Ihmiset eivät halua syödä terveellisesti ja ostaa kalaa: 68 saa potkut perinteisestä kalatukusta
Ihmiset eivät halua syödä terveellisiä meren antimia, kun vähän enemmän maksaa. Naurettavaa. Että ottaa päähän, että näiden vuoksi 68 saa nyt potkut. Hävettääkö?
Kommentit (150)
Kallista ne kalat, muikkuja ostan tarjouksesta. Laskisivat hintaa niin ostais joka päivä vaikka mitä kalaa.
Lohi on viime aikoina jonkin verran halventunut mutta on edelleen selvästi kalliimpaa kuin pari kolme vuotta sitten. Toivottavasti jutussa mainittu "kova kilpailu" laskee hintoja lisää, niin sitä olisi varaa syödä enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kala ei ole terveellistä varsinkaan Itämeren kala. Siinä on kaikkia myrkkyjä mitä voi vain olla Itämeressä.
Niin, toisin kuin lääkkeitä ja hormoneja täyteen pumpatussa tehotuotetussa lihassa.
Osta kotimaista lihaa, siinä ei ole lääkkeitä eikä hormoneja.
Olen myynyt 6 vuotta kalaa kotioveltani. Kaupassa kala on kallista kuten ahven yli 30 euroa kilo fileenä. No minä myyn 20 eurolla ja asiakkaita on riittänyt. Ei ihme kun kalatukku menee konkkaan. Aloitan kalastuksen heti jäiden lähdön jälkeen ja kalastan marraskuuhun asti.
Kyllä mä muuten söisinkin, mutta kun olen allerginen kaikille vedeneläville..
Vierailija kirjoitti:
"Escamar Seafoodilla on Kuopiossa pitkät perinteet: yritys toimi alunperin nimellä Kuopion Kalatukku"
Veikkaan että tuo nimenvaihdoskin heikentänyt myyntiä. Escamar Seafood ei kuulosta kovin kotimaiselta.
Om du läser lite vidare, klarnar det att Escamar Seafood inte är i finsk ägo. Mycket annat är, handla hos dem.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista nyt pitkä uloste. Ihmiset eivät jätä kalaa ostamatta sen takia, että haluavat syödä jotain epäterveellistä, vaan sen takia, että kala on niin pirun kallista.
9€/kg on kallista? Saman hintaista kun kaupan halvin jauheliha...
Vilken fisk kostar 9 €/kg då helt vanliga strömmingsflundror såldes för 24 €/kg?
ahventa menee kilo per henki, joten on se tyyristä. Jauhelihaa riittää puolet vähemmän.
9€/kg on kallista? Saman hintaista kun kaupan halvin jauheliha...