Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 49 vuotias ja edelleen miehet katselevat

Vierailija
04.12.2023 |

Olen hoikka, siro, ja sporttinen nainen. Minulla on pitkä tukka, lakatut kynnet, ja pukeudun naisellisesti. Myös olen muodokas. Saan jatkuvasti kehuja ulkonäöstäni, niin naisilta kuin miehiltä. 

Täällä palstalla saa aina lukea ettei nelikymppiset naiset enää viehätä miehiä tai miehet etsivät nuorempia naisia. Oma kokemukseni eron jälkeen on ollut täysin päinvastoin, olen aina saanut sen miehen minkä olen halunut, ja kysyntää on edelleen. 

Eli kyllä osalla ihmisistä on kysyntää, oli ikä mikä tahansa. 

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niillä nuorilla naisille tekee? Ne ei osaa juuri mitään, ne ovat täynnä neurooseja ja ne luulevat,  että seksistä seuraa jotain suurempaa. Vanhemmat naiset sen sijaan käyvät kiinni kuin sika limppuun, kur kur. 

Vierailija
22/36 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tainnut kirjoittaa viime aikoina aika monta viestiä hoikasta ja sirosta mutta muodikkaasta vartalostasi. Olet todennäköisesti mies.

Jatkuva kynsien lakkaaminen on pahaksi kynsille siellä lakan alla.

Lisäksi olet 50-kymppinen, et 40-kymppinen.

Ota ne lääkkeet. Olet liikaa palstalla. Ohis

No niin, eli olet mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, eihän viisikymppinen vanha ole, kyllähän kaunis 5-kymppinen vielä katseita kerää.

Ei tarvitse olla hoikkakaan, kunhan muodot ovat kohdallaan. 

Vaimoni on huomannut, että iän myötä kasvaneita rintoja ovat miehet alkaneet tuijottelemaan.

T:  Äijä

Okei. 

Vierailija
24/36 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyrin jokaisesta löytämään jotain kivaa ja kehun. Kuluu ihan peruskäytöstapoihin. 

Vierailija
25/36 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa mitään ihmeellistä sinänsä ole? Nettiä lukemalla voi tosiaan kuvitella muuta, mutta tosielämässä monen ikäiset ihmiset viehättää joitain ja on ihan yleistä, että ihmiset tykkää myös oman ikäisistä ja vanhemmistakin eikä pelkästään nuoremmista :D

Itse olen joskus viiskymppisen äitini kanssa kulkiessa huomannut, että jotkut sellaiset hänen ikäluokan miehet kyylää nimenomaan häntä eikä minua ja teini-ikäistä siskoani (kuten palstan viesteistä voisi kuvitella). Eikä äitini edes meikkaa tai lakkaa kynsiään, on ihan naturel. 

Samoin kun olin kuuskymppisen työkaverin kanssa liikenteessä ja taksikuskiksi osui sellainen vanhempi mies, niin tuo mies flirttaili sille työkaverilleni eikä noteerannut minua mitenkään. 

Nämä vaan esimerkkinä elävästä elämästä, että ei tosiaan mene ihan kuin täällä puhutaan. Minua ei oikeastaan edes lähesty vanhemmat miehet koskaan, ainoastaan suht oman ikäiset tai vähän vanhemmat tai nuoremmat. 

Vierailija
26/36 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miehet etsivät seksiä ylipäätään kaikilta naisilta. 

Vierailija
27/36 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän me nyt tällä tiedolla tehdään? 

Jos laihdutat voit saada miehen

Älä suotta. On paljon meitä jotka tykkää enemmän pullukoista.😊

Vierailija
28/36 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen mutsi?

Sun mutsis

Vierailija
29/36 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa ylimielinen aloitus. Itse olen saanut nuorena niin paljon huomiota miehiltä, että on nyt keski-ikäisenä oikein mukavaa olla rauhassa. Ja kyllä, minäkin olen hoikka.

Vierailija
30/36 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aloitus oli kiva. 

Itse olen 43 v, eipä miehet ole koskaan perään katselleet. Tai no kyllä mä muutaman kerran sain vislauksia miehiltä teini-ikäisenä, mutta aina se oli yhtä kiusallista ja ahdistavaa. Olen vaan onnellinen, että saa olla näkymätön. Ja varsinkin nyt vanhemmalla iällä. Yhtään perään tuijottelijaa en kaipaa.

Mutta jos joku tykkää siitä, että miehet tuijottaa niin eipä se ole multa pois. Annan ap:n siis olla rauhassa onnellinen saamastaan huomiosta😁

Vierailija
31/36 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän me nyt tällä tiedolla tehdään? 

Jos laihdutat voit saada miehen

En mielestäni ole lihava.  183cm/82kg.  Lisäksi olen hetero, en tarvitse miestä

Vierailija
32/36 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siro, sporttinen ja muodokas. Hmm

Vierailija
33/36 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei

Vierailija
34/36 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seurannut vieläkö mua miehet katselee. Ei edes kiinnosta.

Vierailija
35/36 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä työmies tarpeensa tekis noinkin vanhaan kurppaan. 

Mutta viittiskö heittää turvakenkiä jalasta ja takkia päältä?

Vierailija
36/36 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä iäkkäätkin naiset vetää puoleensa, jos on hyvä kroppa. Yhden päälle viiskymppisen olen nähnyt jolla oli kroppa kuin parikymppisellä. Ilolla katseli kun pyllisteli jne.