Miksi ET ole tehnyt aloitetta kiinnostavalle naiselle?
Kommentit (219)
Varattu työkaveri. En ole sentään niin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä suomalaiset naiset on niin itsekkäitä, omahyväisiä ja epätasa-arvoisia miesten vihaajia niin lähes joka nainen menettää kiinnostavuutensa edellä mainituilla. Naiset kun ei kykene ajattelemaan että miehet ja naiset on tasa-arvoisia ja naiset ei todellakaan kohtele miehiä ja naisia tasa-arvoisesti
Kyllä se henkisestä kypsyydestä ja tervepäisyydestä riippuu. Meinaan se naisen reaktio. En ikinä ole tölvinyt miehiä heidän lähestymisyrityksissään. Kunnioitus toista kohtaan auttaa paljon. Sen pitää olla siis molemminpuolista. Ei mielistelyä, hyväksikäyttöä vaan ihmisyyttä toista kohtaan, vaikka vastaus on ei vastapuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Onpas hyviä viestejä miehiltä tässä ketjussa.
Lähes kaikki tavismiehet pystyy samaistumaan tuohon, että nuorena ei kelpaa naisille, mutta sitten vanhempana parisuhde/perhemielessä alkaa vasta kelpaamaan.
Ei mikään kovin ilahduttava tieto, että kelpaa vain hyötymismielessä perhettä perustamaan ja romanttiset suuret tunteet saa nuorena ne tasokkaimmat pelimiehet.
Jep! Ja juuri äsken tässä oli useamman sadan kommentin ketju, jossa naiset kertoivat dumpanneensa miehensä sitten kun ikää tuli se 40-50 vuotta. Miksi pitäisi edes harkita parisuhdetta naisen kanssa, kun lopputulos kuitenkin on, että nainen viimeistään 50-vuotiaana heivaa miehen humppahelvettiin. Eivät naiset rakasta miestä, he rakastavat vain resursseja, joita mies voi tarjota.
Kertokaas.... jos naista ei ole ikinä kukaan mies yrittäny iskeä, hänen täytyy olla susi ruma, eikö?
Ei pysty. Hää saattaa olla varattu ja tekisin Jumaalan silmisä ehkä aviorikoksen jos lirkuttelisin varaatulle
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas.... jos naista ei ole ikinä kukaan mies yrittäny iskeä, hänen täytyy olla susi ruma, eikö? Iskeminen on nolon kuulonen teko, eikiö siintä voisi käyttää jotain muuta termiä....
Nuorempana (alle 25-vuotiaana) monesti jänistin ujouttani ja epävarmuuttani. Joko en tehnyt ollenkaan aloitetta tai sitten juttu kuivui kokoon, kun olin liian epävarma enkä uskaltanut viedä juttua eteenpäin.
Jälkikäteen ajatellen menetin monta hyvää naista ujouteni ja epävarmuuteni takia. Kun nyt kokeneempana mietin asiaa, niin monet noista naisista signaloivat olevansa kiinnostuneita. En vain sitä tajunnut silloin tai sitten muuten vain jänistin.
No onneksi sain kuitenkin lopulta hyvän naisen vaimoksi. Mutta pojalleni yritän opettaa, että tekisi vaan aloitteen jokaiselle kiinnostavalle naiselle. Eihän siinä menetä mitään, mutta voi saada kaiken mitä toivoo.
En mää voi tietää kekä mua kiinnostaa. Jotkut vaan herättävät ihailun ja himoja muttei niinstä ohimänevistä tuntemuksista kandea välittää. Ei ketään kannata kehua vaikka syytä olisi ja mieli ehkä tekisi, jollei tiedä onko hää varattu vai ei, ja lisäks on noloa kysyä varattuisuudesta. Vai omaa vaimoa saa mielestäni lirkutella. Peruskiusausten ei kannata antaa johtaa itseä turmioon. Täytyy olla eka varma että toinehi tuntee samoin koska pakkien saanti on noloa ja inselöivää ja pakittava voi kertoa servauksestaan kamuilleen jotka sitten alkvat vainoota epätoivosita iskemistä yrittänyttä inkeliä
On ahtistavaa jos joku isketty kerttoo että hän pyrki olemaan silminnähe mameropoikamaista iskiää kohtaan heinotunteinen. Eli pystyi nippanäppä olemaan ratkeamatta vihaiseen ilkkunauruun kun kokematon mameronpoika kojetti hänelle ilmoittaa kinostuneisuudestaan
En koe, että se olisi ollut ok, koska hän oli varattu ja minä hänen oppimaansa.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana (alle 25-vuotiaana) monesti jänistin ujouttani ja epävarmuuttani. Joko en tehnyt ollenkaan aloitetta tai sitten juttu kuivui kokoon, kun olin liian epävarma enkä uskaltanut viedä juttua eteenpäin.
Jälkikäteen ajatellen menetin monta hyvää naista ujouteni ja epävarmuuteni takia. Kun nyt kokeneempana mietin asiaa, niin monet noista naisista signaloivat olevansa kiinnostuneita. En vain sitä tajunnut silloin tai sitten muuten vain jänistin.
No onneksi sain kuitenkin lopulta hyvän naisen vaimoksi. Mutta pojalleni yritän opettaa, että tekisi vaan aloitteen jokaiselle kiinnostavalle naiselle. Eihän siinä menetä mitään, mutta voi saada kaiken mitä toivoo.
21-vuotias ollessani erääs muutamata vuotta nuorempi nätti bloindi plika oli ihastunnut muhun syistä joita en tiedä vieläkään. Lähelläni kiherteli ja vuokseni hiuksiansa kiharteli (oletettavasti). Pyllyä kehui ja moikat nakkas kerran ja seurassaan olleelle ystille hinkui ilossaan kun vastasin tervehdykseen.
Olin kuitenkin jo ala-asteaikoinani tullut opetetuksi siihin että tytöt eivät minua varten ole ja takinkaulukseen naureskelivatkin monesti seurassani. Eräs opeekin perintotaalisesti nolasi mun oppitunnilla muka letkeästi leikkimielellä letkauttaen: Piip (nimeni) ei välitä tytöistä.
Siksi kaiketi burgeroiduinkin tuosta amiskoulussa saamastani ihailusta niin etten kyennyt mitään keimailuihin vastaamaan ja paljoota myöhemmin kun irkissä jotain tolle ihailijalleni sanoin nii hää vain vastasi henkilöyteni selville saatuansa: Voi helvetti.
Ne hiljaisemmat friidut eivät ole välttämättä parisuhteessa, tuskin koskaan olleetkaan vaikka te niin monesti luulette. Älkää olettako. Ottakaa rohkeasti selvää.
Lähestykää miehet. Älkää jääkö arpomaan ja elämään varjoissa. Koittakaa onnea, antakaa rakkaudelle mahdollisuus. Ties vaikka minkälaisen timantin saatte niistä seinäruusuista.. ne on parasta tyttöystävä -'ja vaimomatskua.
T. Mies aviossa 9 v
Mua ei oo iskeny elämäni aikana kun ma mu miehet. Suomimies ei kai pidä mua viehkeänä. En tosin ole ma mu miehiä huolinut, niin alas en sentään vajoa. Olen sit sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
"Iässä n. 18-28 naiset mieluummin miellyttävät komeaa ja itsevarmaa miestä saadakseen tältä suosiota, ja sitten mies päättää käykö vain panemassa, vai kävisikö suhde jossa mennään miehen ehdoilla - kunnes naisystävää vaihdetaan taas kuin sukkia. Tavismiehen kannalta tämä tarkoittaa sitä, että pakit tulevat erittäin suurella todennäköisyydellä, kunnes naisille iskee lapsikuume ja vihdoin tavismiehet kelpaavat. Siinä vaiheessa tavismiehillä on pitkä kokemus siitä, etteivät naiset kiinnostu heistä."
Väittäisin kyllä että tämä on aika ikiaikainen ongelma. Ei ole ollut koskaan mitään sellaista onnelaa jossa tavismiehet on heti nuorena revitty käsistä tai että naisen on saanut ilman isoa määrää rohkeita aloitteita tai ilman pelkoa tylyistä pakeista.
Olen itse 90-luvun alun ujohko nuori mies ja ihan saman ongelman parissa silloinkin painittiin. Kaltaiseni vähän nörtimmät pojat olivat silloinkin järjestään sinkkuja
Ongelma on hiljalleen pahentunut. Ja tätä tukevat tilastot.
90-luvun alussa, kiin kuin sanoit, nörtimmät pojat saivat odotella vuoroaan. 90-luvun loppupuolella vuoroaan saivat odotella myös keskiverrot. Minun opiskelukavereistani 2/3 oli sinkkuja koko opiskeluajan, jos lasketaan pois ne pari naisseikkailuja harrastavaa jotka välttelivät parisuhteita vapaaehtoisesti. Tarinoissa naisia oli kyllä ollut. Opiskelupaikkakunnalla kerrottiin kuinka sitä ja tätä tapahtui paikkakunnalla jolla porukat asuivat, ja sillä paikkakunnalla kerrottiin kuinka opiskelupaikkakunnalla kävi flaksi. Kertaakaan en kuitenkaan nähnyt yhtäkään näistä 2/3 romanttisissa tunnelmissa naisen kanssa.
Meidän ikäpolvemme miehet olviat naiiveja ja toiveikkaita. Useimpiin meni läpi se tarina jossa et ole löytänyt sitä oikeaa/naiset eivät ole vielä viisastuneet ymmärtämään kuinka sinä olet parempi mies kuin ne hunsvotit/tms.
Meitä nuoremmat ymmärtävät miten homma toimii. Se ei ole sattumaa, ja seksuaalisesti haluttavin mies on se pelimies. Syy miksi nainen valitsee taviksen ei ole se, ettei hän enää halua sitä itsevarmaa komistusta, vaan se että itsevarma komistus teki mitä huvitti ja alkoi jahtaamaan elämänkumppaniksi kaunotarta.
Mutta onko se iso virhe, jos nainen tekee aloitteen?
Te miehet olette kans niin ujoja ja omituisia, että pakko jomman kumman uskaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki tavismiehet pystyy samaistumaan tuohon, että nuorena ei kelpaa naisille, mutta sitten vanhempana parisuhde/perhemielessä alkaa vasta kelpaamaan.
Ei mikään kovin ilahduttava tieto, että kelpaa vain hyötymismielessä perhettä perustamaan ja romanttiset suuret tunteet saa nuorena ne tasokkaimmat pelimiehet.
Jep! Ja juuri äsken tässä oli useamman sadan kommentin ketju, jossa naiset kertoivat dumpanneensa miehensä sitten kun ikää tuli se 40-50 vuotta. Miksi pitäisi edes harkita parisuhdetta naisen kanssa, kun lopputulos kuitenkin on, että nainen viimeistään 50-vuotiaana heivaa miehen humppahelvettiin. Eivät naiset rakasta miestä, he rakastavat vain resursseja, joita mies voi tarjota.
Hei luepa oikeasti tota ketjua enemmän. Iso osa naisista kertovat erojen johtuneen siitä että miestä ei kiinnosta 50-vuotias nainen. Monet miehet on omasta puolestaan tämän ketjussa vahvistaneet. Oli myös toinen pitkä ketju siitä, miten miehet vaihtavat silloin nuorempaan tai ainakin siitä haaveilevat. Mä oon myös tullut siihen tulokseen etten edes harkitse parisuhdetta, sillä mitä hyötyä kun mies heittää naisen sinne humppahelvettiin ihan pelkän iän takia. En vaan voi käsittää. Ilmeisesti miehet eivät rakasta naista, vaan rakastavat vain tämän ulkonäköä silloin kun tämä on nuori. Ei hirveästi houkuttele.
Syntyvyys laskuun vaan, siis :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei luepa oikeasti tota ketjua enemmän. Iso osa na
Tilastollisesti avioeron todennäköisyys pienenee kun mies tienaa reippaasti naista enemmän, ja moninkertaistuu jos naisen ansiot nousevat miehen ansioita suuremmiksi.
Mistäköhän tuo kertoo?
Juu ei kerro siitä että tuo olisi miehistä kiinni. Sen todistaa tulojen ja vastentahtoisen sinkkuuden korrelaatio. Siis miehillä.
Keskustelun aloittaja, mitä tarkoittaa Ev?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tämä. Vaihdevuosista kärsivä nainen voi olla melkoinen hirviö ihmiseksi. Sellaisen elämäntehtävä on vain lypsää miehestä sen mitä irti saa, ja vieläpä kiukutella sen päälle.
Miksei lasketa jos hän niin haluaa? Ihminen saa itse määrittää mitä aloite hänelle tarkoittaa ja merkitsee.