Ihan turha tavallisten miesten valittaa, että ei löydy naista kun
mä ja moni muu tavallinen nainen ei kelvata näille miehille. Pitäisi ilmeisesti olla jumalaisen kaunis, huippuseksikäs, todella hoikka. Joku mallitasoa siis oleva.
En mä tavallisena naisena mitään jumalaista komistusta etsi. En tarvitse mitään lentäjä-kirurgia. Mulle kelpaisi ihan tavallinen suomalainen mies, mutta mä en ilmeisesti suomalaisena naisena sovi herrojen arvolle. Olen 40+ ikäisenä eronneena yhden aikuisen lapsen äitinä heidän mielestään pohjasakkaa enkä suinkaan tavallinen nainen. Vaikka näiden miesten käsityksen mukaan tavallinen nainen on luokkaa malli. Suuret on luulot näillä miehillä itsestään ja melkoiset harhat siitä mikä on tavallinen nainen.
Realisti44
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Mä keski-ikäisenä naisena tavallaan ymmärrän miksi keski-ikäinen tavallinen nainen ei kelpaa.
Meikäläiset on kovia valittamaan ja narisemaan. Moni on jo lösähtänytkin. (Sitä on kyllä keski-ikäiset miehetkin). Mutta miehet pääasiassa haluavat hyväntuulisia naisia ja niitä ei paljoa meissä keski-ikäisissä löydy.
En mä ainakaan ole kova valittamaan ja narisemaan. Miksi ihmeessä olisin? Ei se ole iästä kiinni vaan ihmisen luonteesta. Jotkut valittaa ja narisee koko elämänsä, myös jotkut miehet.
Realisti44
Vierailija kirjoitti:
Olen tavallinen mies. Keskimittainen, keskinkertainen, keskituloinen. En tee naisella enää mitään ja haluan olla sinkku. On pyydetty treffeille, mutta ei nappaa enää. En aikataluluta elämääni enää toisen takia. Helpompaa ja stressivapaampaa elämää, kun on yksin. Voin paljon paremmin näin. Olin pitkässä suhteessa ja asunut yhdessä. Olen 46v
Aamen. Tähän tiivistyy kaikki. M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä keski-ikäisenä naisena tavallaan ymmärrän miksi keski-ikäinen tavallinen nainen ei kelpaa.
Meikäläiset on kovia valittamaan ja narisemaan. Moni on jo lösähtänytkin. (Sitä on kyllä keski-ikäiset miehetkin). Mutta miehet pääasiassa haluavat hyväntuulisia naisia ja niitä ei paljoa meissä keski-ikäisissä löydy.
En mä ainakaan ole kova valittamaan ja narisemaan. Miksi ihmeessä olisin? Ei se ole iästä kiinni vaan ihmisen luonteesta. Jotkut valittaa ja narisee koko elämänsä, myös jotkut miehet.
Realisti44
Aivan varmasti olet. Viestisi sävy ei jätä mitään arvailujen varaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko sulle kokematon mies?
Ei kiitos. En mä jaksa tällä ikää alkaa opettamaan miestä mitä naiselle pitää tehdä.
Realisti44
Niin eli sinä olet tässä portinvartijana, ei miehet.
Tavallinen suomalainen mun ikäinen ei ole kokematon. Kyllä tavallisella miehellä on tuohon ikään mennessä jo kokemusta naisista. Tuon ikäinen kokematon mies ei ole tavallinen.
Realisti44
Eli yksi poikkeava asia riittää suistamaan pois tavallisuudesta? Vastaavasti voisit perustella, että opettajamies ei sinulle kelpaa, koska ei ole tavallista, että mies on opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako ap:lle esim mt kuntoutuja joka hyvässä hoitotasapainossa? Onhan tämmöinenkin ihan tavallinen ettei pitäidi olla nokan koputtamista. Tai entäs työtön, jos tulee kuitenkin rahoillaan toimeen?
Ei kiitos mt-kuntoutujaa. Näen ihan tarpeeksi teitä töiden puolesta ja haluan elämäni olevan tasapainoista. Mä päätän ihan itse mitä haluan ja kyllä todellakin on nokan koputtamista kun mun elämästä kyse. Et sä sitä päätä mitä mä haluan. Ei kiitos myöskään työtöntä. Ei tarvitse olla korkeasti koulutettu vaan ihan tavallinen duunari kelpaa.
Realisti44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realisti44
Koko aloitus on valitusta ja narinaa niin miten kehtaan valehdella että et ole kova valittamaan ja narisemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos. En mä jaksa tällä ikää alkaa opettamaan miestä mitä naiselle pitää tehdä.
Realisti44
Niin eli sinä olet tässä portinvartijana, ei miehet.
Tavallinen suomalainen mun ikäinen ei ole kokematon. Kyllä tavallisella miehellä on tuohon ikään mennessä jo kokemusta naisista. Tuon ikäinen kokematon mies ei ole tavallinen.
Realisti44
Eli yksi poikkeava asia riittää suistamaan pois tavallisuudesta? Vastaavasti voisit perustella, että opettajamies ei sinulle kelpaa, koska ei ole tavallista, että mies on opettaja.
Miksi sulla on niin kova tarve yrittää päättää mun puolesta mitä mä saan haluta ja mitä en? Miksi oikeasti tämän ikäisen naisen pitäisi huolia kokematon mies? Ei mulla ole sellaiseen mitään velvollisuutta.
Opettajan ammatti on ihan tavallinen ja tiedän monia miesopettajia, joten älä viitsi vetää jotakin noin typerää tähän. Opettaja on ammatti siinä missä muutkin ammatit.
Realisti44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realisti44
Aivan varmasti olet. Viestisi sävy ei jätä mitään arvailujen varaan.
No voi että. Ihan sama mulle mitä sä vikiset ja valitat. Itse tiedän mitä olen ja mitä haluan. Sä et päätä mitä mä olen ja mitä mä haluan. Sä pidät varmasti kaikkia ikävinä yms. jos kehtaavat olla eri mieltä sun kanssa etkä tajua katsoa peiliin ja miettiä kuka se ikävä ihminen oikeasti on.
Realisti44
Vierailija kirjoitti:
Olen tavallinen mies. Keskimittainen, keskinkertainen, keskituloinen. En tee naisella enää mitään ja haluan olla sinkku. On pyydetty treffeille, mutta ei nappaa enää. En aikataluluta elämääni enää toisen takia. Helpompaa ja stressivapaampaa elämää, kun on yksin. Voin paljon paremmin näin. Olin pitkässä suhteessa ja asunut yhdessä. Olen 46v
Olen samanikäinen hyvätuloinen ja ikäisekseni hyvännäköinen nainen. Olen myöskin tullut siihen lopputulokseen, että jatkossa elän sinkkuna. Vapaus ja rauha elää kuten haluaa on liian arvokasta menetettäväksi. Treffikyselijöitä riittää, välillä jopa ventovieraita kadulla. Sinänsä pitäisin seksistä, mutta sekin johtaa minulla yleensä alapään tulehduskierteeséen, joka laskee elämänlaatua rajusti, joten mieluummin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realisti44
Koko aloitus on valitusta ja narinaa niin miten kehtaan valehdella että et ole kova valittamaan ja narisemaan?
Lisätäkseni edelliseen jokainen sinun kommentti on ollut myös valitusta ja narinaa
Tavalinen mies joka sanoo on kiltti, ei sannut naista 8-10 v,katu änkee seuraan siis .On eläkkellä,kehuskellen tuloja.. Kun saa pakit sanoo: No ei sulla tolla naamalla ole varaa valita miestä. Kiltinkö miehen käytös Hertsikan suunalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realisti44
Ikävä asenne. Luuletko että siihen menisi pitkäkin aika?
Miksi mun aikuisen naisen pitäisi huolia kokematon mies? Miksi mun pitäisi kelpuuttaa kuka tahansa? Eikö mulla ole oikeutta sanoa mitä mä haluan ja mitä en? Sekö on naisella heti ikävä asenne jos kehtaa ja uskaltaa sanoa mitä ei halua? Jos asenne on tuo, niin parempi kun et ole kenenkään kanssa parisuhteessa.
Realisti44
Huh huh, vihaiselta vaikutat. Nyt on puhe siis yhdestä ainoasta ominaisuudesta miehessä, kokemattomuudesta. Miksi se mielestäsi määrittelee koko ihmisen, jopa siinä määrin että koet oikeudeksesi sanoa ettei sellainen mies ole tavallinen? Miksi tuo asia pilaa miehen totaalisesti? Senhän voi korjata harrastamalla seksiä?
Nuoremmissa ikäluokissa on vähemmän naisia kuin miehiä, joten kaikille miehille ei riitä naista. 50 v. eteenpäin tilanne on päinvastainen ja kaikille naisille ei riitä miestä. Valtaosa ihmisistä pariutuu kuitenkin suurinpiirtein oman ikäisensä kanssa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realisti44
Mitä ihmeen valitusta ja narinaa? Mä ihmettelen tavallisten miesten valitusta kun eivät muka kelpaa tavallisille naisille. Miksi heti otetaan valituksena ja narina jos ihmettelee jotakin asiaa? Yksi aloitus ei myöskään kerro musta ihmisenä yhtään mitään. Niin huvittavaa palstan perineistä pjaskatouhua, että aloituksen tekijä saa aina pjaskan niskaansa ja haukut. Sitten kun vastaa samalla mitalla takaisin, niin saa syyt niskoilleen että sä aloitit! Katsokaa nyt oikeasti peiliin ja miettikää omaa käytöstänne. Luulette olevanne parempia kuin muut, mutta olette kyllä totaalisen lapsellisia ja vähäjärkisiä. Lisäksi sovisteja joiden mielestä naisilla ei saisi olla omaa mielipidettä ja heidän pitäisi tehdä kuten miehet käskee.
Realisti44
Vastaatko ap: mitä ovat miesten suuret luulot itsestään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realisti44
Lisätäkseni edelliseen jokainen sinun kommentti on ollut myös valitusta ja narinaa
Uliuliuli.
Realisti44
Te tavis naiset just vaaditte komeaa pitkää top 10 miestä. Tavis miehet teille ei kelpaa koska olisin muuten naimisissa ja saanut lapsia. Olen pyytänyt kymmeniä tavis naisia treffeille ja saanut aina suoraan pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realisti44
Ikävä asenne. Luuletko että siihen menisi pitkäkin aika?
Miksi mun aikuisen naisen pitäisi huolia kokematon mies? Miksi mun pitäisi kelpuuttaa kuka tahansa? Eikö mulla ole oikeutta sanoa mitä mä haluan ja mitä en? Sekö on naisella heti ikävä asenne jos kehtaa ja uskaltaa sanoa mitä ei halua? Jos asenne on tuo, niin parempi kun et ole kenenkään kanssa parisuhteessa.
Realisti44
Huh huh, vihaiselta vaikutat. Nyt on puhe siis yhdestä ainoasta ominaisuudesta miehessä, kokemattomuudesta. Miksi se mielestäs
Ei vaan mä vain kerroin mitä mä haluan ja mitä en. Se ei ole vihaisuutta. Mulla ei edelleenkään ole mitään velvollisuutta huolia kokematonta miestä. Mä haluan miehen jolla on seksistä kokemusta ja hän tietää mitä tehdä naiselle. Mulla ei ole mitään mielenkiintoa alkaa opettamaan yhtäkään miestä alusta alkaen mitä naiselle tehdään. Se on mun valinta eikä mitää vihaisuutta.
Realisti44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako ap:lle esim mt kuntoutuja joka hyvässä hoitotasapainossa? Onhan tämmöinenkin ihan tavallinen ettei pitäidi olla nokan koputtamista. Tai entäs työtön, jos tulee kuitenkin rahoillaan toimeen?
Ei kiitos mt-kuntoutujaa. Näen ihan tarpeeksi teitä töiden puolesta ja haluan elämäni olevan tasapainoista. Mä päätän ihan itse mitä haluan ja kyllä todellakin on nokan koputtamista kun mun elämästä kyse. Et sä sitä päätä mitä mä haluan. Ei kiitos myöskään työtöntä. Ei tarvitse olla korkeasti koulutettu vaan ihan tavallinen duunari kelpaa.
Realisti44
Kuulostat vaikealta tapaukselta ja sinulle on selvästi kertynyt elämäsi aikana paljon emotionaalista painolastia edellisistä suhteistasi joten ymmärrän hyvin että miehet eivät halua olla kanssasi. Jos yrittäisit korjata omaa mielentilassa ja antaisit miehille positiivista energiaa niin uskon että mahdollisuutesi löytää hyviä mies paranisi huomattavasti. Näistä viesteistä kuitenkin huomaa ettet ole valmis tasapainoiseen ja rakastavaan suhteeseen.
Tämä on kyllä jännä juttu. Opiskelen yliopistossa erästä naisvaltaista alaa ja kesäisin olen töissä työpaikalla, jossa on voimakas enemmistö keski-ikäisiä naisia. Yliopiston naiset ovat iloisia, sosiaalisia, energisiä ja elämään innostuneesti suhtautuvia. Työpaikan naiset ovat väsyneitä intohimottomia valittajia. Mitä tuossa oikein tapahtuu?