Nainen hyväksytkö että miehellä on karvoja ja hyväksytkö myös isot kädet?
Olen aika epävarma koska en kuulu nykymuottiin.
Saako miehellä olla rintakarvat,kainalokarvat tai entäpä säärikarvat? Tuntuu siltä että kenelläkään ei enää karvoja ole kun tv:tä katsoo.
Tai saako miehellä olla isot kädet ja leveät hartiat? Tunnen oloni isoksi ja ei mahdu M koon paidat koska ne puristaa hartioista, pitää ostaa L tai XL kokoa.
Kun katsoo esim temppareita niin miehet on siroja ja karvattomia melkein kaikki.
Kommentit (99)
Sean Connery oli aikoinaan miehekäs mutta nykyaikana se on kammotus.
Nykyaikana miehekäs on luokkaa robin tai antti tuisku jolla on enemmän lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat karvaisia, pojat karvattomia.
Samaa mieltä, miehellä kuuluu olla karvat, tekee oikean miehen. Pojat ja tytöt voi olla karvattomia.
Jostain syystä tuo karvattomuus tuntuu kuitenkin isolle osalle naisista kelpaavan. Ei kai nuo elokuvatähdet sattumalta ole kaikki karvattomia...
Vierailija kirjoitti:
Sean Connery oli aikoinaan miehekäs mutta nykyaikana se on kammotus.
Nykyaikana miehekäs on luokkaa robin tai antti tuisku jolla on enemmän lihaksia.
Robin ja Antti ovat poikia vielä, mutta Momoassa on miehenmalli.
Neliskympiis miehillä alkaa puskeen karvaa korvista ja nenästäkin. Söpö ja hellyttävää, kun ne sitten tuskissaan trimmaa korviaan ja nenäänsä. Varmaan tuossa kohtaa viimeistään tajuuvat, et parikymppisestä on turha enää haaveilla.
En katso temppareita, se on oksettavaa shaibaa, mutta en kyllä tiedä mistä ihmeestä olet saanut päähäsi että naiset tykkäisivät että miehet käyttäytyvät naismaisesti ja tekevät itsestään naisen näköisen ajelemalla karvat kuin nainen? Tai että on naisen kädet? Sehän sitten ihan sama että onko sitä naisen vai miehen kanssa kun ei ole enää juuri mitään eroa.
Jos mun mies ajelisi rintakarvansa, kainalokarvansa ja säärikarvansa, tai edes munakarvansa, niin ottaisin eron, koska en pitäisi häntä enää miehekkäänä eli kiihottavana, vaan hän olisi muuttumassa naiseksi, ja minä olen hetero.
Kyllä minä katson jostain tiktokista uudestaan ja uudestaan videot joissa on raavaita miehiä, karvaisia, kaljujakin ja matalaäänisiä ja isokätisiä... leveäharteisia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua mistä tää tulee ettei miehellä saisi olla karvoja? Todellakin saa, mun mielestä pitääkin olla.
Sosiaalisesta mediasta, yleisestä keskustelukulttuurista ja naisten karvattomista miesihanteista. Nuoret miehet yrittävät matkia niitä miehiä, joita naiset avoimesti ihailevat. Eli Hollywood-tähtiä ja feminiinisiä laulajia.
Miehiin päin kallellaan olevilla miehillä on suuri valta määrätä siitä, miltä naisten kuuluu näyttää (poikamaisilta) ja minkälaisista miehistä heidän kuuluu pitää (poikamaisista). Siis muodin ja kulttuurin aloilla. Niitä ei kannata seurata liikaa. Tosielämä on eri asia. Se on tietysti luonnollista, että hyvin nuoret naiset pitävät poikamaisista miehistä, mutta se maku muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, miehellä kuuluu olla karvat, tekee oikean miehen. Pojat ja tytöt voi olla karvattomia.
Jostain syystä tuo karvattomuus tuntuu kuitenkin isolle osalle naisista kelpaavan. Ei kai nuo elokuvatähdet sattumalta ole kaikki karvattomia...
Ei ne mitään karvattomia olekaan. Mitä ihmettä? Varmaan jotkut ihan poikaset joilla ei vielä karvat kasva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua mistä tää tulee ettei miehellä saisi olla karvoja? Todellakin saa, mun mielestä pitääkin olla.
Sosiaalisesta mediasta, yleisestä keskustelukulttuurista ja naisten karvattomista miesihanteista. Nuoret miehet yrittävät matkia niitä miehiä, joita naiset avoimesti ihailevat. Eli Hollywood-tähtiä ja feminiinisiä laulajia.
Taas tämä "miksi naiset ihailevat julkkismiehiä"-mies. Katselepa ulkona kävellessäsi kuinka moni nainen kulkee tuollaisen miehen vierellä. Taitaa itselläsi olla kiikareissa ne mallin näköiset julkkisnaiset.
Onko se minun vikani jos tykkään vain kauniista normaali naisista? En ikinä voisi kuvitella itseäni jonkun Hobitti mittaisen ylipainoisen naisen rinnalle, johan se näyttäisi koomiselta. Olen sentään
Mitä vikaa teletappi taaperoissa nyt yht'äkkiä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, miksi naisille suunnattuihin Hollywoodin romanttisiin komedioihin ei sitten laiteta karvaisia isoja miehiä, vaan poikamaisia karvattomia miehiä (joilla kaikilla on toki hiukset päässä).
Missä Hollywoodin romanttisissa komedioissa on alastomia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiin päin kallellaan olevilla miehillä on suuri valta määrätä siitä, miltä naisten kuuluu näyttää (poikamaisilta) ja minkälaisista miehistä heidän kuuluu pitää (poikamaisista). Siis muodin ja kulttuurin aloilla. Niitä ei kannata seurata liikaa. Tosielämä on eri asia. Se on tietysti luonnollista, että hyvin nuoret naiset pitävät poikamaisista miehistä, mutta se maku muuttuu.
Millaiseksi se maku sitten muuttuu myöhemmin ja missä vaiheessa? Olen 37 ja yhä naiset pitävät aivan samoja miehiä komeina, kuin ennenkin: tummia, pitkiä ja täydellisellä hiusrajalla sekä lihaksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, miksi naisille suunnattuihin Hollywoodin romanttisiin komedioihin ei sitten laiteta karvaisia isoja miehiä, vaan poikamaisia karvattomia miehiä (joilla kaikilla on toki hiukset päässä).
Missä Hollywoodin romanttisissa komedioissa on alastomia miehiä?
Ryan Goslingin voit nähdä useassakin elokuvassa ilman paitaa. Romanttisten komedioiden ulkopuolelta Jason Momoa nähdään monissa elokuvissa ilman paitaa (ultramaskuliininen, mutta täysin karvaton). Brad Pitt on ilman paitaa täysin karvaton: Thelma & Louisessa, Fight Clubissa yms.
Ap tietää hyvin, että luettelemansa ominaisuudet viehättävät melko lailla jokaista naista. Kunhan nyt trollailee.
Oli karvoja tai ei niin jos mies on alle 185 cm pitkä niin se on poika.
Mun makuun on erittäin hyvä, jos miehellä on isot kädet ja leveät hartiat ja muutenkin saa olla kokoa. Mies ei saa ajaa karvoja!!! Erityisen kiva on, jos on parta ja vähän rintakarvaa eikä kainalo-, selkä- alapää- tai säärikarvatkaan todellakaan haittaa. En tiedä, olenko vanhanaikainen, mut en ymmärrä miesten karvojen ajelua, vaikka itseni ajelenkin. N 40+
Vierailija kirjoitti:
Ap tietää hyvin, että luettelemansa ominaisuudet viehättävät melko lailla jokaista naista. Kunhan nyt trollailee.
Kyllä, katseesi kiinnittyi tekstissä varmasti noihin käsiin ja hartioihin (rasvaprosentti, lihasmassa). Karvat eivät kuulu tähän pakettiin, vaan naiset ihailevat nykyään karvattomia maskuliinisia lihaksikkaita miehiä (Jason Momoa, nuorempi Brad Pitt, nuorempi Johnny Depp, nuorempi Christiano Ronaldo jne..)
Vierailija kirjoitti:
Miehisellä miehellä pitää olla karvat! Keskikokoiset kädet on parhaat, samoin kuin pitkät sormet.
Minulla on pitkät sormet. Ei näistä kovasti hyötyä ole, kun en osaa soittaa pianoa.
Kyllä minut voi tulla ajelemaan ja samalla voi hieroa itselleen sopivan kokoiseksi..
* wirn*
Vierailija kirjoitti:
Mun makuun on erittäin hyvä, jos miehellä on isot kädet ja leveät hartiat ja muutenkin saa olla kokoa. Mies ei saa ajaa karvoja!!! Erityisen kiva on, jos on parta ja vähän rintakarvaa eikä kainalo-, selkä- alapää- tai säärikarvatkaan todellakaan haittaa. En tiedä, olenko vanhanaikainen, mut en ymmärrä miesten karvojen ajelua, vaikka itseni ajelenkin. N 40+
Sanot tuon niin, kuin makusi olisi yksi monista, vaikka valtaosalla naisista on kanssasi identtinen maku.
Ihan en tajua mihin Mies tuossa(kaan) asiassa tarvitsisi naiselta jonkin hyväksynnän?
Olette hiiriä,ette Miehiä jos johonkin naisen tahtoon alistutte.