Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3.lapsi tulossa, mies ei halua

Vierailija
29.11.2023 |

En halunnut ehkäisyä itse käyttää, sanoin miehelle ihan suoraan että voisin 3.lapsen haluta, mutta kaksikin riittää jos ei hän enempää tahdo. Sanoin myös, että ehkäisy on sitten hänen harteillaan, jos ei vauvaa tahdo. 

No, hän ei ehkäisyä käyttänyt ja olen raskaana. Mies vaikeroi ettei rahat ja voimavarat riitä kolmanteen, häntä ahdistaa. Mies on varmaan joillakin spekseillä "kunnollinen", korkeasti koulutettu ja turvallisessa vakituisessa työssä. En vaan jaksa ymmärtää, miksi toimii näin?

Kommentit (264)

Vierailija
141/264 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan Ap ja hänen miehensä selvin päin seksiä harrastaessa, kun tuli molemminpuolisesti sählättyä näin? 

Vierailija
142/264 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläsi on pointti. Miten sitä jaksaa sen kolmannen kanssa sitten. Sä olet tehnyt reilusti ja sanonut, että lapsi voi tulla jos on tullakseen ja jättänyt vastuun miehelle. Mies kantaa nyt sen vastuun sitten. 

meillä oli tilanne, että olen potenut ties kuinka kauan vauvakuumetta. Sanoin miehelle, että en ole ehkäisyä käyttämässä, koska se sekoittaa mun pääkopan. Summa summarum: olen nyt kierukan kanssa ja abortti takana. Mietin kovin, että haluanko olla miehen kanssa yhdessä enää. Mulla ei ole montaa vuotta mahdollista saada lapsia ja hän sanoi, että aika ei ole otollinen lapselle. Nyt kannan itse myös luultavasti lopun elämääni siitä katkeruutta, että tuli valittua näihin vuosiin mies, joka ei lapsia ilmeisesti halua ja painostaa aborttiin kun itse ei ehkäissyt. 

Ihan hirveä mies. Aborttiin painostaminen on todella väärin. Ja varsinkin kun on itse valinnut lapsen tulon mahdoisuuden / seksin ilman ehkäisyä ihan tietoisesti. Toivottavasti löydät paremman miehen itsellesi ja saat hänen kanssaan toivomasi perheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/264 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika typerä sinäkin olet. Pahimmassa tapauksessa mies häipyy, kun ei jaksa enää lapsiperhearkea ja sinusta tulee YH.

Vierailija
144/264 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat on ihania!

Vierailija
145/264 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kondomi oli toiminut ehkäisyvälineenä, ja sitten mies mitään sanomatta jättää sen pois, ja Ap huomaa tämän muttei kysy mitään vaan olettaa että mies haluaa lapsen? Ihan kun joku mykkäfilmi.

Vierailija
146/264 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä täällä syyllistetään naisia siitä että nämä ei käytä ehkäisyä? Se mieshän ei sitä vauvaa ole halunnut, joten miksi ihmeessä mies ei ole käyttänyt ehkäisyä.

Vierailija
147/264 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä.

Vierailija
148/264 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.

T31

Vierailija
149/264 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sut astua tiineksi, sitten voit leikkiä kotia ja porsia ja ma elatän muijan ja muut holhokit pusi pus.

t. Ahmed

Vierailija
150/264 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä.

Tyhmyys on lisääntymisen edellytys. ÄO on ollut laskussa jo monta sukupolvea.

Vierailija
151/264 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap:lla tullut mieleen kysyä mieheltään ennen yhdyntää, että miksi et käytä ehkäisyä, jos et halua lasta? Vai ajatteliko hän vain hiljaa mielessään, että onpa tyhmä mies, mutta ainakin saan nyt toivomani lapsen?

Yleensä kai ihmiset keskustelevat keskenään siitä, käytetäänkö ehkäisyä ja kumpi käyttää, ja toimivat sitten sen mukaan. Eivätkä vain toimi kumpikin omin päin ja katso mitä tapahtuu.

Ap sanoi miehelle ettei hän käytä ehkäisyä vaan se on tästedes miehen vastuulla. Mies ei käyttänyt ehkäisyä eli hän halusi lapsen. Hyvin yksinkertaista. Turha parkua kun maito on maassa.

Vierailija
152/264 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten idareitten ei kannattas lisääntyä ylipäätään, ja tarkoitan nyt siis molempia

Vierailija
153/264 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö mies halunnut syödä karkkia paperi päällä? Näinhän ne väittävät, kun eivät halua käyttää kumia.

Minä naisena inhoan kortsuja.

No, toivottavasti käytät jotain muuta ehkäisyä seksiä harrastaessa jos et halua lasta. Ei kondomin käyttämättömyys mikään paha asia ole pitkässä parisuhteessa.

Vierailija
154/264 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisten idareitten ei kannattas lisääntyä ylipäätään, ja tarkoitan nyt siis molempia

Kukaan muu kuin idari ei toimi primitiivisten vaistojensa varassa ja pakota niiden orjuuttamana toista valmiiksi ylibuukatulle saastuneelle pallolle kuolemaan.

Vierailija
155/264 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö mies halunnut syödä karkkia paperi päällä? Näinhän ne väittävät, kun eivät halua käyttää kumia.

No, toivottavasti käytät jotain muuta ehkäisyä seksiä harrastaessa jos et halua lasta. Ei kondomin käyttämättömyys mikään paha asia ole pitkässä parisuhteessa.

Tämä. Selibaatti on ok pitkässä parisuhteessa.

Vierailija
156/264 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut tänne monta viestiä. Olen ihmetellyt ettei Ap jutellut miehensä  kanssa kun mies jätti kondomin pois. Olen myös todennut että mies teki väärin, että molemmat tekivät virheen.  Kaikki teemme virheitä.

Olen myös korjoittanut että abortti on väärin.

Haluan kuiteinkin sanoa Ap, lle että: Toivon vilpittömästi että kaikki menee hyvin,ettei perhe rikkoudu. Toivon että kaikki järjestyy.

Toivon Ap, lle ja hänen perheelleen kaikkea hyvää! 

T. N 53v.

Vierailija
157/264 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ilmeisesti kuitenkin tiedostit että ei se mies sitä kolmatta halua? Jos mies ei silloin käytä ehkäisyä niin ainoa oikea tapa on laittaa luukut kiinni että ei tapahdu sitä mitä mies ei halua.

Mitä h*lvettiä just luin? Kyllä se on MIEHEN tehtävä varmistaa, että ei tapahdu sitä, mitä mies ei halua. Naisella on vastuu sitten omien halujensa toteuttamisesta.

En halua uskoa, että löytyy näin paljon näin täydellisen kyvyttömiä, kädettömiä ja vastuuttomia miehiä. Seuraavaksi varmaan halutaan nainen hoitamaan ravistaminen vessakäynnin päätteeksi.

Vierailija
158/264 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kirjolla pääsee kuitenkin aika helpolla: puoliso ei edes kuvittele, etten tarkoittaisi, mitä sanon. Ap:n miehelle ap:n puhe on ilmeisesti jotakin yhdentekevää huultenheilutusta, mitä ei tarvitse ottaa tosissaan. Toivottavasti tuo ei ole yleistä.

Vierailija
159/264 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Selibaatti on ok pitkässä parisuhteessa.

Tai kierukka, pillerit... Kondomi on siitä hyvä, että estää tauditkin jos kyse on uudesta parisuhteesta tai pettävästä puolisosta

Vierailija
160/264 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ilmeisesti kuitenkin tiedostit että ei se mies sitä kolmatta halua? Jos mies ei silloin käytä ehkäisyä niin ainoa oikea tapa on laittaa luukut kiinni että ei tapahdu sitä mitä mies ei halua.

Mitä h*lvettiä just luin? Kyllä se on MIEHEN tehtävä varmistaa, että ei tapahdu sitä, mitä mies ei halua. Naisella on vastuu sitten omien halujensa toteuttamisesta.

En halua uskoa, että löytyy näin paljon näin täydellisen kyvyttömiä, kädettömiä ja vastuuttomia miehiä. Seuraavaksi varmaan halutaan nainen hoitamaan ravistaminen vessakäynnin päätteeksi.

Tämä. Mies siis sanoi ettei halua lasta joten ap ymmärsi että mies haluaa liikakansoittaa. Pitäisi toki silti paritella vain peräsuolta/pitää housut jalassa ettei vahinkoa pääse käymään.