Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi suhde, miksi mies ei halua seksiä??

Vierailija
30.11.2023 |

Siis sitä on ollut pari kertaa, mutta kaiken kaikkiaan mies välttelee koko aihetta.

Vaikka ne kerrat mitä sitä oli, oli ihanaa ja mieskin kehui.

Itse olen kokeneempi, mies ilmeisesti ei.

Tapaamisilla teemme kaikenkaista muuta. Mietin harrastaako hän sitä jonkun muun kanssa.

Kommentit (194)

Vierailija
21/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä omanarvontunto? Mies johdattelee saadakseen käyttöönsä piian,ehkä jossain vaiheessa synnyttäjän. Oot hälle objekti

Eikö seksin haluaminen naiselta juurikin tee hänestä seksiobjektin.

Ehkä tuo uusi miesystävä on niin tiedostavaa tyyppiä ettei halua esineellistää naisystäväänsä.

Vierailija
22/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kaksi mahdollisuutta. Joko mies on aseksuaali, seksi ei kiinnosta. Voi myös olla mahdollista että mies on po rno addikti ja seksi sinun (tai kenenkään irl naisen) kanssa ei kiinnosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuinka lihava?

Vierailija
24/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi on sinulle tärkeää mutta toinen välttelee koko aihetta niin on syytä olla huolissaan. Välttely kertoo että asiassa on miehen puolelta jotain ongelmiallista tai ehkä jopa traumaattista. Nämä voi purkaa vain puhumalla. Jos ei voida puhua niin asiat tuskin muuttuvat,

Ja tuohon kokeneisuusasiaan sanoisin että se ei ole ongelma jos molemmat ovat avoimia asian kanssa. Itse olen naimisissa miehen kanssa joka oli kokematon kun tapasimme. Ja häntä luonnollisestikin jännitti aluksi kovasti ja kaikki oli niin uutta ja ihmeellistä. Mutta vaikka alku olikin monin tavoin "sähellystä" ja erilaisia vaikeuksiakin oli niin koko ajan oltiin molemmat positiivisia ja ajateltiin että mennään koko ajan eteenpäin. Ja niin harjoiteltiin ahkerasti ja parin kuukauden jälkeen mies oli paras rakastaja joka minulla on koskaan ollut. Minun tarpeitani kuunteleva ja innokas. 

Vierailija
25/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko torttusi pahalta ettei mies halua panna ja nuolla?

Vierailija
26/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika oudoltahan tuo kuullostaa mikäli suhteen perusolettama on seksin harjoittaminen. 

Suorastaan ällöttävää olettaa tuollaista kun on niin paljon muutakin mitä voi tehdä yhdessä ja nauttia touse seurasta.

Itselläni ainakin seksi on tärkeä osa parisuhdetta, se on se liima, joka erottaa parisuhteen kaverisuhteesta. Edellisessä parisuhteessani seksi loppui miehen haluttomuuden takia ja olin kyllä yksi ihmisraunio sen takia. Parisuhteessa tehdään myös paljon muita asioita, mutta kyllä esim. näin sinkkuna pahinta on seksin ja läheisyyden puute sellaisen ihmisen kanssa, jota oikeasti rakastaa. Muita juttuja voin tehdä kavereiden kanssa. 

Osalla seksi sitten ei ole tärkeää tai olennaista, kuten ehkä sinulla tai ap:n miehellä. Näistä vaan kannattaisi rehellisesti puhua, ettei vie toista harhaan. 

Vierailija
27/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: "Itse olen kokeneempi, mies ilmeisesti ei."

Oisko vaikka tässä vastaus.

Mies on kokemattomampi, koska ei ole halunnut seksiä?

Voi olla, mutta voi olla myös siksi, ettei ole löytänyt ketään sopivaa aiemmin. Nyt kun on löytänyt, ei oikein osaa toimia noissa tilanteissa ja kokee aiheesta keskustelun vaikeaksi. Olen ollut vastaavassa tilanteessa itse (olen tosin nainen) ja oli aika hiton vaikeaa kun seksi on miehelle tosi helppo asia siinä missä itse kokemattomana jännitin älyttömästi edes siitä keskustelemista. Ei olisi tullut kuuloonkaan että mitään aloitteita olisin ryhtynyt tekemään.

Kiitos, ymmärrän kyllä. Mutta pikkuhiljaa alan miettimään haluaako hän sitä koskaan.

ap

Vierailija
28/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on todennäköisesti nähnyt alastomassa vartalossasi jotain sellaista, mistä ei pidä yhtään.

Urheilen paljon ja olen hoikka. Hän nimenomaan kehui vartaloani.

Kehossa voi olla muutakin. Esimerkiksi isoja luomia, roikkuluomia, syntymämerkki, luomirykelmiä, karvoja väärissä paikoissa yms... Pienet asiat voivat merkitä yllättävän paljon.

Vierailija
29/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuinka lihava?

Olen kokoa xs.

ap

Vierailija
30/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on kivaa ja jos se on sinullekin tärkeää,  kannattaa unohtaa koko mies tai olla vain kavereita.  Ei se seksin määrä alun jälkeen ainakaan lisäänny. 

T. N 51 v

Juuri näin.

Jos seksi ja seksuaalisuus, aistillisuus tai kehollisuus ovat sinulle tärkeitä asioita, älä jatka tapailua tuon miehen kanssa. Jos seksiä ei ole juurikaan suhteen alussa, sitä on vielä vähemmän myöhemmin suhteessa ollessa.

Tämän kun olisin itsekin tajunnut.

Lisäksi sanottakoon, että miehiä on vain kahdenlaisia: seksimaanikkoja (on yhdyttävä useasti viikossa, mieluiten monta kertaa päivässä, roikutaan kiinni takapuolensa ja tisseissä, muunlainen läheisyys ei käy) tai libidoltaan liki olemattomia (hyvä jos kaksi kertaa vuodessa maistuu, muukin läheisyys on vähän niin tai näin). Harmillista.

Vierailija
31/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikö seksin haluaminen naiselta juurikin tee hänestä seksiobjektin."

No ei. Ei se jos haluan keskustella jonkun naisen kanssa tee hänestä "keskusteluobjektia" tai jos haluan mennä kävelylle tee hänestä "kävelyobjektia".

Objektina oli tarkoittaa sitä että ei ole mitään muuta kuin kohde jonkun tarpeen täyttämiseen eikä se itse ihminen tai hänen tarpeensa kiinnosta ollenkaan.

Vierailija
32/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe on tv 11  nyt. Katso ohjelma 90 päivää morsiammet tv kanava 11. Kuin joku rakas ulkomailta.Saat dokumentista oikeita vastauksia .

Vierailija
33/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se halua tai ehkä kerran parissa vuodessa, jos sattuu sopiva tilanne. 

Vierailija
34/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, mutta haluton osapuoli on nainen. Taitaa olla aika heittää mäkeen, kun naisraati on sitä mieltä että kohta se loppuu kokonaan. Kertaakaan ei ole tehnyt elettäkään aloitteeksi, itse olen aina ollut aloituksen tekijä  Nyt parina kertana olen jättänyt aloitteet kokonaan tekemättä, kun ei seksi ilmeisesti kiinnosta, vaikka seura kelpaakin.

Vierailija
35/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on todennäköisesti nähnyt alastomassa vartalossasi jotain sellaista, mistä ei pidä yhtään.

Urheilen paljon ja olen hoikka. Hän nimenomaan kehui vartaloani.

Kehossa voi olla muutakin. Esimerkiksi isoja luomia, roikkuluomia, syntymämerkki, luomirykelmiä, karvoja väärissä paikoissa yms... Pienet asiat voivat merkitä yllättävän paljon.

Voi luoja, kyllä olet urpo.

Vierailija
36/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on kivaa ja jos se on sinullekin tärkeää,  kannattaa unohtaa koko mies tai olla vain kavereita.  Ei se seksin määrä alun jälkeen ainakaan lisäänny. 

T. N 51 v

Juuri näin.

Jos seksi ja seksuaalisuus, aistillisuus tai kehollisuus ovat sinulle tärkeitä asioita, älä jatka tapailua tuon miehen kanssa. Jos seksiä ei ole juurikaan suhteen alussa, sitä on vielä vähemmän myöhemmin suhteessa ollessa.

Tämän kun olisin itsekin tajunnut.

Lisäksi sanottakoon, että miehiä on vain kahdenlaisia: seksimaanikkoja (on yhdyttävä useasti viikossa, mieluiten monta kertaa päivässä, roikutaan kiinni takapuolensa ja tisseissä, muunlainen läheisyys ei käy) tai libidoltaan liki olemattomia (hyvä jos kaksi kertaa vuodessa maistuu, muukin läheisyys on vähän niin tai näin). Harmillista.

Lähinnähän tuo kertoo sinun miesmaustasi, jos olet VAIN tavannut tuollaisia miehiä

Vierailija
37/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: "Itse olen kokeneempi, mies ilmeisesti ei."

Oisko vaikka tässä vastaus.

Mies on kokemattomampi, koska ei ole halunnut seksiä?

Voi olla, mutta voi olla myös siksi, ettei ole löytänyt ketään sopivaa aiemmin. Nyt kun on löytänyt, ei oikein osaa toimia noissa tilanteissa ja kokee aiheesta keskustelun vaikeaksi. Olen ollut vastaavassa tilanteessa itse (olen tosin nainen) ja oli aika hiton vaikeaa kun seksi on miehelle tosi helppo asia siinä missä itse kokemattomana jännitin älyttömästi edes siitä keskustelemista. Ei olisi tullut kuuloonkaan että mitään aloitteita olisin ryhtynyt tekemään.

Kiitos, ymmärrän kyllä. Mutta pikkuhiljaa alan miettimään haluaako hän sitä koskaan.

ap<

Mitä ikäluokkaa te olette?  Jos tosi nuoria, niin asia voi muuttua. Jos taas jo keski-ikäisiä, niin asia ei tule muuttumaan.

Vierailija
38/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lisäksi sanottakoon, että miehiä on vain kahdenlaisia: seksimaanikkoja (on yhdyttävä useasti viikossa, mieluiten monta kertaa päivässä, roikutaan kiinni takapuolensa ja tisseissä, muunlainen läheisyys ei käy) tai libidoltaan liki olemattomia (hyvä jos kaksi kertaa vuodessa maistuu, muukin läheisyys on vähän niin tai näin). Harmillista."

Höpsistä. Olet vain tavannut vääränlaisia miehiä. Ja pitää myös todeta että iso osa noista "seksimaanikoista" vain toistaa sitä roolia minkä kuvittelevat miehellä pitävän olla että ovat "oikeita miehiä". Valitettavasti myös osa naisista tukee tätä näytelmää eikä pidä herkempiä ja hellempiä miehiä haluttavina.

Vierailija
39/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Miehiä on ihan yhtä monenlaisia kuin naisiakin. Mitä ihmettä oikein kuvittelet saavuttavasi väittämällä tuollaista skeidaa?

Vierailija
40/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän yleensä suhteen alussa se seksi on Se Juttu ja sitä haluaa harrastaa koko ajan.

Sellainen, joka ei halua sitä alussa pahemmin, ei halua sitä myöhemminkään.

Voisit toki varovasti kysellä miten hän näkee teidän seksielämän tällä hetkellä, että onko tyytyväinen tai olisiko jotain, mitä hän haluaisi kokeilla tms.

Hänen vastauksensa kertovat sitten sinulle kaiken tarpeellisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi