Olen nyt nostanut tasoani jo 4 vuotta, mutta edelleen tinderissä tulevat tykkäykset lähinnä itkettävät
Mitä oikein teen nyt?
4 pitkää vuotta olen nostanut tasoani, ja onnistunutkin siinä kiitettävästi...Nykyään on vartaloni erittäin treenattu, pukeudun tyylikkäästi, varallisuutta on, hiukset/iho/hampaat huippukunnossa, tinderkuvat ovat tarkoin harkittuja, en polta tai juo, olen mukava kaikille ja kohtelen heitä kuten itseäni kohtelisin, olen hankkinut uudia harrastuksia, jne...
Mutta silti tinderissä minusta tykkäävät naiset ovat sellaisia jotka eivät herätä minussa minkäänlaista kiinnostusta. Erittäin paljon on esim. Reilusti ylipainoisia vaikka itse tosiaan olen huippukunnossa.
Täm alkaa olla epätoivoista, kun ikääkin on jo 34. Löydänkö koskaan ketään kiinnostavaa johon ihastun ja rakastun, vai onko kohtaloni ottaa joku ketä kohtaan tunnen jopa hieman inhoa?
Kommentit (223)
Lihaviata 30 vuotiaista naisista ei saa parisuhde kelpoisia. Mieluummin hyvin säilynyt 45 nainen.
Hyvätasoiset naiset eivät ole missään tinderissä. He löytävät miehiä muualtakin. Olen ollut sinkkuna aikuisiällä yhteensä ehkä vuoden ja aina on uusi kumppani löytynyt helposti. Nyt olen jo tosin onnellisesti naimisissa mutta jos joskus ero tulee niin tuskin tinderiä silloinkaan kokeilen.
Tinderistä ei naisetkaan löydä kunnollisia miehiä. Neuvoisin lähestymään naisia IRL. Tuo sovellus hajottaa pään keltä tahansa.
Olet liian säälittävä ja epätoivoinen. Lopeta vinkuminen ja keskity vaihteeksi johonkin muuhun. Opettele viihtymään omassa seurassasi.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis, hoikka, empaattinen ja hyvällä huumorintajulla varustettu korkeasti koulutettu ja hyvätuloinen nainen, yleisesti ottaen ns."haluttu" nainen. Olen tutustunut nyt sinkkuna ollessani miehiin, jotka ovat olleet ulkonäöltään ja koulutus- sekä tulotasoltaan ihan laidasta laitaan. On ollut lyhyttä, pitkää, korkeasti koulutettua, boheemia pilvenpolttelijaa jne., en siis ole ollut nirso sen suhteen että kenelle annan mahdollisuuden, jos vaan kemiaa on ollut ja ihminen on herättänyt mielenkiintoni.
Se mihin kaikkien näiden miesten kohdalla mielenkiintoni on ennemmin tai myöhemmin karissut, on empatian puute ja/tai konfliktinratkaisutaitojen puute. Miesten on jostain syystä hyvin vaikea sietää naisen asettamia rajoja tapailuissa, ja ymmärtää että naisellakin on tarpeita ja vaatimuksia. Ja nämä tarpeet ja vaatimukset eivät ole itselläni mitään "kuu ja tähdet taivaalta", vaan ihan vaan 1) molemminpuolinen kunnioitus ja arvostus puheissa ja koh
oho, ihan kuin minun ajatuksia
Mitäkö teet? No varmaan selailet sitä kataloogia lopun elämääsi ja unohdat yhä täydellisemmin, mitä oikea vuorovaikutus on. Kannattaa hankkia kissa.
Pinnallisuus ja piiloaggressiivisuus paistaa jo noin lyhyestä tekstistä. En ihmettele, ettei onnistu.
Olet ap nirso valittaja, ja elät prinsessaharhoissa. Olisit tyytyväinen siihen että saat tykkäyksiä.
Naisiakin aina haukutaan nirsoiksi, jos joku mies ei heille kelpaa. Miehiäkin täytyy koskea samat säännöt.
Ei sinulla ap ole mitään oikeutta itseäsi 15 vuotta nuorempaan mallikaunottareen. Oma vikasi, jos tykkäyksiä antaneet naiset eivät sinulle kelpaa. Olet liian nirso.
Vierailija kirjoitti:
Mitäkö teet? No varmaan selailet sitä kataloogia lopun elämääsi ja unohdat yhä täydellisemmin, mitä oikea vuorovaikutus on. Kannattaa hankkia kissa.
Ei toi hoitaisi kissaa hyvin, parempi kun valaisee hampaansa vaan uudelleen ja jatkaa väninää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvätasoiset naiset eivät ole missään tinderissä. He löytävät miehiä muualtakin. Olen ollut sinkkuna aikuisiällä yhteensä ehkä vuoden ja aina on uusi kumppani löytynyt helposti. Nyt olen jo tosin onnellisesti naimisissa mutta jos joskus ero tulee niin tuskin tinderiä silloinkaan kokeilen.
Eli et ole ikinä ollut edes sinkkuna. Eli elänyt yksin ilman kumppania vuosia
"Millenniaalin näkökulmasta ap antaa jotkut American Psycho - vibat.
Tyyppi alkoi treenaamaan että saisi matcheja.
Tyyppi alkoi puunaamaan itseään että saisi matcheja.
Tyyppi haali omaisuutta että saisi matcheja.
Tyyppi stailasi tietynlaisia kuvia että saisi matcheja.
Olisi tosi puistattavaa tapailla tyyppiä josta paljastuisi että se on pitkään rakennellut keinotekoista kulissia houkutellakseen tietynlaisia naisia. Kenen ihmeen kanssa se seurustelu sitten alkaa? Sen rakennetun kulissin? Mistä alkaa sen oikea persoona ja mistä se päälleliimattu julkisivu?"
Tämä, tämä ja vielä kerran tämä. Tämä on se syy miksi tämänkaltaiset miehet nostattavat niskavillat pystyyn. Minä ansaitsisin kauniin naisen, koska minulla on ominaisuudet x, y, z. Miksi en saa sellaista naista kuin haluan, vaikka tein asioita a, b, c, joista naiset kuulemma pitävät. Että nämä mielestäni liian rumat naiset kehtaavatkin tykätä minusta, eivätkö he tajua mikä aarre minä olen???
Käväisin itsekin Tinderissä joku vuosi sitten ja en todellakaan ottanut tykkäyksiä näin vakavasti. Toki en nähnyt edes minusta tykkääviä kuin matchin tai super liken muodossa. En kuitenkaan loukkaantunut tai itkenyt kenenkään tykkäyksestä vaikka ko. mies ei olisikaan ollut yhtään tyyliseni. Sain aika vähän matcheja ja vielä vähemmän viestejä/vastauksia viesteihini, enkä lopulta löytänyt sieltä ketään, mutta mitä sitten? Elämäni ei riipu miesten huomiosta tai suosiostani deittailumarkkinoilla.
Onpa muuten kiva näin jälkeenpäin tajuta että siinä hiljaisten joukossa oli sit varmaan näitä jotka loukkaantuivat ja joita ITKETTI kun minunkaltaiseni liian ruma nainen laittoi sydämen. He kun olisivat ANSAINNEET tykkäyksiä, huomiota ja ennen kaikkea sitä seksiä huippukaunottarilta, olivathan he käyneet salilla ja vaatteitakin valinneet kuvaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis, hoikka, empaattinen ja hyvällä huumorintajulla varustettu korkeasti koulutettu ja hyvätuloinen nainen, yleisesti ottaen ns."haluttu" nainen. Olen tutustunut nyt sinkkuna ollessani miehiin, jotka ovat olleet ulkonäöltään ja koulutus- sekä tulotasoltaan ihan laidasta laitaan. On ollut lyhyttä, pitkää, korkeasti koulutettua, boheemia pilvenpolttelijaa jne., en siis ole ollut nirso sen suhteen että kenelle annan mahdollisuuden, jos vaan kemiaa on ollut ja ihminen on herättänyt mielenkiintoni.
Se mihin kaikkien näiden miesten kohdalla mielenkiintoni on ennemmin tai myöhemmin karissut, on empatian puute ja/tai konfliktinratkaisutaitojen puute. Miesten on jostain syystä hyvin vaikea sietää naisen asettamia rajoja tapailuissa, ja ymmärtää että naisellakin on tarpeita ja vaatimuksia. Ja nämä tarpeet ja vaatimukset eivät ole itselläni mitään "kuu ja tähdet taivaalta", vaan ihan vaan 1) mol
Juu, luulen että nämä ovat aika universaaleja mieltymyksiä "tasokkaaksi" miellettyjen naisten keskuudessa. Ja siis sanoisin että juurikin henkiseltä tasoltaan tasokkaiden, ei "pintaliito" tasokkaiden. Mutta kohtaamattomuusongelma miesten ja naisten välillä taitaakin piillä juuri tässä, että miehet luulevat tasokkaiden naisten arvostavan ihan eri asioita, mitä oikeasti arvostavat. Nämä pinnalliset asiat mitä ap:kin aloituksessaan luetteli, ovat niitä kriteereitä joilla ns. "pintaliito"tasokkaat naiset etsivät miestä, ehkä tällaiseen "provider"-tyyppiseen suhteeseen, en tiedä. Mutta henkisellä tasolla tasokkaat naiset etsivät henkisiltä ominaisuuksiltaan tasaveroista ja kunnioittavaa kumppania. Eivät rahaa, statusta tai valkoisia hampaita.
Heh heh. Pinnallisella on surkea loppu.
Vierailija kirjoitti:
Se mihin kaikkien näiden miesten kohdalla mielenkiintoni on ennemmin tai myöhemmin karissut, on empatian puute ja/tai konfliktinratkaisutaitojen puute. Miesten on jostain syystä hyvin vaikea sietää naisen asettamia rajoja tapailuissa, ja ymmärtää että naisellakin on tarpeita ja vaatimuksia. Ja nämä tarpeet ja vaatimukset eivät ole itselläni mitään "kuu ja tähdet taivaalta", vaan ihan vaan 1) molemminpuolinen kunnioitus ja arvostus puheissa ja koh
Lisääkö tunneälyn, empatian ja konfliktinratkaisutaitojen kehittäminen kemiaa ja seksuaalista vetovoimaa?
Vierailija kirjoitti:
Se mihin kaikkien näiden miesten kohdalla mielenkiintoni on ennemmin tai myöhemmin karissut, on empatian puute ja/tai konfliktinratkaisutaitojen puute. Miesten on jostain syystä hyvin vaikea sietää naisen asettamia rajoja tapailuissa, ja ymmärtää että naisellakin on tarpeita ja vaatimuksia. Ja nämä tarpeet ja vaatimukset eivät ole itselläni mitään "kuu ja tähdet taivaalta", vaan ihan vaan 1) molemminpuolinen kunnioitus ja arvostus puheissa ja kohtelussa
2) sovituista asioista kiinni pitäminen eli siis luotettavuus 3) avoin ja johdonmukainen kommunikaatio sekä tunneilmapiiri.
Eli oma suositukseni on kehittää omaa tunneälyään sekä yleisesti ottaen muiden ihmisten kunnioittavaa käytöstä, sekä kykyä nähdä naiset ihmisinä, eikä minään palkintona johon olet oikeutettu kun vaan täytät ulkoiset kriteerit x ja y. Itse etsin parisuhteeseen miestä, joka on ensisijaisesti ystävä, mutta jonka kanssa on myös kemiaa ja seksuaalista vetovoimaa. Muilla asioilla ei ole loppujen lopuksi merkitystä.
Sinä et ole mitenkään haluttu ja kaltaisesi "feministin" takia en kehitä itsessäni yhtään mitään.
Kuulepa ap. Tähän ikään (49v) olen oppinut että miehen mitta ei ole materialistiset ja pinnalliset ominaisuudet, kuten ei naisenkaan.
Ihan sama kuinka paljon miehellä on rahaa, millainen auto, mikä rasvaprosentti punttisalitreenien jälkeen hauiksessa.
Ainoa mikä oikeasti merkitsee miehessä on tietyt ilmaiseksi saavutettavat ominaisuudet eli uskollisuus, naisen kunnioittaminen ja hyvä kohteleminen, rehellisyys, avuliaisuus, kohteliaisuus. Jos sen lisäksi on talous ja mielenterveys normaalit, sekä mies pitää hygieniasta ja kodin siisteydestä huolta niin varmasti tärppää.
Minä ole nainen, sinkku ja Suomen mittapuun mukaan rikas. Omaisuus on tällä hetkellä miljoonissa mutta et näe sitä ulkoa. Traagisten elämänkokemusten myötä olen ymmärtänyt että omaisuuteni ei tuo onnea vaan onni tulee ilmaisista asioista.
tinderissä paljon yh-äitejä yms roskaa, oikea tasosi on korkeampi, kuin siellä
Anna niille naisille mahdollisuus. Ei siinä mitään menetä.
Se mihin kaikkien näiden miesten kohdalla mielenkiintoni on ennemmin tai myöhemmin karissut, on empatian puute ja/tai konfliktinratkaisutaitojen puute. Miesten on jostain syystä hyvin vaikea sietää naisen asettamia rajoja tapailuissa, ja ymmärtää että naisellakin on tarpeita ja vaatimuksia. Ja nämä tarpeet ja vaatimukset eivät ole itselläni mitään "kuu ja tähdet taivaalta", vaan ihan vaan 1) molemminpuolinen kunnioitus ja arvostus puheissa ja kohtelussa 2) sovituista asioista kiinni pitäminen eli siis luotettavuus 3) avoin ja johdonmukainen kommunikaatio sekä tunneilmapiiri.
Eli oma suositukseni on kehittää omaa tunneälyään sekä yleisesti ottaen muiden ihmisten kunnioittavaa käytöstä, sekä kykyä nähdä naiset ihmisinä, eikä minään palkintona johon olet oikeutettu kun vaan täytät ulkoiset kriteerit x ja y. Itse etsin parisuhteeseen miestä, joka on ensisijaisesti ystävä, mutta jonka kanssa on myös kemiaa ja seksuaalista vetovoimaa. Muilla asioilla ei ole loppujen lopuksi merkitystä.