Miksi ET ole tehnyt aloitetta kiinnostavalle naiselle?
Kommentit (219)
Oma käsi on ilmainen ja tuottaa täysin saman nautinnon ja lopputuloksen kuin nainen. Naista en tarvitse mihinkään.
Koska olin aika vakuuttunut että hän sanoo ei. Ja se olisi ollut nöyryyttävää.
en ole kokenut asiaa tarpeelliseksi. kevytkenkäisiä, ja jopa epätoivoisia löytyy suomestakin aika paljon. naiset eivät ymmärrä, että pienen lirkuttelun jälkeen sänkyyn hyppääminen ei todellakaan takaa parisuhdetta, vaan antaa miehelle kuvan, että kylläpä irtosi helposti. on siis irronnut monelle muullekin. tällainen ei ole minun tyttö, oli vain minun vuoro. vaimomateriaali taas on kiven alla, jopa täällä kylmässä pohjolassa. medioissa hehkutetaan seksityöläisiä jatkuvasti, eikä sellainen "duunari" sovi parisuhteeseen edes teoriatasolla. sama kuin ostaisi käytetyn sähköauton, koskaan ei voi tietää, milloin homma räjähtää naamalle.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun lähestyin. Nainen nauroi, tuli viereen ja potkaisi munille. Sanoin vain hei kaukaa.
Et sentään syytettä saanut?
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana (alle 25-vuotiaana) monesti jänistin ujouttani ja epävarmuuttani. Joko en tehnyt ollenkaan aloitetta tai sitten juttu kuivui kokoon, kun olin liian epävarma enkä uskaltanut viedä juttua eteenpäin.
Jälkikäteen ajatellen menetin monta hyvää naista ujouteni ja epävarmuuteni takia. Kun nyt kokeneempana mietin asiaa, niin monet noista naisista signaloivat olevansa kiinnostuneita. En vain sitä tajunnut silloin tai sitten muuten vain jänistin.
No onneksi sain kuitenkin lopulta hyvän naisen vaimoksi. Mutta pojalleni yritän opettaa, että tekisi vaan aloitteen jokaiselle kiinnostavalle naiselle. Eihän siinä menetä mitään, mutta voi saada kaiken mitä toivoo.
Käytkö sitten tapaamassa sitä poikaa vankilassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun saa sadannen kerran vastaukseksi 'ei', niin suurin motivaatio katoaa. Mutta ethän sinä naisena tätä voi ymmärtää.
Olet kerennyt olemaan kiinnostunut jo sadasta naisesta? Miksi niin monesta? Minä olen elämäni aikana ollut kiinnostunut alle kymmenestä miehestä. Pitääkö vain joku saada, ei niin väliä ketä?
Toisessa ketjussa naiset kuorossa toitottaa että tavisnaiselle kelpaa tavaismies. Ja sitten tällä kirjoitatte tuommoista. Menee ihan naurettaviksi nää teidän juttunne.
Älkää tehkökään, se katsotaan häirinnäksi ja olet pian oikeudessa, pysykää kaukana naispuolisista.
Todella hyvin kirjoitettu!
Nainen 40+
Vierailija kirjoitti:
Todella hyvin kirjoitettu!
Nainen 40+
Sivulla 4 oli numeroidut kohdat. Se oli hyvin kirjoitettu. Ei ihan tämä "uusi" systeemi sivustolla ole tuttu.
Mun mielestä nykyään on naisten vuoro lähestyä. He tehköön hommat. Minä en vaivaudu.
Pärjään hyvin ilmankin. Mun ylpeys ja kunnia estää noin alhaisen toiminnan kuin lähes tuntemattomille jutustelun.
Nykyään naisten hommia hakea tanssiin. Minä olen niin kunniallinen mies etten edes katso silmiin naisia. Kunnioitan ihmisyyttä niin paljon etten tungettele silmilläni tai äänelläni muiden korvakäytäviä.
Siksi en tervehdi aamuisin töissäkään. Maailmassa on liikaa meteliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun saa sadannen kerran vastaukseksi 'ei', niin suurin motivaatio katoaa. Mutta ethän sinä naisena tätä voi ymmärtää.
Olet kerennyt olemaan kiinnostunut jo sadasta naisesta? Miksi niin monesta? Minä olen elämäni aikana ollut kiinnostunut alle kymmenestä miehestä. Pitääkö vain joku saada, ei niin väliä ketä?
Kiinnostusta on eri asteista. Joskus pitää vain yrittää lähestyä ihmistä joka näyttää ulkoisesti puoleensavetävältä, vaikka mitään muuta et toisesta tietäisikään, jos parisuhdetta kaipaa. Ei kaikki tapaa kiinnostavan oloisia ihmisiä normaalissa elämässä kovinkaan usein. Kyse lähestymisissä siis tutustumisen yrittämisestä, ei vielä sen enemmästä.
-eri
Näinhän se on. Jos on vaikka kaivinkoneenkuljettaja, ei siinä päivän aikana juurikaan tutustu kiinnostaviin naisiin. Baarissakin pitää mennä ensin juttelemaan (tehdä aloite) ennen kuin voi tietää, onko toinen kiinnostava vai ei. Jotta voi ylipäätään tutustua, toisen on tehtävä aloite ja avattava keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana (alle 25-vuotiaana) monesti jänistin ujouttani ja epävarmuuttani. Joko en tehnyt ollenkaan aloitetta tai sitten juttu kuivui kokoon, kun olin liian epävarma enkä uskaltanut viedä juttua eteenpäin.
Jälkikäteen ajatellen menetin monta hyvää naista ujouteni ja epävarmuuteni takia. Kun nyt kokeneempana mietin asiaa, niin monet noista naisista signaloivat olevansa kiinnostuneita. En vain sitä tajunnut silloin tai sitten muuten vain jänistin.
No onneksi sain kuitenkin lopulta hyvän naisen vaimoksi. Mutta pojalleni yritän opettaa, että tekisi vaan aloitteen jokaiselle kiinnostavalle naiselle. Eihän siinä menetä mitään, mutta voi saada kaiken mitä toivoo.
Käytkö sitten tapaamassa sitä poikaa vankilassa?
Yritän opettaa pojalle myös kohteliaat käytöstavat ja kunnioituksen muita ihmisiä kohtaan. En ole koskaan saanut naisilta tökeröitä pakkeja, luultavasti siksi että esitän asiani ystävällisesti, kohteliaasti ja asiallisesti.
Viihdyn niin hyvin yksinäni, että kiinnostavankin naisen pitäisi kiskomalla kiskoa minut suhteeseen, jotta siiitä voisi jotain tulla.
Vierailija kirjoitti:
Teettekö aloitteita ventovieraille? En itse osaa edes kuvitella miten tuo toimisi. Kai olen liian introvertti.
Töissä taas ei ole mitään järkeä yrittää tehdä mitään tuttavuutta että työpaikka ei lähde alta.
Baarissa se on helppoa. Jos tulee pakit, lähtee vain pois ja se siitä. Sitä ihmistä ei tapaa enää ikinä uudestaan.
Tutuille (työkaverit, harrastuskaverit, kaverien kaverit) aloitteen tekeminen on psykologisesti vaikeampaa. Jos saa pakit, voi tulla kiusallisia tilanteita, kun joutuu olemaan tekemisissä pakkien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
"Lähes kaikki tavismiehet pystyy samaistumaan tuohon, että nuorena ei kelpaa naisille, mutta sitten vanhempana parisuhde/perhemielessä alkaa vasta kelpaamaan."
Tätä logiikkaa sotkee kuitenkin aika paljon se että nämä miehet ovat usein silloin nuorena hyvin ujoja ja tekevät vähän kunnon aloitteita. Sitten kun iän ja elämänkokemuksen myötä alkaa sitä rohkeutta ja omaa luonnetta löytyä vähän enemmän, niitä naisiakin alkaa löytyä.
Ei siis ole ihan niin yksinkertaista että naiset eivät nuorempana huoli ja myöhemmin huolivat vaan kyllä siinä on tapahtunut kaikenlaista kasvamista ja kypsymistä molemmilla puolilla siinä välissä.
Tämä pitää paikkansa ainakin omalla kohdallani. Nyt noin 40-vuotiaana vientiä olisi enemmän kuin koskaan. Sillä ei tosin ole merkitystä, koska olen jo naimisissa. Luulen sen johtuvan itsevatmuudesta ja siitä että olen rento naisten seurassa (koska en tarvitse naisilta mitään, enkä halua muuta kuin jutella).
Jälkikäteen ajatellen nuorempanakin naiset ovat vihjanneet kiinnostuksesta, mutta en ole silloin vihjettä tajunnut tai en ole siitä huolimatta uskaltanut tehdä aloitetta.
Nyt kun tästä on jo 9 sivua tekstiä, niin voisiko joku nainen kertoa mikä olisi se paras tai soveliain tapa lähestyä naista? Arki- ja työelämän keskustelut tuskin johtaa ikinä mihinkään kun ne on todellakin vain niitä "työkeskusteluja" ja nykyään pitää olla todella tarkkana ja varuillaan mitä suustaan lausuu. Ja edellistä virkettä ei kannata ottaa ihan kirjaimellisesti, vaan sillä että ei tulisi ainakaan väärinymmärryksiä, niin siksi joutuu todellakin miettimään jopa liian korrektisti. Sen takia jättää hyvin mielellään, ja jopa tahtomattaankin kaiken ja pienenkin flirtin pois arkipäiväisten ja satunnaisten, naisen ja miehen kesken käytävien keskustelujen välistä. Tähän on päädytty ja voi ihan asiallisesti kysyä että mistä syystä? Naiset voisi varmaan itse kertoa mikä toimisi parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun tästä on jo 9 sivua tekstiä, niin voisiko joku nainen kertoa mikä olisi se paras tai soveliain tapa lähestyä naista? Arki- ja työelämän keskustelut tuskin johtaa ikinä mihinkään kun ne on todellakin vain niitä "työkeskusteluja" ja nykyään pitää olla todella tarkkana ja varuillaan mitä suustaan lausuu. Ja edellistä virkettä ei kannata ottaa ihan kirjaimellisesti, vaan sillä että ei tulisi ainakaan väärinymmärryksiä, niin siksi joutuu todellakin miettimään jopa liian korrektisti. Sen takia jättää hyvin mielellään, ja jopa tahtomattaankin kaiken ja pienenkin flirtin pois arkipäiväisten ja satunnaisten, naisen ja miehen kesken käytävien keskustelujen välistä. Tähän on päädytty ja voi ihan asiallisesti kysyä että mistä syystä? Naiset voisi varmaan itse kertoa mikä toimisi parhaiten.
Mikä nyt toimii kenellekin, yksilöitä me naisetkin ollaan, jo sen tajuaminen voi auttaa. Minä en esimerkiksi flirttailisi/alkaisi seurustelemaan työkaverin kanssa, mutta esim harrastuksissa, kadulla, kirjastossa tvs voi puhua vapaammin. Paras tapa lähestyä minua olisi ihan vain tulla juttelemaan, kuunnella mitä sanon ja osoittaa, että olet kiinnostunut.
Aloitteet ei ole johtaneet mihinkään kiinnostavan naisen kohdalla. Siksi.
Hän on ihana ja joka tavalla minua parempi. Vanhempi myös, kuuma
itse olen nainen.
Koska mua EI kiinnosta kukaan nainen eikä tule kiinnostamaan. Viihdyn paremmin yksin.