Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkkeetön elämä, muita?

Vierailija
29.11.2023 |

Pidän lääketeollisuutta isona bisneksenä itse suurimmalta osin. Ihmisen ei kuulu syödä jatkuvasti teollisesti tehtyjä pilsuja. 

Uskon kuitenkin että Läntinen sairaanhoito on hyvää, mutta en usko näihin pillereihin mitä jaellaan jo ennenkuin ihmisellä on edes mitään vaivoja. 

Pyrin jättämään kaikki turhat pois, haluan terveellisen elämän

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelin nuorempana homeopatiaa vuosia ja en tarvitse muita lääkkeitä. Lääketeollisuuden lääkkeet poistavat oireita, mutta sairaus jatkaa kulkuaan kehossa.

kuinkas homeopatia saa  esimerkiksi muualta tulleen sydämen sepelvaltimoon ajautuneen tukoksen pois ilman ohitusta? Entäpä hoitaako homeopatia esimerkin kaltaisen leikkauksen jälkeisen lääkehoidon, jota tarvitaan mm. verenpaineen ja sykkeen pitämiseen matalana ja tasaisena? 

Eikös antibiootit ja penisiliniili poistakin itse taudinaiheuttajat? 

Entäs muut mikrobi,-ja hiivalääkkeet? 

Homeopatia sopii varmaan niille, joilla ei ole terveyden kanssa henkeä uhkaavaa vaaraa, tai muuten terveille . Jo sairastuneille homeopatia voi toimia placebon tavoin. Sokeripillerit :) 

Vierailija
42/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nää on nää pillerit joita jaellaan ilman että olisi mitään vaivoja? En ole ikinä kuullutkaan. 

No vaikka masennuslääkkeitä.

Sentään joku on rehellinen. Esim. kirjankin kirjoittanut Hanna Tikander pitää Selvin päin-podcastia, mutta on selvin päin vaikka syö masennuslääkkeitä. Yksi aine vaihdettu vain toiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nää on nää pillerit joita jaellaan ilman että olisi mitään vaivoja? En ole ikinä kuullutkaan. 

Sentään joku on rehellinen. Esim. kirjankin kirjoittanut Hanna Tikander pitää Selvin päin-podcastia, mutta on selvin päin vaikka syö masennuslääkkeitä. Yksi aine vaihdettu vain toiseen. 

Masennuslääkkeitä määrätään masennukseen. Sekö ei sinun kirjoissasi ole todellinen vaiva? Pahimmillaan siihen kuolee. 

Vierailija
44/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt lähti niin laukalle että putosin kärryiltä. Kuvitteletko, että ssri-lääkkeet on alkoholiin verrattava päihde? Veikkaan että pettyisit karvaasti jos kokeilisit. 

Vierailija
45/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet mitä tahansa niin lopputulos on kuolema, se on ihan varma. 

Vierailija
46/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin välttämään kaikkia turhia lääkkeitä, koska pakollisia lääkkeitä on vaikka kuinka paljon. Esimerkiksi pääsärkyyn käytän kylmiä ja kuumia kauratyynyjä. Ja migreenin etenemisen kohtaukseksi asti onnistun usein pysäyttämään, kunhan pääsen pimeään ja saan pakkaskylmän kauratyynyn silmille heti, kun ensimmäinen oire alkaa.

Pakolliset lääkkeet pitävät minut hengissä. Olen saanut suurimman lahjan, jonka kukaan voi saada. Arvostuksesta luovuttajaa kohtaan syön hyljinnänestolääkkeeni ja kaikki niihin liittyvät oheislääkkeet myös tunnollisesti.

Mieluiten olisin vallan ilman lääkkeitä, mutta näillä korteilla mennään. 

Vierailija
47/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi elää ilman lääkkeitäni. Ensin minun ei annettu ymmärtää mitä söin ja miksi, nykyään hoitoni on parantunut ja minut on annettu ymmärtää mitä syön ja miksi. En ole halukas puhumaan lääkkeistäni.

Voi olla ehkä todennäköisemmin että olen niin fiksu että olen nyt muutaman vuoden lääkkeiden syönnin jälkeen tullut itsetietoisemmaksi. Minun mielestä on nihilistiä jakaa muiden reseptejä ilman lääkäriä tai palkkoja ilman pomoa, selkärangatonta nollausta.

Suomen pitää oppia kunnioitusta ja se alkaa lääkkeistä kuten aihe jo kertoo, jis on nyt jotain nihilismiä parempaa kerrottavaa.

Uskokaa tai älkää mutta minulle varmasti toivotaan tämän kommentin takia pakkositeitä ja injektioita. Näin hyvä on itämainen lääketeollisuus kun lännen mies pelleilee idässä

I.E.

Vierailija
48/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP voit uskotella itsellesi mitä haluat lääkkeistä ja lääketeollisuudesta, kuvitella tietäväsi ja ymmärtäväsi. Teet hallaa vain itsellesi, kärsit kipua silloin kun se olisi estettävissä, kärsit sairauden oireista niiden hoitamisen sijaan ja heikennät terveyttäsi kieltäytymällä ennaltaehkäisystä. Ja kaikki ihan turhaan, saat täällä jotain keskustelua muutaman viestin aikaan, mutta yleisesti ketään ei kiinnosta mitä omalle kehollesi teet, omista valinnoista kannat vastuun vain sinä itse. Lääketeollisuutta ei yhden ihmisen marginaalivalinnat kiinnosta, eikä myöskään suurta yleisöä.

Vierailija
49/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP voit uskotella itsellesi mitä haluat lääkkeistä ja lääketeollisuudesta, kuvitella tietäväsi ja ymmärtäväsi. Teet hallaa vain itsellesi, kärsit kipua silloin kun se olisi estettävissä, kärsit sairauden oireista niiden hoitamisen sijaan ja heikennät terveyttäsi kieltäytymällä ennaltaehkäisystä. Ja kaikki ihan turhaan, saat täällä jotain keskustelua muutaman viestin aikaan, mutta yleisesti ketään ei kiinnosta mitä omalle kehollesi teet, omista valinnoista kannat vastuun vain sinä itse. Lääketeollisuutta ei yhden ihmisen marginaalivalinnat kiinnosta, eikä myöskään suurta yleisöä.

Kauheeta tekstiä! Resursseja olisi parempaan tasapainoon. Pitäisikö minun syödä nyt lääkettä että voisit oksentaa siitä että olen niin ruma puiston penkillä siitä mitä en halunnut?

Kyllä se voidaan oksettavasti tai kauhealla tavalla tehdä. Kumminkin sanon maapallon näkemykseni kautta että ostakaa valmisruoka-annos ja syökää lääkettänne ruoan yhteydessä ja muistakaa sijoittaa lääkkeiden tyhjät pakkaukset roskakoriin!

Ohje on kullakin

Vierailija
50/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen elänyt viimeiset noin 30 vuotta ilman lääketieteen apua, eli ei lääkäreitä, lääkkeitä yms. Pyrin elämään näin myös loppuikäni. Pääsyy on, että vastustan eläinkokeita, ja lääketiede ja lääkekehitys perustuu pitkälti niille. Lisäksi, olen sitä mieltä että ihmisiä on liikaa enkä kokisi eettiseksi pyrkiä pidentämään omaa elämääni lääketieteen keinoin. Lähden sitten kun luonto niin määrää.

Ole kiitollinen siitä, että olet terveenä saanut elämääsi elää. Muista kuitenkin, että tilanne ei ole sama kaikkien kohdalla.

Vierailija
51/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mie en syö ollenkaa, ne ei oo terveellisii

Vierailija
52/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vhh ruokavaliolla pääsin eroon useasta lääkkeestä. Nykyään tarvitsen vain joskus harvoin buranan tms. Lopetin myös hormonaalisen ehkäisyn.

Tarkennatko vielä, mitkä kaikki lääkeaineet pystyit lopettamaan.

Migreenilääkkeet, reumalääkkeet, verenpainelääkkeet. 

Onko kyseessä seronegatiivinen vai seropositiivinen reuma ?

Eipä tainnut olla diagnosoitua reumaa !

En päivystä täällä 24/7/365. Minulla kun on katsos elämä.

Mitä reumaan tulee niin kuulun reumaattisten sukuun. Söin lääkärin määräyksestä epämääräisiin nivelkipuihin arcoxiaa monta monta vuotta. Arcoxia on reumalääke. 

Vierailija
53/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vhh ruokavaliolla pääsin eroon useasta lääkkeestä. Nykyään tarvitsen vain joskus harvoin buranan tms. Lopetin myös hormonaalisen ehkäisyn.

Tarkennatko vielä, mitkä kaikki lääkeaineet pystyit lopettamaan.

Migreenilääkkeet, reumalääkkeet, verenpainelääkkeet. 

Onko kyseessä seronegatiivinen vai seropositiivinen reuma ?

Eipä tainnut olla diagnosoitua reumaa !

En päivystä täällä 24/7/365. Minulla kun on katsos elämä.

Mitä reumaan tulee niin kuulun reumaattisten sukuun. Söin lääkärin määräyksestä e

Itse asiassa se on tulehduskipulääke. Nivelreumaan käytetään mm. metotreksaattia ja biologisia lääkkeitä. Mutta hyvä että pärjäät nyt ilman lääkettä, ei tulehduskipulääkkeitä olekaan hyvä syödä pitkäaikaisesti.

Vierailija
54/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet lääkkeistä on turhia.

Vierailija
55/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen elänyt viimeiset noin 30 vuotta ilman lääketieteen apua, eli ei lääkäreitä, lääkkeitä yms. Pyrin elämään näin myös loppuikäni. Pääsyy on, että vastustan eläinkokeita, ja lääketiede ja lääkekehitys perustuu pitkälti niille. Lisäksi, olen sitä mieltä että ihmisiä on liikaa enkä kokisi eettiseksi pyrkiä pidentämään omaa elämääni lääketieteen keinoin. Lähden sitten kun luonto niin määrää.

Minäkin elin 50v asti ilman lääkkeitä ja lääkäreitä mutta sitten alkoivat kaikki yhtäkkiä muuttumaan kun tulivat vaikeat vaihdevuodet ja kaikki jaksaminen lopahti. En minä jaksanut lähteä yhtään mihinkään liikkumaan kuten ennen lähdin. Ja sitten kun se stoppi tulee niin itseään ei pakoteta mihinkään todellakaan.

Vierailija
56/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon tähän "ravinnolla terveeksi " ajatteluun. Tottahan se on. Meraboliset sairaudet kuten kilpirauhassauraudet on hyvin pitkälti seurausta elimistössä jylläävästä tulehduksesta. Siihennvoi vaikuttaa ruokavaliolla.

Kuten esimerkiksi lähestulkoon kaikkiin sairauksiin. Diabetes,  allergiat,  ihottumat, kivut kuten reuma tai nivelrikko, fibromyalgia, endometrioosi, migreeni, toistuvat flunssat ja tulehduskierteet.

Lääke poistaa oireet, mutta ei tee elimistöstä tervettä. Siihen voit vaikuttaa huimasti itse omilla elintavoillasi , joista tärkein on se mitä laitat suusta sinne kehoosi.

Vierailija
57/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelin nuorempana homeopatiaa vuosia ja en tarvitse muita lääkkeitä. Lääketeollisuuden lääkkeet poistavat oireita, mutta sairaus jatkaa kulkuaan kehossa.

kuinkas homeopatia saa  esimerkiksi muualta tulleen sydämen sepelvaltimoon ajautuneen tukoksen pois ilman ohitusta? Entäpä hoitaako homeopatia esimerkin kaltaisen leikkauksen jälkeisen lääkehoidon, jota tarvitaan mm. verenpaineen ja sykkeen pitämiseen matalana ja tasaisena? 

Eikös antibiootit ja penisiliniili poistakin itse taudinaiheuttajat? 

Entäs muut mikrobi,-ja hiivalääkkeet? 

Homeopatia sopii varmaan niille, joilla ei ole terveyden kanssa henkeä uhkaavaa vaaraa, tai muuten terveille . Jo sairastuneille homeopatia voi toimia placebon tavoin. Sokeripillerit :) 

Et selvästi ymmärrä kokonaisvaltaisesta terveydestä paljoakaan. Luuletko että ne sairaudet tupsahtaa jostain avaruudesta sinne sun elimistöön? Kyllä ne on seurausta siitä, miten olet itseäsi hoitanut ja kuinka terveelliset elämäntavat sinulla on.

Vierailija
58/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet lääkkeistä on turhia.

Enemmän. Minun mielestä markkinoilla on vain 3hyvää lääkettä. Burana on ainoa minkä mainitsen näistä kolmesta.

Vierailija
59/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole kiitollinen siitä, että olet terveenä saanut elämääsi elää. Muista kuitenkin, että tilanne ei ole sama kaikkien kohdalla.

Onnella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että pitää itsestään huolta ja ottaa itse vastuun omasta terveydestään.

Vierailija
60/120 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin itsekin ajatellen kyllä moni ihminen syö ihan turhaan lääkkeitä vähän särkee päätä niin otetaan heti Burana kun vois vaikka ottaa päiväunet tai käydä ulkona haukkaa happea kun ihan sekin voi auttaa.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme