Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nyt nostanut tasoani jo 4 vuotta, mutta edelleen tinderissä tulevat tykkäykset lähinnä itkettävät

Vierailija
02.12.2023 |

Mitä oikein teen nyt?

4 pitkää vuotta olen nostanut tasoani, ja onnistunutkin siinä kiitettävästi...Nykyään on vartaloni erittäin treenattu, pukeudun tyylikkäästi, varallisuutta on, hiukset/iho/hampaat huippukunnossa, tinderkuvat ovat tarkoin harkittuja, en polta tai juo, olen mukava kaikille ja kohtelen heitä kuten itseäni kohtelisin, olen hankkinut uudia harrastuksia, jne...

Mutta silti tinderissä minusta tykkäävät naiset ovat sellaisia jotka eivät herätä minussa minkäänlaista kiinnostusta. Erittäin paljon on esim. Reilusti ylipainoisia vaikka itse tosiaan olen huippukunnossa.

Täm alkaa olla epätoivoista, kun ikääkin on jo 34. Löydänkö koskaan ketään kiinnostavaa johon ihastun ja rakastun, vai onko kohtaloni ottaa joku ketä kohtaan tunnen jopa hieman inhoa?

Kommentit (223)

Vierailija
61/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on ruma naama, niin et tee sillä treenatulla kropalla mitään. Kasvoihin ihastutaan ja muu on sitten mahdollista plussaa.

Vierailija
62/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu lihavilta naisilta tulee tykkäyksiä vaikka olen itse hyväkuntoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki haluun bbw-tyttöjen tykkäykset, pitää vissiin alkaa treenaa, ei dadbod oo kovin hot 

Vierailija
64/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ottaisit jonkun jota kohtaan tunnet inhoa? Ei kuulosta kovin reilulta toistakaan ihmistä kohtaan, hänhän tuhlaisi kenties vuosia kanssasi. 

Ai niin se taso. Unohdit kehittää sitä tärkeintä. Luonnettasi. 

Näkyykö luonne kuvissa tai biossa jotenkin noin selkeästi?

Vierailija
65/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista naisista siis itse Tinderissä tykkäät, siis kuinka paljon nuorempia? Mahdollisesti jotain 18-28 -vuotiaita beibejä keräämässä IG-seuraajia? Itse olen sun ikäluokkaa oleva sinkkunainen ja poistuin Tinderistä jo ajat sitten. 

Vierailija
66/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kukaan kiinnostava nainen ei kiinnostu sinusta irl saati Tinderissa niin joku on sinussa vikana. Aloituksen perusteella voisi arvailla mika se on. Et tajua naisista yhtaan mitaan ja se paistaa lapi.

Mikset nyt vaan tyydy olemaan sinkkuna. Parisuhde ei ole sinua varten.

Aika julmaa, kun hyvin ymmärrät, että parisuhde tarjoaa paljon ja sellaista mitä muut ihmissuhteet eivät pysty tarjoamaan

Vierailija
67/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisista naisista siis itse Tinderissä tykkäät, siis kuinka paljon nuorempia? Mahdollisesti jotain 18-28 -vuotiaita beibejä keräämässä IG-seuraajia? Itse olen sun ikäluokkaa oleva sinkkunainen ja poistuin Tinderistä jo ajat sitten. 

Tyypillinen mies- tykkää kaikista naisista, ja sitten itkee, kun ne tykkää takaisin. Hänestä ja muista miehistä saa tykätä vain korkeintaan 22- vuotiaat barbinuket, muitten tykkäykset on loukkauksia.

Huomenna sitten vähintään yksi itku- potku- raivari- ketju täällä, missä miehet itkee, kun naiset on niin nirsoja, ja Tinderissä ei tule tykkäyksiä. 

Vierailija
68/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosantisi perusteella olet käyttänyt 4 vuotta Tinderin selailuun ottamatta yhteyttä keneenkään. Sitä ei voi kutsua vaivannäöksi. Lähipiirissä oli oikeasti miehiä jotka toimivat tällä tavalla, valittivat miten unelmanainen ei suurin piirtein tule kotiovelta hakemaan :DDD

Vierailija
69/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeasti Ap, jos toi pitää paikkaansa, että tykkäät ihan kaikista ja sitten kehtaat marista siitä kun ylipainoiset tykkää susta, niin ihan oikeasti unohda hetkeksi sali ja hanki apua siihen luonnehäiriöön.  

Vierailija
70/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile muualta kuin sovellus tai netti. Ellei some. Ehkä joku messutapahtuma tai aihealue mistä pidät pitkällä tähtäimellä. Onko jokin yhteinen juttu. Vai pidätkö urheilusta. Minkätyyppinen hlö olisi sopiva sulle. Entä ulkomaat.

Vierailija
71/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussitaanhuora.

Keke 65

Vierailija
72/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ihmisiä pitäis tavata ihan livenä?

Vierailija
73/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää ilmoitukseesi kirjoittamasi aloitusteksti, niin - ainakaan - ylipainoiset naiset eivät enää ota sinuun yhteyttä. 

Kannattaa heti kertoa muille, että näyttää uskomattoman upealta, jos he eivät ymmärrä tilannetta valokuvistasi. 

Pahoittelen, että minua huvittaa.

Sinun mielestäsi liikunnallisen ja huippukuntoisen miehen tulisi ottaa joku sohvaperuna ja 60kg ylipainoinen nainen?

Ovatko he mielestäsi "samalla tasolla" ?

Olen eri, mutta ehkä heidän mielestään ovat. Minulle ainakin on epäselvää, kuka on minkäkin tasoinen, ja jos ajattelen asiaa, niin koen "itseni tasoiseksi" sellaisen, joka on minusta kiinnostava ja jota kohtaan voisin tuntea seksuaalista vetoa. En siis osaa yksittäisestä miehestä sanoa, onko hän jonkin objektiivisen taulukon mukaan samaa tasoa vai eri tasoa kanssani.

Ja jos tällainen taulukko nyt saadaan ja kaikkien ihmisten tasot saadaan selvitettyä ja kerrottua henkilöille itselleenkin, niin ei mikään suhde kuitenkaan synny vain sen tason perusteella. Vaikka kuinka oltaisiin samaa tasoa, voi olla ettei kiinnostus herääkään.

Vierailija
74/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani puolestasi. Olen itse samaa ikäluokkaa oleva elämän kanssa taistellut mies ja huvittaa, kun muistelin sitä aikaa, jolloin ajattelin elämän olevan joku elokuva tai henkimaailmaa, jossa naiset aistivat 'kunnollisuuden' ja kiinnostuvat siitä, että miehellä on perusasiat kunnossa. 

Viimeisen viiden vuoden aikana internetin hommat ovat menneet hirveästi eteenpäin erilaisten miesyhteisöjen myötä ja ulkonäön ensisijaisuus on todistettu. Iskemisvalmennus ja muu tämmöinen näyttää tosi vanhentuneelta ja 00-lukulaiselta. 

-Kasvot

-Pituus

-Vartalo

Tuossa on tärkeysjärjestyksessä asiat, joilla naisia joko saa tai ei. Kasvot ovat tärkeimmät ja vartalo vähiten tärkein. Toki jos on huomattavan lyhyt, edes täydelliset kasvot eivät pelasta. Sängyssä peniksen koko voi joko saada naisen aloittamaan suhteen tai asiat jäädä yhteen kertaan. Peniksen koon koodinimi naisilla on "hyvä sängyssä". 

Tämä elämä on todella epäreilua ja sen jälkeen, kun tavallinen mies on panostanut itseensä, hän saa kuulla olevansa pahaluontoinen, koska ulkonäkögeenit eivät riittäneet. Tämä luonteesta puhuminen on tavallaan tämmöinen tottelevaisuuskoe, jolla yritetään saada yhä suurempi lihamarkkinoilta syrjäytyvä miesmassa pysymään säyseänä häpeän voimalla. Miehen ulkonäkö ja teknologian aiheuttama markkinoiden vääristyminen on tabu ja sen merkityksen huomaaminen ääneen on lähtölippu pois yhteiskunnan aitiopaikoilta työelämässä, järjestötoiminnassa, koulutuksessa ja muualla. Kenties tulevaisuudessa kun ongelma kärjistyy ja valvontayhteiskunta etenee poliisi tulee oven läpi, jos ei osoita tottelevaisuutta pitämällä itseään pahaluonteisena. Tuo miehen laittaminen kaivelemaan vikoja itsestä on vielä toistaiseksi se tapa, jolla heitä kontrolloidaan. Tämä on tavallaan samaa jatkumoa kuin tämä elinikäinen oppiminen ja muut uusliberalistiset ilmiöt, missä ihmisen pitää olla koko ajan parempi ja enemmän ajan hermolla kelvatakseen työnantajille ja ihmiset alkavat lopulta kuvitella tuon äänen tulevan sisältä. 

Kun tein muuttoa uuteen kaupunkiin vuosi sitten, ajattelin, että tästä se lähtee ja menin kaiken maailman treffipalstoille. Kuvittelin myös uusien harrastusten kautta voivani paikata sukupuolettomana möykkynä elämisen jättämää reikää, mutta todettava se on aikamiehen iässä, että toisten auttaminen saamatta itse perusjuttuja on raskasta ja siksi tuollaista harrastusta jaksaa vain harvakseltaan. Nuorempana tosiaan ajattelin, että platoniset hymyt ja kehut korvaisivat himon, kosketuksen ja muut miesmallien ja naisten perusjutut, mutta vitut. 

Se, mitä meille ei-miesmalleille kuitenkin jää on toivo ja välillä toivo särkyy ja pitää rakentaa uudelleen. Vaikka mielen horisontissa häämöttävät haaveet eivät ehkä ikinä toteudu, toivon tunteminen itsessään piristää ainakin kesäisin. Itsestään huolehtimisesta kannattaa ehdottomasti jatkaa, koska ihmisiltä saatu kohtelu ja terveys on kuitenkin silloin parempi. 

Vierailija
75/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tasoja ihmiset mittaa esim koulutustason tai ulkonäön suhteen. Jos on korkeammin koulutettu niin koetaan olevan parempaa tasoa. Samoin ulkonäkö ja jos jotain poikkeavaa niin heti miinus.

Vierailija
76/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä tule tinderistä ikinä löytämään "tasoistasi" naista. Siellä on 5 kertaa enemmän miehiä kuin naisia. 

Vierailija
77/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella pahoillani puolestasi. Olen itse samaa ikäluokkaa oleva elämän kanssa taistellut mies ja huvittaa, kun muistelin sitä aikaa, jolloin ajattelin elämän olevan joku elokuva tai henkimaailmaa, jossa naiset aistivat 'kunnollisuuden' ja kiinnostuvat siitä, että miehellä on perusasiat kunnossa. 

Viimeisen viiden vuoden aikana internetin hommat ovat menneet hirveästi eteenpäin erilaisten miesyhteisöjen myötä ja ulkonäön ensisijaisuus on todistettu. Iskemisvalmennus ja muu tämmöinen näyttää tosi vanhentuneelta ja 00-lukulaiselta. 

-Kasvot

-Pituus

-Vartalo

Tuossa on tärkeysjärjestyksessä asiat, joilla naisia joko saa tai ei. Kasvot ovat tärkeimmät ja vartalo vähiten tärkein. Toki jos on huomattavan lyhyt, edes täydelliset kasvot eivät pelasta. Sängyssä peniksen koko voi joko saada naisen aloittamaan suhteen tai asiat jäädä yhteen kertaan. Peniksen koon koodinimi naisilla on "hyvä säng

Anteeksi nyt vaan, mutta esm. ylipainoinen nainen voi olla kunnollinen ihminen ja hänellä väi perusasiat olla paljonkin paremmassa kunnossa kuin sulla. Miksi te miehet ette "aisti" tällaisia asioita, vaan aina mennään ulkonäkö edellä. Miksi ei kelpaa kunnollinen, lihava nainen? Jos vastaus on, että "ne nyt vaan ei kiinnosta", niin miksi naisten pitäisi kiinnostua susta ja sun pienestä munasta?

Ja mulla työkaveri on mies, joka on ehkä 163cm pitkä ja parisuhteessa. Toinen on mun mittainen (alle 170 cm) ja naimisissa toista kertaa. Kaksi eri naista sanoi hänelle "tahdon". Kyllä sun ongelmat on jossain muualla ja niin kauan kun et hyväksy sitä, niin et varmasti parane kumppaniehdokkaana.

Vierailija
78/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole tuo ininä, joka on tehokkain karkottaja. Jos sinulla on esittelyssäsi vielä jokin ininäteksti, niin varmaan jo karsii.

Vierailija
79/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen kuuluvani mahdollisesti tuohon hakemaasi naistyyppiin. Olen tosi sporttinen ja myös ihan kaunis, älykäs, empaattinen ja hauska. 

Pyyhkäisen yleensä lihaksikkuutta korostavat, valkohampaiset ja turhamaiselta ja pinnalliselta vaikuttavat miehet vasemmalle. Ja ihan oikein olen tehnyt, koska myös suuri turn off on naisten tuomitseminen ylipainon perusteella. Minulle kaikista tärkeintä miehessä on empatia ja konfliktinratkaisutaidot. Ainoa kiinnostava ominaisuus itsessäsi mitä mainitsit oli harrastukset, mutta et kuitenkaan kertonut että mitä harrastat eikä intohimosi niitä kohtaan tule ilmi.

Minulla on itseäni paljon vanhempi ylipainoinen ystävä, jonka miestyyppiä on juuri tuollainen pinnallinen salimake mitä kuvailet. Hän saa juuri tuollaisilta paljon huomiota ja matchejä. Olet optimoinut profiilisi ylipainoisten ja vanhojen naisten makuun

Vierailija
80/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on täysin pinnalliset arvot, niin silti terapiaan.