Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen oli sun ensisuudelma?

Vierailija
28.11.2023 |

Olin jotain 15v kun sain ensisuudelman. Se oli vain sellainen märkä suut yhteen ilman imua -suudelma. Naurattaa kun muistelen sitä aikaa ja jännitystä siitä, mitä elämä tuo tullessaan.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliväkisin pussannu, oli varmasti ällöä, olin15v.ja se tyyppi vähän mua vanhempi. 

Vierailija
22/81 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 vuotiaana hiekkalaatikolla naapurinpoika muiskautti suukon suulle ja pyysi että mennään isona naimisiin. 🤭

Mä lisäisin kaksi "ekaa". Ihan eka oli seurakunnan päiväkerhossa 5-vuotiaana ihanan pojan kanssa pussailtiin kerhotädeiltä salaa. Toi tapahtui joka kerta kun oltiin kerhossa, mutta sen ihan ekan muistaa vielä niin hyvin koska mua sanottiin hänen toimesta kauniiksi.

Toinen oli kuutosluokalla ihan oikeasti kiihotti suudella sitä samaa poikaa ja tanssittiin vartalot kiinni toisissaan limsadiskossa ja häntäkin kiihotti. Noiden vuosien välissä oli aika pitkä tauko kun ei kehattu pussata, mutta varmaan kolmosluokalta asti tykkäsin hänestä ihan tosissaan. Ehkä sieltä kerhosta asti .. :D 

Ihana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin sateessa ysiluokan kevätjuhlasta kotiin päättötokari repussa. Pysähdyn siinä sit laittamaan varjoa kasaan kun sade loppui yhtäkkiä. Kuulen takaa fillarin jarrutusäänen ja käännyn ympäri. Tää ritari ketä oon ihaillut varmaan koko yläkoulun ajan tulee kohti ja suutelee hellästi. En tiedä mistä hän siihen tuli just silloin ja miks suuteli just silloin mutta ihanaa. Kuin jostain leffasta koko tilanne ja hän siinä sit tarjosi mulle kyytiä. Halusin kävellä koska tuli niin kevyt ihana olo mutta sovittiin treffit samaksi illaksi.

Vierailija
24/81 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin teini-ikäisenä kadulla ja suunnilleen saman ikäinen poika tuli humalassa vastaan. Otti päästä kiinni ja antoi väkisin märän ja kuolasen suukon suulle. 

Vierailija
25/81 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelin sateessa ysiluokan kevätjuhlasta kotiin päättötokari repussa. Pysähdyn siinä sit laittamaan varjoa kasaan kun sade loppui yhtäkkiä. Kuulen takaa fillarin jarrutusäänen ja käännyn ympäri. Tää ritari ketä oon ihaillut varmaan koko yläkoulun ajan tulee kohti ja suutelee hellästi. En tiedä mistä hän siihen tuli just silloin ja miks suuteli just silloin mutta ihanaa. Kuin jostain leffasta koko tilanne ja hän siinä sit tarjosi mulle kyytiä. Halusin kävellä koska tuli niin kevyt ihana olo mutta sovittiin treffit samaksi illaksi.

Voih.. ei pitäis lukea näitä kun oma suudelma viel kokematta. t16

Vierailija
26/81 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavatanssit vuonna 1985. Tanssitalon nurkalla suudeltiin ja se tuntui koko kropassa. Olin tuolloin 15-vuotias. 

Vierailija
27/81 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoristalolla kunnan nuorisotoimen järjestämässä illanvietossa istuskelin luokkakaveripojan sylissä. Hän hyväili hiuksiani ja supatteli miten kaunis olen. Hän kääntää päätäni sen verran, että pääsee huulilleni ja suutelee pienen ihanan pusun. Lasken tuon ensimmäiseksi vaikka se olikin nopea huulet yhteen suukko. Voi että miten 80-lukua!

Vierailija
28/81 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntovaunureissulla naapurivaunun pojan kanssa joskus 11-vuotiaana. Oli aika lyhyt ja moiskahtava pusu mutta kaikki lasketaan.

Vierailija
29/81 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuntovaunureissulla naapurivaunun pojan kanssa joskus 11-vuotiaana. Oli aika lyhyt ja moiskahtava pusu mutta kaikki lasketaan.

Hui, miten aikaisin te olette olleet "asialla". Itse ujona poikana sain suudelman isosiskon 25-vuotiaalta kaverilta kun olin 19. En osannut suudella kunnolla vuosikausiin kunnes tapasin nykyisen kumppanini. Hän opetti minua kolmekymppisenä ja rohkaistuin niin paljon.

Vierailija
30/81 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoristalolla kunnan nuorisotoimen järjestämässä illanvietossa istuskelin luokkakaveripojan sylissä. Hän hyväili hiuksiani ja supatteli miten kaunis olen. Hän kääntää päätäni sen verran, että pääsee huulilleni ja suutelee pienen ihanan pusun. Lasken tuon ensimmäiseksi vaikka se olikin nopea huulet yhteen suukko. Voi että miten 80-lukua!

Ikä oli siis 14 vuotta.

Vierailija
31/81 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi istunut, olisi mennyt jalat alta. Se oli niin ihanaa, koska olin haaveillut tästä toisesta osapuolesta jo useamman kuukauden ennen näitä ensi treffejä. Olin 19-vuotias tuolloin. 

Vaikka siitä on toista kymmentä vuotta, muistan kun valmistauduin treffeille hänen kanssaan. Käytin paljon hammastahnaa ja kuurasin suutani varmaan puoli tuntia, ettei vaan hengitys haisisi. Oli jännittävä fiilis kun tajusin, että kiinnostuksen tunne oli molemmin puolinen. 

Se oli ihanaa niin kauan kuin sitä kesti. Valitettavasti vajaan parin kuukauden jälkeen hän totesi, ettei haluakaan parisuhdetta kanssani. 

Vierailija
32/81 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Limainen! Oikeasti oli järkytys se miltä suutelu tuntuu, mutta tuo meni ihan hetkessä ohi ja se alkoi tuntua ihanalta.

Limainen myös mulla. Yläasteen discossa pojan kanssa, joka ei sitten tykännytkään musta ja olin häneen ihan rakastunut.

Vierailija
33/81 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssin Rednexin hidasta kappaletta, joka soi jokaisessa kouludiskossa 1990-luvulla. Tyttö katseli silmiini alhaalta, koska olin niin paljon häntä pidempi. Mietin, että hän on söpöin olento koskaan ja kumarsin antamaan suudelman. Suutelimme koko kappaleen ajan ja seurustelimme siitä illasta eteenpäin. Olimme molemmat 16.

Vierailija
34/81 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin maaseutupaikkakunnan koulujen välisessä turnauksessa lätkää keskushyökkääjänä ja tein ratkaisumaalin finaalissa. Olin 13 ja sain ottelun jälkeen suudelman unelmieni tytöltä rinnakkaisluokalta. Hän tuli pukukoppiin ja suuteli, kun olin kasaamassa kamojani. En unohda sitä koskaan, vaikka hetki oli nopea ja en heti edes oikein tajunnut mitä tapahtui.

Vierailija
35/81 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista,olin niin kännissä..

Vierailija
36/81 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä suudellut.. M23

Vierailija
37/81 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala. Olin 15v, kiusattu teini. Suutelija oli useamman vuoden vanhempi ja kännissä. Suutelin, koska olin otettu että jollekin kelpaan. Suudelma haisi ja maistui tupakalle ja kaljalle. Oksetti kun limainen kieli työntyi suuhun kuin limainen, iso etana.

Sen jälkeen olen suudellut vain niitä, joita olen itse oikeasti halunnut.

Vierailija
38/81 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isonen rippikoululeirillä. Hyvä muisto jäi 😘

Vierailija
39/81 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotibileissä, olin n. 15v, joku hiukan mua vanhempi poitsu pussasi ohimennen, ei vakavaa enkä tuntenut häntä.

Vierailija
40/81 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoulussa kemian luokassa takarivissä. Istuin paripulpetissa levottoman pojan kanssa joka pelasi puhelimella ja toruin häntä olemaan hiljaa. Hän suuteli yhtäkkiä ja olin aivan hämmästynyt. En vieläkään tajua tilannetta. Ehkä hän tykkäsi minusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan