Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio viettää Joulua.

Vierailija
18.10.2023 |

Erittäin hankala avioero takana. Ex käy törkeää peliä lasten kanssa edelleen. En laita lapsia valintatilanteen eteen, enkä altista itseäni pettymykselle, kun isän manipuloinnin seurauksena kuitenkin valitsevat joulun isän, ja isän uuden perheen kanssa. Vaan ilmoitan jo nyt, että lapset isän kanssa. Sillä selvä, ja skippaan itse koko joulun. Lapsille annan rahaa lahjaksi, sitä ne haluaa. Ja sillä selvä. Pistän verhot kiinni, syön mitä sattuu tekemään mieli ja luen kirjaa, välipäiviksi menen töihin. Tai, jos jostain löytyis vaikka keikkaa jouluksikin, niin voisin mennä tekemään. 

Ihan vaan ajattelin teillekkin tämän kertoa.

Oon ihan loppu tähän kaikkeen sairaaseen sontaan mitä ex touhuillaan edelleen saa aikaan ja aiheuttaa. En vaan enää jaksa. Annan olla. Kunhan mun ei enää tarvitse ikinä olla sen "ihmisen" kanssa missään tekemisissä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hyviä viinejä tai konjakkia ja ryyppää jouluna.

Vierailija
2/17 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmotaudu vapaaehtoistyöhön Yksinäisten Jouluun.Et kadu et,masennu ,et tule enempää katkeramaksi mitä  nyt jo olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viettänyt vuosiin mitenkään erityisesti. Konvehtirasiat voivat silti kelvata myös niille jotka eivät vietä vai mitä. :0

Vierailija
4/17 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on tietysti vaihtoehto. Mutta, en taida. Lisää vaan pahaa oloa ja ahdistusta. Varsinkin ryyppäämistä seuraava yö ja päivä on ihan kamalia. Ja luultavasti fiilikset ei muutenkaan kovin hilpeät ole.

Vierailija
5/17 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vapaaehtoistyö on oikeasti hyvä ajatus! Sen teen. Otan heti selvää, mitä vaihtoehtoja olisi. Kiitos. Miten ei tullut tämmöinen mieleeni.

Tiedän tekstin kuulostavan katkeralta, sitä en kuitenkaan ole. Tässä on taustalla paljon paljon kaikkea. Ja tämä on ainoa tapa pelastaa itseni.

Ja toki, konvehteja voi syödä, jos huvittaa. Oli joulu tai ei.

Vierailija
6/17 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien elämänhaasteiden vuoksi ei minullakaan ollut useampaan vuoteen joulua. Päätin myös, etten väkisin puske joulua elämääni ja tein ihan muuta. Järkeä voi ja pitää käyttää joulunakin.Oma rauha voi olla joskus parasta ja tilaa kuunnella itseään. 

Vierailija
7/17 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ilmoituksesta.

Vierailija
8/17 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selittänyt tilanteen myös lapsille. Miksi päädyin tähän ratkaisuun. Näin on vaan paras. Katsotaan ensi vuonna uudelleen mikä fiilis.

Vapaaehtoistöihin tai töihin taidan hakeutua. Alkoholista pysyttelen kaukana.

Ap

Vierailija
9/17 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen selittänyt tilanteen myös lapsille. Miksi päädyin tähän ratkaisuun. Näin on vaan paras. Katsotaan ensi vuonna uudelleen mikä fiilis.

Vapaaehtoistöihin tai töihin taidan hakeutua. Alkoholista pysyttelen kaukana.

Ap

Olet sä kyllä tylsä. Et käytä edes ikinä alkoholia. Tylsyyden takiako miehesi lähti?

Vierailija
10/17 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä minäkin taistelin. Lapsen isä väitti kivenkovaa ettei ole kaappihomo, pettäjä, valehtelija, alistaja, vaikka kärähti rysän päältä.

Yrittää lasta manipuloida monin tavoin. Rahaa antaa lapselle, että pysyisi isin lapsena. Tekee myös hyvän ruoan lapselleen kun lapsi käy kylässä isällään. Osaa siis psykologisesti ajatellen  MANIPULOIDA.Plus muu manipulointi..

Onneksi lapsi kertoi muutama kuukausi sitten, että menee isänsä luo VAIN sen vuoksi, että saa häneltä rahaa. 

Oli siis lapsella silmät auenneet. Ehkä myös siksi, koska eräs nainen jätti tämän valehtelija, pettäjä isukin.

Veljensä samanlainen. Eli kasvatus mennyt vanhemmillaan pers....

Näiden veljesten äiti tappoi itsensä, kun aina äitiään henkisesti alistivat. Tämä tarina on tosi.

Onneksi pääsin eroon veljeksistä. Olin vahva ja todellakin potkaisin k.u.s.i pään pellolle. Tuollainen syö toisen henkisesti rikki, verille.

Katsoin n 15v touhua ja sitten riitti. jälkikasvun vuoksi erosin.  Jälkikasvu turvaan ja lämpimään.

Vierailija
11/17 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä varmasti olen. 

Mutta saanpa olla rauhassa just semmonen kun olen.

Vierailija
12/17 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä minäkään. Paras joulu on yksinäinen joulu.

Vierailija
13/17 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ateistina vietä, vaan lähden matkalle. 

Vierailija
14/17 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa voi mennä joulun jälkeen alemyynteihin. Ja ulos syömään, muuta kuin jouluruokaa. 

Vierailija
15/17 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan sulle siitä huolimatta hyvää ja rauhaisaa joulua.

Vierailija
16/17 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ihanampaa joulua ollakaan kuin yksin? Saa olla kaikessa rauhassa, nauttia joulurauhasta. Lapset isällään ja siellä saavat melskata. Nauti!

Vierailija
17/17 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten viihdyttät itseäsi täällä kun kaikki vinkuu mikä joulussa meni mönkään. Selailet Av, juot glögiä ja syöt suklaata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi