Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa miehen eroamaan 50-vuotiaana ja aloittamaan suhteen roimasti nuoremman kanssa?

Vierailija
01.12.2023 |

Rakkaus.?

Kommentit (986)

Vierailija
221/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pistetään 50+ ja 20-30 vuotiaat neidot ilkkosilleen vierekkäin kummanhan  vanhempi mies valitsee?? Arvaatteko :)

Jaa no se vanha mies voi itse haluta mitä vaan mutta kysymys kuuluukin että jos pistetään 50+ ja 20-30 vuotiaat miehet ilkosilleen niin mitähän naiset valitsisivat ja siis aivan kaiken ikäiset sellaiset 🤔

Vierailija
222/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea vastaus: NAINEN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mistä se nuori nainen saa nauttia? Niin, ei mistään. Te vaan varastatte mielellänne naisilta nuoruuden, kun hekin voisivat nauttia ikäisistään miehistä."

Kysyin vaimolta asiaa ja pyysi kirjoittamaan, että saa hyvät naurut, kun vanhat huuhkajat yrittävät raakkua, kun omat parisuhteet menee aina metsään.

Mä olen onnellisesti parisuhteessa. Onpa tylyä tekstiä nuorelta naiselta. 

Ohis

Ei ole mitään naista. Spessu taas sepittää kynä sauhuten, piruparka. En viitsisi itse nähdä noin paljon vaivaa mustan kääntämisessä valkoiseksi kun heti kun ihmiset menee pois tältä palstalta ne huomaa että musta on edelleen musta ja valkoinen valkoinen. 

Vierailija
224/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta. Erosin juuri pikkasen vajaa 5-kymppisenä, ja rakastuin 35v kauniiseen naiseen. Nyt reilu 10v myöhemmin kuusikymppisenä elämäni on parempaa ja viriilimpää kuin mitä se ikinä aikaisemmin oli. Hän on edelleen se ihana kikkaratukkainen tumma kaunotar. Sinänsä erikoista, että jos olisin ollut saman ikäinen silloin kun tapasin hänet, niin olisin pitänyt häntä itselleni aivan tavoittamattomissa olevalta, minulle liian kaunis, liian fiksu, liian seksikäs, liian kunnianhimoinen, liian paljon muiden miesten haluama. Mutta viidenkympin korvilla oma itseluottamukseni oli kasvanut, ja en edes ajatellut, ettenkö ns. kelpaisi hänelle, tai että hän olisi 9+ ja minä 7-.

Usko nyt jo, että toi viriili sanan hokeminen paljastaa sun sadut :D. 

Juurikin näin.

Vierailija
225/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei kyl ole niin epäseksikästä kuin vanha setä hokemassa viriiliä 🤢🤮. Melkein tulee vanhan miehen haju nenään. 

Olet aivan liian nuori ymmärtämään mitä viriiliys tarkoittaa. Sinä luultavasti koet seksuaalisen herätyksen palstanaisten tapaan vasta yli nelikymppisenä, jolloin se on auttamattomasti liian myöhäistä ja joudut tilaamaan muovileluja, koska miehet eivät kiinnostu.

Vierailija
226/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se roimasti nuorempi! Siinä samalla mieskin nuortuu 10-15 vuotta!

Vierailija
227/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää nuoremmista ja tottakai myös himot mielessä. 

Vierailija
228/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät tunnu tajuavan että miehille kolme asiaa ovat iso turnoff:

1. Ylipaino

2. Selluliitti

3. Rypyt

Nuorilla naisilla ei näitä ominaisuuksia yleensä ole, joka on syypää sille että me haluamme ikäistä nuorempaa. Ei tässä mitään isoa mystiikka ole.

Vierailija
229/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksuaalisesti turhautunut mies toimii himojensa ohjaamana.

mielelle se on rankinta.

ei seksuaalisuus toimi monissa pitkissä suhteissa enää.

lapsien saanti ja ikä lienee tekevä tehtävänsä

Vierailija
230/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä tavallaan ymmärrän tuon.

Naiset eivät aina ymmärrrä kahta asiaa, ainakaan ihan täysin.

Ensimmäinen asia on se, miten paljon nuoruus vaikuttaa naisen viehättävyyteen miehen silmissä. Te olette ilmiöstä tietoisia kyllä, mutta ette välttämättä siitä miten suuri vaikutus nuoruudella on. 40+ naisen pitää olla todella hyvännnäköinen ja hyväkuntoinen pärjätäkseen tuikitavalliselle parikymppiselle. Te katsotte eri asioita, teidän silmissännne huikea 40+ nainen on miesten silmissä menettänyt kroppansa. Katsokaa vaikka peppu/vatsa/reidet/vyötärö-sektoria.

Toinen on se, että naisen halut muuttuvat enemmän. Voidaan puhua vaiheista, joissa halutaan eri asioita. Miehen halut muuttuvat vähemmän.

Itselläni on ollut vähän erikoinen kaverisuhde tutun nuoremman naisen kanssa. Johtuen erinäisistä sosiaalisista asioista, se on pysynyt kaverisuhteena. Enkä tarkoita pettämistä, olemme molemma

Ensinnäkin ulkonäöstä- mitäpä luulet, että tykkääkö naiset enemmän parikymppisten vai nelikymppisten miesten ulkonäöstä? Ihan sama miten timmi se nelikymppinen on niin vastaus on sana naisilla- parikymppinen on paremman näköinen. Sinunkin vastauksesta kuultaa se luulo, että naisille riittää että mies on vain mies, ja että naisille kelpaa minkä ikäinen vaan. 

Toinen on nuo seksihalut. Miehillä ne halut rupsahtaa nelikymppisenä, koska andropaussin myötä testit vähenee. Naisilla taas halut kasvaa. Se, miksi naiset ei keski- ikäisenä halua panna miehensä kanssa johtuu siitä, että se mies ei enää ole haluttava ja pitää vaimoaan itsestäänselvyytenä. 

Vierailija
231/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei kyl ole niin epäseksikästä kuin vanha setä hokemassa viriiliä 🤢🤮. Melkein tulee vanhan miehen haju nenään. 

Olet aivan liian nuori ymmärtämään mitä viriiliys tarkoittaa. Sinä luultavasti koet seksuaalisen herätyksen palstanaisten tapaan vasta yli nelikymppisenä, jolloin se on auttamattomasti liian myöhäistä ja joudut tilaamaan muovileluja, koska miehet eivät kiinnostu.

Viriilisedän haju on yhdistelmä härskiintynyttä rasvaa, tunkkaisia vaatteita ja pesemättömiä hiuksia, halvalla partavedellä peiteltynä. 

Vierailija
232/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma aviomies kymmenkunta vuotta itseä vanhempi. Viriilimpi hän on kuin minä.

Vain setämies käyttää sanaa viiriili, kiinni jäit. 

Pieleen meni, ilkeä setä tai pahansisuinen akka.

Olen itse keski-ikäinen nainen.

Vierailija
233/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, se roimasti nuorempi! Siinä samalla mieskin nuortuu 10-15 vuotta!

Harmi että mun mies ei ole nuortunut. Ei ole mun tasolla siinä asiassa.

Vierailija
234/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne vanhat uroskoiratkin kuolaavat nuorien nattujen perään.

Vierailija
235/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mistä se nuori nainen saa nauttia? Niin, ei mistään. Te vaan varastatte mielellänne naisilta nuoruuden, kun hekin voisivat nauttia ikäisistään miehistä."

Kysyin vaimolta asiaa ja pyysi kirjoittamaan, että saa hyvät naurut, kun vanhat huuhkajat yrittävät raakkua, kun omat parisuhteet menee aina metsään.

Mä olen onnellisesti parisuhteessa. Onpa tylyä tekstiä nuorelta naiselta. 

Ohis

Kuten joku toinenkin aiemmin totesi, niin onneksi nykyään nuoret naiset osaavat pitää puoliaan, eivätkä kuuntele mitä tahansa soopaa. Eli matriarkat ovat niin menneen talven lumia ja nuoret naiset pitävät hassuina täteinä.

Vierailija
236/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkää nuoremmista ja tottakai myös himot mielessä. 

Nimenomaan miehillä himot mielessä...

Vierailija
237/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset panee nuorten miesten kanssa, ei vanhojen patujen kanssa. Kaikenikäiset naiset käyttää seksileluja, koska ne tarjoaa 100% paremmat orkut kuin miehet koskaan. Sinäkään, viriili mies, et vielä ole siihen kertaakaan kyennyt. Sinun oppisi naisen seksuaalisuudesta rajoittuvat Jallun ja Kallen selailuun teininä 60- luvulla.

Vierailija
238/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten joku toinenkin aiemmin totesi, niin onneksi nykyään nuoret naiset osaavat pitää puoliaan, eivätkä kuuntele mitä tahansa soopaa. Eli matriarkat ovat niin menneen talven lumia ja nuoret naiset pitävät hassuina täteinä.

Mistä sä puhut?

Vierailija
239/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää että miehestä on tullut vanha? Se rupeaa puhumaan itsestään viriilinä. Naiset ymmärtää siitä että geriatrinen. 

Vierailija
240/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma aviomies kymmenkunta vuotta itseä vanhempi. Viriilimpi hän on kuin minä.

Vain setämies käyttää sanaa viiriili, kiinni jäit. 

Pieleen meni, ilkeä setä tai pahansisuinen akka.

Olen itse keski-ikäinen nainen.

Sen kyllä uskon.