Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi suhde, miksi mies ei halua seksiä??

Vierailija
30.11.2023 |

Siis sitä on ollut pari kertaa, mutta kaiken kaikkiaan mies välttelee koko aihetta.

Vaikka ne kerrat mitä sitä oli, oli ihanaa ja mieskin kehui.

Itse olen kokeneempi, mies ilmeisesti ei.

Tapaamisilla teemme kaikenkaista muuta. Mietin harrastaako hän sitä jonkun muun kanssa.

Kommentit (194)

Vierailija
81/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: "Itse olen kokeneempi, mies ilmeisesti ei."

Oisko vaikka tässä vastaus.

Mies on kokemattomampi, koska ei ole halunnut seksiä?

Voi olla, mutta voi olla myös siksi, ettei ole löytänyt ketään sopivaa aiemmin. Nyt kun on löytänyt, ei oikein osaa toimia noissa tilanteissa ja kokee aiheesta keskustelun vaikeaksi. Olen ollut vastaavassa tilanteessa itse (olen tosin nainen) ja oli aika hiton vaikeaa kun seksi on miehelle tosi helppo asia siinä missä itse kokemattomana jännitin älyttömästi edes siitä keskustelemista. Ei olisi tullut kuuloonkaan että mitään aloitteita olisin ryhtynyt tekemään.

Kiitos, ymmärrän kyllä. Mutta pikkuhiljaa alan miettimään haluaak

Jep. Jos kyse parikymppisistä, niin taustalla voi olla joku ongelma jonka pystyy ratkaisemaan. Nelikymppisten kohdalla tuskin. 

Vierailija
82/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olette tapailleet? Onko muuten läheisyyttä? Jos on niin onko se mielestäsi luontevaa miehen puolelta?

Kaksi kuukautta, muuten läheisyyttä on todella paljon, henkistä ja fyysistä ja se on luontevaa.

Ap

Eroa nyt kun se on vielä helppoa. Seksi tulee olemaan teidän parisuhteenne ongelma jatkossakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä naisten tuntuu olevan vaikea käsittää, kun itse ovat nusutelleet puoli maailmaa että mies olisikin sitten kokemattomampi ja sen vuoksi arastelee. Ehei, kyllä syyn täytyy olla jossain muualla, kuten siinä että mieskin nusuttelee parhaillaan muuta maailmaa! Naiset peileineen.

Arastelussa ei ole mitään pahaa tai hävettävää. Mutta siinä jos ei saa suutaan auki siitä sen sijaan on.

Minunkin mieheni sanoin heti kun päädyimme ensimmäistä kertaa sänkyyn että häntä jännittää todella paljon kun ei ole kokenut. Osasin sitten heti suhtautua asiaan oikein eikä se ollut minulle pieninkään ongelma (enhän itsekään ollut kovin kokenut). Mutta jos mies olisi vaikeillut asian suhteen kuukausia ja vältellyt seksiä niin suhde tuskin olisi jatkunut.

Vierailija
84/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olette tapailleet? Onko muuten läheisyyttä? Jos on niin onko se mielestäsi luontevaa miehen puolelta?

Kaksi kuukautta, muuten läheisyyttä on todella paljon, henkistä ja fyysistä ja se on luontevaa.

Ap

Seksi on siitä ihmeellinen asia että se on usein ihan irrallinen asia suhteessa siinä suhteessa että se ei läheskään aina korreloi sen kanssa miten se muu kanssakäyminen toimii. Varsinkin naisilla on usein niin että voidaan kovastikin pussailla ja halailla mutta seksiä ei silti (ainakaan silloin vielä) halua. Mutta kyllä se voi hyvin miehelläkin mennä niin.

Vierailija
85/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kertoi jo ennen yhteenmenoa, että hänellä ei ole pahemmin libidoa. Oli kuulemma testattukin testot ja ne olivat ehkä vähän alhaiset, mutta ei merkittävästi.

Meillä oli erinomaista seksiä, mutta harvoin. Hyväksyin sen, en halunnut erota.

En tiedä jos nyt tulisi uusi suhde tarjolle, jossa mies kertoisi jo etukäteen ettei halua seksiä usein, että haluaisinko jatkaa. näin viiskymppisenä kun alan löytää kunnolla seksuaalisuuteni ja haluan toteuttaa sitä usein.

Vierailija
86/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kertoi jo ennen yhteenmenoa, että hänellä ei ole pahemmin libidoa. Oli kuulemma testattukin testot ja ne olivat ehkä vähän alhaiset, mutta ei merkittävästi.

Meillä oli erinomaista seksiä, mutta harvoin. Hyväksyin sen, en halunnut erota.

En tiedä jos nyt tulisi uusi suhde tarjolle, jossa mies kertoisi jo etukäteen ettei halua seksiä usein, että haluaisinko jatkaa. näin viiskymppisenä kun alan löytää kunnolla seksuaalisuuteni ja haluan toteuttaa sitä usein.

Näinhän se on. Se minkä eron olen elämäni aikana huomannut on siinä miten se vähemmän halukas sitten käytännössä siihen seksiin suhtautuu. Onko se sellainen ihan kiva asia jolle voi antaa mahdollisuuden jos toinen haluaa vaikka ei itse sitä olisi niin ajatellutkaan vai asia jota voi harrastaa vain ja ainoastaan silloin kun itsellä tekee valmiiksi mieli. Ensimmäinen voi mahdollistaa ihan kohtuullisen seksielämän sille halukkaammallekin mutta jälkimmäisessä se tuskin onnistuu.

Vierailija
87/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti sellainen mies, jota seksi ei kiinnosta. Oma exäni oli samanlainen, tai no kyllä alkuun oli halukas, mutta silti piristävä poikkeus niiden kaikkien vonkaajien jälkeen, joille olin ollut vain kävelevä reikä. Vuosien varrella totuus valkeni, seksi loppui kokonaan. Edellisessä suhteessa hänellä oli ollut sama homma. Juttelisin miehen kanssa asiasta. 

Mulla 100% sama story! Olin ensin vaikuttunut, että mies ei ollut pelkästään vonkaamassa. Sitten aloin miettiä, että hetkinen eihän tämä "vonkaa" ollenkaan. Ei siis tehnyt aloitteita eikä koskaan ollut himokas. Uskoutui lopulta jopa, että edellinen oli jättänyt hänet seksiongelmien takia. Olisi pitänyt ottaa jalat alle. Mies kuitenkin halusi muuttaa yhteen tosi nopeasti, osin koska hänen asuntonsa irtisanottiin ja oli ns loogista vuokrata yhteinen. Totuus valkeni lopullisesti vasta yhdessä asuessa, eli että mies vältteli seksiä minkä ehti ja torjui jokaisen aloitteen. Itse ei niitä tehnyt. Kannattaa jättää tuollainen mies alkuunsa. Itse olin tyhmä enkä uskonut näkemääni eli että voi olla täysin haluton mies. Oli myö melko homofoobinen eli josko oli miehiin päin kallellaan. Naisiin ei ainakaan.

Vierailija
88/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti sellainen mies, jota seksi ei kiinnosta. Oma exäni oli samanlainen, tai no kyllä alkuun oli halukas, mutta silti piristävä poikkeus niiden kaikkien vonkaajien jälkeen, joille olin ollut vain kävelevä reikä. Vuosien varrella totuus valkeni, seksi loppui kokonaan. Edellisessä suhteessa hänellä oli ollut sama homma. Juttelisin miehen kanssa asiasta. 

Mulla 100% sama story! Olin ensin vaikuttunut, että mies ei ollut pelkästään vonkaamassa. Sitten aloin miettiä, että hetkinen eihän tämä "vonkaa" ollenkaan. Ei siis tehnyt aloitteita eikä koskaan ollut himokas. Uskoutui lopulta jopa, että edellinen oli jättänyt hänet seksiongelmien takia. Olisi pitänyt ottaa jalat alle. Mies kuitenkin halusi muuttaa yhteen tosi nopeasti, osin koska hänen asuntonsa irtisanottiin ja oli ns loogista vuokrata yhteinen. Totuus valkeni lopullisesti vasta yhdessä asuessa, eli että mies vältteli seksi

No joo, minäkin olen ollut vaikuttunut ettei ole vain sen yhden asian perässä.

Pidän hänestä muuten todella paljon.

ap

Vierailija
89/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä naisten tuntuu olevan vaikea käsittää, kun itse ovat nusutelleet puoli maailmaa että mies olisikin sitten kokemattomampi ja sen vuoksi arastelee. Ehei, kyllä syyn täytyy olla jossain muualla, kuten siinä että mieskin nusuttelee parhaillaan muuta maailmaa! Naiset peileineen.

Arastelussa ei ole mitään pahaa tai hävettävää. Mutta siinä jos ei saa suutaan auki siitä sen sijaan on.

Minunkin mieheni sanoin heti kun päädyimme ensimmäistä kertaa sänkyyn että häntä jännittää todella paljon kun ei ole kokenut. Osasin sitten heti suhtautua asiaan oikein eikä se ollut minulle pieninkään ongelma (enhän itsekään ollut kovin kokenut). Mutta jos mies olisi vaikeillut asian suhteen kuukausia ja vältellyt seksiä niin suhde tuskin olisi jatkunut.

Sivusta, tuo on pikkasen eri asia jos et itsekään ole ollut kokenut. Sitten taas jos heitetään sänkyyn kaksi ääripäätä, täysin kokematon ja sellainen jolla on seksikokemusta vaikka kuinka paljon (yleensä vieläpä useamman kumppanin kanssa), suhtautuminen ei välttämättä olekaan enää niin ymmärtävää

Vierailija
90/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No joo, minäkin olen ollut vaikuttunut ettei ole vain sen yhden asian perässä.

Pidän hänestä muuten todella paljon."

Se kertoo paljon niistä stereotypioista että on jotenkin hienoa jos ei ole "sen yhden asian perässä". Siis ikäänkuin seksuaalisuus ja seksin haluaminen olisi jotenkin pahasta tai määrittäisi ihmistä muutenkin ihmisenä.

Mutta myönnän että itsekin ajattelin joskus noin. Käsitys sitten muuttui kun tapasin nykyisen aviomieheni joka onnistua samaan aikaan olemaan äärettämän empaattinen, herkkä ja ajatteleva ihminen ja toisaalta hyvin seksuaalinen. Silloin tajusin että nämä eivät ole asioita jotka ovat ristiriidassa vaan asioita jotka voivat olla yhdessä ihmisessä samaan aikaan.

Vierailija
91/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitten taas jos heitetään sänkyyn kaksi ääripäätä, täysin kokematon ja sellainen jolla on seksikokemusta vaikka kuinka paljon (yleensä vieläpä useamman kumppanin kanssa), suhtautuminen ei välttämättä olekaan enää niin ymmärtävää"

Voi niinkin joskus olla mutta ei sekään tilanne siitä parane että toinen välttelee keskustelua ja seksiä. Parempi että koko homma loppuu alkuunsa jos kerran se toisen kokemattomuus on joku kynnyskysymys.

Vierailija
92/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sivusta, tuo on pikkasen eri asia jos et itsekään ole ollut kokenut. Sitten taas jos heitetään sänkyyn kaksi ääripäätä, täysin kokematon ja sellainen jolla on seksikokemusta vaikka kuinka paljon (yleensä vieläpä useamman kumppanin kanssa), suhtautuminen ei välttämättä olekaan enää niin ymmärtävää"

No jos tarkoitus on luoda se suhde seksi edellä niin varmaan tulee silloin ongelmia. Mutta jos on ihastusta ja kiinnostusta samalla siihen ihmiseen ja halua luoda aito ihmissuhde niin miksi sitä ei olisi valmis opettelemaan yhdessä. Ei se seksi nyt mitään rakettitiedettä ole jossa pitäisi opetella vuosia että osaa jotain.

Vierailija
93/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännetään sukupuolet toisinpäin ja avmammat olis täällä kilpaa puolustelemassa kanssasiskoaan

Vierailija
94/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tietää jokaisen naisen vieraan miehen ja naisen yhteistuotteeksi, niin ällöttää miestä miesten osuus naisen tekemisessä. Ihan kuin olisi naisessa esi-isiensä miesolemusta. Silloin ei juuri seksi kiinnosta.

Vierailija
95/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva mies haluaa naisen jolla on ylipäänsä kokemusta, mutta etenkään enempää kuin miehellä.

Vierailija
96/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva mies haluaa naisen jolla on ylipäänsä kokemusta, mutta etenkään enempää kuin miehellä.

Äärimmäisen harva menee nykyään enää naimisiin sen ensimmäisen seksikumppaninsa kanssa joten kyllä niitä "käytetyn" ottajia taitaa olla se suuri enemmistö nykyään. Jotkut tiukimmat uskispiirit sitten erikseen.

Vierailija
97/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äärimmäisen harva menee nykyään enää naimisiin sen ensimmäisen seksikumppaninsa kanssa joten kyllä niitä "käytetyn" ottajia taitaa olla se suuri enemmistö nykyään. Jotkut tiukimmat uskispiirit sitten erikseen.

Siksipä en halua ketään  ellei pysty todistamaan ettei ole ollut kenenkään kanssa.

Vierailija
98/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksipä en halua ketään  ellei pysty todistamaan ettei ole ollut kenenkään kanssa.

Saat toki niin haluta mutta olet silti nykyään vähemmistössä.

Vierailija
99/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn että miten se todistaminen tapahtuu?

Vierailija
100/194 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa liittyä johonkin uskispiiriin, jotta edes on mahdollista saada käyttämätön tyttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän