Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi suhde, miksi mies ei halua seksiä??

Vierailija
30.11.2023 |

Siis sitä on ollut pari kertaa, mutta kaiken kaikkiaan mies välttelee koko aihetta.

Vaikka ne kerrat mitä sitä oli, oli ihanaa ja mieskin kehui.

Itse olen kokeneempi, mies ilmeisesti ei.

Tapaamisilla teemme kaikenkaista muuta. Mietin harrastaako hän sitä jonkun muun kanssa.

Kommentit (194)

Vierailija
41/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on todennäköisesti nähnyt alastomassa vartalossasi jotain sellaista, mistä ei pidä yhtään.

Urheilen paljon ja olen hoikka. Hän nimenomaan kehui vartaloani.

Kehossa voi olla muutakin. Esimerkiksi isoja luomia, roikkuluomia, syntymämerkki, luomirykelmiä, karvoja väärissä paikoissa yms... Pienet asiat voivat merkitä yllättävän paljon.

Voi luoja, kyllä olet urpo.

Ok. No... Yritin löytää selitystä, miksi mies ei halua seksiä uudesta suhteesta huolimatta.

Vierailija
42/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä suoraan, ei tartte sitten pohtia lopun elämää että mikä on totuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaa sille kakkosta niin varmaan innostuu.

Vierailija
44/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: "Itse olen kokeneempi, mies ilmeisesti ei."

Oisko vaikka tässä vastaus.

Mies on kokemattomampi, koska ei ole halunnut seksiä?

Mitä ikäluokkaa te olette?  Jos tosi nuoria, niin asia voi muuttua. Jos taas jo keski-ikäisiä, niin asia ei tule muuttumaan.

Olemme yli 30v

Vierailija
45/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on todennäköisesti nähnyt alastomassa vartalossasi jotain sellaista, mistä ei pidä yhtään.

Kehossa voi olla muutakin. Esimerkiksi isoja luomia, roikkuluomia, syntymämerkki, luomirykelmiä, karvoja väärissä paikoissa yms... Pienet asiat voivat merkitä yllättävän paljon.

Ok. No... Yritin löytää selitystä, miksi mies ei halua seksiä uudesta suhteesta huolimatta.

Luomet ja karvat tuskin ovat se todennäköisin syy.

Vierailija
46/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän yleensä suhteen alussa se seksi on Se Juttu ja sitä haluaa harrastaa koko ajan.

Sellainen, joka ei halua sitä alussa pahemmin, ei halua sitä myöhemminkään.

Voisit toki varovasti kysellä miten hän näkee teidän seksielämän tällä hetkellä, että onko tyytyväinen tai olisiko jotain, mitä hän haluaisi kokeilla tms.

Hänen vastauksensa kertovat sitten sinulle kaiken tarpeellisen.

Olen yrittänyt kysellä, hän vaikuttaa siltä että hieman pelästyy aiheesta tai on todella varovainen.

En ole ennen tällaiseen törmännyt.

ap

Vierailija
47/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luomet ja karvat tuskin ovat se todennäköisin syy.

Selvä se sitten. Syy ei myöskään ole se, että mies ei yleisesti halua seksiä.

Vierailija
48/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma, mutta haluton osapuoli on nainen. Taitaa olla aika heittää mäkeen, kun naisraati on sitä mieltä että kohta se loppuu kokonaan. Kertaakaan ei ole tehnyt elettäkään aloitteeksi, itse olen aina ollut aloituksen tekijä  Nyt parina kertana olen jättänyt aloitteet kokonaan tekemättä, kun ei seksi ilmeisesti kiinnosta, vaikka seura kelpaakin.

Asia on totta. Milloinkaan puoliso ei tee aloitetta, ja harrastaminen jäi parin eka vuoden asiaksi silloin tällöin.

Nykyisin sitä ei harrasteta ollenkaan. Ei moneen vuoteen ole ollut. Epäilen, että kyseessä on aseksuaali.

Vierailija
49/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä suoraan, ei tartte sitten pohtia lopun elämää että mikä on totuus

Eihän nyt näin voi toimia! Kyllä palstamammojen kristallipallo on ainoa tapa saada tietoa miesten aivoituksista.

Vierailija
50/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän yleensä suhteen alussa se seksi on Se Juttu ja sitä haluaa harrastaa koko ajan.

Voisit toki varovasti kysellä miten hän näkee teidän seksielämän tällä hetkellä, että onko tyytyväinen tai olisiko jotain, mitä hän haluaisi kokeilla tms.

Olen yrittänyt kysellä, hän vaikuttaa siltä että hieman pelästyy aiheesta tai on todella varovainen.

ap

Jos hän on kovin kokematon, hänestä saattaa tuntua vaikealta puhua asiasta.

Mieheni (uusi suhde 1 v ikäinen) ei ole kovin hyvä puhumaan seksistä, mutta ehdottomasti tykkää ja haluaa sitä harrastaa usein.

Mutta jos mies ei vaan halua usein, joudut sitten päättämään elätkö sen kanssa vai et.

Itse olin vähähaluisen miehen kanssa 10 vuotta naimisissa. Ihana ihminen, erinomainen suhde, joten "alistuin" siihen, että seksiä oli harvoin. Hänellä ei vaan ollut haluja kuin harvoin, ei edes kuukausittain.

Vierailija
51/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä se sitten. Syy ei myöskään ole se, että mies ei yleisesti halua seksiä.

No nyt on kuitenkin niin ihmeellisesti käynyt.

ap

Vierailija
52/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää seksiä haluaa aina lisää. Entä siivoatko tarpeeksi?

Vierailija
53/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on kivaa ja jos se on sinullekin tärkeää,  kannattaa unohtaa koko mies tai olla vain kavereita.  Ei se seksin määrä alun jälkeen ainakaan lisäänny. 

T. N 51 v

Juuri näin.

Jos seksi ja seksuaalisuus, aistillisuus tai kehollisuus ovat sinulle tärkeitä asioita, älä jatka tapailua tuon miehen kanssa. Jos seksiä ei ole juurikaan suhteen alussa, sitä on vielä vähemmän myöhemmin suhteessa ollessa.

Tämän kun olisin itsekin tajunnut.

Lisäksi sanottakoon, että miehiä on vain kahdenlaisia: seksimaanikkoja (on yhdyttävä useasti viikossa, mieluiten monta kertaa päivässä, roikutaan kiinni takapuolensa ja tisseissä, muunlainen läheisyys ei käy) tai libidoltaan liki olemattomia (hyvä jos kaksi kertaa vuodessa maistuu, muukin läheisyys on vähän niin tai näin). Harmillista.

Ja toinen väite, jonka esitän on se, että seksiä on harrastettava aina miestahtisesti oli sitä liian vähän tai liian paljon. 

Tolkuttomasti haluava mies suuttuu kieltäytymisestä ja alkaa mökötys, murjotus ja painostavan ilmapiirin rakentaminen.

Olemattomasti haluava taas uhrautuessaan seksiin osoittaa mieltään, on passiivinen ja kylmä. Muun ajan välttelee läheisyyttä parhaan kykynsä mukaan 

Vierailija
54/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Joiltain henkisiltä lukoilta tuo kuulostaa kovasti. Voi olla huonoja aikaisempia kokemuksia tai jotain traumoja. Tai sitten jotain sellaisia haluja ja tarpeita joita ei kehtaa oikein sanoa.

Mutta jos keskustelu ei onnistu niin ei noille oikein voi mitään tehdä. Jos seksi on sinulle tärkeää niin jättäisin tuon suhteen kyllä siihen. Kyvyttömyys puhua on aika iso ongelma ihan koko suhteen kannalta, ei vain seksin.

Vierailija
55/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleisenä kysymyksenä aloittajalle ja kaikille muillekin näihin keskusteluihin osallistuville:

Mitä itse ajattelisit, jos kumppanisi arvuuttelisi ajatuksiasi, tunteitasi ja motiiveitasi tällä palstalla? Jos hän vielä ottaisi tosissaan täällä esitetyt arvaukset, ja päättelisi, että näin sinä nyt ajattelet ja tunnet, ja tällaiset ovat aikomuksesi?

Itse ainakin automaattisesti katkaisisin välini ihmiseen, joka pitää tuntemattomien - yleensä vihamielisiä - arvailuita parempana auktoriteettina minun ajatuksistani kuin minua itseäni.

Vierailija
56/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sitä usein väitetään mutta asia ei ole ihan niin yksioikoinen. Minulla on ihana mies joka tyydyttää minut aina jos vain sitä haluan. Mutta jotenkin kummasti minun mieleni vain "unohtaa" sen seksin eikä sitä kaipaa vaikka kuinka tiedän että se on tosi mukavaa sitten kun sitä on. En vain jotenkin silti tarvitse sitä niin usein. 

Vierailija
57/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: "Itse olen kokeneempi, mies ilmeisesti ei."

Oisko vaikka tässä vastaus.

Mies on kokemattomampi, koska ei ole halunnut seksiä?

Voi olla, mutta voi olla myös siksi, ettei ole löytänyt ketään sopivaa aiemmin. Nyt kun on löytänyt, ei oikein osaa toimia noissa tilanteissa ja kokee aiheesta keskustelun vaikeaksi. Olen ollut vastaavassa tilanteessa itse (olen tosin nainen) ja oli aika hiton vaikeaa kun seksi on miehelle tosi helppo asia siinä missä itse kokemattomana jännitin älyttömästi edes siitä keskustelemista. Ei olisi tullut kuuloonkaan että mitään aloitteita olisin ryhtynyt tekemään.

Kiitos, ymmärrän kyllä. Mutta pikkuhiljaa alan miettimään haluaako hän sitä koskaan.

ap<

No ainakaan mikään painostava asenne ei tule auttamaan. Mullakaan tuossa tilanteessa ei yhtään helpottanut se että tiesin, miten turhautunut mies oli tilanteeseen. Ihan kuin olisin tahallani käyttäytynyt kuten käyttäydyin. Tää juttu loppui niin että mies jätti minut. On ollut tosi vaikeaa lähteä etsimään ketään uutta tuon jälkeen kun oletan, että se menee sitten taas samalla kaavalla.

Vierailija
58/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja toinen väite, jonka esitän on se, että seksiä on harrastettava aina miestahtisesti oli sitä liian vähän tai liian paljon. Tolkuttomasti haluava mies suuttuu kieltäytymisestä ja alkaa mökötys, murjotus ja painostavan ilmapiirin rakentaminen.Olemattomasti haluava taas uhrautuessaan seksiin osoittaa mieltään, on passiivinen ja kylmä. Muun ajan välttelee läheisyyttä parhaan kykynsä mukaan "

Noissa sinun stereotypisissä tapauksissasi noin varmaan tapahtuukin. Unohdat vain edelleen sen ison enemmistön joka on jotain noiden välistä.

Vierailija
59/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitään hänen aiemmista suhteista? Miten niiden kävi?

Tiedän puolison aiemmista suhteista, ja niissä ei ollut peitto liiemmin heilunut. Sain tietää vasta muutaman vuoden yhdessäolon jälkeen kun ihmettelin asian puutetta.

Vierailija
60/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Havainnut mahdollisesti alkamassa olevan peräsuolenlaskeuman takaapäin lykkiessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi