Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ET ole tehnyt aloitetta kiinnostavalle naiselle?

Vierailija
02.12.2023 |

Ev

Kommentit (219)

Vierailija
41/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle on huomattavasti helpompiakin keinoja tuhota itsensä kuin se että lähestyisi nykypäivänä naista kun mistään ei voi etukäteen tietää kokeeko nainen pelkän miehen läsnäolon ahdistavana jolloin jos mies sanoo vaikka päivää niin nainen haastaa oikeuteen ahdistelusta

Minusta tämä on naurettavaa. Ei tervehtiminen ja hymy ole ahdistelua. Ja yleensä kiinnostuksen näkee silmistä, ja katsooko vaikka perään uudemman kerran. Silloin voi jo koettaa aloittaa juttelua.

On melkoinen puupää jos ei huomaa, että toinen on vaikeana eikä innostu sananvaihdosta. JOS EI SIINÄ VAIHEESSA ÄLYÄ LOPETTAA, SE MENEE JO AHDISTELUKSI. jos ei tätä tajua, parempi että jättääkin kaiken yrittämisen. 

Miksi nainen näkisi vaivaa haastaa ketään mihinkään, jos joku normaalisti aloittaa keskustelun? Turha tekosyy tuo "olen kohta oikeudessa"

Miehenä tervehdin ja juttelen aina reippaasti, sekä hymyilen ja yritän näyttää hyväntuuliselta kohdatessani ihmisiä. Jostain syystä naiset ottavat sen helposti iskurityksenä ja yleensä alkavat heti kertoa miehestään ja lapsistaan selvästi siten, että ymmärtäisin lopettaa flirttailuni. Ikävä kyllä en yritä flirttailla. Aika ärsyttävää, koska tätä tapahtuu usein.

Vierailija
42/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun saa sadannen kerran vastaukseksi 'ei', niin suurin motivaatio katoaa. Mutta ethän sinä naisena tätä voi ymmärtää.

Olet kerennyt olemaan kiinnostunut jo sadasta naisesta? Miksi niin monesta? Minä olen elämäni aikana ollut kiinnostunut alle kymmenestä miehestä. Pitääkö vain joku saada, ei niin väliä ketä?

Kiinnostusta on eri asteista. Joskus pitää vain yrittää lähestyä ihmistä joka näyttää ulkoisesti puoleensavetävältä, vaikka mitään muuta et toisesta tietäisikään, jos parisuhdetta kaipaa. Ei kaikki tapaa kiinnostavan oloisia ihmisiä normaalissa elämässä kovinkaan usein. Kyse lähestymisissä siis tutustumisen yrittämisestä, ei vielä sen enemmästä.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli liian kaunis minulle. Otin ihan rumanpuolisen. Ei tarvinnut jännittää.

Vierailija
44/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on mikro"se", ei paljoa ole resurssia tehdä aloitteita.

Vierailija
45/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin viimeksi joskus 2011-12 kun pääsin tutustumaan opiskeluryhmäni naiseen.

Oltiin samoissa työssäoppimispaikoissa ja käytin kaikki tilanteet hyödykseni että pääsisin viettämään aikaa hänen kanssaan.

Hän jutteli ihan kivasti, mutta kaikesta näkyi se, että kiinnostusta minuun ei löytynyt.

Esim kun ehdotin kerran, että tulisin käymään hänen työssäoppimispaikalleen niin hän vastasi, että tule vain mutta itse en ole siellä silloin. Eli samalla kun itse yritin tehdä kaikkeni, että vietettäisiin aikaa yhdessä niin hänelle oli ok, että tulen sinne silloin kun hän ei ole siellä :D Minun ainut intressi oli tulla sinne hänen takia.

En tehnyt lopulta mitään aloitetta.

Vierailija
46/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun saa sadannen kerran vastaukseksi 'ei', niin suurin motivaatio katoaa. Mutta ethän sinä naisena tätä voi ymmärtää.

Olet kerennyt olemaan kiinnostunut jo sadasta naisesta? Miksi niin monesta? Minä olen elämäni aikana ollut kiinnostunut alle kymmenestä miehestä. Pitääkö vain joku saada, ei niin väliä ketä?

Kiinnostusta on eri asteista. Joskus pitää vain yrittää lähestyä ihmistä joka näyttää ulkoisesti puoleensavetävältä, vaikka mitään muuta et toisesta tietäisikään, jos parisuhdetta kaipaa. Ei kaikki tapaa kiinnostavan oloisia ihmisiä normaalissa elämässä kovinkaan usein. Kyse lähestymisissä siis tutustumisen yrittämisestä, ei vielä sen enemmästä.

-eri

Näin juuri. Ei tässä tarkoiteta sitä, että odotetaan varmaa vuosisadan rakkaustarinaa vaan kiinnostusta josta toivotaan

kehkeytyvän toivomansa suhde. Olkoot sitten yhdenyön tai loppuelämän suhde.

10 vuotta ja kiinnostunut kymmenestä naisesta tekee jo 100kpl. Eihän tämä tee vielä edes sitä, että lähestyisi naista kerran kuukaudessa. Tässä ajassa on voinut olla lyhyempiä suhteita, mutta ei tuo niin uskomatonta ole mitä joku aiemmin ihmetteli.

Vierailija
47/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla ihmisillä on epävarmuuksia. Aloitteiden tekeminen oikeasti kiinnostavalle nostaa kaikki ne epävarmuudet pintaan ja pakkien saaminen voi olla henkisesti ihan äärimmäinen tuomio. Sen takia on helpompaa lähestyä ei-kiinnostavia tai vähemmän kiinnostavia.

Vierailija
48/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan naiset ei ole kiinnostavia kaikkineen vaatimuksineen kun suurin osa naisista vaatii jonkun asteista provider suhdetta jossa miehellä on vain tarjoajan ja maksajan rooli eikä naiselta tule miehelle mitään kiitosta kaikista niistä asioista mitä mieheltä vaatii. Suomi on siinä mielessä sairas yhteiskunta kun miehiltä vaaditaan modernia tasa-arvo ajattelua ja naiset vaativat paluuta pimeään keskiaikaan jossa mies asetetaan perinteiseen sukupuolirooliin palvelemaan naista ja tämän todistaa sen että ainoastaan siinä vaiheessa kun nainen on rikkaampi vaaditaan 50/50 suhdetta mutta jos mies on rikkaampi hyvin harva nainen suostuu 50/50 suhteeseen kun pitäähän naisten joka välissä hyötyä miehestä

Mikään suhde ei ole ikinä 50/50.

Vierailija
49/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettekö aloitteita ventovieraille? En itse osaa edes kuvitella miten tuo toimisi. Kai olen liian introvertti.

Töissä taas ei ole mitään järkeä yrittää tehdä mitään tuttavuutta että työpaikka ei lähde alta.

Vierailija
50/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee koska nainen ei ole kiinnostunut minusta.

Vierailija
51/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut puitteet on kunnossa, mutta masennuksesta en vaan pääse eroon ja saa päätä kuntoon.

Tämän takia en edes yritä. Kuka nainen haluaa masentuneen miehen? Lisäksi en itse halua mahdollinen kivireki toiselle tai, että toinen joutuu pahimmillaan olemaan palkaton terapeutti. En halua olla taakka.

Joten parempi toistaiseksi olla itsekseen ja tyytyä halityynyyn kosketuksen kaipuussa.

Vierailija
52/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse parisuhteessa.

Vierailija
53/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt vaikka kuinka monta kertaa, onnistuneestikin (score!), mutta vaimo jaksoi aina urputtaa niistä, niin en nyt sitten viime aikoina ole enää viitsinyt. Ihme hiekkapimpero nillittäjä.

Vierailija
54/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teettekö aloitteita ventovieraille? En itse osaa edes kuvitella miten tuo toimisi. Kai olen liian introvertti.

Töissä taas ei ole mitään järkeä yrittää tehdä mitään tuttavuutta että työpaikka ei lähde alta.

Pakko jos ei tuttujen kautta onnistu.

Juttelemaan vain. Välillä tulee epäonnistumisia mutta niistäkin kertyy kokemusta joka auttaa myöhemmin.

Eikä tämä tarkoita sitä, että häiriköidään ketään. Normaali keskusteluyritys josta peräännytään mikäli tilanne näyttää ettei se toimi.

Vierailija
55/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on hoikka ja kauniskin = ei mahdollisuuksia.

Vierailija
56/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On turhan pullukka vaikka kiva onkin. Kiinnostaa joo mutta ei kuitenkaan niin että saisi viisaria värähtämään.

Teet virheen, sillä laihdun aina rakastuessani, kun unohdan syödä. Entäs jos rakastuisinkin sinuun, ja minusta tulisikin upeus?

Vierailija
57/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ollut tai oletko tällä hetkellä pitkässä suhteessa?

Syitä: Ei halua olla yksin, ei oleta että on olemassa se oikea vaan niitä on monta, Voi olla laaja naismaku. Ei tarvitse lokeroitua yhden naisen ihmiseksi, on luonteeltaan helposti ihastuva. Syitä riittää niin paljon kuin on erilaisia ihmisiäkin.

Vierailija
58/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syitä: Ei halua olla yksin, ei oleta että on olemassa se oikea vaan niitä on monta, Voi olla laaja naismaku. Ei tarvitse lokeroitua yhden naisen ihmiseksi, on luonteeltaan helposti ihastuva. Syitä riittää niin paljon kuin on erilaisia ihmisiäkin.

Vierailija
59/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran polttanut siipeni

Vierailija
60/219 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin 16 vuotiaaksi asti pelätä kohdata tyttöjä yhtään läheisemmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan