Uusi suhde, miksi mies ei halua seksiä??
Siis sitä on ollut pari kertaa, mutta kaiken kaikkiaan mies välttelee koko aihetta.
Vaikka ne kerrat mitä sitä oli, oli ihanaa ja mieskin kehui.
Itse olen kokeneempi, mies ilmeisesti ei.
Tapaamisilla teemme kaikenkaista muuta. Mietin harrastaako hän sitä jonkun muun kanssa.
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Ihan yleisenä kysymyksenä aloittajalle ja kaikille muillekin näihin keskusteluihin osallistuville:
Mitä itse ajattelisit, jos kumppanisi arvuuttelisi ajatuksiasi, tunteitasi ja motiiveitasi tällä palstalla? Jos hän vielä ottaisi tosissaan täällä esitetyt arvaukset, ja päättelisi, että näin sinä nyt ajattelet ja tunnet, ja tällaiset ovat aikomuksesi?
Itse ainakin automaattisesti katkaisisin välini ihmiseen, joka pitää tuntemattomien - yleensä vihamielisiä - arvailuita parempana auktoriteettina minun ajatuksistani kuin minua itseäni.
Itselleni tämä on erilaisten näkökulmien hakemista. Kertoo että välitän ihmisestä oikeasti ja haluan nähdä vaivaa että asia selviää! Jos omat voimat ei riitä, eikä mies halua puhua asiasta tarkemmin.
Ei täällä mitään henkilökohtaisia tietoja ole.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai hoitaa tyhjennyksen omin kätösinsä. Nopeampaa, helpompaa ja lopputulos tuntuu aivan samalta ilman et tarvii kumppanista murehtia.
Millaista seksiä sinulla oikein on kumppanisi kanssa ollut jos tuntuu ihan samalta kuin yksin oman käden kanssa?
Naisista tulee vaan stressiä ja ongelmia, tekopillusta ei
Sillä on muita naisia joten ei ehdi sinua panemaan aina. Älä jää roikkumaan kyllä se soittelee sitten viikonlopun jälkeen kun on tavannut muut naiset.
sulla on siinä uusi tunneisiin nojaava suhde jossa ei fyysisyys toimi.
mies on tottunut olemaan yksin ja jostain syystä ei pillu kiinnosta.
syyt selviää nostamalla mirrin pöydälle, eli muista puhua asiasta.
täällä voidaan vaan arvailla asiaa.
"No ainakaan mikään painostava asenne ei tule auttamaan. Mullakaan tuossa tilanteessa ei yhtään helpottanut se että tiesin, miten turhautunut mies oli tilanteeseen. Ihan kuin olisin tahallani käyttäytynyt kuten käyttäydyin."
Mutta täytyy ne omat tunteen ja ajatukset pystyä jotenkin sanoittamaan sille toiselle eikä vain ajatella että toinen kärsivällisesti odottaa ilman sen kummempia selityksiä tai ajatuksia siitä että tilanne voi vielä parantua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai hoitaa tyhjennyksen omin kätösinsä. Nopeampaa, helpompaa ja lopputulos tuntuu aivan samalta ilman et tarvii kumppanista murehtia.
Millaista seksiä sinulla oikein on kumppanisi kanssa ollut jos tuntuu ihan samalta kuin yksin oman käden kanssa?
Siitä ei ollutkaan kyse vaan siitä että tuntuuko samalta.
Kauanko olette tapailleet? Onko muuten läheisyyttä? Jos on niin onko se mielestäsi luontevaa miehen puolelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä ei ollutkaan kyse vaan siitä että tuntuuko samalta.
Uusiin masturbaattoreihin on laitettu jo lämpövastuksia ja moottoreita hierontaa varten,eli kyllä aika hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yleisenä kysymyksenä aloittajalle ja kaikille muillekin näihin keskusteluihin osallistuville:
Mitä itse ajattelisit, jos kumppanisi arvuuttelisi ajatuksiasi, tunteitasi ja motiiveitasi tällä palstalla? Jos hän vielä ottaisi tosissaan täällä esitetyt arvaukset, ja päättelisi, että näin sinä nyt ajattelet ja tunnet, ja tällaiset ovat aikomuksesi?
Itse ainakin automaattisesti katkaisisin välini ihmiseen, joka pitää tuntemattomien - yleensä vihamielisiä - arvailuita parempana auktoriteettina minun ajatuksistani kuin minua itseäni.
Itselleni tämä on erilaisten näkökulmien hakemista. Kertoo että välitän ihmisestä oikeasti ja haluan nähdä vaivaa että asia selviää! Jos omat voimat ei riitä, eikä mies halua puhua asiasta tarkemmin.
Ei täällä mitään henkilökohtaisia tietoja ole.
ap
En minä siitä olekaan huolissasi, että paljastaisit kumppanisi yksityisyyttä loukkaavia tietoja. Vaan siitä, että muodostat käsityksiä hänestä täysin tuntemattomien ja motiiveiltaan yleensä vihamielisten ihmisten väitteiden perusteella. Mutta siitä vaan, eipä asia minua koske. Teidän suhteenne on kyllä tuhoon tuomittu sillä sekunnilla, kun uskot mitään mitä täällä luet.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olette tapailleet? Onko muuten läheisyyttä? Jos on niin onko se mielestäsi luontevaa miehen puolelta?
Kaksi kuukautta, muuten läheisyyttä on todella paljon, henkistä ja fyysistä ja se on luontevaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
"No ainakaan mikään painostava asenne ei tule auttamaan. Mullakaan tuossa tilanteessa ei yhtään helpottanut se että tiesin, miten turhautunut mies oli tilanteeseen. Ihan kuin olisin tahallani käyttäytynyt kuten käyttäydyin."
Mutta täytyy ne omat tunteen ja ajatukset pystyä jotenkin sanoittamaan sille toiselle eikä vain ajatella että toinen kärsivällisesti odottaa ilman sen kummempia selityksiä tai ajatuksia siitä että tilanne voi vielä parantua.
Tässä just se kumppanin asenne on tosi ratkaiseva. Painostaminen saa vetäytymään entistä enemmän kuoreen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä siitä olekaan huolissasi, että paljastaisit kumppanisi yksityisyyttä loukkaavia tietoja. Vaan siitä, että muodostat käsityksiä hänestä täysin tuntemattomien ja motiiveiltaan yleensä vihamielisten ihmisten väitteiden perusteella. Mutta siitä vaan, eipä asia minua koske. Teidän suhteenne on kyllä tuhoon tuomittu sillä sekunnilla, kun uskot mitään mitä täällä luet.
Sanoinhan että haen vain näkökulmia. Taidat olla aika mustavalkoinen ihminen. Minä en ole.
ap
vie se nahjus verikokeisiin ja testatkaa kilpirauhasarvot ja testostereoarvot nyt esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä just se kumppanin asenne on tosi ratkaiseva. Painostaminen saa vetäytymään entistä enemmän kuoreen.
Ymmärrän todella hyvin, olen varovainen, en yhtään halua loukata.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen ei vain lähde suhteesta, vaan jää äitimäisesti sanoittamaan miehelle ja jopa komentelemaan?
Vierailija kirjoitti:
vie se nahjus verikokeisiin ja testatkaa kilpirauhasarvot ja testostereoarvot nyt esimerkiksi.
Äiti vie lapsensa verikokeisiin, ei aikuinen nainen aikuista miestä.
Tätä naisten tuntuu olevan vaikea käsittää, kun itse ovat nusutelleet puoli maailmaa että mies olisikin sitten kokemattomampi ja sen vuoksi arastelee. Ehei, kyllä syyn täytyy olla jossain muualla, kuten siinä että mieskin nusuttelee parhaillaan muuta maailmaa! Naiset peileineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti vie lapsensa verikokeisiin, ei aikuinen nainen aikuista miestä.
Ei tässä ole sellaista dynamiikkaa ollenkaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mutta se ei poista sitä että kukaan ei jaksa ymmärtää ja tukea loputtomiin jos toinen ei pysty mitenkään kertomaan sitä miltä tuntuu ja miksi käyttäytyy kuten käyttäytyy.
Jos en kykenisi mitenkään keskustelemaan tästä asiasta kumppanini kanssa niin kyllä minun pitäisi ymmärtää että se kumppani saattaa etsiä vastauksia sitten muualtakin. Ei asioita voi vai lakaista maton alle ja odottaa että ne pysyvät siellä.