Nainen hyväksytkö että miehellä on karvoja ja hyväksytkö myös isot kädet?
Olen aika epävarma koska en kuulu nykymuottiin.
Saako miehellä olla rintakarvat,kainalokarvat tai entäpä säärikarvat? Tuntuu siltä että kenelläkään ei enää karvoja ole kun tv:tä katsoo.
Tai saako miehellä olla isot kädet ja leveät hartiat? Tunnen oloni isoksi ja ei mahdu M koon paidat koska ne puristaa hartioista, pitää ostaa L tai XL kokoa.
Kun katsoo esim temppareita niin miehet on siroja ja karvattomia melkein kaikki.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun makuun on erittäin hyvä, jos miehellä on isot kädet ja leveät hartiat ja muutenkin saa olla kokoa. Mies ei saa ajaa karvoja!!! Erityisen kiva on, jos on parta ja vähän rintakarvaa eikä kainalo-, selkä- alapää- tai säärikarvatkaan todellakaan haittaa. En tiedä, olenko vanhanaikainen, mut en ymmärrä miesten karvojen ajelua, vaikka itseni ajelenkin. N 40+
Sanot tuon niin, kuin makusi olisi yksi monista, vaikka valtaosalla naisista on kanssasi identtinen maku.
Valtaosa naisista ei siedä miehellä minkäänlaisia selkäkarvoja.
Ehkä, mutta onko sellaista naista, joka ei viehäty isoista käsistä ja leveistä hartioista miehellä...?
Vierailija kirjoitti:
Ihan en tajua mihin Mies tuossa(kaan) asiassa tarvitsisi naiselta jonkin hyväksynnän?
Olette hiiriä,ette Miehiä jos johonkin naisen tahtoon alistutte.
Jos tänä päivänä haluaa vielä naista/naisen saada, niin näitä sääntöjä on vain alettava noudattamaan. Kohti täydellisyyttä ja jopa sen yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat karvaisia, pojat karvattomia.
Aika jännä, miksi naisille suunnattuihin Hollywoodin romanttisiin komedioihin ei sitten laiteta karvaisia isoja miehiä, vaan poikamaisia karvattomia miehiä (joilla kaikilla on toki hiukset päässä).
Missä Hollywoodin romanttisissa komedioissa on alastomia miehiä?
Ryan Goslingin voit nähdä useassakin elokuvassa ilman paitaa. Romanttisten komedioiden ulkopuolelta Jason Momoa nähdään monissa elokuvissa ilman paitaa (ultramaskuliininen, mutta täysin karvaton). Brad Pitt on ilman paitaa täysin karvaton: Thelma & Louisessa, Fight Clubissa yms.
Ei varmasti ole naismaisesti ajeltuja kainaloita ja sääriä! Momoa on niin karvainen sen partansa kanssa että ehkä se hänellä menee jos on lihaksiaan korostaakseen ajellut rintakarvat, mutta hänestä näkee että ne kyllä kasvaa.
Minä ainakin tykkään rintakarvoista, käsikarvoista ym. miehillä.
olen karvainen ja pienet kädet? mihis mä meen?
Ainoastaan selkä ja varvaskarvat on ällöjä. Kaikki muut ok.
Mites se sananlasku menikään? Mitä isommat kädet, sitä pienempi mu***u?...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun makuun on erittäin hyvä, jos miehellä on isot kädet ja leveät hartiat ja muutenkin saa olla kokoa. Mies ei saa ajaa karvoja!!! Erityisen kiva on, jos on parta ja vähän rintakarvaa eikä kainalo-, selkä- alapää- tai säärikarvatkaan todellakaan haittaa. En tiedä, olenko vanhanaikainen, mut en ymmärrä miesten karvojen ajelua, vaikka itseni ajelenkin. N 40+
Sanot tuon niin, kuin makusi olisi yksi monista, vaikka valtaosalla naisista on kanssasi identtinen maku.
Ehkä, mutta onko sellaista naista, joka ei viehäty isoista käsistä ja leveistä hartioista miehellä...?
No ei ole, mutta karvoista nyt tässä kohtaa puhuttiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole, mutta karvoista nyt
Sinä puhuit. Alkuperäisen kommentoijan pääpointti oli, että tykkää isoista miehistä isoilla käsillä ja leveillä hartioilla. Ja tämä pätee lähes jokaiseen naiseen, sinuunkin. Toisin sanoen naisten miesmaut ovat kuin kopioita toisistaan.
Rinta-, käsi- ja jalkakarvathan ovat seksikkäitä miehellä.
Tottakai saa olla. Jos joku ei asiaa hyväksy, niin hän ei ole arvoisesi.
Sanoisin että nuo ovat edellytys sille että voisi edes kiinnostua seksuaalisesti kenestäkään miehestä. Tuohon kun lisätään vielä roteva vartalo, isohko nenä ja jalat vähintään 43, miellyttävä myönteinen monista asuoista kiinnostunut luonne ja fyysinen voimakkuus ja taito tehdä miehiseksi miellettyjä juttuja kuten metsätyöt niin kiinnostus saattaa herätä.
Minulla ainakin miehenä on tänään sheivauspäivä. Rintakarvat, selkäkarvat, kainalokarvat, munakarvat, niska, jalkapöydät ja kämmensyrjät. Kaikki, missä karvat ns. rehottavat.
Mun mies on isokätinen ja karvainen, joten kyllä hyväksyn.
Kokoposliini ja pikkulapsen kädet. Siinä sitä on tihkuvaa maskuliinia ja unelmien miestä.
Vierailija kirjoitti:
Totta ihmeessä, kun naisillahin saa olla nuo kaikki, ainakin karvat. Mitä enemä karvaa, sitä vähemä tatskaa, jynou..mieti mikä etu!
Typerä kysymys, yhtä typerä kuin saako miehellä olla kalju, viikset jne ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt rauhoitut. Oon useesti pyytänyt leikkausapua ja ei ainuttakaan ole tullut. Mitä tuosta pitäisi ajatella?