Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen oli sun ensisuudelma?

Vierailija
28.11.2023 |

Olin jotain 15v kun sain ensisuudelman. Se oli vain sellainen märkä suut yhteen ilman imua -suudelma. Naurattaa kun muistelen sitä aikaa ja jännitystä siitä, mitä elämä tuo tullessaan.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä ja läpällä

Vierailija
102/108 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperman makuinen suudelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutenavuotena -86. Rakastan vieläkin sitä jousimies-miestä vaikka en koskaan häntä saanut pitää, P..te.

Vierailija
104/108 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella alkuluokilla kotibileissä pusuhipassa. En tosin muista kuka poika antoi ekan pusun. Ehkä tätä ei lasketa, vaikka oli se tosi jännää ja kiinnostavaa. Yläasteella 15-vuotiaana yksi poika, jonka kanssa kuljin muutaman viikon, antoi pusun kun saattoi minut bussipysäkille. Hänen kanssaan oli myös ensimmäinen kielisuudelma, melko epäonnistunut sellainen. Sen jälkeen en kokenut moneen vuoteen minkäänlaista kiinnostusta suutelemiseen, kunnes kohtasin abivuonna erään tosi hyvän suutelijan. 

Vierailija
105/108 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion risteilyllä 17-vuotiaana, eka opiskeltiin päivä ja illalla diskoon. Poika oli jonkun toisen paikkakunnan lukiosta ja taidettiin tavata tanssilattialla, en ihan tarkkaan sitä muista. Mutta se mitä muistan on, että kun kerran alettiin pussailemaan, ei lopetettu ennen kuin disko meni kiinni. Vetäydyttiin vaan johonkin nurkkaistuimille ja siinä non-stoppina aamuun asti. :) Vieläkin kohta 40-vuotiaana muistan, että se oli mielettömän ihanaa.

Vierailija
106/108 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin poika vei pimeään pyöräkellariin ja pussasi, löin sitä katuharjalla ja sen äiti tuli raivoamaan. Oltiin jotain 8v

Oikea ensisuudelma 14-vuotiaana, pojan nimi oli Markus ja seukattiin pari viikkoa, siinä se

Vierailija
107/108 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotiaana. Kävelin kaupungilla myöhään illalla kun vastaan tuli tuttu tyttö samalta lukioluokalta. Oli tulossa jostain kotibileistä ja ainakin jonkin verran humalassa ja siksi aika riehakkaalla tuulella. 

Tuli suoraan minun eteeni ja muiskautti kunnon pusun suoraan suulle ja jatkoi matkaa sanomatta mitään. Jäin aika hämmentyneenä siihen miettimään että mitä tapahtui. Seuraavaa suudelmaa sainkin sitten odottaa useita vuosia.

Olisi varmaan pitänyt mennä myöhemmin tuolle tytölle puhumaan mutta enhän minä silloin uskaltanut.

Vierailija
108/108 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvun lopulla enon luona maalla Pohjois-Savossa, eno antoi maatalonsa vinttikamarissa minulle pitkän jaloviinalta ja tupakalta maistuvan kielisuudelman ennen kuin työntyi raskaasti huohottaen peräaukkooni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi