Miksi ET ole tehnyt aloitetta kiinnostavalle naiselle?
Kommentit (219)
Mukavia naisia kohtaankin, mutta Minecraft on mielenkiintoisempi kuin tämän sukulaisten tapaaminen. Sitten mökötetään, ja Minecraft ei mökötä. En halua tämän enempää tuttavuuksia edes naisen sukulaisista. Lautanen täysi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tee aloitetta, koska sinkkuus on parempi vaihtoehto kuin se mitä olisi saatavilla.
Olin naisten silmissä täysi nolla kolmekymppiseksi saakka. Sitten minusta kiinnostui muutamakin nainen, jotka kaikki täyttivät seuraavat:
- reilusti ylipainoa, ja juuri niissä vähiten naisellisissa paikoissa
- pituus reippaasti alle 160cm (sinänsä aivan sama minulle, mutta "miestä ylöspäin katseleminen" tuntuu hölmöltä fetissiltä kun olen itse lyhyehkö. Voisiko nainen syttyä jostain muusta asiasta minussa kuin pituuserosta?)
- exä oli k*sipää. Tosin itsevarma, dominoiva ja minua komeampi
- ei haluta aikailijaa, eli perhettä pystyyn heti
Näistä naisista peräti kolme oli sellaisia joista kiinnostuin nuorempana, mutta en saanut vastakaikua. Sitten he ottivat yhteyttä "muuten vaan" ja haussa olikin parisuhde. Tämä teille jotka vetoavat siihen, että mutku ne olivat eri naisia eivätkä tavanneet minua silloin nu
Sama kokemus. Täysin nolla 30v asti. Kun pääsee myöhemmin karkkikauppaan, naiset ovat olleet siellä ja lämmäyttäneet itsensä ties millä väkivalta/ mustasukkaisuus tyypeillä. Ei kiinnosta olla se vaihtoehto johon tyydytään.
Olen ollu näkymätön naisille noin 44 vuotta, ei jaksa enää vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä suomalaiset naiset on niin itsekkäitä, omahyväisiä ja epätasa-arvoisia miesten vihaajia niin lähes joka nainen menettää kiinnostavuutensa edellä mainituilla. Naiset kun ei kykene ajattelemaan että miehet ja naiset on tasa-arvoisia ja naiset ei todellakaan kohtele miehiä ja naisia tasa-arvoisesti
Miehet ovat toiminnallaan ansainneet vihan :)
Sanotaanko vaikka niin että suomalainen nainen on aika hankala
En halua lapsia. Paras ehkäisykeino siihen on pitää housut jalassa, ja aina kun nainen katselee himoitsevasti, nostan varmuudeksi housut kainaloihin asti.
5. Me Too
Platoninen lähestyminen ei toimi, mutta romanttisista vihjeistä voi helposti seurata se, että mies tulkitaan ahdistelijaksi. Komeaa miestä ei tietysti tulkita, ja kenties taitava pelimies osaa luovia oikein (tai ei välitä valituksista). Muitta tavismiehelle tämä on kuin miinakenttä.
Jos lähestyt naista asiallisesti, on hyvin epätodennäköistä että joudut syytetyksi ahdistelusta. Mee too on tuonut naisille äänen puhua sikailua vastaan, sekös monia teistä miehistä vituttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On turhan pullukka vaikka kiva onkin. Kiinnostaa joo mutta ei kuitenkaan niin että saisi viisaria värähtämään.
Teet virheen, sillä laihdun aina rakastuessani, kun unohdan syödä. Entäs jos rakastuisinkin sinuun, ja minusta tulisikin upeus?
Jaa. No tämä selittääkin sen miksi naiset aina parisuhteessa turvottaa itsensä ihannepainoonsa. Täytyykin pistää läski heti kiertoon koska se on merkki siitä, että rakkaus on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On turhan pullukka vaikka kiva onkin. Kiinnostaa joo mutta ei kuitenkaan niin että saisi viisaria värähtämään.
Teet virheen, sillä laihdun aina rakastuessani, kun unohdan syödä. Entäs jos rakastuisinkin sinuun, ja minusta tulisikin upeus?
Jaa. No tämä selittääkin sen miksi naiset aina parisuhteessa turvottaa itsensä ihannepainoonsa. Täytyykin pistää läski heti kiertoon koska se on merkki siitä, että rakkaus on kuollut.
Miehethän ei koskaan liho parisuhteessa
Vierailija kirjoitti:
Mikä hormonivajaus meidän nuoria miehiä ja vanhempiakin vaivaa? Onko todella niin että ei riitä ballsseja enää lähestyä naisia?
Ei me kaikki naiset olla hirviöitä ja anneta heti pakkeja ja syytä ahdistelusta.
Lähestytte vääränlaisia naisia. Näette vain karkkipaperikääreen mutta ette halua nähdä sisusta
Nettipoke ja seksilelut on paha kilpailija naisille ja niistä tulee koko ajan vaan parempia.
Kun olen ystävällinen ja avulias, niin onnistuu. Tähän saakka 90% iskemisestä on onnistunut.
Ja tietysti tulee niitä, jotka vokottelevat minua. Useimmiten suostun. Moni nainen on vailla kumppania ja kaipaavat sitä paljon.
Siitä en pidä, että jäävät roikkumaan jos en ole niin kiinnostunut. Lähettelevät kuvia ja videoita ( ei tuhmia).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisin taas pakit, ei kiitos, elän mainiosti ilman naista nykyään.
Tattia hakkaat mieluumin kuin hankkisit fyysinen ihmissuhteen ja kehittyisit ja kasvaisit ihmisenä, ookke.
Naisen vaatimukset ja miehen pitäisi "kehittyä", naisen ei.
Eli suomeksi sanottua miehen pitäisi alistua. Ei kiitos
Vierailija kirjoitti:
Minä en tee aloitetta, koska sinkkuus on parempi vaihtoehto kuin se mitä olisi saatavilla.
Olin naisten silmissä täysi nolla kolmekymppiseksi saakka. Sitten minusta kiinnostui muutamakin nainen, jotka kaikki täyttivät seuraavat:
- pituus reippaasti alle 160cm (sinänsä aivan sama minulle, mutta "miestä ylöspäin katseleminen" tuntuu hölmöltä fetissiltä kun olen itse lyhyehkö. Voisiko nainen syttyä jostain muusta asiasta minussa kuin pituuserosta?)
Näistä naisista peräti kolme oli sellaisia joista kiinnostuin nuorempana, mutta en saanut vastakaikua. Sitten he ottivat yhteyttä "muuten vaan" ja haussa olikin parisuhde. Tämä teille jotka vetoavat siihen, että mutku ne olivat eri naisia eivätkä tavanneet minua silloin nuTämä teille jotka vetoavat siihen, että mutku ne olivat eri naisia eivätkä tavanneet minua silloin nuorempana.
Minä en syty seksuaalisesti naisesta joka on reippaasti ylipainoinen, ja tankkimaisesta olemuksesta huolimatta haluaa olla pieni kaltaiseni lyhyehkön ja hoikan miehen kainalossa. Aiheuttaa lähinnä outoja fiiliksiä. Jos haluat olla pieni, miksi et hankkiudu sellaiseksi kun mahdollisuus olisi?
+ oli selvää että minä olin vaihtoehto B, kun seksikkäämmistä miehistä ei ollut isukeiksi.
Nyt minusta kiinnostuvat naiset ovat eronneita, ylipainoisia naisia joille minä olisin pääsylippu kaupungin vuokra-asunnosta.
Naiset joista kiinnostun, ovat vela-tuuliviirejä. Eivät vakiinnu, kenties koska ei olla perustamassa perhettä. Jos jotain puuhastelevat, niin minua komeampien miesten kanssa. Tai sitten hauskoja eronneita naisia, joiden exä oli minua komeampi ja menestyneempi, eikä siitä olla vaihtamassa alaspäin kun rahatilannekin on ok.
Sinkkuelämä taas on varsin hyvää. Rahatilanne on hyvä, työpaikka on hyvä. On harrastuksia ja kavereitakin näkee nyt kun monilla alkaa olemaan se pikkulapsivaihe ohi. En vaihda tätä naisen tarpeiden vuoksi, vaan naisen pitää olla minua kiinnostava. Eli fiksu, hauska, mukava ja seksuaalisesti haluttava. Tarvetta saada naista ei ole.
Juuri tämä takia olen itsekkin elänyt itsenäisesti ja yksin jo udeamman vuoden.
Kukaan nainen ei kiinnosta mua eikä tule kiinnostamaan koska haluan olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Näistä naisista peräti kolme oli sellaisia joista kiinnostuin nuorempana, mutta en saanut vastakaikua. Sitten he ottivat yhteyttä "muuten vaan" ja haussa olikin parisuhde. Tämä teille jotka vetoavat siihen, että mutku ne olivat eri naisia eivätkä tavanneet minua silloin nu
Tuo pituusjuttu on aika hämmentävä. Siis haluatko sä itseäsi pidempien naisten lähestyvän jotta sulle ei tulisi vainoharhaa siitä että nainen pitäisi pituuserostanne?
"Tuo pituusjuttu on aika hämmentävä. Siis haluatko sä itseäsi pidempien naisten lähestyvän jotta sulle ei tulisi vainoharhaa siitä että nainen pitäisi pituuserostanne?"
Olen eri kuin hän, jolta kysyt mutta myös itse pituusrajoitteisena (lue reilusti alle 169 cm) miehenä en laittaisi ollenkaan pahakseni, jos joku minua pidempi nainen osoiitaisi minua kohtaan enempikin kiinnostusta. - En väitä nyt, että kaikki naiset haluaisivat aina itseään pidemmän kumppanin mutta arkihavainnot tukevat vahvasti stiä, että syystä tai toisesta naisilla on itseään pidempi kumppani.
Ja ellei ole, niin osa naisista saattaa osoittaa sormella meitä lyhyempiä miehiä väittäenm syyn olevan meissä esittämällä, ettei itsetuntomme muka kestäsiti sitä, että meillä olisi itse pidempi kumppani. - Ikävä tietysti jos ovat tällaisiin miehiin ovattörmänneet.
Toisaalta mikä on kyllä ollut jännää, niin lähes yhtä paljon huomauttelua ja nälvintää pituudestani/ lyhytjasvuisuudestani olen saanut muilta miehiltä. Erityisen ikävää on ollut kun osa haluaa mieltää lyhytkasvuisuuteni merkitsevän myös sitä, että olen myös henkisesti jäänyt "alamittaiseksi"
Huokasu. Joskus tuntuu sille, että edelleen monin tavoin kumppanin halutaan olevan samaa kuin muutamakymmenen tuhat vuotta sitten. Vaikka 20t. takaista aikaan verrattuna on jotain elintavoissamme ja teknisessä kehityksessä saattanut muuttuakin.
Vierailija kirjoitti:
"Tuo pituusjuttu on aika hämmentävä. Siis haluatko sä itseäsi pidempien naisten lähestyvän jotta sulle ei tulisi vainoharhaa siitä että nainen pitäisi pituuserostanne?"
Olen eri kuin hän, jolta kysyt mutta myös itse pituusrajoitteisena (lue reilusti alle 169 cm) miehenä en laittaisi ollenkaan pahakseni, jos joku minua pidempi nainen osoiitaisi minua kohtaan enempikin kiinnostusta. - En väitä nyt, että kaikki naiset haluaisivat aina itseään pidemmän kumppanin mutta arkihavainnot tukevat vahvasti stiä, että syystä tai toisesta naisilla on itseään pidempi kumppani.
Ja ellei ole, niin osa naisista saattaa osoittaa sormella meitä lyhyempiä miehiä väittäenm syyn olevan meissä esittämällä, ettei itsetuntomme muka kestäsiti sitä, että meillä olisi itse pidempi kumppani. - Ikävä tietysti jos ovat tällaisiin miehiin ovattörmänneet.
Toisaalta mikä on kyllä ollut jännää, niin lähes yhtä paljon huomauttelua ja nälvin
Okei, kiitos kun selvensit. Silti tuntuu näin lyhyenä naisena vähän hankalalta tilanteelta, jos lyhyet miehet loukkaantuvat kun heitä lähestyy. Pitkän miehen kanssa tuntuisi taas vähän hullunkuriselta olla kun pitäisi tuoli hakea pussatakseen. Itseäni lyhyempiä miehiä taas ei juurikaan ole.
Vierailija kirjoitti:
En halua lapsia. Paras ehkäisykeino siihen on pitää housut jalassa, ja aina kun nainen katselee himoitsevasti, nostan varmuudeksi housut kainaloihin asti.
On myös meitä lapsia haluamattomia naisia, mutta toki aina varmempaa kiertää kaukaa housut kainaloissa. :-D
Koska naiset ei halua tulla häirityiksi, niin ei viitsi sit mennä puhumaan.
Näistä naisista peräti kolme oli sellaisia joista kiinnostuin nuorempana, mutta en saanut vastakaikua. Sitten he ottivat yhteyttä "muuten vaan" ja haussa olikin parisuhde. Tämä teille jotka vetoavat siihen, että mutku ne olivat eri naisia eivätkä tavanneet minua silloin nuorempana.
Minä en syty seksuaalisesti naisesta joka on reippaasti ylipainoinen, ja tankkimaisesta olemuksesta huolimatta haluaa olla pieni kaltaiseni lyhyehkön ja hoikan miehen kainalossa. Aiheuttaa lähinnä outoja fiiliksiä. Jos haluat olla pieni, miksi et hankkiudu sellaiseksi kun mahdollisuus olisi?
+ oli selvää että minä olin vaihtoehto B, kun seksikkäämmistä miehistä ei ollut isukeiksi.
Nyt minusta kiinnostuvat naiset ovat eronneita, ylipainoisia naisia joille minä olisin pääsylippu kaupungin vuokra-asunnosta.
Naiset joista kiinnostun, ovat vela-tuuliviirejä. Eivät vakiinnu, kenties koska ei olla perustamassa perhettä. Jos jotain puuhastelevat, niin minua komeampien miesten kanssa. Tai sitten hauskoja eronneita naisia, joiden exä oli minua komeampi ja menestyneempi, eikä siitä olla vaihtamassa alaspäin kun rahatilannekin on ok.
Sinkkuelämä taas on varsin hyvää. Rahatilanne on hyvä, työpaikka on hyvä. On harrastuksia ja kavereitakin näkee nyt kun monilla alkaa olemaan se pikkulapsivaihe ohi. En vaihda tätä naisen tarpeiden vuoksi, vaan naisen pitää olla minua kiinnostava. Eli fiksu, hauska, mukava ja seksuaalisesti haluttava. Tarvetta saada naista ei ole.