Miksi ET ole tehnyt aloitetta kiinnostavalle naiselle?
Kommentit (219)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On turhan pullukka vaikka kiva onkin. Kiinnostaa joo mutta ei kuitenkaan niin että saisi viisaria värähtämään.
Teet virheen, sillä laihdun aina rakastuessani, kun unohdan syödä. Entäs jos rakastuisinkin sinuun, ja minusta tulisikin upeus?
Näin ei ole koskaan käynyt. Alussa pullukat tuovat esiin sitä miten ovat tekemässä elämäntapamuutosta, mutta eivät kauaa jaksa nähdä vaivaa. Siksi ovat pullukoiksi päätyneetkin.
-eri
Samat kokemukset.
Elämäntapamuutos on käsillä ja liikuntajutut kiinnostavat. Pian käy kuitenkin ilmi, että reippailureissu on pakollinen paha ja sen jälkeinen herkuttelu se mikä kiinnostaa.
Pian salit ja lenkit feidataan pois, ja painoa tulee lisää 10-20kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan naiset ei ole kiinnostavia kaikkineen vaatimuksineen kun suurin osa naisista vaatii jonkun asteista provider suhdetta jossa miehellä on vain tarjoajan ja maksajan rooli eikä naiselta tule miehelle mitään kiitosta kaikista niistä asioista mitä mieheltä vaatii. Suomi on siinä mielessä sairas yhteiskunta kun miehiltä vaaditaan modernia tasa-arvo ajattelua ja naiset vaativat paluuta pimeään keskiaikaan jossa mies asetetaan perinteiseen sukupuolirooliin palvelemaan naista ja tämän todistaa sen että ainoastaan siinä vaiheessa kun nainen on rikkaampi vaaditaan 50/50 suhdetta mutta jos mies on rikkaampi hyvin harva nainen suostuu 50/50 suhteeseen kun pitäähän naisten joka välissä hyötyä miehestä
Mikään suhde ei ole ikinä 50/50.
Ei niin kun naiset ei siihen suostu. Joka nainen vaatii että hänen pitää hyötyä parisuhteesta eikä suostu hoitamaan osuuttaan
Mikä hormonivajaus meidän nuoria miehiä ja vanhempiakin vaivaa? Onko todella niin että ei riitä ballsseja enää lähestyä naisia?
Ei me kaikki naiset olla hirviöitä ja anneta heti pakkeja ja syytä ahdistelusta.
Lähestytte vääränlaisia naisia. Näette vain karkkipaperikääreen mutta ette halua nähdä sisusta
Vierailija kirjoitti:
Oli 11 vuotta vanhempi
Mullakin eräs kiinnostava nainen töissä, mut ikäero.. tosin hän on kuuma ja ikäistään nuoremman oloinen
Miksi haluaisin taas pakit, ei kiitos, elän mainiosti ilman naista nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisin taas pakit, ei kiitos, elän mainiosti ilman naista nykyään.
Tattia hakkaat mieluumin kuin hankkisit fyysinen ihmissuhteen ja kehittyisit ja kasvaisit ihmisenä, ookke.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hormonivajaus meidän nuoria miehiä ja vanhempiakin vaivaa? Onko todella niin että ei riitä ballsseja enää lähestyä naisia?
Ei me kaikki naiset olla hirviöitä ja anneta heti pakkeja ja syytä ahdistelusta.
Lähestytte vääränlaisia naisia. Näette vain karkkipaperikääreen mutta ette halua nähdä sisusta
Minun veikkaukseni, perustuen omiin havaintoihin ja siiihen mitä olen kuullut minua nuoremmilta miehiltä (olen itse 40+).
1. Naiset ovat vähemmän haluttavia, ja syynä tähän on ylipaino
Kun minä olin <30v, ylipaino oli harvinaista. Ylipaino on aivan ylivoimaisesti suurin naisen haluttavuutta vähentävä tekijä. Tästä seuraa se, että suurelle osalle tavallisista miehistä ei ole saatavilla normaalipainoista saati sitten hoikkaa naista.
2. Naiset ovat vähemmän halukkaita pariutumaan nuorina tavismiesten kanssa
Iässä n. 18-28 naiset mieluummin miellyttävät komeaa ja itsevarmaa miestä saadakseen tältä suosiota, ja sitten mies päättää käykö vain panemassa, vai kävisikö suhde jossa mennään miehen ehdoilla - kunnes naisystävää vaihdetaan taas kuin sukkia. Tavismiehen kannalta tämä tarkoittaa sitä, että pakit tulevat erittäin suurella todennäköisyydellä, kunnes naisille iskee lapsikuume ja vihdoin tavismiehet kelpaavat. Siinä vaiheessa tavismiehillä on pitkä kokemus siitä, etteivät naiset kiinnostu heistä.
3. Naiset ovat vähemmän mukavia kuin ennen
Kun minä olin parikymppinen, edellisessä kohdassa mainittu piti jo paikkansa. Mutta pakit annettiin aina erittäin ystävällisesti, ja suorastaan arvostettiin sitä kun mies uskalsi yrittää. Näin ei ole enää. Monet naiset ovat todella tylyjä ja vihamielisiä jos epähaluttavaksi koettu mies kehtaa yrittää. Boss b*tch-asenne jyllää. Jo teini-ikäiset tytöt tiedostavat seksuaalisen valtansa, joten tämä tulee pojille selväksi jo nuorina.
4. Naisen lähestyminen ei ole enää sosiaalisesti suotavaa
Baareissa ollaan omissa porukoissa, harrastuksissa harrastamassa, koulussa opiskelemassa, kaupassa ostoksilla. Sosiaaliset piirit ovat enemmän kuplamaisia, varmistetaan että niissä on vain samaa ja samantasoista porukkaa. Pariutuminen on siirtynyt Tinderiin, jossa raakataan kaikki paitsi komeimmat miehet heti kättelyssä pois.
5. Me Too
Platoninen lähestyminen ei toimi, mutta romanttisista vihjeistä voi helposti seurata se, että mies tulkitaan ahdistelijaksi. Komeaa miestä ei tietysti tulkita, ja kenties taitava pelimies osaa luovia oikein (tai ei välitä valituksista). Muitta tavismiehelle tämä on kuin miinakenttä.
En ole tavannut kiinnostavaa naista
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset ulkoistatte aloitteet miehille? Nyt on tasa-arvo, eikö niin?
Te tunnutte kuvittelevan että miesten pitäisi lähestyä himokkaasti (mutta toki himoja pidätellen ja kohteliaasti) ketä tahansa naiskromosomit omaavaa, kun naiset vain odottelevat että pääsevät painamaan kyllä/ei/ehkä-nappia. Ja jotain vikaa on miesrobotissa oltava, jos luonto ei ajakaan tikanpoikaa puuhun.
Me emme tiedä millainen se sisus on. Sen tiedämme, että karkkipaperikääreiden alla on yleensä nainen joka ei näytä kummoiselta kun vaatteet ja meikit on riisuttu.
Pakit sieltä on aina ennenkin tullut niin mitä turhia.
Kun ei kertakaikkiaan kehtaa lähteä vokottelemaan sinänsä kohtalaisen kaukaista sukulaisnaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te tunnutte kuvittelevan että miesten pitäisi lähestyä himokkaasti (mutta toki himoja pidätellen ja kohteliaasti) ketä tahansa naiskromosomit omaavaa, kun naiset vain odottelevat että pääsevät painamaan kyllä/ei/ehkä-nappia. Ja jotain vikaa on miesrobotissa oltava, jos luonto ei ajakaan tikanpoikaa puuhun.
Me emme tiedä millainen se sisus on. Sen tiedämme, että karkkipaperikääreiden alla on yleensä nainen joka ei näytä kummoiselta kun va
Tämänkö takia miehet ottavat vaimoikseen pahimmat hiirulaiset, jotka eivät ole verhoutuneet karkkipaperiin?
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun saa sadannen kerran vastaukseksi 'ei', niin suurin motivaatio katoaa. Mutta ethän sinä naisena tätä voi ymmärtää.
Ihan oikeasti olet kohdannut sata naista joista olisi voinut tulla puolisosi? En usko. Minä en ole törmännyt elämäni aikana (49v) kuin kourallisen miehiä joita kohtaan on tullut sellainen fiilis että voisi ihastua ja rakastua. Ja kahden kanssa olen elämäni aikana ollut, 23 vuotta tämän toisen kanssa, ja kolmatta ei todennäköisesti tule jos en satu elämään miestä reilusti kauemmin ja villiinny vanhuksena jonkun paappelin kanssa.
Vai oletko nähnyt vaan naisia joita voisit kerran panna? Ei niitä lasketa, se on vaan parijumppaa mihin ei liity tunteet mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Oli 11 vuotta vanhempi
Eli ikäero teki hänestä vastenmielisen, vaikka olikin ensin kiinnostava?
"Ei niin kun naiset ei siihen suostu. Joka nainen vaatii että hänen pitää hyötyä parisuhteesta eikä suostu hoitamaan osuuttaan"
Paitsi että naiset tekevät reilusti enemmän perheissä kotitöitä ja hoitavat lapsia kuin miehet, miten sen selität? Ja naiset kuitenkin käy myös töissä ja tienaa perheelle elantoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me emme tiedä millainen se sisus on. Sen tiedämme, että karkkipaperikääreiden alla on yleensä nainen joka ei näytä kummoiselta kun va
Aikalailla kaikilla eläinlajeilla on niin että urokset tekee aloitteet, ja naaraat sitten valitsee jos on useampi ehdokas siinä pörhistelemässä ja pullistelemassa ympärillä. Kyllä miehen pitää tehdä aloite, vain maksulliset naiset tekee itse aloitteita, heille kun se tuo bisnestä.
Jos mies ei tee aloitetta, en usko että hän olisi minusta oikeasti kiinnostunut parisuhdemielessä. Jos pelkästä seksistä kyse, niin ihan sama mitä kukakin tekee, ei siitä mitään hyötyä ole kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me emme tiedä millainen se sisus on. Sen tiedämme, että karkkipaperikääreiden alla o
Jos haluat vedota eläimiin, niin kaikenlaiset puheet tasa-arvosta lentävät sitten romukoppaa.
Homma menee sitten niin että urokset päättävät. Mitään elatusvelvollisuutta tai tasinkoa ei ole, vaan urokset kiertäväy hedelmöittämässä niin monia naaraita kuin haluavat.
Sopiiko?
Juu, ei käy että naiset napsivat karkit kakun päältä ja miehille jää vain velvollisuuksia.
Kun on riittävän monta kertaa saanut lopulta pakin ja nainen on halunnut edetä jotenkin muutoin kuin jatkaa parisuhteeseen kanssani ja minun kohtaloni on ollut parhaimmassakin tapauksessa päästä ns. friendzonelle, niin sitä ikäänkuin tulee himan kyyniseksi. - En ole onneksi täysin kyynistynyt mutta epävarmempi kyllä,
Olen onnekseni myös välttänyt senkin, että uhriutuisinkaan. Mutta toisinaan itse inhon ja itse syytökset ovat olleet kyllä hyvon vahvoja tuntemuksia. Kun en oiekin saa kiinni siitäkään, että miksi juuri oma kohtaloni on ja on ollut jäädä ikisinkuksi.
Onneksi olen oppinut myös iloitsemaan ja nauttimaankin sinkkuudestani. Ja olemaan erinoamsein hyvilläni siitä, että istelläni on niin naisia kuin miehiä läheisinä ja vastavuorosina ihmisuheina. Mutta olsihan se yksi ja erityinenkin mukava löytää ja kohdata, jolla olisi suunnilleen samantapaisia tuntemuksia minusta.
Olen vain huomannut senkin, että kun en viihdy baareissa tai yökerhoissa tai muissakaan paikoissa, joissa alkoholikin on usein läsnä, niin lähestyminen, vaikka sitten miten kiinnostavan oloista naista kohtaan on vuosi - vuodelta vaikeampaa, kun Suomessa ei ole oikein kai tapana osoittaa kiinnostusta itselle entuudestaan tuntematonta kohtaan. En syytä tästä tilanteesta yhtään naista tai mietä, niin nyt vain tapaa tuntemukseni mukaan olla.
Miksi olisin? Näkeehän sen ilmankin.
Näin ei ole koskaan käynyt. Alussa pullukat tuovat esiin sitä miten ovat tekemässä elämäntapamuutosta, mutta eivät kauaa jaksa nähdä vaivaa. Siksi ovat pullukoiksi päätyneetkin.
-eri