Uusi suhde, miksi mies ei halua seksiä??
Siis sitä on ollut pari kertaa, mutta kaiken kaikkiaan mies välttelee koko aihetta.
Vaikka ne kerrat mitä sitä oli, oli ihanaa ja mieskin kehui.
Itse olen kokeneempi, mies ilmeisesti ei.
Tapaamisilla teemme kaikenkaista muuta. Mietin harrastaako hän sitä jonkun muun kanssa.
Kommentit (194)
Sitä ei suuremmin kiinnosta koko asia. Jos ja kun nyt ei kiinnostele, niin myöhemmin ei semminkään.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on kivaa ja jos se on sinullekin tärkeää, kannattaa unohtaa koko mies tai olla vain kavereita. Ei se seksin määrä alun jälkeen ainakaan lisäänny.
T. N 51 v
Ei tollasta jätetä kaveriksi. Mieshän hyötyy naisen seurasta, vaikka tämä olisikin pelkkä kaveri.
Ehkä alhainen libido tai aseksuaalisuuteen tai homoseksuaalisuuteen taipuvainen?
Ap: "Itse olen kokeneempi, mies ilmeisesti ei."
Oisko vaikka tässä vastaus.
Jos sinä pystyt elämään muutaman vuoden kuluttua täysin ilman, niin kumppanivalinta on ookoo.
Jos näkisit, että haluat harrastaa silloin tällöin edes jatkossakin, niin vaihda kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Mies on kokemattomampi, koska ei ole halunnut seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Just,
Saattaa pelätä.Oikeesti.
Todennäköisesti sellainen mies, jota seksi ei kiinnosta. Oma exäni oli samanlainen, tai no kyllä alkuun oli halukas, mutta silti piristävä poikkeus niiden kaikkien vonkaajien jälkeen, joille olin ollut vain kävelevä reikä. Vuosien varrella totuus valkeni, seksi loppui kokonaan. Edellisessä suhteessa hänellä oli ollut sama homma. Juttelisin miehen kanssa asiasta.
Tai hoitaa tyhjennyksen omin kätösinsä. Nopeampaa, helpompaa ja lopputulos tuntuu aivan samalta ilman et tarvii kumppanista murehtia.
Mies on todennäköisesti nähnyt alastomassa vartalossasi jotain sellaista, mistä ei pidä yhtään.
Aika oudoltahan tuo kuullostaa mikäli suhteen perusolettama on seksin harjoittaminen.
Suorastaan ällöttävää olettaa tuollaista kun on niin paljon muutakin mitä voi tehdä yhdessä ja nauttia touse seurasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on kokemattomampi, koska ei ole halunnut seksiä?
Voi olla, mutta voi olla myös siksi, ettei ole löytänyt ketään sopivaa aiemmin. Nyt kun on löytänyt, ei oikein osaa toimia noissa tilanteissa ja kokee aiheesta keskustelun vaikeaksi. Olen ollut vastaavassa tilanteessa itse (olen tosin nainen) ja oli aika hiton vaikeaa kun seksi on miehelle tosi helppo asia siinä missä itse kokemattomana jännitin älyttömästi edes siitä keskustelemista. Ei olisi tullut kuuloonkaan että mitään aloitteita olisin ryhtynyt tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Missä omanarvontunto? Mies johdattelee saadakseen käyttöönsä piian,ehkä jossain vaiheessa synnyttäjän. Oot hälle objekti
Olisipa minullakin tuollainen kristallipallo kuin teillä. Tai oikeastaan ehkä parempi, ettei ole. Voin sitten kysyä ihan ihmiseltä itseltään hänen toimintansa motiiveja, eikä tarvitse kuvitella pirullisia aikomuksia jokaisen asian taustalle.
Siis oikeasti: ainoa asia jonka tiedät tästä miehestä on se, että hän ei halua kovin usein seksiä. Siitä teet tuon yllä olevan päätelmän täydellä varmuudella. Sinulla taitaa olla jotain todella pahoja traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on kivaa ja jos se on sinullekin tärkeää, kannattaa unohtaa koko mies tai olla vain kavereita. Ei se seksin määrä alun jälkeen ainakaan lisäänny.
T. N 51 v
Ei tollasta jätetä kaveriksi. Mieshän hyötyy naisen seurasta, vaikka tämä olisikin pelkkä kaveri.
Mitä ihmettä juuri luin? :D
Jos se ei tykkää kumin kanssa leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Tai hoitaa tyhjennyksen omin kätösinsä. Nopeampaa, helpompaa ja lopputulos tuntuu aivan samalta ilman et tarvii kumppanista murehtia.
Millaista seksiä sinulla oikein on kumppanisi kanssa ollut jos tuntuu ihan samalta kuin yksin oman käden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä alhainen libido tai aseksuaalisuuteen tai homoseksuaalisuuteen taipuvainen?
Siis millä vuosisadalla me oikein eletään? Homoseksuaalisuuteen taipuvainen?
Vierailija kirjoitti:
Mies on todennäköisesti nähnyt alastomassa vartalossasi jotain sellaista, mistä ei pidä yhtään.
Urheilen paljon ja olen hoikka. Hän nimenomaan kehui vartaloani.
Missä omanarvontunto? Mies johdattelee saadakseen käyttöönsä piian,ehkä jossain vaiheessa synnyttäjän. Oot hälle objekti