Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TV1 Perjantai: Mikä homoudessa pelottaa?

Vierailija
01.12.2023 |

Ihan hyvä teema, mutta miksi tämä keskustelu on kuin 20 vuoden takaa. Haastateltavana jälleen stereotyyppinen hahmo, joka haaveillut lapsen balettitanssijan urasta.

Kaipaisin näihin ohjelmiin tuulahdusta tosielämästä, ei jotain aktivisteja.

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä jaksa uskoa että ketään homous pelottaisi. Tämä että homot syyttelee muita jostain syrjinnästä, vihasta ja fobiasta on kyllä ihan heidän omaa tarinaa.  Esimerkiksi Päivi R on sanonut että hänen mielestä homot on ihan yhtälailla samanarvoisia, yhtä hyviä ihmisiä, yhtä rakastettavia jne, mutta ei, kun homojen on väännettävä ja valehdeltava että Päivi tahtoo tappaa suunnillen homot ja vihaa jne

Lähtökohtaisesti ihminen, joka mieluummin antaa jonkun Päivi Räsäsen päättää elämästään tai saarnata omia asenteitaan päähänsä kuin että ajattelee asioista itsenäisesti, että pitääkö heti huomenna vihata vaikkapa parasta homo-/heterokaveria, koska Päivi sanoo niin, ei ymmärrä ihan kaikkea tästä maailmasta ja kaikki foliohattutarinat uppoavatkin.

KUKAAN ei pakota sinua syrjimään yhtään ketään. Itse teet sen valinnan.

-winner-

Vierailija
142/152 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmassa haastateltiin siis kahta aktivistihomoa, ja sitten oli n. vartin mittainen Perjantaidokkari, jossa kuvattiin ruotsalaisen sateenkaaripalvelutalon asukkaita.

Missä olivat tavalliset homot, eli ne, jotka eivät tee suuntauksestaan mitään numeroa tai koe, etteivät jaksa olla heterojen keskellä, koska eivät koe jotain tiettyä yhteyttä? Haastattelussa olisi voinut olla vaikkapa Antonio Flores tai Meri Aalto. Luulen, ettei kumpikaan heistä koe olevansa ensisijaisesti homo, vaan ihan tavallinen ihminen.

Tai vaikka se uimari-Liukkonen. Kai sitä nyt muitakin taviksia vielä löytyisi. Olisin hänen kaapistatulonsa jälkeen toivonut, että se ensimmäinen lätkän tai jalkapallon pelaajakin olisi tullut kaapista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous on ikävä asia. Toivottavasti ottaisivat itseään niskasta kiinni ja ryhtyisivät selibaattiin. 

Vierailija
144/152 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en todella tajua miten jonkun homoseksuaalisuus on joltain pois. En todella tajua!

Siinä menee pillu ihan hukkaan.

Vierailija
145/152 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen rento mies, joka on sitä mieltä että antaa kaikkien kukkien kukkia. Asia ei ole minulle ongelma.

Mutta samalla minun on sanottava, että olen teinipoikana joutunut vanhemman homomiehen ahdistelun uhriksi ja kesti pitkään ennen kuin pystyin ajattelemaan yhtäkään homoa näkemättä tämän kusipään naamaa mielessäni. 

Homous ei tee kenestäkään pahaa, mutta se ei myöskään tee kenestäkään automaattisesti hyvää. Joukossa on vastenmielisiä ihmisiä, jotka eivät hallitse itseään.

Mä olen nuorena tyttönä joutunut useamman kerran vanhemman miehen ahdistelemaksi ja jouduin pitkään käsittelemään tätä. Kusipäitä riittää kaikissa seksuaaliryhmissä

Näinhän se menee, iso osa naisista elää nuoruutensa ja nuoren aikuisuutensa enemmän tai vähemmän peläten heteromieh

Ei voi kyllä yhtään yleistää.

Moni homomies inhoaa naisia. En jaksaisi naisvihaa homoilta kun en kestä sitä heteromiehiltäkään. 

Vierailija
146/152 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen rento mies, joka on sitä mieltä että antaa kaikkien kukkien kukkia. Asia ei ole minulle ongelma.

Mutta samalla minun on sanottava, että olen teinipoikana joutunut vanhemman homomiehen ahdistelun uhriksi ja kesti pitkään ennen kuin pystyin ajattelemaan yhtäkään homoa näkemättä tämän kusipään naamaa mielessäni. 

Homous ei tee kenestäkään pahaa, mutta se ei myöskään tee kenestäkään automaattisesti hyvää. Joukossa on vastenmielisiä ihmisiä, jotka eivät hallitse itseään.

Mä olen nuorena tyttönä joutunut useamman kerran vanhemman miehen ahdistelemaksi ja jouduin pitkään käsittelemään tätä. Kusipäitä riittää kaikissa seksuaaliryhmissä

Ei voi kyllä yhtään yleistää.

Moni homomies inhoaa naisia. En jaksaisi naisvihaa homoilta kun en kestä sitä heteromiehiltäkään. 

En inhoa naisia, mutta täytyy sanoa, että olen ihan tyytyväinen poikaystävän kanssa, kun kuuntelen naisten juttuja ja heterokavereiden parisuhde-elämää. Välillä olen miettinyt, että en millään jaksaisi sitä kaikkea ylimääräistä, mitä naisten kanssa tuntuu olevan.

Vierailija
147/152 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot transnainen ja transmies ovat sairaita ja ne jotka eivät nää siinä mitään vikaa 

Vierailija
148/152 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyisivät niissä kaapeissaan. Kaikille turvallista. 

Ihmeellistä, kun sama ihminen minuutin välein kirjottaa useita homovastaisia viestejä. Joku ongelma täytyy olla.

Vierailija
149/152 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa että se rikkoo Jumalan lakia. Ennen homostelin useinkin, mutta sitten luin Raamatusta ettei sellaista saisi tehdä, joten piti lopettaa se harrastus. 

Muistathan myös Oonanin synnin ja lopetat siemenen heittämisen hukkaan. Siitä ei Herra pidä. Siementä tulee vuodattaman ainoastaan aviovuoteessa lisääntymistarkoituksessa lakanassa olevan reiän läpi. Muistathan välttää sekoitekuituja!

Vierailija
150/152 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyisivät niissä kaapeissaan. Kaikille turvallista. 

Koetko useinkin turvattomuutta homoseksuaalien takia, jotain uhkaa heidän taholtaan? Apua on saatavissa ja ainoastaan otettu lääke auttaa.

Vierailija
151/152 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homous on ikävä asia. Toivottavasti ottaisivat itseään niskasta kiinni ja ryhtyisivät selibaattiin. 

Miksi?

Vierailija
152/152 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homot transnainen ja transmies ovat sairaita ja ne jotka eivät nää siinä mitään vikaa 

Miksei jokainen saa olla sitä mitä haluaa, ei se ole sulta pois.