Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ET ole tehnyt aloitetta kiinnostavalle naiselle?

Vierailija
02.12.2023 |

Ev

Kommentit (219)

Vierailija
101/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein huvita ne pakolliset soitinmenot. Tänä päivänä miehen pitäis järjestää aina jonkinlainen sirkus show millä pitäis herättää naisen huomio. Kuka semmoiseen viitsii ruveta? Ei maksa vaivaa.

Vierailija
102/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Okei, kiitos kun selvensit. Silti tuntuu näin lyhyenä naisena vähän hankalalta tilanteelta, jos lyhyet miehet loukkaantuvat kun heitä lähestyy. Pitkän miehen kanssa tuntuisi taas vähän hullunkuriselta olla kun pitäisi tuoli hakea pussatakseen. Itseäni lyhyempiä miehiä taas ei juurikaan ole."

En tiedä miten tai kuinka olet heitä mahd. lähestynyt mutta tekemällä numeron siitä, että lähestyy toista siksi, että toinen on (huomattavan)lyhyt tuskin on kovin hyvä tapa; - vaikka itse olisi myös verraten lyhyt.

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko vaikka niin että suomalainen nainen on aika hankala

Kokeile minua. Olen helppo, suoraviivainen ja luotettava. Jos ei ikä haittaa. N52

Vierailija
104/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Okei, kiitos kun selvensit. Silti tuntuu näin lyhyenä naisena vähän hankalalta tilanteelta, jos lyhyet miehet loukkaantuvat kun heitä lähestyy. Pitkän miehen kanssa tuntuisi taas vähän hullunkuriselta olla kun pitäisi tuoli hakea pussatakseen. Itseäni lyhyempiä miehiä taas ei juurikaan ole."

En tiedä miten tai kuinka olet heitä mahd. lähestynyt mutta tekemällä numeron siitä, että lähestyy toista siksi, että toinen on (huomattavan)lyhyt tuskin on kovin hyvä tapa; - vaikka itse olisi myös verraten lyhyt.

Eri

Tekeekö jotkut lyhyet naiset oikeasti noin? Itselleni on tuntunut yksinkertaisesti helpoimmalta lähestyä suht lyhyitä miehiä jo senkin takia että heitä on helpompi katsoa silmiin, on jotenkin enemmän saavutettavissa kuin huudella jonnekin yläilmoihin mistä toinen joutuu aina kumartumaan kuullakseen (esim. baarissa). En ole siis mennyt hihkumaan toisen pituudesta vaan luonnollisesti alkanut keskustella jonkun kanssa jonka pää on lähempänä omaa korkeutta. Mun näkökulmasta joku 169 ei muuten edes ole mikään kovin lyhyt.

Vierailija
105/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tee aloitetta, koska sinkkuus on parempi vaihtoehto kuin se mitä olisi saatavilla.

Olin naisten silmissä täysi nolla kolmekymppiseksi saakka. Sitten minusta kiinnostui muutamakin nainen, jotka kaikki täyttivät seuraavat:

- reilusti ylipainoa, ja juuri niissä vähiten naisellisissa paikoissa

- pituus reippaasti alle 160cm (sinänsä aivan sama minulle, mutta "miestä ylöspäin katseleminen" tuntuu hölmöltä fetissiltä kun olen itse lyhyehkö. Voisiko nainen syttyä jostain muusta asiasta minussa kuin pituuserosta?)

- exä oli k*sipää. Tosin itsevarma, dominoiva ja minua komeampi

- ei haluta aikailijaa, eli perhettä pystyyn heti

Näistä naisista peräti kolme oli sellaisia joista kiinnostuin nuorempana, mutta en saanut vastakaikua. Sitten he ottivat yhteyttä "muuten vaan" ja haussa olikin parisuhde. Tämä teille jotka vetoavat siihen, että mutku ne ol

Kuten sanoin, sinänsä naisen pituudella ei ole merkitystä.

Jos nainen olisi pidempi, toki se kertoisi heti ettei tässä haeta mitään "ylöspäintuijottelua" :D Mutta eiköhän tuo asia selviä muutenkin kun tapaillaan.

Ja tosiaan kyllä se on turn-off jos nainen pitää ulkoisessa mielessä kovasti siitä että olen pidempi. Kuvittele naisena jos mies ajattelisi "olet aika iso, mutta sentään minua pienempi kun olen 150kg".

Totta puhuen minulle on muutenkin turn-off sellainen käytös joka saa minut tuntemaan itseni naisen isäksi.

Vierailija
106/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuo pituusjuttu on aika hämmentävä. Siis haluatko sä itseäsi pidempien naisten lähestyvän jotta sulle ei tulisi vainoharhaa siitä että nainen pitäisi pituuserostanne?"

Olen eri kuin hän, jolta kysyt mutta myös itse pituusrajoitteisena (lue reilusti alle 169 cm) miehenä en laittaisi ollenkaan pahakseni, jos joku minua pidempi nainen osoiitaisi minua kohtaan enempikin kiinnostusta. - En väitä nyt, että kaikki naiset haluaisivat aina itseään pidemmän kumppanin mutta arkihavainnot tukevat vahvasti stiä, että syystä tai toisesta naisilla on itseään pidempi kumppani.

Ja ellei ole, niin osa naisista saattaa osoittaa sormella meitä lyhyempiä miehiä väittäenm syyn olevan meissä esittämällä, ettei itsetuntomme muka kestäsiti sitä, että meillä olisi itse pidempi kumppani. - Ikävä tietysti jos ovat tällaisiin miehiin ovattörmänneet.

Toisaalta mikä on kyllä ollut jännä

No ei tietenkään kukaan loukkaannu jos lähestyt. Ei tuollaisesta kannata huolestua. Itselleni ärsyttävää on vain se, jos tilanteesta tulee "olet aika lyhyt mutta minuun verrattuna pdiempi kuitenkin"-fibat.

Älä tee pituudesta numeroa ennen kuin tiedät mitä toinen ajattelee asiasta, niin kaikki menee hyvin :)

Vierailija
107/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että hän pelaa ylemmässä liigassa kuin minä. 

Vierailija
108/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutuisin jatkamaan pakkien jälkeen työskentelyä samassa paikassa. Liikaa menetettävää.

Mistä tiedät saavasi pakit? Ehkä hän nimenomaan odottaa aloitettasi..

Vierailija
109/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuten sanoin, sinänsä naisen pituudella ei ole merkitystä.

Jos nainen olisi pidempi, toki se kertoisi heti ettei tässä haeta mitään "ylöspäintuijottelua" :D Mutta eiköhän tuo asia selviä muutenkin kun tapaillaan.

Ja tosiaan kyllä se on turn-off jos nainen pitää ulkoisessa mielessä kovasti siitä että olen pidempi. Kuvittele naisena jos mies ajattelisi "olet aika iso, mutta sentään minua pienempi kun olen 150kg".

Totta puhuen minulle on muutenkin turn-off sellainen käytös joka saa minut tuntemaan itseni naisen isäksi."

Mä en kyllä oikein tavoita tuota ajattelua vaikka yritän. Mulle itselleni on vaan plussaa jos mies pitää jostain ulkoisesta ominaisuudesta minussa. Vielä parempi, jos se on pysyvä ominaisuus kuten vaikka pituus (tai mun tapauksessa sen puute) eikä sellainen mikä tulee ajan myötä muuttumaan. En vain pysty ajattelemaan että mulle olisi turn-off, jos mies pitää ulkoisesta olemuksestani kovasti.

Mutta mä siis oikeasti pidän lyhyistä miehistä, koska kuten sanoin, heitä on esim. helpompi pussata ja katsoa silmiin. Tuo sun esimerkki miehestä joka ajattelee että "olet aika iso mut sentään mua pienempi", puolestaan sen sijaan vihjaa että tuo mies oikeasti haluaisi vielä enemmän kokoeroa itsensä ja naisen välille. Silloin se tietenkin olisi ikävää. Ilmeisesti säkin ajattelet että lyhyet naiset oikeasti haluaisivat vielä enemmän pituuseroa itsensä ja miehen välille ja silloin suhde sinuun olisi tyytymistä kuten tuon 150 kg miehen tapauksessa.

Vierailija
110/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, että hän pelaa ylemmässä liigassa kuin minä. 

Ei noin pidä ajatella. Kaikki me ollaan samanarvoisia. Jos hän on paremman näköinen kuin sinä, tienaa paremmin, on korkeammin koulutettu tms. Ei se silti tee hänestä yhtään sen parempaa. Ankeaa ajatella että joku toinen olisi sinua parempi esimerkiksi pankkitilin saldon perusteella.

Vierailija
111/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko vaikka niin että suomalainen nainen on aika hankala

Kokeile minua. Olen helppo, suoraviivainen ja luotettava. Jos ei ikä haittaa. N52

Minua kiinnostaa täältä sivusta   😙😙😙

Vierailija
112/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On turhan pullukka vaikka kiva onkin. Kiinnostaa joo mutta ei kuitenkaan niin että saisi viisaria värähtämään.

Teet virheen, sillä laihdun aina rakastuessani, kun unohdan syödä. Entäs jos rakastuisinkin sinuun, ja minusta tulisikin upeus?

Näin ei ole koskaan käynyt. Alussa pullukat tuovat esiin sitä miten ovat tekemässä elämäntapamuutosta, mutta eivät kauaa jaksa nähdä vaivaa. Siksi ovat pullukoiksi päätyneetkin.

-eri

Siis sinuun ei ole vielä kukaan pullukka nainen rakastunut. Jos nyt edes oikeasti olet lähestynyt ketään "väärän kokoista" naista. Kunhan vaan selittelet...

Vierailija
113/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun saa sadannen kerran vastaukseksi 'ei', niin suurin motivaatio katoaa. Mutta ethän sinä naisena tätä voi ymmärtää.

En todellakaan. Ne miehet joista olen kiinnostunut lähes 50 vuoden aikana lasketaan yhden käden sormilla. Enkä usko että kukaan niistä on ollut sellainen joka kiinnostuu jokaisesta vastaan tulevasta. 

Täällä taas helposti ihastuva nainen, jolla ihastuksia varmaan joku 800, 52v aikana :D

Mutta aloitteita en ole tehnyt kuin 2, joista toinen johti avioliittoon. Mies kun oli sellainen miellyttäjäluonne ettei hennonut antaa pakkeja... 

Vierailija
114/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri

No, mitäs vikaa tuossa lähestymisessä olisi?? :D Paitsi niin.. sähän olit se jolle kukaan ei kelpaa... 

Vierailija
115/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta puhuen minulle on muutenkin turn-off sellainen käytös joka saa minut tuntemaan itseni naisen isäksi."

Mä en kyllä oikein tavoita tuota ajattelua vaikka yritän. Mulle itselleni on vaan plussaa jos mies pitää jostain ulkoisesta ominaisuudesta minussa. Vielä parempi, jos se on pysyvä ominaisuus kuten vaikka pituus (tai mun tapauksessa sen puute) eikä sellainen mikä tulee ajan myötä muuttumaan. En vain pysty ajattelemaan että mulle olisi turn-off, jos mies pitää ulkoisesta ol

Anna kun selitän.

Tuossa on kyse siitä, ettei nainen näe lyhyyttä positiivisena ominaisuutena vaan lyhyt mies kelpaa koska nainen on lyhyt ja siksi mies on sentään häntä pidempi.

Ymmärrätkö mitä ajan takaa?

Vertaa: 182cm nainen kiinnostuisi koska rakastaa lyhyempiä miehiä. Tai minun pituiseni nainen rakastaisi sitä, että olemme samanpituisia ja voisimme katsoa toisiamme silmiin. Silloin lyhyys olisi positiivinen ominaisuus.

Jos nainen on selkeästi lyhyempi, toivoisin että hän pitäisi jostain muusta asiasta kuin siitä että olen häntä pidempi.

Vierailija
116/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tekeekö jotkut lyhyet naiset oikeasti noin? Itselleni on tuntunut yksinkertaisesti helpoimmalta lähestyä suht lyhyitä miehiä jo senkin takia että heitä on helpompi katsoa silmiin, on jotenkin enemmän saavutettavissa kuin huudella jonnekin yläilmoihin mistä toinen joutuu aina kumartumaan kuullakseen (esim. baarissa). En ole siis mennyt hihkumaan toisen pituudesta vaan luonnollisesti alkanut keskustella jonkun kanssa jonka pää on lähempänä omaa korkeutta. Mun näkökulmasta joku 169 ei muuten edes ole mikään kovin lyhyt."

Kyllä osa tekee. -Siis eivät kaikki tee mutta osa tekee. En tiedä miksi. - Joilalkin naisilla on myös ollut oletuksena, että koska olen lyhyt siis huomattavasti lyhyempi kuin tuon 169 cm pitkä- niin minun olisi tullut kompensoida sitä jollain tavoin, että olen niin lyhyt kuin olen. 

En tiedä muistatko Suomessakin nähdyn tv sarjan fabolous five (olikohan suomiversion nimi Sillä silmällä tai jotain sinne päimn),  Yht kaiki sarja jossa kussakin jaksossa joku vähän hukassa ollut heteromies pääsi viiden homomiehen käsittelyyn. ja kas vain tämä viisikko onnistui loihtimaan tästä heteromiehestä valioyksilön koska jokaisella heistä oli jokin täysin ylivertainen kyky, jonka avulla saattoi antaa tälle heteromehelle mitä hän tarvitsi.

Esimerkiksi oli tyylitajunsa, tai vinkkinsä siihen kuinka keksustella hurmaavasti korkeakulttuurisesti  svistyneesti huumoria ja unohtamatta jne annettiin ikäänkuin ymmärtää, että heille oli kehittynyt tämä kyky paljossa siksi koska ovat homoja, eivätkä "tavallsiia"  heteroita.

Vaikka ohjelman ajatuksena saattoi pintapuolisesti ajatella, että kas näin vähennettiin ennakkoluuloja homoja kohtaan, niin se saattoi vähintään yhtäpaljon lisätä niitä antamalla kuvam. että homomiehellä täytyy olla, jokin ylivertaiien taitoi kyly, jolla voi saavuttaa heteromiehienkin hyväksynnän.

Tosiatan vielä eli koska olen niin lyhyt kuin olen, niin osa -ei tietenkään kaikki mutta osa tuntuu olettavan ellei peräti odottavan , että olisin sitten hankkinut jomkun ylivertaiisen kyvyn tai taidon, jolla voisi osoittaa, että hei olen samanarvoinen ja ainakin yhtä hyvä kuin he, jotka ovat normaalimittaisia tai ainakin lähellä normaalimittaisia.

- Usein olen kuullut väittee -luullakseni enempi miesten suusta-:, että kyllä naisille saattaa kelvata heitä lyhyempi mies, jos miehellä on huomattavan iso varallisuus ja suuret tulot, jotia nainen saa vapaasti käyttää 

Mutta kuulemma ei kukaan nainen, jos on muita vaihtoehtoja huoli itseään huomattavasti lyhyempää miestä, joka on ihan "tavallinen" tai alle keskituloinen, joka omaa tavanomaisen supliikin kuin tavat ja toimet.

Vierailija
117/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä oikein tavoita tuota ajattelua vaikka yritän. Mulle itselleni on vaan plussaa jos mies pitää jostain ulkoisesta ominaisuudesta minussa. Vielä parempi, jos se on pysyvä ominaisuus kuten vaikka pituus (tai mun tapauksessa sen puute) eikä sellainen mikä tulee ajan myötä muuttumaan. En vain pysty ajattelemaan että mulle olisi turn-off, jos mies pitää ulkoisesta ol

Tuossa on se ero, ettei lyhyyttä ajatella huonona ominaisuutena naisessa.

Kun mies on tottunut koko ikänsä siihen että on lyhyt, niin kyllä se on turn-off jos naisesta parasta on kun mies on häntä pidempi. Eli tavallaan Ö-luokan pitkä mies.

Sehän on ihan eri asia jos sä vaikka tykkäisit eniten siitä jos mies on samanpituinen.

Vierailija
118/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko jonkun mielestä loukkaavaa, jos toinen ajattelee: "olet aika iso, mutta sentään minua pienempi"? Mikäs faktan ajattelussa on loukkaavaa? Tuo oli neutraali ja jopa kaunis ajatus. Sen sijaan joku "Olet jäätävä ja ruma läski, mutta kelpuutan sinut kuitenkin" olisi rumasti ajateltu.

Vierailija
119/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko jonkun mielestä loukkaavaa, jos toinen ajattelee: "olet aika iso, mutta sentään minua pienempi"? Mikäs faktan ajattelussa on loukkaavaa? Tuo oli neutraali ja jopa kaunis ajatus. Sen sijaan joku "Olet jäätävä ja ruma läski, mutta kelpuutan sinut kuitenkin" olisi rumasti ajateltu.

Mitä eroa noissa oli? Tuossahan indikoidaan että nainen on iso (negatiivinen ominaisuus) mutta kelpaa kuitenkin koska ei sentään ole miestä isompi.

Vierailija
120/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa ikäviä kokemuksia. Liian vähän positiivisia kokemuksia. Miehetkin oppii välttämään naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä