Mikä saa miehen eroamaan 50-vuotiaana ja aloittamaan suhteen roimasti nuoremman kanssa?
Kommentit (986)
Kyllä moni 50-vuotias mies on avautunut 20-vuotiaiden naisten olevan parhaimmassa iässä.
Minulla ja miehelläni on on päälle kymmenen vuotta ikäeroa. Mies on 49 ja löysi parikymppisen salaheitukan kurssiltaan. Napapaitoja ja pyllyn pyöritystä heitukan somevideot täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittisivustoilla sen huomaa. Laittavat ikähaarukaksi 18-30v Itse en tuon ikäisenä olis ikimaailmassa huolinut jotain 50v äijänkäppänää.
No luuletko että nykyäänkään nuoret naiset huolis kaljuuntuvaa, harmaahapsista vatsakasta pulleroa kun saatavilla oman ikäisiä salskeita miehiä. Ei tietenkään vain se pullero itse haaveissaan haluaa niin kuvitella kun erektio-ongelmat alkaa.
No, ne, jotka viisikymppisenä saavat nuoren puolison, ovat ainakin jossain määrin kuosissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tämä. Viimeinen mahdollisuus kokea nuoruuden huuma. Ja monelle nuori nainen on myös "saavutus"."
Paremminkin mahdollisuus kokea rakkautta ja yhteenkuuluvaisuutta, mitä mies on koko elämänsä aikana kaivannut. Näin miehen näkökulmasta kun luen teidän naisten kommentteja, niin niistä huokuu todella oudosti kylmyys, katkeruus, vihamielisyys, välinpitämättömyys, kateus, ilkeys ja suoranainen toive, että ikäeroparisuhde päättyisi huonosti.
Ja tottahan se on, että kyllä miehelle on melkoinen saavutus löytää Suomesta hyvä nainen, josta ei tarvitse erota tämän ominaisuuksien takia.
Näinpä. Moni mies voi kokea elämänsä rakkauden nuoren naisen kautta ja kohdella tätä paremmin kuin ketään koskaan 🌹
Unohdit vain sen että nykyisin nuoret naiset ovat erittäin tasa-arvotietoisia. Kotityöt jaetaan tasan. Tasa-arvoinen samapalkkaisuus miehille ja naisille. Miesten tulee myös jäädä kotiin lapsia hoitamaan lapsen syntymän jälkeen. Naiset viettää myös aikaa kavereiden kesken miehen hoitaessa lapsia ym. Saattaisit yllättyä miten nuoret naiset pitävät nykyään paremmin puoliaan eivätkä ole kotona olevia hiirulaisia jotka aina valmiina mihin vaan miehen mieltymysten mukaan. Taidat elää jossain menneessä maailmassa sadan vuoden takaa? Lusäksi se että mitä tarjottavaa itselläsi on kun te miehet tunnetusti ette välitä hoitaan ja putää huolta ulkoisesta olemuksestanne. Se rupsahtanut vanha herra ei paljoa kiihota.
Vierailija kirjoitti:
Monesti tuossa iässä liittoa/parisuhdetta on takana vuosikymmeniä, vaimo on muuttunut, itse on muuttunut, alkaa miettimään nuoruuden haaveita, jotka eivät toteutuneet ja kun kuvioihin astuu nainen, joka edustaa noita haaveita, on se miehelle menoa.. alkuun voi kamppailla tunteita vastaan mutta lopulta ne vievät voiton (esim pikkujouluissa)
Nyt on se aika kun näitä tajuamisia tapahtuu paljon. Miehet heräävät tunteisiinsa🥰🌹
Fantasiat sikseen, tilastoista voi lukea miten harvoin viiskymppinen oikeasti kiinnostaa kymmeniä vuosia nuorempaa. Ja niistäkin tapauksista osa on joka tapauksesa sellaisia että ilman rahoja mimmi ei katsoisi miestä päinkään, eli oikeasti kiinnostutaan kukkarosta, ei miehestä itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä moni 50-vuotias mies on avautunut 20-vuotiaiden naisten olevan parhaimmassa iässä.
Minulla ja miehelläni on on päälle kymmenen vuotta ikäeroa. Mies on 49 ja löysi parikymppisen salaheitukan kurssiltaan. Napapaitoja ja pyllyn pyöritystä heitukan somevideot täynnä.
Älä sure. Suomalaisilla naisilla on todettu geenimutaatio, jonka johdosta nuorena ollessa niin pyöreä perse ja litteä vatsa vaihtavat vanhempana paikkaa.
Nalkutus loppuu ja seksi alkaa.
Yhden ja saman vanhan ukon jankkaamista koko ketju. Ei saa vanhus enää nuorta, vaikka kuinka jankkaisi ja yrittäisi sitä todistella.
Vierailija kirjoitti:
Tuo saattoi päteä ehkä 30 vuotta sitten, mutta ikävä kyllä, nykyään nuorilla miehillä on jo isommat tissit kuin saman ikäisillä naisilla. Samoin persekin on hyvin naismainen kuin myös koko vartalo kapeine hartioineen. Tukkakin on söpösti nutturalla.
Siksi hyvin moni nuori nainen kuolaa vanhemman herrasmiehen perään ja esim. minulle on moni nuori nainen sanonut suoraan, että olen niin stanan
Missä on vain tuollaisia nuoria miehiä? Täällä en ole paljo nähnyt heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sure. Suomalaisilla naisilla on todettu geenimutaatio, jonka johdosta nuorena ollessa niin pyöreä perse ja litteä vatsa vaihtavat vanhempana paikkaa.
Juu ja miehillä sama, paitsi että se tynnyri on paljon pahempi kuin naisten etureppu. Viimeisillään raskaana olevan näköisiä miehiä näkee joka kauppareissulla. Ja siis ihan kirjaimellisesti yhdeksännellä kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja miehillä sama, paitsi että se tynnyri on paljon pahempi kuin naisten etureppu. Viimeisillään raskaana olevan näköisiä miehiä näkee joka kauppareissulla. Ja siis ihan kirjaimellisesti yhdeksännellä kuulla.
Mieskin voi nykyisin olla raskaana. Missä peräkylässä oikein elät?
Vierailija kirjoitti:
Tuon perusteella en ole suomalainen. Keksi nyt parempi provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieskin voi nykyisin ol
Varsinkin täällä meillä peräkylällä tynnyrimahamiehistä yksikään ei ole biologisesti nainen. Menee 100% miesten piikkiin ne raskausmahat.
Vierailija kirjoitti:
Voi sua rassukkaa.
-Kriisi, mies on aina jossain ikäkriisissä
-Lojaalittomuus
-Uskottomuus
-Tyhmyys
-Turhamaisuus
-Itsekontrollin puute
Omasta kokemuksesta. Erosin juuri pikkasen vajaa 5-kymppisenä, ja rakastuin 35v kauniiseen naiseen. Nyt reilu 10v myöhemmin kuusikymppisenä elämäni on parempaa ja viriilimpää kuin mitä se ikinä aikaisemmin oli. Hän on edelleen se ihana kikkaratukkainen tumma kaunotar. Sinänsä erikoista, että jos olisin ollut saman ikäinen silloin kun tapasin hänet, niin olisin pitänyt häntä itselleni aivan tavoittamattomissa olevalta, minulle liian kaunis, liian fiksu, liian seksikäs, liian kunnianhimoinen, liian paljon muiden miesten haluama. Mutta viidenkympin korvilla oma itseluottamukseni oli kasvanut, ja en edes ajatellut, ettenkö ns. kelpaisi hänelle, tai että hän olisi 9+ ja minä 7-.
Vierailija kirjoitti:
Niin niin, ihan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa vielä kerran kokea huumaa.
Mikäs siinä. Se vaan hiukan hymyilyttää, kun sitten yli 50-vuotiaalla alkaa alusta vauvaruljanssi nuoremman naisen kanssa. Siinä iässä tykkäisi jo lomalla vaan golfata ja maistella laatuviinejä, ei istua Ruotsin laivan pallomeren reunalla ja aterioida korkeintaan Hesellä.Tämä. Nauran kun tuo ikäinen mies keulii nuorikollaan ja alle puolen vuoden sisään on pulla uunissa ja ihan kaikki alkaa alusta. Luojan kiitos naiselle tuo on mahdotonta. Miehen ex voi ottaa nuoremman rakastajan ja viettää lomat etelän rannoilla drinksuja siemaillen. Miehellä ne rahat menee vauvanvaunuihin ja kurahousuihin.
Vain typerykset nauravat tuollaiselle. Eikä se mitään keulimista ole, jos mies on onnellinen nuorikkonsa kanssa. Monestihan mies saa vasta toisel
Mistä se nuori nainen saa nauttia? Niin, ei mistään. Te vaan varastatte mielellänne naisilta nuoruuden, kun hekin voisivat nauttia ikäisistään miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Parin yritystä imeä mulkku ylös, minkä jälkeen taas nalkutus alkaa ja seksi loppuu.
Tuo saattoi päteä ehkä 30 vuotta sitten, mutta ikävä kyllä, nykyään nuorilla miehillä on jo isommat tissit kuin saman ikäisillä naisilla. Samoin persekin on hyvin naismainen kuin myös koko vartalo kapeine hartioineen. Tukkakin on söpösti nutturalla.
Siksi hyvin moni nuori nainen kuolaa vanhemman herrasmiehen perään ja esim. minulle on moni nuori nainen sanonut suoraan, että olen niin stanan pantava, koska kroppa on kunnossa ja miehekkyys loistaa kauas.