Kuinka PULLEAT kasvot voi miehellä olla, jotta pidät sitä vielä hyvän näköisenä?
Kommentit (12)
Sorry, mutta minulle se pienikin pyöreys kasvoissa on selkeästi viehättävyyttä vähentävä tekijä, kun tykkään aika terävistäkin kasvonpiirteistä ja erottuvista poskipäistä miehellä (tyyliin Cillian Murphy tai Christian Bale hoikempana, myös Chris Cornelilla oli kauniit kasvonpiirteet).
Riippuu ihan ihmisestä. Jollakin voi olla todella leveät leukaperät, jolloin naama näyttää väkisinkin vähän pyöreältä. Tässä tapauksessa asia ei vaikuta kyllä naaman miellyttävyyteen mitenkään. Toisaalta jos posket on niin rasvaiset, ettei korvat näy edes edestäpäin, niin siinä ei kyllä auta enää mikään.
Linkissä kuva, jossa kaksi pulleaposkista miestä (ja yksi regular nainen). Minusta keskimmäinen on vielä ihan fain, oikeanpuoleinen aika pullea. Mitä tällä tiedolla teet? ;)
Liian pullea on silloin, jos kaksoisleuka on niin massiivinen, että sen väliin voi kadottaa pullanmuruja useaksi päiväksi.
Mutta miten sitä pulleutta saisi poskiin? Ei ainakaan syömällä, pulleat posket hävisi kun lopetin ryypiskelyn.
Vierailija kirjoitti:
Hassu tuo pulleat isolla.
Teksti voisi olla myös LIHAVOITU.
Ei lainkaan. Esim. Leonardo DiCaprio ei käy.
Vähäinenkin pulleus kasvoissa laskee vetovoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei lainkaan. Esim. Leonardo DiCaprio ei käy.
Eihän sillä posket ole erityisen pulleat. Toki posket pullistuu kenellä hyvänsä, kun läskiä kertyy muuallekin elimistöön.
Ei yhtään. Näyttää juopolle tai estrogeenille minun silmissäni.
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva, ei tästä muuten saa selvää. Minusta Hätis alkaa olla jo vähän pullea. Tosin mitäpä väliä sillä on?
Vierailija kirjoitti:
Minusta monet ns. miesten miehet tyyliin Dwayne Johnson, Vin Diesel, mitä näitä on, ovat todella pulloposkisen näköisiä, vaikka varmasti vetäneet lähinnä roideja ja rasvatonta rahkaa ikänsä.
Hassu tuo pulleat isolla.