Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen oli sun ensisuudelma?

Vierailija
28.11.2023 |

Olin jotain 15v kun sain ensisuudelman. Se oli vain sellainen märkä suut yhteen ilman imua -suudelma. Naurattaa kun muistelen sitä aikaa ja jännitystä siitä, mitä elämä tuo tullessaan.

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläkoulussa kemian luokassa takarivissä. Istuin paripulpetissa levottoman pojan kanssa joka pelasi puhelimella ja toruin häntä olemaan hiljaa. Hän suuteli yhtäkkiä ja olin aivan hämmästynyt. En vieläkään tajua tilannetta. Ehkä hän tykkäsi minusta.

Tuo on vähän kuin minun elämästäni. Koko ylä- ja ala-asteen oli erään pojan kanssa ihan ihme viha-/rakkaussuhde. Koskaan ei varsinaisesti seurusteltu, mutta just tuollaisia varastettuja suukkoja sain aina kun hänelle oikein ääneen kiukustuin. Toisaalta olin ihan rakastunut ja ne suudelmat olivat niin kiihkeitä ja ihania. Toisaalta olin niin suuttunut ja vihainen hänelle melkein koko ajan. Ainut tilanne missä oltiin pidemmän aikaa yhteen menoon lähekkäin ja superromanttisessa setissä oli ne diskojen hitaat biisit. Vieläkin muistan meidän ja mun ne ihan ekat suudelmat, jotka tapah

Miunki elämästä.. poika hiljentää suutelemalla <3 ja sit suudellaan kunnolla, pitkään ja kiihkeästi lisää tilaisuuden tullen. Aaah ne diskojen hitaat ysärillä. Ei voi muka sietää toista mutta kun se on niin ihana ja taitava suuteleen ja painautuu rohkeasti mua vasten...

Tarkoitin lainata tätä ihanuutta <3. Tää palstan sitaattitoiminto on kyl ihan pyllystä.

Vierailija
82/108 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidennellä luokalla 12 v.:nä oli näytelmäharjoitukset kevätjuhlaa varten. En muista mikä oli näytelmän nimi, mutta kesähäät siinä oli ja meikäläisen ja ihastustytön piti esittää pariskuntaa. Kun tuli tanssin vuoro vedin tytön lähelle. Tanssittiin toisiamme katsoen eläytyen rooleihin, mutta myös ihastellen. Harjoitusten jälkeen toiset jo lähtivät koteihin, mutta me jäätiin vielä "järjestelmään" ja pussailemaan ennen kuin ope palasi paikalle. Siinä tanssin aikana tuli tunne että haluan suudella. Niinpä rupesin tuumasta toimeen tilaisuuden tullen ja hän oli heti samalla aaltopituudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 vuotiaana ystävältä joka järkyttyi kun kuuli etten ole koskaan suudellut ketään. Oltiin hieman huppelissa molemmat.

Vierailija
84/108 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

22 vuotiaana ystävältä joka järkyttyi kun kuuli etten ole koskaan suudellut ketään. Oltiin hieman huppelissa molemmat.

Oli hyvä suudelma, hän oli kokenut.

Unohtui tuosta kun lähetin liian aikaisin.

Vierailija
85/108 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

8. luokalla saman ikäisen ihastuspojan kanssa koulun pihalla kerhojen jälkeen alkuillan hämyssä. Ihan kivaa oli. Sellainen tunnusteleva ja ujo mutta ihana mun mielestäni ekaksi suudelmaksi.

Vierailija
86/108 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava.

Olin 15v, poikaystävä 16v. Nyt kun katson tuota aikaa kolmekymppisen silmin, tajuan olleeni hänen kanssaan vain siksi, kun muillakin kavereilla oli joku. Ulkonäkö ei viehättänyt hänessä millään tavalla ja siksi myös ensisuudelma on jäänyt kaduttamaan.

Hän oli tupakoitsija, eli sylki maistui tuhkalle. Hänellä oli paha kystinen akne ja suupielet täynnä verille puristettuja kraatereita - ylähuuleni osui väkisin yhteen näistä ja hampaisiini tirahti tippa verta/solunestettä. Nopea tapa saada tartuntatauti, jota ei onneksi tällä kertaa osunut kohdalle.

Lisäksi poikaystäväni oli epämuodostunut. Hänen äitinsä käytti huumeita raskausaikana ja sen seurauksena poikansa syntyi ilman toista kättä ja käsivartta, toinen käsi oli puolestaan lyhyt tynkä, johon oli tehty kirurgisesti "sormia" vasemman jalan varpaista. Ensisuudelman aikana hän hiveli kasvojani tuolla varvaskädellä.

Vierailija
87/108 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosiskon kaveri tuli mun huoneeseen kun olin 13 ja pussas suoraan suulle kun olin just pelaamassa CSää luurit päässä. Olin ihan ulkona mutta ihanaahan se oli kun kaunis ysiläinen suutelee seiskaa. Sen jälkeen vaihdettiin enemmänkin pusuja. Koulussa ei kehattu, mutta muuten kyllä kun tyttö kyläili meillä usein.

Vierailija
88/108 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta hakemista ja nenien yhteen hieromista. Aika ihanaa kuitenki. Pitkäaikainen molemminpuolinen ihastus ja kunnan nuorisotiloissa iltaa viettämässä. Lähdettiin vähän sivummalle seinälle kiehnaamaan ja siinä sitten pojan aloitteesta kun nojailin.

Vierailija
89/108 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viidennellä luokalla 12 v.:nä oli näytelmäharjoitukset kevätjuhlaa varten. En muista mikä oli näytelmän nimi, mutta kesähäät siinä oli ja meikäläisen ja ihastustytön piti esittää pariskuntaa. Kun tuli tanssin vuoro vedin tytön lähelle. Tanssittiin toisiamme katsoen eläytyen rooleihin, mutta myös ihastellen. Harjoitusten jälkeen toiset jo lähtivät koteihin, mutta me jäätiin vielä "järjestelmään" ja pussailemaan ennen kuin ope palasi paikalle. Siinä tanssin aikana tuli tunne että haluan suudella. Niinpä rupesin tuumasta toimeen tilaisuuden tullen ja hän oli heti samalla aaltopituudella.

Ihana. Mä kuvittelin teidät tanssimassa jotain Akselia ja Elinaa. Olispa meidän luokalla ollut tuollaisia poikia...

Vierailija
90/108 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep meillä vaan viriteltiin mopoja ja rällättiin niillä.

Vierailija
91/108 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vaan saada hoidettua pois alta. Limainen kokemus enkä ollut tippaakaan ihastunut siihen poikaan.

Vierailija
92/108 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana turkkilaisen 20-vuotiaan miehen kanssa. En erityisemmin pitänyt tyypistä. Se tapahtui yksissä häissä. 

Vierailija
93/108 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep meillä vaan viriteltiin mopoja ja rällättiin niillä.

Sama. Ne ei tajunneet mitä ne meissä menettivät :D

Vierailija
94/108 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sellainen pikkupusu ala-asteella. Myöhemmin sit oltiin jälki-istunnossa sen takia kun ei maltettu olla pussailematta välitunneilla. Tää tapahtui nelosluokalla. Olin jo pikkutyttönä 3-4 v. ihan rakastunut siihen poikaan.

Vierailija
95/108 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään erityinen. Aika ällötävä oikeastaan. Mutta ehkä vain puolisen vuotta tuon jälkeen sainkin sellaisen jalat-alta suudelman/ suudelmia, jonka veroista en sitten min ole koskaan saanut. Olin tuolloin 16v, enkä tajunnut miten harvinaislaatuisen hyvä suutelija se poika olikaan. En kyllä koskaan tule unohtamaan. Ihan oli vaan kevyt yhden illan juttu, nuorisotalon discossa. Nyt olen jo 55v, ja vuosikymmenten varrella on suudeltu monia sammakoita, ja prinssejäkin, mutta tuon yhdenveroista ei tullut enää koskaan. Tuskin tuleekaan, koska tätänykyä olen naimisissa, ja varmaan loppuun asti saman miehen kanssa.

Tarinastasi tulee elävästi mieleen vuosi 1980 ja hevari Eero K Iisalmesta. Jestas mikä suutelija!!!

Vierailija
96/108 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Vierailija
97/108 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksen kanssa pikkuveljeni pimeässä huoneessa yöllä, kun pikkuveli nukkui.

Ihastukseni oli siis veljen huoneessa yötä ja olin mennyt sinne, sitten pussailtiin sen ihastuksen kanssa. Oltiin 14v. 

Vierailija
98/108 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 15v, tyttö 14v, istuttiin illalla pimeän hautausmaan muurilla kun se tapahtui, ensipusu.

Vierailija
99/108 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla 14 ja tapasin perjantai-iltana kaupungilla pari uutta 2-3v. vanhempaa tyyppiä naapurikylältä. Toisen kanssa oli kai vähän molemminpuolista kiinnostusta, mutta oltiin niin saakelin ujoja molemmat. Nojattiin vierekkäin yhteen rakennukseen ja yhtäkkiä se antoi nopean pusun. Mitään ei puhuttu eikä enää varsinaisesti tavattu. 

Sitten ehkä 17v. oli epämääräistä heilastelua ihastuksen kanssa ja sen kanssa ekat kunnon suudelmat. Se oli paras suutelija ikinä ja sitä olis voinut jatkaa vaikka miten kauan. Ihan hyviä on ollut sen jälkeenkin, mutta en oikeastaan enää välitä suutelusta yhtään. Kai se rima jäi niin korkealle. :D

Vierailija
100/108 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14v ja kotibileissä uutena vuotena, vuosi oli jo vaihtunut. Ajauduin jotenki sitten talon yläkertaan yhden kivan pojan kanssa makoilemaan sohvalle. Muita yläkerrassa ei ollut ja alettiin sitten pussailla ja suudella. Sain siis ensisuudelmani siinä tohinassa. Uppouduimme toisiimme varmaan yli tunniksi, suutelemaan siis, kunnes minun piti lähteä kotiin. Leijailin pää pilvissä kotiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä