Miksi ET ole tehnyt aloitetta kiinnostavalle naiselle?
Kommentit (219)
Seksityöntekijän palvelukset tulee halvemmaksi, kuitenkin.
- Happy Ending -
Aika huvittavaa että naiset vielä nykypäivänäkin vaikka varmasti näkee miten naiset kohtelevat miehiä kuvittelevat naisten olevan tavoittelun arvoisia palkintoja
Mulla ei ole kuin ulkonäkö ja hyvät käytöstavat, muuten ei mitään annettavaa kenellekään. Varustuksessakaan ei kehumista, seksitaidot surkeat.
Lopetin lähestymiset jo v2000 alussa. En halua naista joka leikkii kylmää kuumaa, niin aina käy. Peleillä ette saa ketään, enkä minäkään jaksa pelejänne. Leikkikää muiden kanssa.
-M47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle on huomattavasti helpompiakin keinoja tuhota itsensä kuin se että lähestyisi nykypäivänä naista kun mistään ei voi etukäteen tietää kokeeko nainen pelkän miehen läsnäolon ahdistavana jolloin jos mies sanoo vaikka päivää niin nainen haastaa oikeuteen ahdistelusta
Minusta tämä on naurettavaa. Ei tervehtiminen ja hymy ole ahdistelua. Ja yleensä kiinnostuksen näkee silmistä, ja katsooko vaikka perään uudemman kerran. Silloin voi jo koettaa aloittaa juttelua.
On melkoinen puupää jos ei huomaa, että toinen on vaikeana eikä innostu sananvaihdosta. JOS EI SIINÄ VAIHEESSA ÄLYÄ LOPETTAA, SE MENEE JO AHDISTELUKSI. jos ei tätä tajua, parempi että jättääkin kaiken yrittämisen.
Miksi nainen näkisi vaivaa haastaa ketään mihinkään, jos joku normaalisti aloittaa keskustelun? Turha tekosyy tuo "olen kohta oikeudessa"
Mikä sinä olet olevinasi kyseenalaistamaan naisten kokemukset ahdistelusta?
Siis oikeasti?!!
🤢 Ehkäisypillereitä syövät naiset haisee pahalta
Koska en ole idiootti. Hän on varattu, hetero ja lisäksi työkaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle on huomattavasti helpompiakin keinoja tuhota itsensä kuin se että lähestyisi nykypäivänä naista kun mistään ei voi etukäteen tietää kokeeko nainen pelkän miehen läsnäolon ahdistavana jolloin jos mies sanoo vaikka päivää niin nainen haastaa oikeuteen ahdistelusta
Minusta tämä on naurettavaa. Ei tervehtiminen ja hymy ole ahdistelua. Ja yleensä kiinnostuksen näkee silmistä, ja katsooko vaikka perään uudemman kerran. Silloin voi jo koettaa aloittaa juttelua.
On melkoinen puupää jos ei huomaa, että toinen on vaikeana eikä innostu sananvaihdosta. JOS EI SIINÄ VAIHEESSA ÄLYÄ LOPETTAA, SE MENEE JO AHDISTELUKSI. jos ei tätä tajua, parempi että jättääkin kaiken yrittämisen.
Miksi nainen näkisi vaivaa haastaa ketään mihinkään, jos joku normaalisti aloittaa keskustelun? Turha tekosyy tuo "olen kohta oikeudessa"
Nimenomaan näin, että "kiinnostuksen näkee silmistä". Vika onkin siinä, että miehet katsovat naista tuntosarvella, eivät silmillä. Ja jos katsovat silmillään, ne ovat joko naisen tisseissä tai perseessä, mikä sekin juontaa siihen tuntosarveen.
Minua etoo vielä kuukausia myöhemminkin se, että pelkäksi työtoveriksi ja puolitutuksi luulemani mies olikin kehitellyt päässään jotain romanttisia kuvitelmiaan minusta ja hänestä, vaikka emme olleet keskenämme edes missään tekemisissä. Mutta humps! Kahden vuoden jälkeen, kun näin hänet, tämä toveri pöllähtää yhtäkkiä eteeni täynnä testosteronia ja itsevarmuutta ja luuli, että minäkin olisin hänestä kiinnostunut. 🤢 Mahdanko ikinä toipua.
Vierailija kirjoitti:
Seksityöntekijän palvelukset tulee halvemmaksi, kuitenkin.
- Happy Ending -
Ja siivouspalvelutkin voi ostaa. Ja pitopalvelun. Siinä ne ovatkin, mihin mies naisen tarvitsee.
Ihan läpällä laitan tähän ketjuun, että "Kyllä nykypäivänä Nainenkin voi olla aloitteellinen". Mutta tuo oli siis huumoria.
Kyllä olen tehnyt kiinnostavalle naiselle aloitteen. En harrasta varattuja, joten joskus naisen statuksen tunnistaminen ei ole niin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä suomalaiset naiset on niin itsekkäitä, omahyväisiä ja epätasa-arvoisia miesten vihaajia niin lähes joka nainen menettää kiinnostavuutensa edellä mainituilla. Naiset kun ei kykene ajattelemaan että miehet ja naiset on tasa-arvoisia ja naiset ei todellakaan kohtele miehiä ja naisia tasa-arvoisesti
Cindynkö kaltainen nainen on ihanampi? Cindy tuli ex-miehensä mukana Keski-Afrikasta. Esiintyi nykyiselle (nyttemmin exä) miehelleen rahasta. https://m.youtube.com/results?sp=mAEA&search_query=Cindy+sugarbaby
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan naiset ei ole kiinnostavia kaikkineen vaatimuksineen kun suurin osa naisista vaatii jonkun asteista provider suhdetta jossa miehellä on vain tarjoajan ja maksajan rooli eikä naiselta tule miehelle mitään kiitosta kaikista niistä asioista mitä mieheltä vaatii. Suomi on siinä mielessä sairas yhteiskunta kun miehiltä vaaditaan modernia tasa-arvo ajattelua ja naiset vaativat paluuta pimeään keskiaikaan jossa mies asetetaan perinteiseen sukupuolirooliin palvelemaan naista ja tämän todistaa sen että ainoastaan siinä vaiheessa kun nainen on rikkaampi vaaditaan 50/50 suhdetta mutta jos mies on rikkaampi hyvin harva nainen suostuu 50/50 suhteeseen kun pitäähän naisten joka välissä hyötyä miehestä
Classical Abby sanoi "rakastavan" kotirouvan asemassa monien kotirouvien (mukaanlukien tuonnit) kokevansa olevansa työpaikassa. Et sä osta ketään rakastamaan sua. Ostat työntekijän.
Olen kiltti ja kunnollinen en voi tehdä naisille alotteita.
Siksi koska hän on ystäväni enkä halunnut pilata hänen elämäänsä yrittämällä iskeä. Mieluummin olen ystävä kuin ex hänelle.
Vaikka onkin todella kiinnostava ja haluttava nainen niin sen tiedän että sen verran erilaisia ihmisinä ollaan että yhteiselo ei olisi onnistunut. Siksi en halunnut pilata elämäänsä. Edelleen kyllä pyörii ajatuksissani jatkuvasti vaikka molemmilla onkin nykyään omat perhe-elämät.
Joutuisin jatkamaan pakkien jälkeen työskentelyä samassa paikassa. Liikaa menetettävää.
Koska tiedän, etten loppupeleissä riittäisi hänelle. Olemme niin erilaisia. Kipinämme on puhtaasti fyysistä. Tai no, huumorimmekin kohtaa. En halua rikkoa itseäni enää yhtään enempää vääränlaisia naisia tapailemalla.
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun saa sadannen kerran vastaukseksi 'ei', niin suurin motivaatio katoaa. Mutta ethän sinä naisena tätä voi ymmärtää.
Olet kerennyt olemaan kiinnostunut jo sadasta naisesta? Miksi niin monesta? Minä olen elämäni aikana ollut kiinnostunut alle kymmenestä miehestä. Pitääkö vain joku saada, ei niin väliä ketä?
Olen tehnyt. Hän vain hymyili ja kuittasi asian huumorilla.
Teki ihan fiks usti, jos ei ole kiinno stunut. Mitä siinä enempää n öy. ryyttämään.
(ihme moderointia)
Nykyajan naiset ei ole kiinnostavia kaikkineen vaatimuksineen kun suurin osa naisista vaatii jonkun asteista provider suhdetta jossa miehellä on vain tarjoajan ja maksajan rooli eikä naiselta tule miehelle mitään kiitosta kaikista niistä asioista mitä mieheltä vaatii. Suomi on siinä mielessä sairas yhteiskunta kun miehiltä vaaditaan modernia tasa-arvo ajattelua ja naiset vaativat paluuta pimeään keskiaikaan jossa mies asetetaan perinteiseen sukupuolirooliin palvelemaan naista ja tämän todistaa sen että ainoastaan siinä vaiheessa kun nainen on rikkaampi vaaditaan 50/50 suhdetta mutta jos mies on rikkaampi hyvin harva nainen suostuu 50/50 suhteeseen kun pitäähän naisten joka välissä hyötyä miehestä