Miksi ET ole tehnyt aloitetta kiinnostavalle naiselle?
Kommentit (219)
Vierailija kirjoitti:
Aloitteen teko on metoo. Naisilla on oikeus olla rauhassa ilman että kukaan tulee ehdottelemaan treffejä.
Itse asiassa ei ole. Vapaassa maassa saat aloittaa keskustelun kenen kanssa tahansa.
Olen impotentti. Sen takia on turha edes yrittää mitään.
Kohde kyllä löytyisi, ihastuttava nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On turhan pullukka vaikka kiva onkin. Kiinnostaa joo mutta ei kuitenkaan niin että saisi viisaria värähtämään.
Teet virheen, sillä laihdun aina rakastuessani, kun unohdan syödä. Entäs jos rakastuisinkin sinuun, ja minusta tulisikin upeus?
Jotkut taas lihovat vastaavassa tilanteessa. Vuosia sitten törmäsin entiseen naisystävääni ja hän sanoi lihoneensa 25 kg kun oli päätynyt uuteen parisuhteeseen, näin häntä uudestaan ehkä noin vuosi sitten ja en ollut tunnistaa häntä, oli niin isoksi kasvanut.
Tämä. Ja vähän kyseenalainan perustelu tuo jos nainen "unohtaa syödä kun rakastuu".
Kyllä se 99% tapauksista menee niin,, että jos nainen ei nauti liikkumisesta ja terveellisistä elämäntavoista, niin lihominen on tosiasia. Naiset enemmänkin laihduttavat sinkkuina, mutta se on heille pakkopullaa. Oikeasti tekisi mieli juurikin sitä pullaa ja mahdollisimman paljon mukavuuksia. Kun nainen lakkaa jännäämästä että onkohan tämä mies rakastunut, herkkukaapin ovat aukeavat ja salikortti jää uusimatta.
Harmi kyllä, naiset jotka eivät sovi yllä olevaan kuvaukseen haluavat vaihtokaupassa liikunnalisuudestaan komeita geenejä ja sosioekonomista asemaa, eli korkeaa elintasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko se iso virhe, jos nainen tekee aloitteen?
Te miehet olette kans niin ujoja ja omituisia, että pakko jomman kumman uskaltaa.
No kyllä siitä sellainen epätoivoisuus ja tyrkkyyskin haiskahtaa jos joku nainen mulle aloitteen tekisi, että vaikea sellaista naista olisi arvostaa ja kunnioittaa.
minulle on useampi nainen tehnyt aloitteen. Aina olen mennyt panemaan. En ole kokenut että vaikuttaisi arvostukseen tai kunnioituksen. Sehän on hienoa että nainen osoittaa olevansa kiinnostunut.
No sitähän mä just meinasin, että aloitteellista naista voisi panna sen kerran mutta ei ajatella muuten, koska minkäänlaista arvostusta tai kunnioitusta olisi mah
Naiset niin harvoin tekee aloitteen että voit olla varma että on oikeasti kiinnostunut. Kirjoitit että VOISIT panna aloitteellista naista kertoo ettet ole sitä tehnyt. Eiköhän se ollu siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On turhan pullukka vaikka kiva onkin. Kiinnostaa joo mutta ei kuitenkaan niin että saisi viisaria värähtämään.
Teet virheen, sillä laihdun aina rakastuessani, kun unohdan syödä. Entäs jos rakastuisinkin sinuun, ja minusta tulisikin upeus?
Jotkut taas lihovat vastaavassa tilanteessa. Vuosia sitten törmäsin entiseen naisystävääni ja hän sanoi lihoneensa 25 kg kun oli päätynyt uuteen parisuhteeseen, näin häntä uudestaan ehkä noin vuosi sitten ja en ollut tunnistaa häntä, oli niin isoksi kasvanut.
Tämä. Ja vähän kyseenalainan perustelu tuo jos nainen "unohtaa syödä kun rakastuu".
Kyllä se 99% tapauksista menee niin,, että jos nainen ei nauti liikkumisesta ja terveellisistä elämäntavoista, niin lihominen on tosi
Tuo on totta ja ajoin itse tuohon miinaan. Vaimolle kuntoilu on pakollinen paha. Treenejä jää koko ajan väkiin milloin milläkin syyllä.
Nyt jos saisi uudelleen valita, niin urheilullinen elämäntapa olisi ykköskriteerejä. Eli se että aidosti nauttii liikunnasta ja se on luontainen osa elämää. Se että haluaa treenaamaan ja jos ei vaikka sairaana pääse, niin se harmittaa.
Miesten tumputtaminen on ehkä suurin syy miksi mies ei tee kiinnostavalle naiselle. Aina kun mies tumputtaa, häviää hän kiinnostuksensa naisiin vähäksi aikaa ja alkaa taas uudelleen kun kassit täydentyvät. Aloitteen tekemisessä naiselle pitää panettamisen olla suurempaa kuin pelko tylyistä pakeista ja nolatuksi tulemisesta.
Loognen vastaus: nainen ei ole niin kiinnostava aloitteen tekemiseen.
Vertaus. Jos sinulle luvattaisiin 5000 euroa ja sinun tarvitsisi vain ilmoittautua, tekisitkö niin?
Varmasti, jos 5000 euroa kiinnostaisi tarpeeksi. Jos 5000 euroa ei kiinnosta, olet niin rikas, ettei 5000 eurolla enää ole kiinnostavaa arvoa. Jos sinun pitäisi valita 5000 tai 100 000 ja saisit valita vain toisen, totta ihmeessä ottaisit lahjaksi 100 000 euroa, 5000 jäisi pois.
Eli kun on varaa (tai luulee niin) valita, on ajanhaaskausta kuluttaa aikaansa vähempään. Kannattaa siis tehdä aloite sinne, missä on 100 000 euron saalis. Helppoa ja loogista.
Voinhan mä myöntää kun viimeksi näin kiinnostavan naisen ja oli silmäpeliä puolin ja toisin, niin mä kusin sen tilanteen, sillä mulla oli jäätävä kusihätä ja sitten mä en enää nähnyt tätä naista sen vessareissun jälkeen. Mä kusin sen tilanteen kahdella eri tapaa. Tuplakuset!
(Sori kaikki kirjoitusvirheet)
M30
Silloin pelotti mahdolliset pakit. Nyt kaduttaa riskin välttely.
Laskin ujouteni maksaneen ainakin 10 aika selvän tapauksen sössimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vertaus. Jos sinulle luvattaisiin 5000 euroa ja sinun tarvitsisi vain ilmoittautua, tekisitkö niin?
Varmasti, jos 5000 euroa kiinnostaisi tarpeeksi. Jos 5000 euroa ei kiinnosta, olet niin rikas, ettei 5000 eurolla enää ole kiinnostavaa arvoa. Jos sinun pitäisi valita 5000 tai 100 000 ja saisit valita vain toisen, totta ihmeessä ottaisit lahjaksi 100 000 euroa, 5000 jäisi pois.
Eli kun on varaa (tai luulee niin) valita, on ajanhaaskausta kuluttaa aikaansa vähempään. Kannattaa siis tehdä aloite sinne, missä on 100 000 euron saalis. Helppoa ja loogista.
Älylaitteet tyydyttää ihmisiä niin, ettei vastakkainen sukupuoli enää kiinnosta niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Voinhan mä myöntää kun viimeksi näin kiinnostavan naisen ja oli silmäpeliä puolin ja toisin, niin mä kusin sen tilanteen, sillä mulla oli jäätävä kusihätä ja sitten mä en enää nähnyt tätä naista sen vessareissun jälkeen. Mä kusin sen tilanteen kahdella eri tapaa. Tuplakuset!
(Sori kaikki kirjoitusvirheet)
M30
Et olisi kussut, jos et olisi käynyt kusella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun tästä on jo 9 sivua tekstiä, niin voisiko joku nainen kertoa mikä olisi se paras tai soveliain tapa lähestyä naista? Arki- ja työelämän keskustelut tuskin johtaa ikinä mihinkään kun ne on todellakin vain niitä "työkeskusteluja" ja nykyään pitää olla todella tarkkana ja varuillaan mitä suustaan lausuu. Ja edellistä virkettä ei kannata ottaa ihan kirjaimellisesti, vaan sillä että ei tulisi ainakaan väärinymmärryksiä, niin siksi joutuu todellakin miettimään jopa liian korrektisti. Sen takia jättää hyvin mielellään, ja jopa tahtomattaankin kaiken ja pienenkin flirtin pois arkipäiväisten ja satunnaisten, naisen ja miehen kesken käytävien keskustelujen välistä. Tähän on päädytty ja voi ihan asiallisesti kysyä että mistä syystä? Naiset voisi varmaan itse kertoa mikä toimisi parhaiten.
Mikä nyt toimii kenel
Meillä täällä pohjolassa saa ikävän lisänimen mikäli yrittää olla normaali ja puhua small talkia ilman taka-ajatuksia tuntemattomalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun saa sadannen kerran vastaukseksi 'ei', niin suurin motivaatio katoaa. Mutta ethän sinä naisena tätä voi ymmärtää.
Olet kerennyt olemaan kiinnostunut jo sadasta naisesta? Miksi niin monesta? Minä olen elämäni aikana ollut kiinnostunut alle kymmenestä miehestä. Pitääkö vain joku saada, ei niin väliä ketä?
Toisessa ketjussa naiset kuorossa toitottaa että tavisnaiselle kelpaa tavaismies. Ja sitten tällä kirjoitatte tuommoista. Menee ihan naurettaviksi nää teidän juttunne.
Miksi naurettavaksi? Monet naiset ihastuvat todella harvoin, koska kaipaavat ensisijaisesti henkistä yhteyttä. Minäkin ihastun tosi harvoin, enkä todellakaan niihin rikkaimpiin tai komeimpiin miehiin. Aito henk
Täyttä bullshittiä taas.
Ai että naiset ajattelevat miehen geeenjä vain lasten parhaaksi? :D
Miksi sitten on niin päin, että juuri lasten isäksi ollaan valmiita ottamaan se tavallisempi mies? Kun taas seksisuhteissa katsotaan selkeästi komeampia miehiä. Samoin vela-naisilla on rima korkeammalla ulkonäön suhteen kuin perhettä perustavilla.
Epäonnistumisprosentti aloitteissa 100%. Siinä se syy. Ei uskoa enää että kelpaisi.
Olin treffeillä samaan aikaan.