Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkkeetön elämä, muita?

Vierailija
29.11.2023 |

Pidän lääketeollisuutta isona bisneksenä itse suurimmalta osin. Ihmisen ei kuulu syödä jatkuvasti teollisesti tehtyjä pilsuja. 

Uskon kuitenkin että Läntinen sairaanhoito on hyvää, mutta en usko näihin pillereihin mitä jaellaan jo ennenkuin ihmisellä on edes mitään vaivoja. 

Pyrin jättämään kaikki turhat pois, haluan terveellisen elämän

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun niihin onnekkaisiin, joiden ei ole tarvinnut käyttää mitään lääkettä ikinä. Enkä ole ollut koskaan kipeänä.

Vierailija
62/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen elänyt viimeiset noin 30 vuotta ilman lääketieteen apua, eli ei lääkäreitä, lääkkeitä yms. Pyrin elämään näin myös loppuikäni. Pääsyy on, että vastustan eläinkokeita, ja lääketiede ja lääkekehitys perustuu pitkälti niille. Lisäksi, olen sitä mieltä että ihmisiä on liikaa enkä kokisi eettiseksi pyrkiä pidentämään omaa elämääni lääketieteen keinoin. Lähden sitten kun luonto niin määrää.

Ole kiitollinen siitä, että olet terveenä saanut elämääsi elää. Muista kuitenkin, että tilanne ei ole sama kaikkien kohdalla.

Alapeukuttajan mielestä näemmä on sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka syö pullaa ja wieneriä, hörpätään vähän limonadia palan painikkeeksi. Sitten valitetaan kun on vaikka mitä vaivoja reumasta kilpirauhaseen.

Lääkäri määrää lääkkeen , mutta itse ei tarvitse tehdä mitään? Näinkö?

Jatketaan pullan mussutusta ja napataan vaan lääke huuleen. Koska se on helppoa ja niin mukavaa.

No, se sama sairaus siellä jyllää vaikka lääke poistaisi oireita. Yleensä vieläpä ei edes poista.

Kilpirauhassairauksista parantuu kun elintavat muuttuu. Sama juttu ihan kaikissa sairauksissa.

Toki syöpä voi tulla vaikka eläisi maailman terveellisimmin, mutta se ei olisi joka toisella niinkuin nykyaikana.

Vierailija
64/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin itsekin ajatellen kyllä moni ihminen syö ihan turhaan lääkkeitä vähän särkee päätä niin otetaan heti Burana kun vois vaikka ottaa päiväunet tai käydä ulkona haukkaa happea kun ihan sekin voi auttaa.. 

Kesken työpäivän nokoset tai happihyppely?

Vierailija
65/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin itsekin ajatellen kyllä moni ihminen syö ihan turhaan lääkkeitä vähän särkee päätä niin otetaan heti Burana kun vois vaikka ottaa päiväunet tai käydä ulkona haukkaa happea kun ihan sekin voi auttaa.. 

Miksi alapeukku asialliseen kysymykseen?

Vierailija
66/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukka syö pullaa ja wieneriä, hörpätään vähän limonadia palan painikkeeksi. Sitten valitetaan kun on vaikka mitä vaivoja reumasta kilpirauhaseen.

Jatketaan pullan mussutusta ja napataan vaan lääke huuleen. Koska se on helppoa ja niin mukavaa.

No, se sama sairaus siellä jyllää vaikka lääke poistaisi oireita. Yleensä vieläpä ei edes poista.

Kilpirauhassairauksista parantuu kun elintavat muuttuu. Sama juttu ihan kaikissa sairauksissa.

Toki syöpä voi tulla vaikka eläisi maailman terveellisimmin, mutta se ei olisi joka toisella niinkuin nykyaikana.

Syöpä joka toisella?

Vierailija
67/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen elänyt viimeiset noin 30 vuotta ilman lääketieteen apua, eli ei lääkäreitä, lääkkeitä yms. Pyrin elämään näin myös loppuikäni. Pääsyy on, että vastustan eläinkokeita, ja lääketiede ja lääkekehitys perustuu pitkälti niille. Lisäksi, olen sitä mieltä että ihmisiä on liikaa enkä kokisi eettiseksi pyrkiä pidentämään omaa elämääni lääketieteen keinoin. Lähden sitten kun luonto niin määrää.

Ole kiitollinen siitä, että olet terveenä saanut elämääsi elää. Muista kuitenkin, että tilanne ei ole sama kaikkien kohdalla.

Se että joku toinen "on saanut " olla terve on yleensä vaatinut sika hemmetisti. Esimerkiksi jättämään vehnän ja sokerin kokonaan ruokavaliosta ja valitsemalla lautaselle kasviksia ja puhdasta oikeaa ravintoa.

Sinäkin voit olla terve ja olet valmis itse tekemään asioille jotain. Mutta anna kun arvaan, pulla vie voiton?

Vierailija
68/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on laiskoja  mukavuudenhaluisia. Ihan kuin ei itse pystyisi omaan hyvinvointiin ja terveyteen vaikuttamaan? Olette te tolloja.

Vierailija
69/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että joku toinen "on saanut " olla terve on yleensä vaatinut sika hemmeti

Juu, syön pullaa, juon alkoholia ja tupakoin ja olen ylipainoinenkin, ikää 65 v., ei mitään lääkitystä.

Vierailija
70/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että joku toinen "on s

Kyllä se sinunkin keho vielä pettää. Kuulut siihen porukkaan, joiden kroppa ei anna mitään varoitusmerkkejä vaan tulee kertarysäys.

Vierailija
71/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tällä palstalla ei puhu mitään mielen ja psyyken tai perinnöllisyyden vaikutuksesta kehoon. Puhumattakaan siitä miten itse voit ihan itse vaikuttaa sinun omaan hyvin vointiin. Jätä kaikki turhat ihmissuhteet, jotka rasittavat sinua mukaan lukien sukulais suhteet, joista et välitä ja etenkään jos et ole perintöjen perässä + teet sitä mitä itse haluat.  Nautit aikakin joka hetkestä täällä maan päällä. Loppu tulee kärvistelläkin.

Vierailija
72/120 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että pitää itsestään huolta ja ottaa itse vastuun omasta terveydestä

Onnella on paljonkin esim. syövän kanssa tekemistä. Syöpähän saattaa lähteä liikkeelle vaikka siitä että avaruudesta tullut korkeaenerginen hiukkanen osuu sopivasti soluun ja muuttaa sen syöpäsoluksi. Itsestään huolta pitämisellä ole osuutta, ei siinä muuta totuutta ole kuin  "shit happens".

Vierailija
73/120 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tarvitse lääkettä peräsuolen laskeumaan?

Peräsuolen laskeumaa ei voi hoitaa lääkkeillä. Se vaatii leikkauksen. Onko sinulla sellainen, kun tuota jankkaat? Kannattaa se nyt sinun hoidattaa.

Melkein joka ketjuun iskee ainakin yhdesti tää "peräsuolen Laskeutuja"  :)

Vierailija
74/120 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parantuminen kiinnostaa niin tutustukaa Bruno Gröningin elämään ja ystäväpiirien toimintaan

https://www.youtube.com/playlist?list=PL6IXs_9B26tbEPzJ4_YmtlTwbJVbXWXxc

Vierailija
75/120 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen jo vuosia elänyt noin, terve kuin pukki!

Vierailija
76/120 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukku asialliseen kysymykseen?

Toisilla syöminen on sellainen perustarve, josta ei tingitä. Tietyllä ruokarytmillä tauko menee siihen. Kuulemma "lasten takia" tjtn. 

Tietysti jos ruokailurytmi sallii ja jaksaminen on ok tauon jälkeen. 

Vierailija
77/120 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nää on nää pillerit joita jaellaan ilman että olisi mitään vaivoja? En ole ikinä kuullutkaan. 

No vaikka masennuslääkkeitä.

Sentään joku on rehellinen. Esim. kirjankin kirjoittanut Hanna Tikander pitää Selvin päin-podcastia, mutta on selvin päin vaikka syö masennuslääkkeitä. Yksi aine vaihdettu vain toiseen. 

Masennuslääkkeitä määrätään masennukseen. Sekö ei sinun kirjoissasi ole todellinen vaiva? Pahimmillaan siihen kuolee. 

Saahan siihen lääkkeitä syödä. Ei sitä silti olla silloin selvin päin vaan lääkkeissä. Aineissa. Se ei ole kuten ruoka, joka on välttämätöntä hyvinvoinnille sellaisenaan. 

Vierailija
78/120 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöpä joka toisella?

Yksi suuri syy syövän syntyyn on stressi. Siinä ei ruokailutapojen täydellisyyskään paljon pelasta. Että jotta.. faktat kuntoon.

Vierailija
79/120 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nää on nää pillerit joita jaellaan ilman että olisi mitään vaivoja? En ole ikinä kuullutkaan. 

No vaikka masennuslääkkeitä.

Sentään joku on rehellinen. Esim. kirjankin kirjoittanut Hanna Tikander pitää Selvin päin-podcastia, mutta on selvin päin vaikka syö masennuslääkkeitä. Yksi aine vaihdettu vain toiseen. 

Masennuslääkkeitä määrätään masennukseen. Sekö ei sinun kirjoissasi ole todellinen vaiva? Pahimmillaan siihen kuolee. 

Saahan siihen lääkkeitä syödä. Ei sitä silti olla silloin selvin päin vaan lääkkeissä. Aineissa. Se ei ole kuten ruoka, joka on välttämätöntä hyvinvoinnille sellaisenaan. 

Vertailua voidaan tehdä rautalankaversiolla esim. näin: kaksi ihmistä kysyy apua alkoholismiin samaan aikaan, mutta vapaita lääkäriaikoja on vain yksi. Jos toinen saa ajan ja toinen ei, toinen jää ilman mahdolllista lääkeapua. 

Jos ajan saanut saa apua lääkäriltä toimivien lääkkeiden reseptin tai reseptien muodossa, hän on eri asemassa kuin ihminen, joka ei ole saanut mahdollisuutta edes puhua lääkärin kanssa. 

Jos molemmat jättävät alkoholin kuitenkin samana päivänä pois, he ovat edelleen eri asemassa eikä heitä voi vertailla enää keskenään samassa ryhmässä. Tai jos ilman lääkäriaikaa jäänyt ei lopeta, hän ei välttämättä ole sen erilaidempi esim. itsekuriltaan kuin se, joka on saanut toimivaa lääkeapua. 

Julkisella jokainen aika on pois joltakin toiselta. Ajatta jäänyt saattaa kuolla samalla, kun vastaanotolla ollut valehtelee menemään. Näin niin kuin negatiivisena esimerkkinä. 

Osa reseptilääkkeistä on sellaisia, ettei niitä voi antaa kaikille ilman, että lääkärin tpimintaan puututaan. Jolloin ilman jääneet ihmiset ovat eri asemassa. He voisivat onnistua aivan yhtä hyvin kuin sellaiset, jotka näitä kontrolloituja lääkkeitä saavat. 

Vierailija
80/120 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vhh ruokavaliolla pääsin eroon useasta lääkkeestä. Nykyään tarvitsen vain joskus harvoin buranan tms. Lopetin myös hormonaalisen ehkäisyn.

Tarkennatko vielä, mitkä kaikki lääkeaineet pystyit lopettamaan.

Migreenilääkkeet, reumalääkkeet, verenpainelääkkeet. 

Onko kyseessä seronegatiivinen vai seropositiivinen reuma ?

Eipä tainnut olla diagnosoitua reumaa !

En päivystä täällä 24/7/365. Minulla kun on katsos elämä.

Mitä reumaan tulee niin kuulun reumaattisten sukuun. Söin lääkärin määräyksestä e

Reumadiagnoosin voi tehdä vain reumalääkäri !Kela ei muuten hyväksy B-lausuntoa. Oma äkäisesti alkanut diagnosoitu reumani on nyt 3 vuoden lääkityksellä saatu remissioon. Ennen lääkitystä leukanivelet jumiutuivat, syöminen vaikeutui, oikealla kädellä veitsen käyttö ei onnistunut, säryt hyppivät paikasta toiseen. 

Surullista että esiinnyt valheellisesti ikäänkuin reumasi olisi hoitunut ilman lääkkeitä ilman että reumaepäilyäsi olisi muuta kuin arveltu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi