Hauskoka pihistelutarinoita?
Pihi ja nuukuus on ihan hyviä ominaisuuksia tiettyyn pisteeseen asti. Kertokaa hauskoja pihistelytarinoita missä pihin mielestä euro venyy ja paukkuu? 😅
Kommentit (14)
Olimme ravintolassa ja tarjolla oli 350g ja 400g pihvillä.
Otin 400g pihvin.
Hihiteltiin siinä pöydässä.
Eräs äijä kuulemma pesi kondomin käytön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vettä säästetään laittamalla ämpäri suihkun alle. Vettä päästetään ämpäriin kunnes suihkusta tulee lämmintä vettä. Ämpärissä oleva vesi kaadetaan vessanpönttöö istunnon jälkeen. Näin ei tarvitse vessaa vetää
Hyvänen aika, noin minäkin teen. Oma kaivo ja kaikki jätevesi umpisäiliöön.
Tiskaan kertakäyttömukit ja lusikat, jos niitä kerääntyy kotiin. Käytän uudestaan kunnes saumat ratkeilee. Mietin joskus mikä logiikka tässä on, niin se on se, että lopulta, kaikkien käyttökertojen jälkeen, voi laskea säästäneensä yhden (1) tiskauskerran.
Isäni oli pihi. Kaikessa mentiin halvimman kautta, paitsi isän omista hararstuksista. Niihin kaatoi roppakaupalla rahaa. Onneksi veli halusi perinnöksi jääneen tee-se-itse (tulevan) hometalon itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Ööööö.. meinaatko että ite käytät uudelleen pesemättä ???
Vierailija kirjoitti:
Minä vain käännän ympäri, pesen sitten joka toisen käytön jälkeen.
Kaveri osti 800e puhelimen. 1500e puhelin oli kuulemma liian kallis. Pihiys huipussaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri osti 800e puhelimen. 1500e puhelin oli kuulemma liian kallis. Pihiys huipussaan.
Ja olisi ollut varaa ostaa se kalliimpikin....
Mieheni osti käytetyn auton. Uuden Datsian olisi saanut melkein samaan hintaan.
Meillä mies sammuttelee valoja esim vessasta kun siellä ei ole ketään. Ärsyttävä napsuttelija.
Itse tykkään kun on valot joka huoneessa. Säästää kuulemma sähköä.
Taloyhtiön saunatiloista vesi saavissa asuntoon ja sillä mennään, omaa vettä ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vain käännän ympäri, pesen sitten joka toisen käytön jälkeen.
Ämpärissä johon oli laskettu kylmää vettä ennen suihkuveden lämpiämistä
Vettä säästetään laittamalla ämpäri suihkun alle. Vettä päästetään ämpäriin kunnes suihkusta tulee lämmintä vettä. Ämpärissä oleva vesi kaadetaan vessanpönttöö istunnon jälkeen. Näin ei tarvitse vessaa vetää