Lääkkeetön elämä, muita?
Pidän lääketeollisuutta isona bisneksenä itse suurimmalta osin. Ihmisen ei kuulu syödä jatkuvasti teollisesti tehtyjä pilsuja.
Uskon kuitenkin että Läntinen sairaanhoito on hyvää, mutta en usko näihin pillereihin mitä jaellaan jo ennenkuin ihmisellä on edes mitään vaivoja.
Pyrin jättämään kaikki turhat pois, haluan terveellisen elämän
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelin nuorempana homeopatiaa vuosia ja en tarvitse muita lääkkeitä. Lääketeollisuuden lääkkeet poistavat oireita, mutta sairaus jatkaa kulkuaan kehossa.
kuinkas homeopatia saa esimerkiksi muualta tulleen sydämen sepelvaltimoon ajautuneen tukoksen pois ilman ohitusta? Entäpä hoitaako homeopatia esimerkin kaltaisen leikkauksen jälkeisen lääkehoidon, jota tarvitaan mm. verenpaineen ja sykkeen pitämiseen matalana ja tasaisena?
Eikös antibiootit ja penisiliniili poistakin itse taudinaiheuttajat?
Entäs muut mikrobi,-ja hiivalääkkeet?
Homeopatia sopii varmaan niille, joilla ei ole terveyden kanssa henkeä uhkaavaa vaaraa, tai muuten terveille . Jo sairastuneille homeopatia voi toimia placebon tavoin.
Et selvästi ymmärrä kokonaisvaltaisesta terveydestä paljoakaan. Luuletko että ne sairaudet tupsahtaa jostain avaruudesta sinne sun elimistöön? Kyllä ne on seurausta siitä, miten olet itseäsi hoitanut ja kuinka terveelliset elämäntavat sinulla on.
Tuo on just kaikkein pahin asenne, että kaikki sairaudet on seurausta ihmisen omista valinnoista. On tosi paljon ihmisiä, jotka sairastuu esim syöpään vaikka ovat eläneet tosi terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelin nuorempana homeopatiaa vuosia ja en tarvitse muita lääkkeitä. Lääketeollisuuden lääkkeet poistavat oireita, mutta sairaus jatkaa kulkuaan kehossa.
Heh! Oikeinko pitää vuosia opiskella veden ja sokerimurusten käyttöä?
Mitä sairauksia olet niillä saanut parantumaan?
Pyrin elämään ilman lääkkeitä. Lisäravinteista käytän D-vitamiinia ja magnesiumia. Hyvä ruoka, viljaa ja sokeria minimaalisesti, alkoa pari kertaa vuodessa. Vielä ei ole mitään sairauksia, mutta ehtiihän niitä vielä tulla.
Päänsärkyyn tepsii peukalon ja etusormen välisen ihopoimun alkupisteen painaminen muutaman sekunnin ajan. Vanhaa itämaista kokonaisvaltaista hoitoa.
Se olisikin ihanaa jos voisi valita. Osa ihmisistä ei voi valita täysin lääkkeetöntä elämää. Kyllä moni pyrkii syömään vähemmän tai ei lainkaan. Onko se realistista on toinen juttu ja kenelle. Geenejä ei voi aina valita ja piikit otettiin jo lapsuudessa.
Olen jo vuosia koittanut vältellä
No särkylääke mutta sekin todella harvoin ja vain jos se on viimeinen oljenkorsi, en mie muuten uskalla nehän tuhoaa elimistön
Voisihan sitä vallan ilman lääkkeitä olla, mutta kun syöpä-pirulainen todettiin reilu viisi vuotta sitten ja sen takia nyt pillerinsä pitää nätisti joka päivä ottaa jos elää haluaa.
Lääkkeillä saatu pidettyä remissiossa, totta kai otan ne. En parane koskaan, sen tiedän mutta kun lääketiede on näin suuria harppauksia tehnyt esim. syövän hoidossa niin hulluhan olisin jos en sitä hyödyntäisi.
Ihmisten pitäisi opetella ottamaan vastuu itsestään. Kyllä, olen samaa mieltä.
Tein juuri tärkeän aloituksen koskien tätä aihepiiriä.
Kenenkään ei tulisi lähteä tälle pillerien syönti linjalle. Ne tuhoaa ihmisen elimistön.
Vierailija kirjoitti:
Tein juuri tärkeän aloituksen koskien tätä aihepiiriä.
Kenenkään ei tulisi lähteä tälle pillerien syönti linjalle. Ne tuhoaa ihmisen elimistön.
Millä lailla?
Oletko päässyt eläkkelle, Ikä? Tyypit ovat niin sitkeitä että eivät syö lääkkeitä vaikka kivut ovat kovat.
Eläke kyllä kelpaa, muu apu ei.Minkähän timanttikruunun siitä saa?
No varmaan kuolisin korkeisiin verensokereihin, jos en ottaisi lääkkeitä. Enkä usko että homeopatia ja kaiken maailman dieetit auttaa tähän.
Älkää nyt menkö uskomaan aloittajan kaltaista humpuukimaakaria. Lääkkeen syöntiä ei saisi lopettaa ilman lääkärin lupaa. Isäni serkku kehui lopettavansa lääkkeen syönnin. Oli siis vakava sairaus. Ei mennyt kauankaan kun äijä pötkähti vähän yli viiskymppisenä. Joo, heittäkää vaan kaikki lääkkeet pois, mutta tehkää testamentti samalla.
Helppo sanoa, kun eimole mitään vakavampaa sairautt jota lääkkeillä voi hoitaa. Lapsellani on epilepsia eli kohtaukset pysyvät poissa lääkityksen avulla. Tässä tilanteessa mulle on oman lapsen terveys miljoona kertaa tärkeämpi kuin se, onko lääkkeen kehittelyssä tehty eläinkokeita.
arvelen myös että tuo asenne muuttuu, jos itse sairastut hengenvaarallisesti sairauteen, jota pystytään lääkitsemään. Ihan vaikka vaan verenpainetautiin esimerkiksi.