Eipä tarvitse sen enempää miettiä ketä äänestäisi, kun Rehniä olin ajatellut muutenkin äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Ap n luvut päin persettä prossia on yht. 100
Tässä on kyse ap:n omista vaalikonetuloksista, toopet.
Näinkö Persut laskee prosentteja??
Vierailija kirjoitti:
Näinkö Persut laskee prosentteja??
No niin neropatti. Kyse on vaalikoneesta joka kertoo jokaisen ehdokkaan kohdalla paljonko omissa vastauksissa on yhteneväisyyttä eri ehdokkaiden kohdalla. Tässä ei ole kyse mistään yhteenlaskusta arvon vasemmistoaktivisti.
Vierailija kirjoitti:
Olli Rehn ykkösenä 88%. Eipä tarvitse sen enempää miettiä ketä äänestäisi, kun Rehniä olin ajatellut muutenkin äänestää.
Hän on hyvä, maltillinen ja fiksu vaihtoehto.
Sinullakin on enemmän prossia kuin sata???
Mulle tuli viimeiseksi Li,sitten Haavisto,Urpilainen.IHan oikein meni inhokit.
Äänestän Halla-ahoa, koska jos teemme kaiken kuten Ruotsi olemme kohta kuten Ruotsi. Ja koska minulla on pieniä lapsia ja haluan Suomen koululaitoksen taas kuntoon. Toki ymmärrän, ettei kuulu Presidentin toimialueeseen, mutta hän on mielipidevaikuttaja monessa asiassa.
"Kasvatustieteitä opettaneet tutkijat arvioivat jo 2000-luvun ensimmäisellä vuosikymmenellä luennoilla, että maahan muuttajien määrän noustessa Pisa-tulokset laskisivat.
Pisa-tutkimuksissa menestyvät yhtenäiskulttuurit, joissa oppilasaineksella on kotoa hankittu vankka äidinkielen osaaminen.
Aasian maat ja Viro ovat yhtenäiskulttuureita. Suomi ei sitä enää ole, mikä näkyy Pisa-tuloksissa."
Vierailija kirjoitti:
Onko Li viimeisenä kaikilla? Vaikuttaa, että vassari pahnanpohjimmaisena jokaisella.
Minulla oli kolmantena.
En minäkään ole mikään vasemmistolainen, silti Andersson oli ykkönen ja Halla-aho jäi nollille.
Vierailija kirjoitti:
Sinullakin on enemmän prossia kuin sata???
Vaalikone, ystävä pieni, ei gallup.
Näinhän ruccat laskee myös prossia,kaikille riittää yli 70, mutta puttelle 100
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole mikään vasemmistolainen, silti Andersson oli ykkönen ja Halla-aho jäi nollille.
No pakkohan sinun on olla vasemmistolainen jos olet vastannut rehellisesti kysymyksiin koska Hesarin ehdokaskartassa Andersson oli asteikon aivan vasemmassa reunassa. Sen enempää vasemmalle ei pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pakkohan sinun on olla vasemmistolainen jos olet vastannut rehellisesti kysymyksiin koska Hesarin ehdokaskartassa Andersson oli asteikon aivan vasemmassa reunassa. Sen enempää vasemmalle ei pääse.
Eiköhän ap:nkin ole pakko sitten olla persuhtava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ap:nkin ole pakko sitten olla persuhtava.
No jos hän sai 71% Halla-aholle niin varmaan lievästi on. Ei ole kuitenkaan 29% samaa mieltä.
Pääasia ettei äänestä caruna Pekkaa ja työpaikka kiusaajaa.Al -hol tuonti ei herättäne arvostusta.