Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen oli sun ensisuudelma?

Vierailija
28.11.2023 |

Olin jotain 15v kun sain ensisuudelman. Se oli vain sellainen märkä suut yhteen ilman imua -suudelma. Naurattaa kun muistelen sitä aikaa ja jännitystä siitä, mitä elämä tuo tullessaan.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24-vuotiaana ruotsinlaivalla pienessä humalassa naisen kanssa vietettiin iltaa ja välillä suudeltiin. Oli mukavaa.

Se on näin 15 vuotta myöhemmin edelleen ainoa suudelmani tai suudelmakokemukseni.

Saitko edes?

Vierailija
62/81 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

24-vuotiaana ruotsinlaivalla pienessä humalassa naisen kanssa vietettiin iltaa ja välillä suudeltiin. Oli mukavaa.

Se on näin 15 vuotta myöhemmin edelleen ainoa suudelmani tai suudelmakokemukseni.

Saitko edes?

Joo sain potkun munille kun en enää jaksanut suudella ja lompakko myös hävisi, tuli Kalle Tappisen kohtalo mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävintä on, etten enää muista koko tapahtumaa. T. N61

Vierailija
64/81 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusu pepulle seksin jälkeen.

Vierailija
65/81 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulet telakoituvat toisiinsa kahtena isona O:na. Sitten: kielien tornado.

SLURPSLURPSLURP

Vierailija
66/81 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei niitä päiväkoti-pusuja lasketa, niin oikean ensisuudelman sain teinityttönä auton takapenkillä vähän vanhemmalta jäbältä. Kaiuttimista soi Bon Jovin I'd die for you. Oli mieleenpainuva se suutelukerta.

67/81 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Nähtäväksi jää 🤔 Tuskin tulee koskaan 😅

Eikös sulla olekaan sitä miestä?

Joo, mutta ei olla niin pitkällä 😂

Vierailija
68/81 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkoulussa kemian luokassa takarivissä. Istuin paripulpetissa levottoman pojan kanssa joka pelasi puhelimella ja toruin häntä olemaan hiljaa. Hän suuteli yhtäkkiä ja olin aivan hämmästynyt. En vieläkään tajua tilannetta. Ehkä hän tykkäsi minusta.

Tuo on vähän kuin minun elämästäni. Koko ylä- ja ala-asteen oli erään pojan kanssa ihan ihme viha-/rakkaussuhde. Koskaan ei varsinaisesti seurusteltu, mutta just tuollaisia varastettuja suukkoja sain aina kun hänelle oikein ääneen kiukustuin. Toisaalta olin ihan rakastunut ja ne suudelmat olivat niin kiihkeitä ja ihania. Toisaalta olin niin suuttunut ja vihainen hänelle melkein koko ajan. Ainut tilanne missä oltiin pidemmän aikaa yhteen menoon lähekkäin ja superromanttisessa setissä oli ne diskojen hitaat biisit. Vieläkin muistan meidän ja mun ne ihan ekat suudelmat, jotka tapahtuivat Bon Jovin Always taustalla soiden. Apua, kaikesta tästä on jo yli 30 vuotta!!

Vierailija
69/81 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo yli 30 vuotta täälläkin. Muistan, miten otettiin ensin purkat pois suusta kirjaston rappusilla istuskellen koulun jälkeen ja sitten pussattiin niin mahdottomasti. Poika oli kyllä varsinainen Ronn Moss ts. luonnonlahjakkuus tuossa. Sukat vaan pyöri jalassa melkein kirjaimellisesti ja haukoin henkeä pitkään aivan huumaantuneena. Ihana kokemus ja lisää sain sitten heti perään. Suhde eteni nopeasti ja sängyssä oltiin aika pian päällekkäin. Nyt tuntuu, että liian nopeasti edettiin, mutta silloin se oli vaan niin upeaa.

Vierailija
70/81 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väentalolla lanittamassa ja vieressä suloisin tyttö koskaan luurit päässä. Menin ja annoin ihan yllätyspusun. No sikäli oltiin flirtattu koulussa ja molemmin puolin säkenöi, että ihan puskista eleeni ei hälle tullut. Nyt ehkä tekisin vähän toisella tyylillä mutta silloin aivot oli vähän alempana :)

Vierailija
71/81 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarhassa pussasin kaikkia nättejä tyttöjä. Tädit ei tykänneet ja kotona toruttiin. Tytöt tykkäsivät ja pyysivät multa pusuja. Varsinainen hurmuri.....

Ihan oikea eka suudelma tuli annettua 11-vuotiaana kevätjuhlan harjoituksissa näyttämöllä sermin takana eräälle kauniille. Oltiin muka niin paria siitä saakka ihan yläkouluun asti. Opet eivät tykänneet ja kotona toruttiin taas.

Vierailija
72/81 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haparoivaa, melkein hipaiseva kosketus ennen kuin meidät keskeytettiin rippileirillä. Teki vaan niin mieli suudella ja meille ei annettu siihen rauhaa, vaikka oltiin olevinaan kahdestaan karussa muilta. Eikä tullut enää tilaisuutta koko leirin aikana.

Vierailija
73/81 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotibileissä istuin pojan sylissä joka sit yhtäkkiä suuteli. Yllättävä ja ihan ok kokemus. Kehityttiin paremmiksi suutelijoiksi kumpikin tuosta mutta eka on aina eka.

Vierailija
74/81 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaverin mökillä yötä ja hänen vanhempi veljensä pussasi minua. Olin jotain 16v. Hän oli jotain 18v. Ihan jees mutta ei ollut iso koko juttu.

Vierailija
75/81 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssin Rednexin hidasta kappaletta, joka soi jokaisessa kouludiskossa 1990-luvulla. Tyttö katseli silmiini alhaalta, koska olin niin paljon häntä pidempi. Mietin, että hän on söpöin olento koskaan ja kumarsin antamaan suudelman. Suutelimme koko kappaleen ajan ja seurustelimme siitä illasta eteenpäin. Olimme molemmat 16.

Ihana😊

Vierailija
76/81 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei niitä päiväkoti-pusuja lasketa, niin oikean ensisuudelman sain teinityttönä auton takapenkillä vähän vanhemmalta jäbältä. Kaiuttimista soi Bon Jovin I'd die for you. Oli mieleenpainuva se suutelukerta.

Kuullostaa aika täydelliseltä, 5/5

Vierailija
77/81 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyi saako pussata. Annoin luvan, ensin hän pussasi poskelle, sitten suulle. 

Vierailija
78/81 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläkoulussa kemian luokassa takarivissä. Istuin paripulpetissa levottoman pojan kanssa joka pelasi puhelimella ja toruin häntä olemaan hiljaa. Hän suuteli yhtäkkiä ja olin aivan hämmästynyt. En vieläkään tajua tilannetta. Ehkä hän tykkäsi minusta.

Tuo on vähän kuin minun elämästäni. Koko ylä- ja ala-asteen oli erään pojan kanssa ihan ihme viha-/rakkaussuhde. Koskaan ei varsinaisesti seurusteltu, mutta just tuollaisia varastettuja suukkoja sain aina kun hänelle oikein ääneen kiukustuin. Toisaalta olin ihan rakastunut ja ne suudelmat olivat niin kiihkeitä ja ihania. Toisaalta olin niin suuttunut ja vihainen hänelle melkein koko ajan. Ainut tilanne missä oltiin pidemmän aikaa yhteen menoon lähekkäin ja superromanttisessa setissä oli ne diskojen hitaat biisit. Vieläkin muistan meidän ja mun ne ihan ekat suudelmat, jotka tapahtuivat Bon Jovin Always taustalla soiden. Apua, kaik

Miunki elämästä.. poika hiljentää suutelemalla <3 ja sit suudellaan kunnolla, pitkään ja kiihkeästi lisää tilaisuuden tullen. Aaah ne diskojen hitaat ysärillä. Ei voi muka sietää toista mutta kun se on niin ihana ja taitava suuteleen ja painautuu rohkeasti mua vasten...

Vierailija
79/81 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakkainen kielisuudelma, limaista teini-iän imuttelua. Ei johtanut sen pidemmälle. 

Vierailija
80/81 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vähän kuin minun elämästäni. Koko ylä- ja ala-asteen oli erään pojan kanssa ihan ihme viha-/rakkaussuhde. Koskaan ei varsinaisesti seurusteltu, mutta just tuollaisia varastettuja suukkoja sain aina kun hänelle oikein ääneen kiukustuin. Toisaalta olin ihan rakastunut ja ne suudelmat olivat niin kiihkeitä ja ihania. Toisaalta olin niin suuttunut ja vihainen hänelle melkein koko ajan. Ainut tilanne missä oltiin pidemmän aikaa yhteen menoon lähekkäin ja superromanttisessa setissä oli ne diskojen hitaat biisit. Vieläkin muistan meidän ja mun ne ihan ekat suudelmat, jotka tapah

Ihana.. ne rohkeat, aloitteelliset pojat vie. Nii muakin ja vikisyttää kyl huolella:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan