Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen oli sun ensisuudelma?

Vierailija
28.11.2023 |

Olin jotain 15v kun sain ensisuudelman. Se oli vain sellainen märkä suut yhteen ilman imua -suudelma. Naurattaa kun muistelen sitä aikaa ja jännitystä siitä, mitä elämä tuo tullessaan.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkoulussa kemian luokassa takarivissä. Istuin paripulpetissa levottoman pojan kanssa joka pelasi puhelimella ja toruin häntä olemaan hiljaa. Hän suuteli yhtäkkiä ja olin aivan hämmästynyt. En vieläkään tajua tilannetta. Ehkä hän tykkäsi minusta.

Ihana. Oon satavarma et se tykkäs susta 🥰

42/81 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtäväksi jää 🤔 Tuskin tulee koskaan 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotiaana seksityöläisen kanssa. Poikuuden olin menettänyt samalla tapaa jo aiemmin, joten ajattelin ottaa tämänkin kokemuksen pois alta.

Vierailija
44/81 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin yläluokille maaseudulla pieneltä kylältä pienestä kyläkoulusta. Siellä kaikki tunsivat hyvin toisensa ja pojat olivat kuin veljiä mulle. Ei kukaan kolahtanut. Mutta...

Heti ensimmäisenä päivänä seiskalla keskuskoulussa katseemme kohtasivat ja se oli menoa. Hän lähestyi minua ja suuteli. Siihen tilanteeseen vaan ajauduttiin välitunnilla. Kuin magneetti olisi vetänyt ja uskomaton kihelmöinti alapäässä.

Vierailija
45/81 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan sitä yhä... T:Kilttimies

Vierailija
46/81 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat kolisi. Silti on ollut paras suudelma tähän mennessä. Muistan ne perhoset. Se oli vuonna 2002. 

Vierailija
47/81 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan sitä yhä... T:Kilttimies

Samoin. Olen ollut kai liian kiltti kohta 30-vuotta. Teininä aina toivoin että joku kokeneempi tyttö olisi halukas opettamaan mua. Jäin sitten ilman ja koen nykyäänkin vaikeaksi lähestyä naista romanttisesti. Ja ei en ole homo. Disclaimer vain siksi että näitä asiattomia kommentteja aina tulee.

Vierailija
48/81 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14 ja äärettömän ihastunut kaveripiiirin tyttöön. Olin juuri käynyt hammaslääkärissä, jossa fluorattiin hampaat. Siitä sitten ensisuudelman pariin hampaat paksun keltaisen fluoritöhnän peitossa. Hampaat kalisi yhteen, mutta hän suostui tyttöystäväkseni. Neljä tuntia myöhemmin jätti mut.

17 vuotta myöhemmin tavattiin taas ja kävin kahvillä hänen luonaan. Silloin suudeltiiin todella intohimoisesti ja paljon. Hän tosin oli naimisissa, joten se jäi siihen.

Vierailija
49/81 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

11v. huvipuistotyöntekijän kanssa ulkomailla. Aika limasta eikä kovin romanttista.

Vierailija
50/81 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 vuotiaana hiekkalaatikolla naapurinpoika muiskautti suukon suulle ja pyysi että mennään isona naimisiin. 🤭

Mä lisäisin kaksi "ekaa". Ihan eka oli seurakunnan päiväkerhossa 5-vuotiaana ihanan pojan kanssa pussailtiin kerhotädeiltä salaa. Toi tapahtui joka kerta kun oltiin kerhossa, mutta sen ihan ekan muistaa vielä niin hyvin koska mua sanottiin hänen toimesta kauniiksi.

Toinen oli kuutosluokalla ihan oikeasti kiihotti suudella sitä samaa poikaa ja tanssittiin vartalot kiinni toisissaan limsadiskossa ja häntäkin kiihotti. Noiden vuosien välissä oli aika pitkä tauko kun ei kehattu pussata, mutta varmaan kolmosluokalta asti tykkäsin hänestä ihan tosissaan. Ehkä sieltä kerhosta asti .. :D 

Itse en näitä lapsuuden pusuja oikein suudelmiksi laskisi, mutta ihania silti. Tässä on jotain taikaa kun jatkoitte tavallaan siitä mihin jäitte vuosia myöhemmin. Mitenkähän teidän juttunne jatkui? Sori olen liian utelias...

Vierailija
51/81 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään erityinen. Aika ällötävä oikeastaan. Mutta ehkä vain puolisen vuotta tuon jälkeen sainkin sellaisen jalat-alta suudelman/ suudelmia, jonka veroista en sitten min ole koskaan saanut. Olin tuolloin 16v, enkä tajunnut miten harvinaislaatuisen hyvä suutelija se poika olikaan. En kyllä koskaan tule unohtamaan. Ihan oli vaan kevyt yhden illan juttu, nuorisotalon discossa. Nyt olen jo 55v, ja vuosikymmenten varrella on suudeltu monia sammakoita, ja prinssejäkin, mutta tuon yhdenveroista ei tullut enää koskaan. Tuskin tuleekaan, koska tätänykyä olen naimisissa, ja varmaan loppuun asti saman miehen kanssa.

Vierailija
52/81 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään erityinen. Aika ällötävä oikeastaan. Mutta ehkä vain puolisen vuotta tuon jälkeen sainkin sellaisen jalat-alta suudelman/ suudelmia, jonka veroista en sitten min ole koskaan saanut. Olin tuolloin 16v, enkä tajunnut miten harvinaislaatuisen hyvä suutelija se poika olikaan. En kyllä koskaan tule unohtamaan. Ihan oli vaan kevyt yhden illan juttu, nuorisotalon discossa. Nyt olen jo 55v, ja vuosikymmenten varrella on suudeltu monia sammakoita, ja prinssejäkin, mutta tuon yhdenveroista ei tullut enää koskaan. Tuskin tuleekaan, koska tätänykyä olen naimisissa, ja varmaan loppuun asti saman miehen kanssa.

Sittemmin. En tajua mitä olen säheltänyt. Sori siitä!

Vierailija
53/81 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, vielä ei ole sellaista tapahtunut, olen tosin vasta 50v mies.

Vierailija
54/81 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känninen

Vierailija
55/81 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Nähtäväksi jää 🤔 Tuskin tulee koskaan 😅

Eikös sulla olekaan sitä miestä?

Vierailija
56/81 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo maailmaan tullessani kätilö otti syliin, antoi pusun ja sanoi: Tästä tulee oikea hurmuri ja naisten mies. Miten oikeassa hän olikaan. T:Hopeakettu

Vierailija
57/81 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tapahtunut joskin hyvin hyvin lähellä ollut jopa viime aikoina. Mut oon jo niin "vanha" (en edes kehtaa sanoa kuinka vanha) et panikoidun etten osaa ja peräännyn niistä tilanteista. Lol. Ikisinkkuus, here I come! 

Vierailija
58/81 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon tapahtuma kohdallani ja taitaa sellaiseksi jäädäkin. M65

Vierailija
59/81 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen karvainen perse naama oli  hänellä saman näköinen joten erehdyin pussailemaan pärsettä.

Vierailija
60/81 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä ole vielä tullut. N19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan