Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin talvitakin miestenosastolta (olen nainen)

Vierailija
30.11.2023 |

Aivan ihana takki. Lämmin ja sopivan pitkä ja tilava (ei turhia muotoleikkauksia) ja mikä kaikkein parasta niin takissa on useita isoja TASKUJA. Kokeilin ensin takkeja naisten osaltolla ja meinasi paremman puutteessa ostaa saman valmistajan naistentakin. Onneksi kävelin kassalle mennessäni miestenosaston läpi ja huomasin, että saman valmistajan takkeja oli sielläkin myynnissä. Ne oli vaan paljon parempia, kuin naisten mallit , ja hinta oli sama. Naisten takissa oli kaksi taskua ja miesten takissa neljä. Miesten takien taskut olivat lisäksi isompia, kuin naisten takin vaivaiset kaksi taskua.  En osta naisten takkeja enää koskaan. Käsittämätöntä kuinka onnelliseksi nainen voi tullakaan taskuista. Olen hymyillyt jo kaksi päivä putkeen. Elämä on ihanaa.

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa lasten 160-170cm vaatteetkin vastaavat naisten kokoja xs-s, ainakin yläosista. Ovat usein paremman laatuisiakin.

Vierailija
82/110 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks siitä tarvii vinoilla jos naiset käyttää miesten vaatteita ja miehet naisten? Kaikki etsii itselleen malliltaan ja tyyliltään sopivimmat vaatteet. Antiikin aikoina kaikki kulki samanlaisissa kaavuissa. Silti ihmiset varmaan osasivat erottaa kuka on mies ja kuka nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko miehinen nainen joka kantaa taskuissa kantamuksiaan eikä laukkua niinkuin naiset.

Mitä väliä sillä on sinulle? 

Vierailija
84/110 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol suomalaiset naiset on niin rumia ja lihavia että niiden pitää ostaa miestenvaatteita ku naistenvaatteet ei heille sovi :D

Miksi suomalaiset naiset on niin muodottomia rasvakasoja joilla on ruma naama? Suomessa on varmasti maailman rumimmat ja tyhmimmät naiset.

Vain ruma ihminen voi tuottaa noin rumaa tekstiä. Onneksi ei tarvitse nähdä millainen läjä siellä kirjoittelee. 

Vierailija
85/110 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä paljon miesmäisiä naisia. Selittyykähän sillä tämän palstan muuttunut ilmapiiri? Perinteisille naisille ei ole enää tilaa täälläkään. Amatsonit jyrää.

Vierailija
86/110 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele, että suomalaisille naisille sopii miesten vaatteet. Ruotsissahan naureskellaan sille, että suomalaiset naiset näyttävät miehiltä. 

Kuka nyt tyhjäpäisistä ruotsalaisista välittää?

Vierailija
87/110 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan miestenvaatteista etenkin t-paidat, hupparit ja collegehousut. Paljon rennompi mitoitus, inhoan vartalonmyötäisiä vaatteita! Ja miesten collegehousuissa usein vetoketjutaskut, jotka ovat hyvät lenkillä, saa puhelimen ja avaimet mukaan.

Vierailija
88/110 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan miestenvaatteista etenkin t-paidat, hupparit ja collegehousut. Paljon rennompi mitoitus, inhoan vartalonmyötäisiä vaatteita! Ja miesten collegehousuissa usein vetoketjutaskut, jotka ovat hyvät lenkillä, saa puhelimen ja avaimet mukaan.

miksi pitää pukeutua niin tyylittömästi, pierukolitseihin ja huppareihin? missä käytät niitä?

Vierailija
89/110 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin aina pihatakiksi miestentakin. Just että on tarpeeks pitkät hihat ja taskuja, varsinkin povitasku!

Tykkäsin kulkea töihin ilman käsilaukkua ja matkalippu oli kötevää laittaa isoon taskuun, samoin avaimet ja puhelin. Povarissa oli sitte "vararahaa" jos vaikka kauppaan...

Joo ja yks hyvä puoli, kun oli ulkotyö, sinne mahtui villaista alle. Lapset joskus sanoi että mun isillä on samanlainen takki ku sulla :D

Vierailija
90/110 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut miesten puolelta mm. shortsit ja t-paitoja. Tykkään tietyissä vaatteissa rentoudesta ja jostain syystä naisten puolella harvemmin tällaista löytyy. Ja olen ihan naisellinen nainen.

Sama täällä. Olen ryhtynyt ostamaan nimenomaan T-paitoja miesten puolelta, ovat rennomman ja jotenkin paremman näköisiä päälläni kuin naisen T-paidat. Nyt suunnittelen miesten talvitakkiosastolle menoa.

Minä käytän lähes pelkästään miesten T-paitoja, sillä en tykkää naisten paitojen isoista kaula-aukoista ollenkaan. Miesten T-paidoissa tykkään myös riittävästä pituudesta ja väljistä hihoista.

+ värit ja kuosit ovat miesten vaatteissa mielestäni paremmat.  En halua pinkkiä ulkoilutakkia, enkä kukkivia paitoja -eri-

Vierailija
91/110 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol suomalaiset naiset on niin rumia ja lihavia että niiden pitää ostaa miestenvaatteita ku naistenvaatteet ei heille sovi :D

Miksi suomalaiset naiset on niin muodottomia rasvakasoja joilla on ruma naama? Suomessa on varmasti maailman rumimmat ja tyhmimmät naiset.

Kuuleppas kultaseni, kiitos samoin...mieluummin pösö ja ruma, kuin ilkeä ja tyhmä.

Vieläkö ihmettelet mikset saa iskettyä naisia.

On erikoista, että naiset tuppaavat usein käyttämään (tässä tapauksessa kuviteltua?) naisettomuutta miehen halventamiseen. Miksi näin?

- ohis

Vierailija
92/110 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut miesten puolelta mm. shortsit ja t-paitoja. Tykkään tietyissä vaatteissa rentoudesta ja jostain syystä naisten puolella harvemmin tällaista löytyy. Ja olen ihan naisellinen nainen.

Sama täällä. Olen ryhtynyt ostamaan nimenomaan T-paitoja miesten puolelta, ovat rennomman ja jotenkin paremman näköisiä päälläni kuin naisen T-paidat. Nyt suunnittelen miesten talvitakkiosastolle menoa.

Minä käytän lähes pelkästään miesten T-paitoja, sillä en tykkää naisten paitojen isoista kaula-aukoista ollenkaan. Miesten T-paidoissa tykkään myös riittävästä pituudesta ja väljistä hihoista.

+ värit ja kuosit ovat miesten vaatteissa mielestäni paremmat.  En halua pinkkiä ulkoilutakkia, enkä kukkivia paitoja -eri-

Implikoi että naisten sävyt ovat vain pinkki ja kukallinen kuosi :D

Vierailija
93/110 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi pitää pukeutua niin tyylittömästi, pierukolitseihin ja huppareihin? missä käytät niitä?

Mitä väliä sillä on missä hän niitä käyttää? Huolehdi sinä vain omasta tyylistäsi.

Vierailija
94/110 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuleppas kultaseni, kiitos samoin...mieluummin pösö ja ruma, kuin ilkeä ja tyhmä.

On erikoista, että naiset tuppaavat usein käyttämään (tässä tapauksessa kuviteltua?) naisettomuutta miehen halventamiseen. Miksi näin?

- ohis

Onko sinulle muka ongelma kun nainen ei välitä mielipiteistäsi pätkän vertaa? 

Vierailija
95/110 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ohis

Siksi koska just ilkeilee yms haukkuu rumaksi ja tyhmäksi, en kattois päivääkään sellaista "miestä" joka alentaa ja ilkeilee

Vierailija
96/110 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+ värit ja kuosit ovat miesten vaatteissa mielestäni paremmat.  En halua pinkkiä ul

Kunhan kärjistin, on niitä muitakin, mutta harvemmin silmääni miellyttäviä.

Vierailija
97/110 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ohis

Minusta on erikoista että mies käy palstalla haukkumassa naisia rumiksi. Pilaa samalla muiden miesten maineen ja antaa ns miehestä aika raukkamaisen kuvan.

Vierailija
98/110 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi, mietin juuri yksi päivä, ottaisinko teinipojan pieneksi jääneen, melkein uuden näköisen, takin omaan käyttööni. On S kokoa. Kokeilin RUKKA merkkistä takkia ja hyvin sopi ja ne taskut! Ajattelin etten kehtaa käyttää kun on vähän reilu selästä ja olkapäiltä, mutta taidanpa sittenkin kehdata! Hihan pituus on tosiaan paljon parempi kuin naisten takeissa. 

Vierailija
99/110 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itsekin nykyään t-paidat ja collegevaatteet miestenosastolta. Syynä on se, että jotkut sisäänostajat ja suunnittelijat vissiin kuvittelevat kaikkien naisten haluavan t-paitoja, joiden kaula-aukko on yhtä leveä, kuin paidan helmakin, ja paidat ovat liian lyhyitä ja myös tyköistuvia. Tavallista suoramallista ja ns. normaalilla kaula-aukolla varustettua t-paitaa et naistenosastolta löydä. Collegehousuissa taas tarvitsen lahkeisiin pituutta, ja naisten housut jäävät reilusti nilkan yläpuolelle. En siedä yhtään.

Olen kyllä harkinnut sitäkin, että alkaisin tehdä itse vaatteeni, kun osaamista siihen on. Kun olisi vain aikaa. Vaatekauppojen tarjonta on kamalaa.

Vierailija
100/110 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ohis

Minusta on erikoista että mies käy palstalla haukkumassa naisia rumiksi. Pilaa samalla muiden miesten maineen ja antaa ns miehestä aika raukkamaisen kuvan.

Olisit nyt vain vastannut esitettyyn kysymykseen. Vai oliko liian kiusallinen kysymys? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme