Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen hyväksytkö että miehellä on karvoja ja hyväksytkö myös isot kädet?

Vierailija
29.11.2023 |

Olen aika epävarma koska en kuulu nykymuottiin.

Saako miehellä olla rintakarvat,kainalokarvat tai entäpä säärikarvat? Tuntuu siltä että kenelläkään ei enää karvoja ole kun tv:tä katsoo.

Tai saako miehellä olla isot kädet ja leveät hartiat? Tunnen oloni isoksi ja ei mahdu M koon paidat koska ne puristaa hartioista, pitää ostaa L tai XL kokoa.

Kun katsoo esim temppareita niin miehet on siroja ja karvattomia melkein kaikki. 

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, erittäin mielellään. Ja liki kaikilla on. 

Vierailija
22/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua mistä tää tulee ettei miehellä saisi olla karvoja? Todellakin saa, mun mielestä pitääkin olla.

Sosiaalisesta mediasta, yleisestä keskustelukulttuurista ja naisten karvattomista miesihanteista. Nuoret miehet yrittävät matkia niitä miehiä, joita naiset avoimesti ihailevat. Eli Hollywood-tähtiä ja feminiinisiä laulajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kilpauimari ja mun on pakko sheivata, en taida kelvata kenellekään naiselle 😭

Vierailija
24/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vain 99,99% naisista pitää isoista käsistä miehillä, joten ei sinulla ole toivoakaan...

Vierailija
25/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jenkkisiili, karvattomat pallit ja iso karvaton kulli, muuten karvoja vähän, hartioita riittää.

M187/100/52

Vierailija
26/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on omituisin ulkonäköpainekysely vähään aikaan. Ap luetteli ne ominaisuudet, joista lähes jokainen nainen miehessä viehättyy.

Vierailija
27/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jenkkisiili, karvattomat pallit ja iso karvaton kulli, muuten karvoja vähän, hartioita riittää.

M187/100/52

Säkin olet ihan ihqu.

Vierailija
28/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn kyllä karvat, jos mies vastavuoroisesti hyväksyy mun "hobitti"-säärikarvat. Olet leikkimielisesti puuttuva lenkki siltä osin.

Vierailija
29/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään karvoja!

Paras on sellainen karvaton soijapoika jolla on manboobsit ja kivasti masumakkaroita.

N33 

Vierailija
30/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kilpauimari ja mun on pakko sheivata, en taida kelvata kenellekään naiselle 😭

Jos osaat meloa, niin kelpaat kyllä...

Vierailija
31/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehisellä miehellä pitää olla karvat!  Keskikokoiset kädet on parhaat, samoin kuin pitkät sormet.

Vierailija
32/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa olla tai itse asiassa pitää olla karvoja, isot kädet ja hartiat. Mulla on seksisuhde erään rakennusmiehen kanssa ja on ihanaa kun harteikas mies pitää kiinni ja panee kunnolla. :D

Vierastan sellaista miehen vartaloa joka on sheivattu karvattomaksi. Sileät sääret miehellä on turn off. Eihän sille mitään mahda jos ei kasva rintakarvoja, mutta jos ne pitää erikseen ajaa pois niin huh huh. 

N43

Olet sairas.

Vierailija
33/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä karvattomia miehiä on? Tai siis eihän ne ole edes miehiä sellaiset.

Vierailija
34/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua mistä tää tulee ettei miehellä saisi olla karvoja? Todellakin saa, mun mielestä pitääkin olla.

Sosiaalisesta mediasta, yleisestä keskustelukulttuurista ja naisten karvattomista miesihanteista. Nuoret miehet yrittävät matkia niitä miehiä, joita naiset avoimesti ihailevat. Eli Hollywood-tähtiä ja feminiinisiä laulajia.

Taas tämä "miksi naiset ihailevat julkkismiehiä"-mies. Katselepa ulkona kävellessäsi kuinka moni nainen kulkee tuollaisen miehen vierellä. Taitaa itselläsi olla kiikareissa ne mallin näköiset julkkisnaiset.

Vierailija
35/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, vain 99,99% naisista pitää isoista käsistä miehillä, joten ei sinulla ole toivoakaan...

Se johtuu fistaamisesta =) sopivan siro käsi vaan solahtaa sisään <3

Vierailija
36/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä katso temppareita. Stailattu, käsikirjoitettu ja huono ohjelma. 

Vierailija
37/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä katson miehessä kädet, onko miehekkään isot ja suonikkaat, jotka osaavat tehdä työtä ja naiselle taikoja. 

Vierailija
38/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos miehellä on ohuemmat kädet kuin monella naisella?

Vierailija
39/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä "miksi naiset ihailevat julkkismiehiä"-mies. Katselepa ulkona kävellessäsi kuinka moni nainen kulkee tuollaisen miehen vierellä. Taitaa itselläsi olla kiikareissa ne mallin näköiset julkkisnaiset.

Vastasin kysymykseen, mistä tää tulee, että miehellä ei saisi olla karvoja. Ja jos haluaa kauniin naisen, niin ilmeisesti karvat on syytä sheivata, kuten sinun viestistäsi voi ymmärtää?

Vierailija
40/99 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tarvitse ulkonäölleen toisen sukupuolen hyväksyntää.