Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TV1 Perjantai: Mikä homoudessa pelottaa?

Vierailija
01.12.2023 |

Ihan hyvä teema, mutta miksi tämä keskustelu on kuin 20 vuoden takaa. Haastateltavana jälleen stereotyyppinen hahmo, joka haaveillut lapsen balettitanssijan urasta.

Kaipaisin näihin ohjelmiin tuulahdusta tosielämästä, ei jotain aktivisteja.

Kommentit (152)

Vierailija
41/152 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota, se on väärä sana. Inhottaa on oikeampi. Mua inhottaa noi kaikki samalla tavalla kuin jotkut siltsut.

Sanon suoraan, että siihen saakka kunnes selvisi mitä kauheuksia mainittu Sillanpää oli tehnyt, olin suhtautunut homoihin jokseenkin välinpitämättömästi. Inhosin mutta en mitenkään fanaattisesti. Nyt kun Siltsu on todella tullut kaapista ulos on mennyt maku noista ihan kaikista muistakin.

Vierailija
42/152 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muu kuin se että en sano mielipidettäni koska homofobia on niin suuri. Lesboilu taas on miehien kannalta ihailtavaa koska he luulevat että kunnon molo kyllä ratkaisee ongelman. Homoiluun olen törmännyt aikoinaan seurakunnassa ja leireillä armeijassa se oli yleistä. Itse en tunne siihen vetoa vaan se on sisään kasvanut ominaisuus joka on sama kuin kiinostus koiriin jne. Homous ei vaikuta kenenkään elämään jos ei itse tunne siihen vetoa. Jos tuntee niin siitä vaan. Armeija ei siitä pidä sillä se vaikuttaa moraaliin vaikka lähes kaikkki johtajat ovat homoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/152 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne pelottaisi? En pelkää nek ro fiileja tai zoofiilejakaan.

Vierailija
44/152 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen rento mies, joka on sitä mieltä että antaa kaikkien kukkien kukkia. Asia ei ole minulle ongelma.

Mutta samalla minun on sanottava, että olen teinipoikana joutunut vanhemman homomiehen ahdistelun uhriksi ja kesti pitkään ennen kuin pystyin ajattelemaan yhtäkään homoa näkemättä tämän kusipään naamaa mielessäni. 

Homous ei tee kenestäkään pahaa, mutta se ei myöskään tee kenestäkään automaattisesti hyvää. Joukossa on vastenmielisiä ihmisiä, jotka eivät hallitse itseään.

Mä olen nuorena tyttönä joutunut useamman kerran vanhemman miehen ahdistelemaksi ja jouduin pitkään käsittelemään tätä. Kusipäitä riittää kaikissa seksuaaliryhmissä

No sitten tiedät miten nopeasti se inho tulee. Vaaditaan paljon henkistä työtä, ettei tunnetila jää päälle ja ala määrittää omaa asennetta ko. viiteryhmiin.

Vierailija
45/152 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoat joita homous pelottaa, ovat perussuomalaiset joiden kannattajista leijonanosa on latenttia homoseksuaalisuuttaan ylikompensoivia mestareita. On yleisesti tiedossa miten persukarhut treffaavat pysähdyspaikoilla muita herrasmiehiä. Kerta tai pari kädenvääntöä poikain saunaillassa ei vielä h o m o k s i tee, kuuluu eräs persujen käyttämä lentävä lause. 

Ilmeisesti ohjelmalle on sittenkin tarvetta. Kannattaa hankkia haarniska tai ainakin siveysvyö homojen varalta.

Vierailija
46/152 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua ainakin pelottaa että esim lapseni sairastuisi homouteen.

Et oo tosissasi. Mikä pelle 

Kuten Räsänen totesi, se on psykoseksuaalisen kehityksen häiriö. Hovioikeus linjasi että näin voi sanoa.

Sulla tuntuu olevan useampikin häiriö mielessä.

Vierailija
47/152 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki pitää seksualisoida. Miksei voi vaan olla hiljaa siitä ketä panee ja elää omaa elämäänsä ihan hissun kissun.

Jostain syystä vain heteroiden mielestä ei ole yhtään seksualisoivaa, kun nainen kertoo olleensa miehensä kanssa leffassa viikonloppuna, mutta jos nainen kertookin olleensa leffassa vaimonsa kanssa niin se onkin seksin hieromista päin naamaa. Heterot eivät edes tajua miten paljon he itse seksualisoivat ja tuovat omaa suuntautumistaan esille, koska se on normi. 

Hyvä pointti!

Vierailija
48/152 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo tosissasi. Mikä pelle 

Kuten Räsänen totesi, se on psykoseksuaalisen kehityksen häiriö. Hovioikeus linjasi että näin voi sanoa.

Voi kun sinua oltaisiin rakastettu tässä maailmassa vähän enemmän

Kyllä minä luotan lääkäriin (Räsänen) enemmän kuin vaikka sinuun, jos lääkäri sanoo että psykoseksuaalisen kehityksen häiriö

Vierailija
49/152 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaisin näihin ohjelmiin aina arkisia homoja. Ei näitä aktivisteja, joille suuntautuminen täysin elämäntapa. Valtaosalle homoista se ei ole mikään elämäntehtävä esiintyä homona.

Eikös se nyt ole näiden ohjelmien normi, ettei sinne mene minkään asian tavan jampat ja jatat, vaan asiaan ajamiseen aktiivisesti vihkiytyneet. Arki-ihminen haluaa elää arkista elämää ja välttää kaikenlaista huomiota. Faktahan on se, että jos ei homoaktivisteja olisi, niin ne tavan "arkiset" homotkin olisi edelleen tukevasti kaapissa ja homous yhä edelleen lailla kielletty ja sairaudeksi luokiteltu.

Homojen oikeudet ja tasa-arvoisen avioliiton ajaneet aktivistit ovat ihan eri ihmisryhmää ja sukupolvea kuin nämä uhriutumisesta ja transhommista itselleen ammatin tehneet Nurmistot ja transaktivistit. Mitä hyvää Nurmisto ja t

Eri sukupolvea? Haloo, tasa-arvoinen avioliittolaki tuli voimaan 2017, ei sen puolesta kampanjointi mitään kaukaista historiaa ole.

Vierailija
50/152 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki pitää seksualisoida. Miksei voi vaan olla hiljaa siitä ketä panee ja elää omaa elämäänsä ihan hissun kissun.

Samaa mieltä kanssasi. Sellainen huomio kuitenkin, että seksuaalinen suuntautuminen näkyy muutenkin kuin kahden ihmisen seksinä. Ihan siinäkin, kun puhuu omasta arjestaan. Kun juttelet ihmisen kanssa kuulumisista, niin ensimmäisessä tai toisessa lauseessa tulee sana vaimo tai mies, jonka kanssa tehty sitä tai tätä. Saman sukupuolen kanssa suhteessa oleva joutuu aina peittelemään puheitaa, jos ei halua tulla koko ajan kaapista ulos.

Vierailija
51/152 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka tuntevat suuria kuvotuksen tunteita aiheeseen liittyen, mitä todennäköisimmin omaavat itse näitä taipumuksia tai fantasioita ja reagoivat niihin vahvasti häpeän takia. Omat tunteet kielletään tuomitsemalla muut. 

Vierailija
52/152 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelota, se on väärä sana. Inhottaa on oikeampi. Mua inhottaa noi kaikki samalla tavalla kuin jotkut siltsut.

Sanon suoraan, että siihen saakka kunnes selvisi mitä kauheuksia mainittu Sillanpää oli tehnyt, olin suhtautunut homoihin jokseenkin välinpitämättömästi. Inhosin mutta en mitenkään fanaattisesti. Nyt kun Siltsu on todella tullut kaapista ulos on mennyt maku noista ihan kaikista muistakin.

Itselläni meni maku heteroista Jammu Siltavuoren myötä.

Vierailija
53/152 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka tuntevat suuria kuvotuksen tunteita aiheeseen liittyen, mitä todennäköisimmin omaavat itse näitä taipumuksia tai fantasioita ja reagoivat niihin vahvasti häpeän takia. Omat tunteet kielletään tuomitsemalla muut. 

Sama koskee myös pe do filiaa

Vierailija
54/152 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen rento mies, joka on sitä mieltä että antaa kaikkien kukkien kukkia. Asia ei ole minulle ongelma.

Mutta samalla minun on sanottava, että olen teinipoikana joutunut vanhemman homomiehen ahdistelun uhriksi ja kesti pitkään ennen kuin pystyin ajattelemaan yhtäkään homoa näkemättä tämän kusipään naamaa mielessäni. 

Homous ei tee kenestäkään pahaa, mutta se ei myöskään tee kenestäkään automaattisesti hyvää. Joukossa on vastenmielisiä ihmisiä, jotka eivät hallitse itseään.

Ihan yhtälailla kuin heteroissakin. Ei se ole mikään homouden tai minkään muunkaan joukon erityispiirre, että joukossa on kusipäitä tai rikollisia tai mitä vaan. On sangen erikoista, että yhdistit yhden homon sopimattoman käytöksen kaikkiin homoihin. Ethän sinä jonkuin heteroahdistelijan jälkeenkään ole alkanut nähdä sen ahdistelijan naamaa kaikkien heteroiden naamalla, vai kuinka?

Minuakin aikoinaan yksi vanhempi homo lähenteli, mutta ei se mimua saanut kaikkia homoja vihaamaan, saatika siitä heitä syyllistämään. On minua vastakkaisen sukupuolen heterotkin lähennelleet, enkä silti ole kaikkia vastakkaisen sukupuolen edustajia alkanut vihaamaan. Eivät ne ahdistelijat edusta ahdistellessaan ketään muuta kuin itseään, eikä kukaan muu ole niistä teoista vastuussa, kuin tekijät itse.

Vierailija
55/152 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole  20 vuoden takaa 😄 nykyään on ihan normi olla homo.  Mutta nuori ei koskaan  halua olla normi niin taas menään toisin päin 

Vierailija
56/152 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei homous ole sairaus.

Vierailija
57/152 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta ja harmillinen asia. Tuli kuitenkin mieleen, että tytöistä erittäin suuri osa kokee ihan samaa miesten taholta. Se on heille osa normaalia kasvua, että miehet lähentelee ja ahdistelee. Välitettavasti. Meille miehille tuollainen on paljon harvinaisempaa.

Ihan vaan, että heteroissa on ahdistelijoita ihan yhtä lailla.

Vierailija
58/152 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan mikään heissä pelota siksipä mielestäni valtion kuuluisi kustantaa kaikille homoille kuukauden rakkausloma  irakiin.

Vierailija
59/152 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaisin näihin ohjelmiin aina arkisia homoja. Ei näitä aktivisteja, joille suuntautuminen täysin elämäntapa. Valtaosalle homoista se ei ole mikään elämäntehtävä esiintyä homona.

Eikös se nyt ole näiden ohjelmien normi, ettei sinne mene minkään asian tavan jampat ja jatat, vaan asiaan ajamiseen aktiivisesti vihkiytyneet. Arki-ihminen haluaa elää arkista elämää ja välttää kaikenlaista huomiota. Faktahan on se, että jos ei homoaktivisteja olisi, niin ne tavan "arkiset" homotkin olisi edelleen tukevasti kaapissa ja homous yhä edelleen lailla kielletty ja sairaudeksi luokiteltu.

Homojen oikeudet ja tasa-arvoisen avioliiton ajaneet aktivistit ovat ihan eri ihmisryhmää ja sukupolvea kuin nämä uhriutumisesta ja transhommista itselleen ammatin tehneet Nurmi

Luuletko, että kampanjointi tasa-arvoisen avioliiton puolesta alkoi vasta 2017? Sitä ennen oli jo rekisteröity parisuhde ja paljon työtä tasavertaisuuden eteen menneinä vuosikymmeninä. Nyt se työ ja Setan asiantuntijajärjestön maine on vedetty viemäristä sukupuolen itsemäärittelyn ja lasten transiuttamisen edistämisen myötä. Nurmisto ja muut transaktivistit ratsastavat täysin aiempien sukupolvien rakentaman hyvän tahdon ja asiallisen mielikuvan varassa.

Vierailija
60/152 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla tämä vasemmistoporukka ajaa tänne ihmisiä jotka haluaa tappaa kaikki kirjainkerholaiset. En ymmärrä. 

Tämä tapahtuu vain fantasioissasi, ei oikeassa elämässä. Tavalliset muslimit eivät ole mitään ääriporukkaa.