Jaahas, IL:n vaalikoneessa 1. Halla-aho 71%, viimeisenä Andersson 46%
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole mikään vasemmistolainen, silti Andersson oli ykkönen ja Halla-aho jäi nollille.
No pakkohan sinun on olla vasemmistolainen jos olet vastannut rehellisesti kysymyksiin koska Hesarin ehdokaskartassa Andersson oli asteikon aivan vasemmassa reunassa. Sen enempää vasemmalle ei pääse.
Ja kuka sen määrittelee, minä vai joku muu.
Kysymys montako sukupuolta?olipa hyviä kysymyksiä päästiin totuuden lähteille.Vihevasvoi valehdella itselleen ,kun eivät tiedä totuudesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän Halla-ahoa, koska jos teemme kaiken kuten Ruotsi olemme kohta kuten Ruotsi. Ja koska minulla on pieniä lapsia ja haluan Suomen koululaitoksen taas kuntoon. Toki ymmärrän, ettei kuulu Presidentin toimialueeseen, mutta hän on mielipidevaikuttaja monessa asiassa.
"Kasvatustieteitä opettaneet tutkijat arvioivat jo 2000-luvun ensimmäisellä vuosikymmenellä luennoilla, että maahan muuttajien määrän noustessa Pisa-tulokset laskisivat.Pisa-tutkimuksissa menestyvät yhtenäiskulttuurit, joissa oppilasaineksella on kotoa hankittu vankka äidinkielen osaaminen.
Aasian maat ja Viro ovat yhtenäiskulttuureita. Suomi ei sitä enää ole, mikä näkyy Pisa-tuloksissa."
Viimeksi perussuomalaishallitus säästi koulutuksesta 600 miljoonaa. Onkohan äänestäjillä lyhyt muisti?
Vierailija kirjoitti:
Äänestän Halla-ahoa, koska jos teemme kaiken kuten Ruotsi olemme kohta kuten Ruotsi. Ja koska minulla on pieniä lapsia ja haluan Suomen koululaitoksen taas kuntoon. Toki ymmärrän, ettei kuulu Presidentin toimialueeseen, mutta hän on mielipidevaikuttaja monessa asiassa.
"Kasvatustieteitä opettaneet tutkijat arvioivat jo 2000-luvun ensimmäisellä vuosikymmenellä luennoilla, että maahan muuttajien määrän noustessa Pisa-tulokset laskisivat.Pisa-tutkimuksissa menestyvät yhtenäiskulttuurit, joissa oppilasaineksella on kotoa hankittu vankka äidinkielen osaaminen.
Aasian maat ja Viro ovat yhtenäiskulttuureita. Suomi ei sitä enää ole, mikä näkyy Pisa-tuloksissa."
Pakko myöntää, että totta joka sana.
Vierailija kirjoitti:
ja sitte todellisuus:
stubb ja haavisto 70%, muut 30%
ja kirsikkana kakun päälle:
Eurobarometri: 79 % suomalaisista pitää Suomen EU-jäsenyyttä hyvänä asiana
Euroopan parlamentin teettämän mielipidekyselyn mukaan 79 prosenttia suomalaisista pitää EU-jäsenyyttä hyvänä asiana.
Syyslokakuussa toteutetussa kyselyssä luku on noussut kolme prosenttiyksikköä maaliskuun mittauksesta.
Suomalaisvastaajista 80 prosenttia uskoo, että Suomi on hyötynyt EU-jäsenyydestä.
Suomalaisista vastaajista 55 prosentilla on EU:sta positiivinen mielikuva, 33 prosentilla neutraali ja 11 prosentilla negatiivinen. Suomalaisvastaajista 71 prosenttia sanoi, että he äänestäisivät EU-vaaleissa, mikäli ne olisi pidetty ensi viikolla. Koko EU:n alueella vastaava luku oli 68 prosenttia. Kyselyyn vastasi 26 523 haastateltua EU-alueella, joista 1 004 Suomessa.
1004 helsinkiläistä ei kerro mitään SUOMEN mielipiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole mikään vasemmistolainen, silti Andersson oli ykkönen ja Halla-aho jäi nollille.
No pakkohan sinun on olla vasemmistolainen jos olet vastannut rehellisesti kysymyksiin koska Hesarin ehdokaskartassa Andersson oli asteikon aivan vasemmassa reunassa. Sen enempää vasemmalle ei pääse.
Ja kuka sen määrittelee, minä vai joku muu.
Vastauksistasi paljastuu yhtenevyys äärivasemmistolaisen kanssa. Ei sitä kenenkään tarvitse erikseen vahvistaa.
Vierailija kirjoitti:
Haavisto ekana, häntä äänestän taas.
Ja petyt, taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ap:nkin ole pakko sitten olla persuhtava.
No jos hän sai 71% Halla-aholle niin varmaan lievästi on. Ei ole kuitenkaan 29% samaa mieltä.
71 % Jussulin kanssa samaa mieltä kertoo suuntautumisesta ihan tarpeeksi.
No entäs kun oli 46% samaan aikaan Anderssonin kanssa yhteneväisyyttä?
Toistan: mulle tuli ykköseksi Urpilainen ja kakkoseksi Stubb melkein samoilla prosenteilla. Eli tämä kone ei mittaa vasemmisto-oikeistoakselia tai jos siihen pyrkii, ei onnistu siinä. Ehkä eivät mittaa nämä vaalitkaan.
Alapeukuttakaa vaan lisää, ei muuta asiaa.
Mulla oli Sari Essayah ekana. Ja äänestäisinkin häntä, mutta taktikoin ja äänestän Halla-ahoa, koska hänellä on paremmat mahdollisuudet voittoon. Halla-aho tuli tokana koneessa. Oikein hyvin kone kuvaa mun ajatuksia irl.
Li Andersson kolmessa ei vaalikoneessa...taidan äänestää taktisesti Juttaa tai Pekkaa.
Vierailija kirjoitti:
Li Andersson kolmessa ei vaalikoneessa...taidan äänestää taktisesti Juttaa tai Pekkaa.
Jutalla olisi ehkä mahdollisuus saada toisella kierroksella vasemmistolaisten äänet, Pekasta en ole niinkään varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutalla olisi ehkä mahdollisuus saada toisella kierroksella vasemmistolaisten äänet, Pekasta en ole niinkään varma.
Jutta on oikeasti oikeistolaisempi kuin Pekka. Pelkkä tuuliviiri, joka muuttaa suuntaa sen mukaan, mistä tuulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta on oikeasti oikeistolaisempi kuin Pekka. Pelkkä tuuliviiri, joka muuttaa suuntaa sen mukaan, mistä tuulee.
Jutasta ja Pekasta pidetään politiikan piirissä. Heillä on siellä ystäviä puoluerajojen yli. Hyvä asia presidentille. Persujen mörökölleillä ei ole. Huono asia presidentille.
Mulla Halla-aho 84%, Andersson 39%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-Ahoa viimeiseksi äänestäisin ja tulikin minulle viimeisenä.
Eli suomalaisten asiat ja turvallisuus eivät selvästi ole sinun juttusi.
Sosiopaatti valtion johdossa ei kiinnostele. Siksi en ikimaailmassa äänestäisi Halla-ahoa. Luonnevikaisten paikka on sylkemässä vihaa ja kyynistä maailmankuvaansa siellä oman kellarin pierun hajuissa, joista Jussikin nousi ihmisten ilmoille keski-iässä. Presidenttiainesta?
Kuvailit ihan Sanna Marinin tossa. 😂
Halla-ahohan on aika empaattinen ja herkkä ihminen, millä ihmeellä joku saa hänestä sosiopaatin väännettyä. On lopettanut lihan syönninkin, koska ei hyväksy sitä miten tehotuotannossa kohdellaan eläimiä. Kuulostaako tuo sos
Kannattasko sunkin vetää pikkuhiljaa kellot tähän päivään, eikä jauhaa ikivanhoista taustasta irrotetuista nettikommenteista.
Mitähän sinäkin oot vuosien varrella keskustelupalstoille suoltanut, emme halua tietää. Nyt eletään tänään ja tätä päivää, eikä tässä mitään pyhimystä olla etsimässä, vaan hyvää presidenttiä.
Toisella kierroksella ovat väistämättä Stubb ja Haavisto. Kyse on siis lopulta vain näistä kahdesta. Minulla vaalikoneet antaa hyvin pienet erot kärkiehdokkaiden kesken. Varsin tasapaksuja vastauksia lähes kaikilta. Halla-aho oli kaikissa viimeisenä, mikä ei ole yllätys. Ei pääse jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Toistan: mulle tuli ykköseksi Urpilainen ja kakkoseksi Stubb melkein samoilla prosenteilla. Eli tämä kone ei mittaa vasemmisto-oikeistoakselia tai jos siihen pyrkii, ei onnistu siinä. Ehkä eivät mittaa nämä vaalitkaan.
Alapeukuttakaa vaan lisää, ei muuta asiaa.
No ei pressanvaalit olekaan ikään vasemmisto/oikeisto-mittelö, vaan henkilövaali. Minäkin äänestin Salea, vaikka olen työväkeä.
Vierailija kirjoitti:
Toisella kierroksella ovat väistämättä Stubb ja Haavisto. Kyse on siis lopulta vain näistä kahdesta. Minulla vaalikoneet antaa hyvin pienet erot kärkiehdokkaiden kesken. Varsin tasapaksuja vastauksia lähes kaikilta. Halla-aho oli kaikissa viimeisenä, mikä ei ole yllätys. Ei pääse jatkoon.
Missä todellisuudessa sinäkin elät, jos oikeasti näin kuvittelet. 😂
71 % Jussulin kanssa samaa mieltä kertoo suuntautumisesta ihan tarpeeksi.