Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen oli sun ensisuudelma?

Vierailija
28.11.2023 |

Olin jotain 15v kun sain ensisuudelman. Se oli vain sellainen märkä suut yhteen ilman imua -suudelma. Naurattaa kun muistelen sitä aikaa ja jännitystä siitä, mitä elämä tuo tullessaan.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläkoulussa kemian luokassa takarivissä. Istuin paripulpetissa levottoman pojan kanssa joka pelasi puhelimella ja toruin häntä olemaan hiljaa. Hän suuteli yhtäkkiä ja olin aivan hämmästynyt. En vieläkään tajua tilannetta. Ehkä hän tykkäsi minusta.

Tuo on vähän kuin minun elämästäni. Koko ylä- ja ala-asteen oli erään pojan kanssa ihan ihme viha-/rakkaussuhde. Koskaan ei varsinaisesti seurusteltu, mutta just tuollaisia varastettuja suukkoja sain aina kun hänelle oikein ääneen kiukustuin. Toisaalta olin ihan rakastunut ja ne suudelmat olivat niin kiihkeitä ja ihania. Toisaalta olin niin suuttunut ja vihainen hänelle melkein koko ajan. Ainut tilanne missä oltiin pidemmän aikaa yhteen menoon lähekkäin ja superromanttisessa setissä oli ne diskojen hitaat biisit. Vieläkin muistan meidän ja mun ne ihan ekat suudelmat, jotka tapah

Miunki elämästä.. poika hiljentää suutelemalla <3 ja sit suudellaan kunnolla, pitkään ja kiihkeästi lisää tilaisuuden tullen. Aaah ne diskojen hitaat ysärillä. Ei voi muka sietää toista mutta kun se on niin ihana ja taitava suuteleen ja painautuu rohkeasti mua vasten...

Tarkoitin lainata tätä ihanuutta <3. Tää palstan sitaattitoiminto on kyl ihan pyllystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi