Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkkeetön elämä, muita?

Vierailija
29.11.2023 |

Pidän lääketeollisuutta isona bisneksenä itse suurimmalta osin. Ihmisen ei kuulu syödä jatkuvasti teollisesti tehtyjä pilsuja. 

Uskon kuitenkin että Läntinen sairaanhoito on hyvää, mutta en usko näihin pillereihin mitä jaellaan jo ennenkuin ihmisellä on edes mitään vaivoja. 

Pyrin jättämään kaikki turhat pois, haluan terveellisen elämän

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en juuri vitamiineja kummempaa käytä. Buranaa ja rennietä joskus tosi harvoin.

En tosin käytä lääkäreitäkään. Hammaslääkäriä on välillä pakko.

Vierailija
82/120 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä niitä pillereitä jaellaan ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortisoonia pitäisi käyttää kuureina- en vaan jaksa siihen rumbaan lähteä. 

Vierailija
84/120 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa, ettet ole kokenut mitään sairauksia elämässäsi.

Itsellä menee näin elinsiirron saaneena tällä hetkellä sellaiset 19 tablettia päivässä. 

Vierailija
85/120 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin itsekin ajatellen kyllä moni ihminen syö ihan turhaan lääkkeitä vähän särkee päätä niin otetaan heti Burana kun vois vaikka ottaa päiväunet tai käydä ulkona haukkaa happea kun ihan sekin voi auttaa.. 

Missä työpaikalla voi ottaa nokoset tai lähteä päiväkävelylle? Miten opastaisit vaikka sairaanhoitajaa, kaupan myyjää tai tehdastyöntekijää järjestämään itselleen päiväunet? Ensihoitajalle tulee päänsärky, niin tokihan aivoinfarktipotilas jaksaa odotella tunnin. Et ole ilmeisesti tehnyt koskaan töitä. 

Vierailija
86/120 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä on lääkkeitä.

Vierailija
87/120 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukka syö pullaa ja wieneriä, hörpätään vähän limonadia palan painikkeeksi. Sitten valitetaan kun on vaikka mitä vaivoja reumasta kilpirauhaseen.

Lääkäri määrää lääkkeen , mutta itse ei tarvitse tehdä mitään? Näinkö?

Jatketaan pullan mussutusta ja napataan vaan lääke huuleen. Koska se on helppoa ja niin mukavaa.

No, se sama sairaus siellä jyllää vaikka lääke poistaisi oireita. Yleensä vieläpä ei edes poista.

Kilpirauhassairauksista parantuu kun elintavat muuttuu. Sama juttu ihan kaikissa sairauksissa.

Toki syöpä voi tulla vaikka eläisi maailman terveellisimmin, mutta se ei olisi joka toisella niinkuin nykyaikana.

Mulla on kilpirauhanen vaurioitunut sädehoidosta. Ei se siitä parane vaikka miten terveellisesti söisin. Thyroxin annostusta on vain pitänyt nostaa vuosien varrella.

Ei todellakaan parane kaikista sairauksista elintavoilla. Todella vähän tiedät asioista jos tuollaista väität.

Vierailija
88/120 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi! Olen samaa mieltä

Vierailija
89/120 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt vuosi näin. Hienoa aloitus ja täysin asiaa

Vierailija
90/120 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmässä kaavassa ne ei ole terveelliisiä ihmisen elimistölle. 

Vierailija
91/120 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu turhanpäiväinen höpöhöpö-ketju.

Vierailija
92/120 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vaalin terveyttä

Vierailija
93/120 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset eivät pysyisi edes hengissä, elleivät saisi sairauksiinsa lääkitystä; Nitrot, insuliini, astmasuihke, allegiareaktiot, muutamia mainitakseni.

Voimakkaat lamaavat kivut esim. tapaturmssa, onnettomuuksssa, vahvan asteen palovammat ja muut vastaavat tarvitsevat vahvoja kipulääkkeitä.  Samoin pahasti sodissa haavoittuneet sotilaat samoin.

On se niin helppoa ja kevyttä huudella, arvostella, syyllistää ja vouhkata näistäkin asioista, kun ja jos itsellä on höyhen kevyt elämänkokemus.

Moni myös pysyyy hengissä diabetes-, verenpaine- ja statiinilääkityksien ansiosta.

Vierailija
94/120 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia mistä ei uskalleta oikein puhua, mutta olen samaa mieltä. Yritän itsekin välttää

Vierailija
95/120 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet suorastaan haluavat syödä lääkkeitä. Osa on totuttanut itsensä siihen, että pienessäkin säryssä otetaan lääke. Muuten ei saa millään oltua, eikä mitään muuta konstia haluta edes kokeilla.

Itse koitan selvitä pillereittä niin pitkään kuin suinkin. Muun muassa päänsärky voi lähteä pikkupurtavalla, ulkoilulla, nokosilla jne. Lähinnä voiteita joudun pakosta käyttämään montaa erilaista nykyään kuivuuden takia. Siinäkin pitkälti auttaa nesteet ja rasvahapot ym. ravitsemus. Myös krooninen kynsivallintulehdus vaivaa, johon ei auta kuin lääkevoide.

Vierailija
96/120 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelin nuorempana homeopatiaa vuosia ja en tarvitse muita lääkkeitä. Lääketeollisuuden lääkkeet poistavat oireita, mutta sairaus jatkaa kulkuaan kehossa.

Et ehkä tiedä, mutta homeopaattiset lääkkeet on monissa tutkimuksissa todettu plasebon tehoisiksi. Katsotaan miten käy, kun saat ensimmäisen todellisen tautisi.

Et ehkä tiedä, mutta esimerkiksi vonna 2013 julkaistun Cochrane-katsauksen mukaan huomattava osa lääketieteessä yleisemmin käytetyistä lääkkeistä on vasteeltaan yhtä suuria kuin plasebovaste tai itse asiassa jopa heikompia:

"In trials with continuous outcomes (n=115) we found no difference between treatment and placebo effects (MD=0.29, 95% CI 0.62 to 0.05, P=0.10). In trials with binary outcomes (n=37) treatments were significantly more effective than placebos (RRR=0.72, 95%CI=0.61 to 0.86, P=0.0003). Treatment and placebo effects were not different in 22 out of 28 predefined subgroup analyses. Of the six subgroups with differences treatments were more effective than placebos in five. However when all criteria for reducing bias were ruled out (continuous outcomes) placebos were more effective than treatments (MD=1.59, 95% CI=0.40 to 2.77, P=0.009)."

https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.00625…

Esimerkiksi tänä vuonna julkaistun tutkimuksen mukaan Treatment guesses in the Treatment for Adolescents with Depression Study: Accuracy, unblinding and influence on outcomes  flueksetiinia saaneet potilaat hyötyivät flueksitiinista selvästi vähemmän tietäessään saavansa oikeaa lääkettä kuin potilaat, jotka kuvittelivat saavansa flueksetiinia, mutta saivat plaseboa. Eli masennuslääkkeet eivät eroa mitenkään homeopatiasta paitsi siinä, että niitä määrää lääkäri ja ne ovat tuottaneet valtavia tuloja kansainvälisille lääkeyhtiöille. 

Vierailija
97/120 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas asiaton kirjoitus. Rouva Nordin tasoa.

Harva huvikseen syö lääkkeitä.

Itse sairastuin matkalla, söin lääkekuurin ja sitten jatkoin normaalia elämää

Vierailija
98/120 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitamiineja syön mutta en turhia lääkkeitä

Vierailija
99/120 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 2 lääkettä, joita ilman en pysty elämään. Muuten olen lääkevastainen.

Vierailija
100/120 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä burana, mutta en muuten syö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan