Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Työtön mies jää helposti ilman pitkää parisuhdetta - "Miehille Suomesta tuli luokkayhteiskunta"

Vierailija
30.11.2023 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010026831.html

"Miehille Suomesta tuli luokkayhteiskunta. Parisuhteen (ja lasten saannin) edellytys on koulutus ja hyvät tulot. Näin kirjoitti eläkeyhtiö Varman toimitusjohtaja Risto Murto viestipalvelu X:ssä keskiviikkona.

Murto viittaa Valtion taloudellisen tutkimuskeskuksen (Vatt) tutkimukseen eriarvoisuudesta Suomessa. Se julkaistiin tällä viikolla ja tutkimuksen voi lukea täältä.

Raportissa todetaan, että eriarvoisuus työmarkkinoilla vaikuttaa linkittyvän yhä vahvemmin sosiaaliseen eriarvoisuuteen.

Tutkimus käsittelee vuosia 1987-2021. Se näyttää, että työttömät ja pienituloiset miehet ja naiset jäävät yhä todennäköisemmin ilman kumppania. Muutos on ollut suurempi miehille.

Vuonna 1987 ilman työtuloa olevista miehistä 67 prosentilla oli kumppani. Vuonna 2019 heistä vain 37 prosentilla oli kumppani.

Tarkastelussa ovat 25-60-vuotiaat miehet."

Kommentit (880)

Vierailija
841/880 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se on että jos työttömällä  ei ole rahaa niin ei saa naista eikä parisuhdetta..

Eikä pidäkään saada. Lapset tulevat helvetin kalliiksi. Nythän on lapsiperheköyhyys selvästi kasvanut. Sitä se on kun persaukiset tekee lapsia. 

Tällä hetkellä yhden lapsen laskennallinen kustannus 0-18v on 128000€ tämä jaettuna suoraan 18v ja 12kk niin yhden lapsen voi laskea kustantavan n600€/kk! Ja tämä siis jos lapsi on terve eikä halua harrastaa mitään kovin erityistä. 

On lapsenkin etu, jos molemmat vanhemmat ovat työssäkäyviä ja pystyvät antamaan kelvollisen taloudellisen panoksen perheen eteen. Sekä toki jakamaan vanhemmuuden vastuuta tasapuolisesti. 

Nykyään kun kaikki tietävät miten lapsia tehdään ja miten niiden alkunsa saamisen pystyy estämään niin  miksi kukaan nainen haluaisi lapsia sellaisen miehen kanssa, joka ei ole kykeneväinen kantamaan taloudellista vastuuta lapsestaan (yhdessä äidin kanssa toki) ???

Vierailija
842/880 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on taas niitä naisten laatuvaatimuksia tai vaihtoehtoisesti miesten standardien puutetta kun miehille kelpaa työtönkin nainen mutta naiset karsastelee työtöntä miestä. Koska kaikesta tasa-arvohumpuukista huolimatta naiset elää muinaisten arvojen mukaan missä mies tuo pöytään leivän.

Tutustu hyvä mies historiaan. Suomessa ei naisilla ole koskaan

ollut mahdollista olla kotirouva- elätti. Agraariyhteiskunnassa koko perheen piti tehdä sen töllin tai maatalon töitä, että sai syödäkseen. Perheissä suosittiin myös poikia niin, että naiset joutuvat lähtemään sieltä tölkistä tai maatalosta etsimään töitä, ja sinne maatalon jäi yleensä se vanhin poika. Vaikka nainen olisi tehnyt esim tehtaassa tai ahtaajana täsmälleen samaa työtä kuin mies, naksettiin naiselle huonompi palkka. Sosiaaliturva, äitiyslomat, hoitovapaat ovat olleet vain lyhyen aikaa. Naiset ovat joutuneet käymään töissä lapsista huolimatta. Naisten tulotaso sitäpaitsi huononee parisuhteessa, koska nainen tekee niitä lapsia, ja " ottaa takkiinsa" siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/880 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rimppakimppu Elmeriina

Feministimiehiä petettiin. Olisitte vain kilpailleet, opiskelleet ja ottaneet työpaikat.

Nainen ei kykene tasa-arvoon. Hankkikaa pojat iso tili ja haalikaa niin paljon kuin saatte.

Nainen tulee perässä. Ne haistaa kullan. Mutta ei sekään ole sen parempi.

Sekään ei ole oikeaa rakkautta nähnytkään.

Te miehet ITSE haluatte niitä kullankaivajia. Naisissakin on olemassa laiskoja,  työhaluttomia sossutuilla vetelehtijöitä, joiden ainoa työ on itsensä myyminen. Kun ei rahalla ole teille väliä niin voitte sitten antaa kaikki rahanne sille hutsulle. Sehän sitä oikeaa rakkautta on.

Vierailija
844/880 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset vähenevät jatkuvasti ja nopeammin. Tämä ei heti kuitenkaan vaikuta , mutta tahti kiihtyy, menee melko pian peruuttamattomaksi. orpovallassa häviiömme etenee voimakkaamin.                                                                                 d

Suomalaisen rotuinen suht täysipäinen ja normaaligeeninen ihminen joka kykenee huolehtimaan itsestään eikä oleta että on yhteiskunnan ja meidän muiden velvollisuus huolehtia hänen keskiluokkaisesta hyvinvoinnistaan ansaitsee mahdollisesti lisääntyä ja jatkaa geenejään.

Sitä vastoin jos aikuinen ei kykene huolehtimaan itsestään ja ottamaan vastuuta oman elämänsä suunnasta niin ei maapallo hänen jälkeläisiään tarvitsekaan.

Lisääntyminen ei ole ihmisoikeus eikä suomalaisuus sellainen erityisominaisuus millä pitäisi saada jotain erityisetuoikeuksia tällä maapallolla.

Vierailija
845/880 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön mies kuulostaa kyllä melko surulliselta hahmolta. En ihmettele.

Kyllä työtön mies on luuseri, koska miehet saa niin paljon helpommin töitä kuin naiset. Varsinkin paremmin palkattuja töitä, joihin ei varsinkaan lisääntymisikäisiä naisia mieluusti palkata. Miehenä etenemismahdollisuudet on niin paljon paremmat. Minullekin sanottiin nuorena ihan suoraan, että et saa tätä paikkaa, koska sitten kuitenkin ilmoitat seuraavaksi olevasi raskaana. 

En vaan voi arvostaa työtöntä miestä, kun miehille kaikki on niin paljon helpompaa, pelkästään viitsimisestä kiinni!

Jotkut alat suosii miehiä. On myös sellaisia aloja joissa on paljon naisia. Esim. ruokakaupan kassalla ei toivoisi edes näkevän miestä. Mielummin itsepalvelukassa/robotti kuin myyjänä mies. Naiset tienaa onlyfanssilla enemmän mitä miehet toimitusjohtajina. Niin paljon helpompaa miehille on raataa ja kaikki rahat, ylityöt ja viikonloppulisät menee veroihin.

Vierailija
846/880 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että osa naisista on persoja helpolle rahalle. Ja mikä sen helpompaa kuin hyvin tienaava kumppani. Ja luulen, että se on monien suominaisten haaveena.

Jos lapsia meinaa hankkia, kyllä. Tuskinpa kukaan sitä kieltää? Kyllä se kieltämättä on paljon helpompaa elämää, että on 2 tienaavaa vanhempaa, kuin että itse pitää tehdä kahta tai kolmea työtä, elättääkseen perheensä. 

Työtön mies voi koska tahansa lähteä, eikä se mitään elareitakaan maksa kun ei mitään tienaakaan. Itse seurustelin joskus työttömien miesten kanssa ja jokainen heistä oli valmis tekemään lapsen vaikka heti! Tietenkin, koska he pääsevät panemaan paljaalla ja voivat vain häippästä ja kaikki vastuu kaatuu naiselle ja yhteiskunnalle.

Miksi nainen valitsisi tyhmästi? Miehen huoliminen elämään on naiselle aina riski, vaikka mies olisikin työelämässä. Mutta ainakin osa riskeistä pienenee siinä. Mies jolla ei ole mitään menetettävää, on yksinkertaisesti typerä valinta. Parempi tehdä lapsi vaikka yksin.

Vierailija
847/880 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä työtön mies on luuseri, koska miehet saa niin paljon helpommin töitä kuin naiset. Varsinkin paremmin palkattuja töitä, joihin ei varsinkaan lisääntymisikäisiä naisia mieluusti palkata. Miehenä etenemismahdollisuudet on niin paljon paremmat. Minullekin sanottiin nuorena ihan suoraan, että et saa tätä paikkaa, koska sitten kuitenkin ilmoitat seuraavaksi olevasi raskaana. 

En vaan voi arvostaa työtöntä miestä, kun miehille kaikki on niin paljon helpompaa, pelkästään viitsimisestä kiinni!

Jotkut alat suosii miehiä. On myös sellaisia aloja joissa on paljon naisia. Esim. ruokakaupan kassalla ei toivoisi edes näkevän miestä. Mielummin itsepalvelukassa/robotti kuin myyjänä mies. Naiset tienaa onlyfanssilla enemmän m

Aika paljon kertoo miehestä jos hänen mielestä ONLYFANs on varteenotettava työpaikka naisille.

ps. Kyl miehetkin siellä OnlyFansissa ihan yhtä helposti tienaa...

ps2. Mies kassalla on ihan se ja sama kuin nainenkin vai mikä on se naisen ominaisuus mitä mieheltä siinä puuttuu? Kyky tunnistaa ei seteleitä? 

Vierailija
848/880 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut alat suosii miehiä. On myös sellaisia aloja joissa on paljon naisia. Esim. ruokakaupan kassalla ei toivoisi edes näkevän miestä. Mielummin itsepalvelukassa/robotti kuin myyjänä mies. Naiset tienaa onlyfanssilla enemmän m

Newsflash!

verottajaa ei kiinnosta sukupuoli. Verotus on ehkä ainoa asia Suomessa missä toteutuu sukupuolten tasa-arvo. Kaikki verotuksen kohteet on "sukupuolettomia" ja kaikkien toimarin palkasta, ylitöistä ja viikonloppulisistä menee prosentit aivan saman kaavan mukaan.

Eli se siitä, "kyllä yhteiskunta on meille miehille niin epäreilu, yhyy"

Ja jos "naisten helppoa työntekoa" kadehdit niin ihan voit itse perustaa oman OnlyFansin, kyllä sullekin ehkä kysyntää on...

Vierailija
849/880 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut alat suosii miehiä. On myös sellaisia aloja joissa on paljon naisia. Esim. ruokakaupan kassalla ei toivoisi edes näkevän miestä. Mielummin itsepalvelukassa/robotti kuin my

Näin juuri. Miehet istuu samalla tavalla lompsansa päällä. Helppoa rahaa, sen kun kumarrut ja joku jyystää sua. 

Vierailija
850/880 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömillä ei ole paljon rahaa, on ulosotto laskuja ja juovat viinaa ja polttavat röökii. Huono kuntokin vielä joten naisten ei ihme kun ei naisille kelpaa.

Vierailija
851/880 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan se jokaisen järkevän naisen pelko on, että jos erehtyy tekemään lapsen hulttion kanssa, lapsesta kasvaa yhtä avuton heittiö.

Kun yhteiskunnan tukia hiljalleen vähennetään, olisi lapsi myöhemmin pulassa, kun Kelasta ei enää tulekaan vastikkeetonta rahaa. Naisen kannattaa olla valikoiva, niin itsensä kuin yhteiskunnan edun vuoksi.

Niin ja sitten kun lapsista kasvaa samanlaisia luusereita kuin isänsä, niin kenenkäs helmoihin ne päätyvät? Äidin tietenkin. Äidit saa elättää näitä peräkammarin poikia koko loppuelämänsä. 

Vierailija
852/880 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se on että jos työttömällä  ei ole rahaa niin ei saa naista eikä parisuhdetta..

Eikä pidäkään saada. Lapset tulevat helvetin kalliiksi. Nythän on lapsiperheköyhyys selvästi kasvanut. Sitä se on kun persaukiset tekee lapsia. 

Tällä hetkellä yhden lapsen laskennallinen kustannus 0-18v on 128000€ tämä jaettuna suoraan 18v ja 12kk niin yhden lapsen voi laskea kustantavan n600€/kk! Ja tämä siis jos lapsi on terve eikä halua harrastaa mitään kovin erityistä. 

On lapsenkin etu, jos molemmat vanhemmat ovat työssäkäyviä ja pystyvät antamaan kelvollisen taloudellisen panoksen perheen eteen. Sekä toki jakamaan vanhemmuuden vastuuta tasapuolisesti. 

Nykyään kun kaikki tietävät miten lapsia tehdään ja miten niiden alkunsa saamisen pystyy estämään

Jos hoitaa kotityöt. Siivouksen, kuskin työn (sun ostamalla bemarilla kiitos lady), kaupassa käynnin ( rahat tilille kiitos lady), lastenhoidon, kokkauksen ammattimaisesti (kokin ammatti) ja muut juoksevat asiat, niin eikö se ole jo työtä ja vähintään 2000e kk arvosta hommaa. Sen lisäksi mies saa tilille työttömyyskorvauksen.

Et ei ole mitään järkeä laittaa miestä töihin, kun koti on siistinä ja kaapit täynnä ruokaa ja asiat on hodiettu ja lapset voi hyvin. Riittää kun nainen käy duunissa ja tienaa vai mitä?

Tulee koko perheelle edullisemmaksi, kun energia käytetään oman kodin ja perheen sisälle. Eikä mihinkään ravintolaan alle 1500e kk pilkkahintaan, jonka jälkeen perheen isä on väsynyt ja poissaoleva. Koko perhe kärsii kun isä on riistetty.

T: Moderni Hovimestari, rakastaja, siivooja, kokki, isä ja jokapaikan höylä

Vierailija
853/880 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina kelvannut naisille helposti. Olen riittävän pitkä että minulle suodaan jo hymy kävelykadulla anonyymisti.

Pukeudun aina liian kalliisti, vaikka olen työtön. Annan ymmärtää että olen hyvin toimeentuleva mies, vaikka olen pitkäaikaistyötön. En omista muita vaatteita kamalasti. Näytän tosi hyvältä yleisesti ja siisti olemus.

Olen rikkaiden vanhempien kasvatti, joten osaan puhua ruotsin kieltä, englantia sujuvasti ja ylemmän luokan käytöstavat valuu kuin vesi. En ole käynyt peruskoulua pidemmälle kouluja. Ajattelin että en viitsi käyttää yhteiskunnan resursseja, koska olisin vain yksi humanisti lisää työttömänä. Olen myös tarpeeksi älykäs ja osaan käyttää kirjastoa. Voin opiskella päivittäin mitä haluan. Ei tarvitse päteä tutkinnoilla. Kerran opiskelin omatoimisesti lääkiksen juttuja ja kirjoja oli kämpän pöydällä. Seurustelin niihin aikoihin melko tosissani ja en koskaan korjannnut kumppanilleni että en tosiaan ole lääkiksessä, vaikka mulla on niitä kirjoja. Ihan mielenkiinnosta lueskelen kaikkea. Olen tutkinut myös LVI-osaamista. Kerran lehtiroskiksessa oli kokonainen setti amiksen kirjoja. Kerään kaikkea ja olen varsinainen hamsteri.

Idea on se että olet siisti ja kiinnostunut maailmasta ja teet kaikkea sekä harrastelet kaikkea. Näet ihmisiä ja naiset tavallaan unelmoi minut 50,70% itse. He täyttävät ja kertovat minulle kuka olen. Vaikka olisin vain puolet siitä kuka olen, niin he tekevät minut siksi mikä olen kunnes paljastun ja en koskaan tosissani väittänyt olevani mikään.

Näytän vain niin hyvältä yksinkertaisesti ja olen maalaisjärjeltäni ok tasoa.

T. Työttömänä kunnes ostovoima paranee ( ei koskaan)

Vierailija
854/880 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan huolisi työtöntä miestä. Jos mies sanoo tekevänsä töitä silloin kun huvittaa, ei todellakaan kiinnostaisi. Se on sitä, mitä itse haluaisin: tehdä töitä kun huvittaa. En todellakaan sellaista ukkoa katselisi, joka toteuttaisi minun omaa haavettani, minun joutuessa pakosta töihin. 😂

Näin juuri. Onhan ollut julkisuudessa juttuja niistä sellaisista pariskunnista, jotka ovat yhdessä poistuneet oravanpyörästä ja ostaneet vaikka mökin. Ja pyrkivät asumaan mahdollisimman vaatimattomasti ja omavaraisesti ja lapsiakin tehneet. Tavallaan samalla tavalla eläen kuin ennenvanhaan, mutta toki nykyaikaisilla apuvälineillä, esimerkiksi aurinkopaneelit tuottamaan sähköä.

Jokin tällainen yhteinen projekti voisi tulla kyseeseen, joskin siinä pitäisi olla vähän alkupääomaa kuitenkin. Ja siinä pitää olla todella työteliäs ja ahkera. Ei mikään vetelehtijä. Työpaikka on silloin tavallaan se oma piha ja siellä pitää sitten tehdä koko ajan jotain.

Mutta että pitäisi asua jossain neukkukuutiossa sossuluukussa juoppojen riitelyä öisin kuunnellen, kuka sellaista elämää haluaa? Ja siihenhän se väistämättä menisi, jos minä kouluttamaton pienipalkkainen nainen ottaisin työttömän miehen. Ei mun surkealla palkalla elätetä koko perhettä, joten minunkin pitäisi sitten jäädä sossutukien varaan. Ja se nyt vaan ei houkuttele. 

Vierailija
855/880 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelvannut naisille työttömänä, en ole kelvannut naisille töissä käyvänäkään. Ihan täyttä valhetta että töitä käymällä muka saa parisuhteen. Jos minä en kerran ansaitse töissä käyvänä rakkautta, ei valtiokaan ansaitse saada minulta verotuloja.

Taas yksinäinen ja katkera joulu tulossa.. kiitos vaan tästäkin valtiolle ja naisille.

Vierailija
856/880 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko hetkeäkään siihen, että työttömyys sinällään on se ongelma, vaan koulutuksen puute, jumahtaneisuus, negatiivisuus, keskustelukyvyttömyys, yleiset kiinnostuksen kohteet...

Itse olen valmistunut yliopistosta, kuten iso osa tuttavapiiristäni. Suuri osa on toki pariutunut jossain "opiskelijariennoissa" mutta on myös joitain, joilla pariskunnan koulutustasot on suuresti poikkeavia - MUTTA heillä kaikilla on joku muu yhdistävä tekijä, harrastus, kilpaurheilu, kiinnostus samankaltaisiin asioihin (taide, matkustaminen, vapaaehtoistyö, metsästys jne). JA toisaalta tyypillisesti molemmilla on luottamusta siihen, että sen toisen voi "päästää vapaaksi", naisten teatteri reissuille tai miesten kalastusmatkoille.

Naisille on jo pari sukupolvea toitotettu koulutuksen tärkeydestä ja siitä, miten tärkeää on aina pitää huoli, että tulee itsenäisesti toimeen. Milloin joku alkaisi opettaa tätä myös peräkamarinpojille?

&nbs

Täh? Moni mies yrittää olla liiankin itsenäinen. Lääkäriin ei mennä koska ei kehdata valittaa pienestä, itketään korkeintaan yksin, peloista ja avuttomuuksista ei puhuta kellekään, vältetään viimeiseen asti sitä että oltaisiin taakaksi muille. Kai miehet sitten tässä mielessä jakautuvat voimakkaasti kahtia, mutta se nyt on ihan harhaanjohtava väite että miehistä kasvatettaisiin epäitsenäisiä. Pikemminkin miehistä kasvatetaan sellaisia että on häpeä tukeutua toisiin ja olla taakaksi.

Vierailija
857/880 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten työtön mies huolehtii jälkikasvustaan? Lapsiperheköyhyys jättää lapsiin jälkensä ja uuden hallituksen myötä aina vaan ahtaammalle joutuvat työttömät lapsiperheet. Ei kukaan oikeasti halua synnyttää lapsia kurjuuteen. Työpaikka ja talous täytyy olla kunnossa ennen kuin lapsien hankkimista aletaan suunnitella. 

Jos naisella on ok-tulot, niin eihän se silloin ole ongelma, eikö?

Molempien vanhempien pitää kyetä tekemään ja maksamaan ja huolehtimaan. Mistä tiedät minä päivänä se perheen parempituloinen kuolee tai vaikkapa halvaantuu?

Toisaalta, jos mies(tai nainen) on täysi tallukka niin miksi se "parempi" puoliso haluaisi lapsikseen "puolitallukkaita"???

Ei elämää nyt pidä tuolla tavalla pelkojen varaan rakentaa. Sittenhän ei voisi olla yhdessä vaikka jonkun kanssa joka on vammautunut tms., koska "mitä jos minäkin vammaudun tai kuolen?" Joo kaikkea voi tapahtua, mutta ei tuollaisessa nyt enää ole pointtia.

Vierailija
858/880 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että tässä näkyy miesten ja naisten erot. Miehet huolii helpommin kaikenlaisia moniongelmaisia ihmisiä kumppaneikseen, naiset taas eivät. Miesten pitäisi ottaa naisista mallia ja jättää kaikenlaiset persoonallisuushäiriöiset, maksuhäiriöiset ja päihdeongelmaiset naiset yksin. Tai korkeintaan olla fwb-suhteissa näiden kanssa. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi naisiin joista on vain taakkaa.

Vierailija
859/880 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Miehet näyttävät loukkaantuneen siitä, etteivät työttömät miehet kelpaa naisille.

Mutta en näe naisten valittavan siitä, etteivät työttöminä kelpaisi miehille. Miksi naisia ei häiritse ajatus? 

Miksi työttömät miehet eivät lähesty työttömiä naisia? Elättäjääkö etsivät? 

Naiset eivät lähtökohtaisesti oleta, että heillä olisi joku myötäsyntyinen oikeus parisuhteeseen.

Naisten ulkonäköä ja muita ominaisuuksia arvostellaan jatkuvasti, joten he tietävät, että kilpailu on kovaa.

Olettavathan. Se on ihan loputonta se naisten kitinä miesten ulkonäkökriteereistä. Lihavat naiset ei tunnu millään hyväksyvän sitä että miesten ei tarvitse himoita heitä vaikka kuinka puhutaan inceleistä ja suostum

Ei pidä paikkaansa. Mulle on tosi moni lihava nainen vinkunut ja syyllistänyt jos en ole halunnut treffailla heitä tai jos olen ihan yleisesti sanonut että pidän hoikista naisista (ja ihan yhteydessä jossa ei loukata ketään). Se että sä et ole tätä nähnyt ei tarkoita ettei sitä tapahdu. Tapahtuu ja vaikka kuinka paljon. Lihavat naiset voi väittää olevansa tyytyväisiä, mutta monen kohdalla käytös kertoo että totuus on ihan toinen. Kukaan hyökkäävä ja syyllistävä henkilö ei ole kovin tyytyväinen elämäänsä.

Ja sori nyt vaan, mutta mä en vingu siitä millaisia naisia saan. Jos en niille kelpaa jotka haluaisin, niin yritän parantaa elämääni niin että joku päivä kelpaan. Mut ihan hyvin on mennyt kyllä naisten kanssa kun aloin jo teini-iässä kehittää itseäni, että ei ole nykyään tarvettakaan miettiä että saanko naisen johon olen tyytyväinen.

Mä en vaadi ketään lihavia muuttumaan minun tai muiden miesten vuoksi, vaan vaadin heitä lopettamaan miesten haukkumisen ja katsomaan peiliin. Ottamaan vastuun itsestään ja teoistaan kuin aikuiset ihmiset.

Vierailija
860/880 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja? Mitä jos mies on vaikka lukenut biologiaa tai maantiedettä yliopistossa ja töitä alalla on vaan tosi vaikea löytää? Nää on niin raskaita nää tällaiset yleistykset. Muka jokaisella miehellä on jokaista naista helpompaa. Todella yksinkertaista ajattelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan