Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ET ole tehnyt aloitetta kiinnostavalle naiselle?

Vierailija
02.12.2023 |

Ev

Kommentit (219)

Vierailija
181/219 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksityöntekijän palvelukset tulee halvemmaksi, kuitenkin.

- Happy Ending -

Ja siivouspalvelutkin voi ostaa. Ja pitopalvelun. Siinä ne ovatkin, mihin mies naisen tarvitsee.

Etkö vauvamies osaa itse siivota ja tehdä itsellesi ruokaa? Onko äitisi jo niin huonossa kunnossa, että äiti ei voi syöttää pullukkaa pikkupoikaansa? Mikroruokiin olet tainnut jo joutua turvautumaan.

Vierailija
182/219 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan uskaltanut, eli olen pelännyt aina omia tunteitani. Sekä positiivisia, että negatiivisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/219 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun tästä on jo 9 sivua tekstiä, niin voisiko joku nainen kertoa mikä olisi se paras tai soveliain tapa lähestyä naista? Arki- ja työelämän keskustelut tuskin johtaa ikinä mihinkään kun ne on todellakin vain niitä "työkeskusteluja" ja nykyään pitää olla todella tarkkana ja varuillaan mitä suustaan lausuu. Ja edellistä virkettä ei kannata ottaa ihan kirjaimellisesti, vaan sillä että ei tulisi ainakaan väärinymmärryksiä, niin siksi joutuu todellakin miettimään jopa liian korrektisti. Sen takia jättää hyvin mielellään, ja jopa tahtomattaankin kaiken ja pienenkin flirtin pois arkipäiväisten ja satunnaisten, naisen ja miehen kesken käytävien keskustelujen välistä. Tähän on päädytty ja voi ihan asiallisesti kysyä että mistä syystä? Naiset voisi varmaan itse kertoa mikä toimisi parhaiten.

No ei siihen mitään yleispätevää tapaa ole, koska naiset on erilaisia. Yhdelle passaa yhdenlainen tapa ja toiselle se ei käy missään tapauksessa.

Toisaalta eihän kaikki ihmisetkään sovi kaikille joten tuossa aloitteessakin kannattaa aloitteentekijän olla ihan reilusti oma itsensä ja silläkin tavoin jo karsia ne vääränlaiset pois. Se itselle sopiva ihminen kun todennäköisesti lämpeää sille itselle luontaiselle tavalle tehdä aloite.

Oma haasteensa on kyllä nykyään tämä, että ihmiset on niin kärkkäitä ymmärtämään/kuulemaan/lukemaan väärin ja pahoittamaan sitten mielensä asiasta. Mitään törkeyksiä ei tietenkään pidä kenenkään sietää, mutta nykyisin närkästytään jo turhastakin ihan vain siksi, koska on "kiva" olla uhri ja saada sillä sympatiaa.

Vierailija
184/219 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko se iso virhe, jos nainen tekee aloitteen?

Te miehet olette kans niin ujoja ja omituisia, että pakko jomman kumman uskaltaa.

No kyllä siitä sellainen epätoivoisuus ja tyrkkyyskin haiskahtaa jos joku nainen mulle aloitteen tekisi, että vaikea sellaista naista olisi arvostaa ja kunnioittaa.

Vierailija
185/219 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että he katsoivat takaisin ei tarkoita että ovat kiinnostuneet.

Olen varmaan vähintään 15 vuotta vanhempi.

Heillä on luultavasti lapsia tai ovat varattuja vaikkei sormusta olekkaan.

Vierailija
186/219 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, etten ole kuullut enää pitkään aikaan kenenkään löytäneen mitään romanttiseen suhteeseen viittaavaa siten, että on lähestynyt jotain kiinnostavaa vierasta naista live-elämässä. Kaikki ovat netissä.

Vierailija
187/219 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mää voi tietää kekä mua kiinnostaa. Jotkut vaan herättävät ihailun ja himoja muttei niinstä ohimänevistä tuntemuksista kandea välittää. Ei ketään kannata kehua vaikka syytä olisi ja mieli ehkä tekisi, jollei tiedä onko hää varattu vai ei, ja lisäks on noloa kysyä varattuisuudesta. Vai omaa vaimoa saa mielestäni lirkutella. Peruskiusausten ei kannata antaa johtaa itseä turmioon. Täytyy olla eka varma että toinehi tuntee samoin koska pakkien saanti on noloa ja inselöivää ja pakittava voi kertoa servauksestaan kamuilleen jotka sitten alkvat vainoota epätoivosita iskemistä yrittänyttä inkeliä

Repesin tälle. :D En tiiä oliko vitsiksi tarkoitettu mutta jotenkin sympaattisen hauska.

Vierailija
188/219 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun tästä on jo 9 sivua tekstiä, niin voisiko joku nainen kertoa mikä olisi se paras tai soveliain tapa lähestyä naista? Arki- ja työelämän keskustelut tuskin johtaa ikinä mihinkään kun ne on todellakin vain niitä "työkeskusteluja" ja nykyään pitää olla todella tarkkana ja varuillaan mitä suustaan lausuu. Ja edellistä virkettä ei kannata ottaa ihan kirjaimellisesti, vaan sillä että ei tulisi ainakaan väärinymmärryksiä, niin siksi joutuu todellakin miettimään jopa liian korrektisti. Sen takia jättää hyvin mielellään, ja jopa tahtomattaankin kaiken ja pienenkin flirtin pois arkipäiväisten ja satunnaisten, naisen ja miehen kesken käytävien keskustelujen välistä. Tähän on päädytty ja voi ihan asiallisesti kysyä että mistä syystä? Naiset voisi varmaan itse kertoa mikä toimisi parhaiten.

Mikä nyt toimii kenellekin, yksilöitä me naisetkin ollaan, jo sen tajua

Otetaan esimerkki: jos minä näkisin sinut esim hiihtoladun parkkipaikalla ja sanoisin sinulle että tänään on hyvä sää käydä hiihtämässä ja ladut hyvässä kunnossa. Mitä siihen vastasit ja onko oletuksena että se tarina jatkuisi siitä niin pitkälle että sovittaisiin treffit seuraavalle kerralle? Antaisitko itse mitään siinä tilanteessa mitään signaalia että sopisimme esim yhteisen hiihtomatkan tai treffit, tms? Tai kaupassa joku satunnainen yksittäinen sana siinä hyllyjen välissä. Niinpä. Yksilöitä me ollaan.

Ja voin sanoa ihan rehellisesti eikä tästä pidä kenenkään loukkaantua. Me suomalaiset ollaan aika sulkeutuneita ja todella huonoja olemaan aloitteellisia. Olen huomannut reissatessa että monessa maassa naiset on paljon oma-aloitteisempia kuin täällä Suomessa. Naiset tulevat itse keskustelemaan. Pientä harmitonta flirttiä sille kiinnostavalla ihmiselle, josta ei loukkaannu kukaan eikä ota sitä minkäänlaisena häirintänä. Sama pätee myös miehiin.

Vierailija
189/219 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te miehet olette kans niin ujoja ja omituisia, että pakko jomman kumman uskaltaa.

No kyllä siitä sellainen epätoivoisuus ja tyrkkyyskin haiskahtaa jos joku nainen mulle aloitteen tekisi, että vaikea sellaista naista olisi arvostaa ja kunnioittaa.

minulle on useampi nainen tehnyt aloitteen. Aina olen mennyt panemaan. En ole kokenut että vaikuttaisi arvostukseen tai kunnioituksen. Sehän on hienoa että nainen osoittaa olevansa kiinnostunut.

Vierailija
190/219 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä nyt toimii kenel

Juuri tämä. Itse ajattelen, että nämä lähestymiset livetilanteissa ovat naisten jonkinlaisia fantasioita, joita ei kuitenkaan varsinaisesti haluta toteuttaa. Yleensä naisilla on niin selkeä kuva, minkä näköinen sen miehen pitää olla, joka tuollaisessa "parkkipaikkatilanteessa" lähestyy, ettei oikeasti ole realistista, että tuosta ikinä syntyisi mitään.

Vierailija
191/219 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskit on liian iso hyötyyn nähden. Jos minua tasokkaammatkin miehet ovat Tinderissä, niin minulla ei ole syytä mennä lähestymään livetilanteissa naisia, koska niistä ei muodustu Suomessa minkäänlaisia suhteita, tai edes treffejä.

Vierailija
192/219 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuhlaisin aikaa naisiin ja kuuntelisin törkeitä kommentteja siitä kuinka kehtasin lähestyä heitä kun en ole mikään megachad? Mielummin käytän aikani liikuntaan ja luontoon kuin loukkausten vastaanottamiseen

Vierailija
193/219 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, että hän pelaa ylemmässä liigassa kuin minä. 

Ei noin pidä ajatella. Kaikki me ollaan samanarvoisia. Jos hän on paremman näköinen kuin sinä, tienaa paremmin, on korkeammin koulutettu tms. Ei se silti tee hänestä yhtään sen parempaa. Ankeaa ajatella että joku toinen olisi sinua parempi esimerkiksi pankkitilin saldon perusteella.

Tell me about it. Eihän näin tietenkään pitäisi ajatella, mutta ei se myöskään ihan niin yksinkertaista meille miehille ole, että mennään tekemään aloite erittäin kauniille naiselle. 

Oltiin opiskelijoita samalla vuosikurssilla ja hän oli valehtelematta vuosikurssin kauneimpia ellei kaunein nainen. Mutta toki hän oli samalla erittäin suosittu, eli 9/10 miehistä tuntui olevan hänestä kiinnostunut. Lähde siinä sitten tekemään aloitetta, kun kaikki muutkin tuntuvat hänestä pitävän. Tuloilla ei tässä vaiheessa ollut mitään vaikutusta ja samaa tutkintoa opiskeltiin. En omasta mielestäni ole ulkonäöltäni mitenkään erityinen, ihan keskivertoa ollaan. Tästä se aloitteen tekeminen varmaan kiinni jäi, kun toinen on valehtelematta ulkonäöltään täysi kymppi.

Tultiin kyllä hyvin juttuun ja monesti opiskelijabileissä juteltiin ja joskus jopa tanssittiin yhdessä. Arvelin kuitenkin, että kaveripohjalla tässä mennään, koska kilpakosijoita tosiaan tuntui hänellä riittävän.

Muutamia vuosia myöhemmin sain sitten kiertotien kautta kuulla, että hän ilmeisesti olikin minusta kiinnostunut, mutta ei hänkään minulle mitään aloitetta tehnyt. En tiedä, mitä hänelle nykyisin kuuluu ja onko hän esim. naimisissa. Mutta toivon hänelle kaikkea hyvää, ihana nainen, jota lämmöllä aina silloin tällöin muistelen.

Vierailija
194/219 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On turhan pullukka vaikka kiva onkin. Kiinnostaa joo mutta ei kuitenkaan niin että saisi viisaria värähtämään.

Teet virheen, sillä laihdun aina rakastuessani, kun unohdan syödä. Entäs jos rakastuisinkin sinuun, ja minusta tulisikin upeus?

Jotkut taas lihovat vastaavassa tilanteessa. Vuosia sitten törmäsin entiseen naisystävääni ja hän sanoi lihoneensa 25 kg kun oli päätynyt uuteen parisuhteeseen, näin häntä uudestaan ehkä noin vuosi sitten ja en ollut tunnistaa häntä, oli niin isoksi kasvanut.

Vierailija
195/219 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minulle on useampi nainen tehnyt aloitteen. Aina olen mennyt panemaan. En ole kokenut että vaikuttaisi arvostukseen tai kunnioituksen. Sehän on hienoa että nainen osoittaa olevansa kiinnostunut.

No sitähän mä just meinasin, että aloitteellista naista voisi panna sen kerran mutta ei ajatella muuten, koska minkäänlaista arvostusta tai kunnioitusta olisi mahdoton kokea tuollaista naista kohtaan.

Tuskin olisin eka tai edes vika kertapanija.

Vierailija
196/219 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelun aloittaja, mitä tarkoittaa Ev?

Ei viestiä.

Siihen viestikenttää on pakko kirjoittaa jotain.

Vierailija
197/219 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluat vain hyötyä sinusta, ei heitä kiinnosta kuka olet syvimillä sisimmässäsi, heti kun joudut työttömäksi peli on ohi ja naisesi jo vilkuilee toisia.

Kiinnostaako miehiä muka, mitä on syvimmällä sisimmässä, vai alkaako vilkuilla muita, jos paino nousee/ seksi loppuu...?

Vierailija
198/219 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun saa sadannen kerran vastaukseksi 'ei', niin suurin motivaatio katoaa. Mutta ethän sinä naisena tätä voi ymmärtää.

Olet kerennyt olemaan kiinnostunut jo sadasta naisesta? Miksi niin monesta? Minä olen elämäni aikana ollut kiinnostunut alle kymmenestä miehestä. Pitääkö vain joku saada, ei niin väliä ketä?

Toisessa ketjussa naiset kuorossa toitottaa että tavisnaiselle kelpaa tavaismies. Ja sitten tällä kirjoitatte tuommoista. Menee ihan naurettaviksi nää teidän juttunne.

Miksi naurettavaksi? Monet naiset ihastuvat todella harvoin, koska kaipaavat ensisijaisesti henkistä yhteyttä. Minäkin ihastun tosi harvoin, enkä todellakaan niihin rikkaimpiin tai komeimpiin miehiin. Aito henkinen yhteys on niin harvinaista, ettei sitä mitenkään voi löytyä sadan ihmisen kanssa elämän aikana, tuskin edes kymmenen. Syy, miksi naiset kuitenkin etsivät ensisijaisesti pitkiä ja komeita miehiä on se, että heidän täytyy ajatella tulevien lastensa parasta. Jos aikoo saattaa uuden ihmisen maailman, pitää varmistaa, että antaa hänelle parhaat mahdollisuudet elämään ja pitkillä ja komeilla miehillä on elämässä helpompaa kuin rumilla ja lyhyillä. Jos nainen ei tahdo lapsia tai lapset on jo tehtyinä, hän voi keskittyä ainoastaan omiin toiveisiinsa ja tällöin miehen geeneillä on vähemmän painoarvoa.

Vierailija
199/219 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, että hän pelaa ylemmässä liigassa kuin minä. 

Ei noin pidä ajatella. Kaikki me ollaan samanarvoisia. Jos hän on paremman näköinen kuin sinä, tienaa paremmin, on korkeammin koulutettu tms. Ei se silti tee hänestä yhtään sen parempaa. Ankeaa ajatella että joku toinen olisi sinua parempi esimerkiksi pankkitilin saldon perusteella.

Tell me about it. Eihän näin tietenkään pitäisi ajatella, mutta ei se myöskään ihan niin yksinkertaista meille miehille ole, että mennään tekemään aloite erittäin kauniille naiselle. 

Oltiin opiskelijoita samalla vuosikurssilla ja hän oli valehtelematta vuosikurssin kauneimpia ellei kaunein nainen. Mutta toki hän oli samalla erittäin suosittu, eli 9/10 miehistä tuntui olevan hänestä kiinnostunut. Lähde siinä sitten tekemää

Sorruin samaan ajatteluun nuorempana ja jätin kaikkein kauneimmat suosiolla rauhaan, kun itse olen vain keskivertoa komeampi, mutta kuitenkaan mikään Brad Pitt.

Yksi asia, minkä olen iän myötä ymmärtänyt, on se että erittäin kauniille naisille tehdään itse asiassa aika vähän aloitteita. Toki itsevarmat pelimiehet käyvät heitä kokeilemassa ja osa naisista pelimiehistä viehättyykin. Mutta useimmat pelimiehet kohtelevat näitä naisia enemmänkin lihapaloina kuin ihmisinä. Nainen haluaa kuitenkin tulla kohdelluksi muunakin kuin ulkokuorena.

Näin ollen erittäin kaunis nainen kokee äärimmäisen harvoin sitä, että joku mies olisi kiinnostunut hänestä persoonana ja ihmisenä. Luultavasti onnistuit juuri tässä opiskelukaverisi kanssa, mutta et ymmärtänyt viedä juttua eteenpäin.

Kunpa nämä asiat olisi ymmärtänyt 15-20 vuotta sitten :-)

Vierailija
200/219 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteen teko on metoo. Naisilla on oikeus olla rauhassa ilman että kukaan tulee ehdottelemaan treffejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän